Łaski - Wstaw się za mną, bo cierpię

Wstaw się za mną, bo cierpię

W marcu 2005 r. zachorowałam na zapalenie korzonków nerwowych kręgosłupa krzyżowo-lędźwiowego. Podobne dolegliwości występowały u mnie 14 lat temu i leczyłam się 2,5 miesiąca. Tym razem dolegliwości utrzymywały się już 2 tygodnie - było to w czasie choroby Jana Pawła II, więc starałam się swoje cierpienie ofiarować za Niego. W dniu śmierci Papieża bóle kręgosłupa i nóg przybrały na sile, nie mogłam spać ani chodzić. Gdy Jan Paweł II odszedł do Pana, ból był bardzo silny i nie ustępował. Około 23.20 pomyślałam, że wezwę karetkę pogotowia, to może podadzą mi zastrzyk przeciwbólowy, bo już nie mogłam sobie poradzić. Zaczęłam prosić Boga za przyczyną już zmarłego Jana Pawła II. Mówiłam dosłownie te słowa: "Kochany Ojcze Święty, jesteś już u Pana, to wstaw się za mną, bo tak cierpię, wcześniej ofiarowałam za Ciebie te cierpienia". Po paru minutach poczułam, że noga mi znieruchomiała, a następnie poczułam w niej ciepło. Krótko potem wszystko ustało. Poczułam się zdrowa, płakałam ze szczęścia, dziękowałam Bogu... Jestem lekarzem, więc mam świadomość swojej choroby, ale dolegliwości nie powróciły do tej pory.
Krystyna

Świadectwo pochodzi z "Wielkiej Księgi Cudów Jana Pawła II".


http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110307&typ=nj&id=nj12.txt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz