Parlament Europejski: jutro pokaz filmu „Jan Paweł II. Szukałem Was...”

„Jan Paweł II. Szukałem Was...” to największa światowa produkcja dokumentalna poświęcona polskiemu papieżowi. W najbliższy wtorek film zostanie pokazany w Parlamencie Europejskim. W pokazie weźmie udział przewodniczący Europarlamentu, Jerzy Buzek. Kilka dni temu film na specjalnej projekcji obejrzał Benedykt XVI.
„Jan Paweł II. Szukałem Was...” w reżyserii Jarosława Szmidta to pełnometrażowy film dokumentalny o życiu i przesłaniu, jakie pozostawił po sobie Jan Paweł II. Realizacja produkcji zajęła 4 lata, a zdjęcia kręcone były w 13 krajach na 4 kontynentach. Rolę przewodnika w filmie pełni Krzysztof Ziemiec. Muzykę na 70-osobową orkiestrę, chór i solistów napisał Michał Lorenc. Część ścieżki dźwiękowej powstała w Kamerunie z udziałem lokalnych muzyków i chóru.

Pokaz specjalny filmu „Jan Paweł II. Szukałem Was...” odbędzie się jutro o 18.30 w Parlamencie Europejskim. Europosłowie obejrzą anglojęzyczną wersję pt. „John Paul II. I kept looking for you”. Produkcja była już pokazywana m.in. w Sejmie RP i w Watykanie.
ap / Warszawa
--
Katolicka Agencja Informacyjna
ISSN 1426-1413; Data wydania: 18 kwietnia 2011
Wydawca: KAI; Red. naczelny: Marcin Przeciszewski
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz