Modlitwa do św. Jana Pawła II o rozwiązanie trudnych spraw

Święty Janie Pawle II, nasz skuteczny orędowniku i wspomożycielu w trudnych sprawach. Ty, który swoim życiem świadczyłeś o wielkiej miłości do Boga i bliźnich, prowadząc nas drogą Jezusa i Maryi i zawsze służąc ludziom. Przez miłość i wielkie cierpienie ofiarowane za Kościół i cały świat, każdego dnia zbliżałeś się do świętości. Proszę cię o wstawiennictwo w mojej sprawie. Wierzę, że przez twoją wiarę, modlitwę i miłość pomożesz zanieść ją do Boga. Ufam w miłosierdzie Boże i moc twojej papieskiej modlitwy. Pragnę przez Jezusa i Maryję za twoim przykładem zbliżać się do Boga. Amen.

W: Nowenna do św. Jana Pawła II, O rozwiązanie trudnych spraw, Marianie, Warszawa 2014.

646 komentarzy:

  1. Anonimowy13.5.14

    Błogosławiony Janie Pawle II proszę Cię o opiekę nad Moją rodziną,pomóż mojej mamie Alinie wyrwać się z nałogu,napełnij Jej życie szczęściem, proszę o modlitwę również za Moje zdrowie.Błogosław Nam.Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23.2.15

      Sw. Janie Pawle II blagam Cie oo zdrowie i spokoj mojej rodziny Blagam o powrot Neli do domu..blagam peka mi serce..

      Usuń
    2. Anonimowy31.3.15

      Św JPII proszę cię o pomoc w mojej sprawie

      Usuń
    3. Anonimowy22.4.15

      Św. Janie Pawle II, proszę Cię o wstawiennictwo i modlitwę o nawrócenie Marka, o wyrwanie go z rąk złego, o uwolnienie od wszelkich zniewoleń, o uratowanie i odrodzenie naszego małżeństwa; proszę też o zdrowie dla nas i dla naszej córki, dziękuję za wszystkie łaski. Błogosław nam, amen.

      Usuń
    4. Anonimowy27.4.15

      Święty Janie Pawle II chciałabym założyć Rodzinę, mieć męża i ojca dla mojego dziecka. Spraw aby tym razem się udało, aby człowiek którego kocham i jest mi bliski został moim mężem i pokochał bezgranicznie mojego syna. Żeby zrozumiał, że jesteśmy najważniejszymi osobami w jego życiu i problem, który go dręczy da się rozwiązać, aby był z nami szczęśliwy. Dopomóż Ojcze Święty błagam! Jesteś moją ostatnią nadzieją

      Usuń
  2. Anonimowy15.5.14

    JPII WYPROŚ DLA MARKA CUDOWNE UZDROWIENIE.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17.5.14

    Prosze o cudowne uzdrowienie dzieci

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18.5.14

    ojcze swiety prosze zdejmij ze mnie ciezar picia i palenia pokornie Cie prosze

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18.5.14

    prosze ojcze o opieke mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy18.5.14

    Święty Janie Pawle II wypros u Boga łaskę macierzyństwa dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19.5.14

    SWIETY -Ukochany moj Janie Pawle drugi blagam cie o pomoc w znanej ci sprawie

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19.5.14

    Św. Janie Pawle II proszę Cię o szczęsliwe rozwiązanie, o to by to dzieciątko było zdrowe oraz żeby ojciec dziecka był z nami, żeby nas nie zostawił, by dojrzał do roli ojca....

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21.5.14

    Święty Janie Pawle II proszę o uzdrowienie mnie z choroby psychicznej.Uleczy moje oczy i kręgosłup.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21.5.14

    Janie Pawle II nasz święty współmożycielu w trudnych sprawach... Pozwól mi wyrwać się z odchłani ciemności, daj łaskę i możliwmość ujrzenia "słońca". Doskonale wiesz jaki straszny i tędy ból odczuwam, wskaż mi drogę która mam iść, poprowadź mnie ku nadzieji i miłości. Niech zapanuje spokój radość i zrozumienie. Tak mi dopomóż Boże, Amen

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy23.5.14

    Swięty Janie Pawle prosze o uzdrowienie mnie z choroby watroby, psychicznej ulecz dusze mojego męza Jana niech przestanie przeklinac Amen

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy25.5.14

    Święty Janie Pawle II chciałabym założyć Rodzinę, mieć męża dzieci. Do tej pory nie było to możliwe. Spraw aby tym razem się udało, aby człowiek którego kocham i jest mi bliski został moim mężem, ojcem dzieci. Dopomóż Ojcze Święty

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy27.5.14

    Ojcze sw.prosze o uzdrowienie mojego malzenstwa,aby nasza milosc kazdego dnia byla mocniejsza,chron nas od wplywu szstsna i jego pokus. Tak bardzo pragniemy zostac rodzicami, prosze o dar macierzynstwa. Opiekuj sie cala moja rodzina,ulzyj w cierpieniu mojej babci by mogla w zdrowiu doczekac wnuczkow. Prosze tez o nawrocenie mojego dziadka i uwolnienie od nalogu moja mame.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy29.5.14

    Święty Janie Pawle II wielki Przyjacielu młodych ludzi błagam o wstawiennictwo za moją córką Hanią, która,ze strachu przed samotnym życiem spotyka się z dużo starszym rozwiedzionym wobec prawa żonatym wobec Boga mężczyzną. jest pod jego wpływem,zmieniła sie nie do poznania. proszę ratuj moje dziecko, odwróć od niej zauroczenie tym człowiekiem
    mama

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy29.5.14

    Najukochańszy Ojcze Święty wstawiaj się za moją córką Hanią, proszę ratuj ją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10.11.14

      Św. Janie Pawle II wstawiaj się za moim jeszcze nie narodzonym dzieckiem do Boga o zdrowie i szczęśliwy poród oraz o łaski dla mojego ośmioletniego cudownego syna

      Usuń
  16. Anonimowy30.5.14

    Święty Janie Pawle II, proszę o wstawiennictwo do Boga o cud uzdrowienia mojego brata.Niczego bardziej nie pragnę!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy30.5.14

    Ojcze Święty wstawiaj się za moim synem, aby nie popadał w nałogi oraz za moimi córkami, które wkraczają w trudne dorosłe życie, pomóż im podejmować dobre decyzje. Wstawiaj się również, Święty Janie Pawle II, za mną samą, aby dobry Bóg pomógł mi rozwiązać moje problemy, o które spędzają mi sen z powiek. Amen

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy30.5.14

    Ojcze Święty proszę o ratunek dla mojego ukochanego męża Irka , wspomóż go
    w jego utrapieniu Przyczyń się do uleczenia palca -proszę .

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy30.5.14

    Św Janie Pawle prowadź moje dziecko przez życie wg przykazań Bożych ufajaca matka.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy30.5.14

    Św Janie Pawle pomóż mi prowadzić moje dziecko Bożymi drogami

    !

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy30.5.14

    Św Janie Pawle Proszę pomóż mi zawrócić moje dziecko ze zlej drogi takie piekne ma marzenia irealne ale pogubila sie pomóż bo niemam juz sił .

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy30.5.14

    Św Janie Pawle pomóż mi w wiadomej tobie sprawie



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy28.4.15

      Świety Ukochany Nasz Papieżu Janie Pawle II proszę Cię o zdrowie mojej podopiecznej, oraz oszczęście I pomyślność moich dzieci I wnuczka, oraz o zdrowie I zabezpieczenie mojej przyszłości. Bardzo Cie o to proszę o wstawiennictwo.

      Usuń
    2. Anonimowy4.5.15

      OJCZE SWIETY Ty dla których zawsze Byłeś i Będziesz wzorem do Którego caly swiat się Modli i w Którego wierzymy Błagam Cie Mój Wybawco wybaw mnie z Długów i sprw aby spełnilo się to oco tak bardzo CIę proszę.I o Zdrowie dla Mnie i dl mojej rodziny

      Usuń
  23. Anonimowy30.5.14

    Prosze Ojcze daj mi sile I wiare, nie pozwol mu odejsc, jeszcze jest nienarodzone, a bardzo go kochamy

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy31.5.14

    Proszę o dar małżeństwa i macierzyństwa oraz o laske wyjścia z długów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy1.6.14

    Święty Janie Pawle pomoż mi wyjść w życiu na drogę szczęścia ,bez żadnych obciążeń i trosk,których mam ostatnio aż nadto.Wyproś dla mnie te łaski, o które zawsze proszę

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy2.6.14

    Ojcze Święty ratuj moją córkę przed złem ,opiekuj się nią

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy2.6.14

    Janie Pawle proszę Cię o pomoc w mojej trudnej sprawie. Daj łaskę powrotu do wiary mojego męża. Proszę o wspomożenie mnie w bardzo ciężkim dla mnie okresie,

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy3.6.14

    OJCZE ŚWIĘTY BŁAGAM POMÓŻ

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy3.6.14

    Ojcze Święty dopomóż błagam

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy3.6.14

    Święty Janie Pawle proszę o sprawiedliwość. Obdarz łaską mądrości ludzi którzy będą mi pomagać i wydawać wyrok.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy5.6.14

    Święty Janie Pawle II bardzo Cię proszę o nawrócenie moje i mojej siostry na właściwą drogę życia, wskaż mi drogę jaką ma iść aby, rozwiązać problemy moje i siostry oraz o zdrowie dla całej mojej rodziny.Proszę o pozdrowienia dla moich bliskich, którzy są z tobą. Kocham, ufam, szanuje, cieplutko wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy6.6.14

    Św. Janie Pawle II proszę o pomoc w spłaceniu długów, pracę dla dzieci i o nawrócenie się Michała

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy6.6.14

    Święty Janie Pawle II dziękuje CI za pomoc w rozwiązaniu moich kłopotów.
    Dziękuje, że mnie wysłuchałeś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20.2.15

      święty Janie Pawle Drugi modlę się również do Ciebie o rozwiązanie naszych kłopotów. Mam nadzieję,że również mnie wysłuchasz. Bardzo Cię o to proszę

      Usuń
  34. Anonimowy8.6.14

    Ojcze Święty , proszę o miłość mężczyzny , którego kocham , zawierzam się Tobie całym sercem , w Tobie moja jedyna nadzieja .Milena

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy9.6.14

    Święty Janie Pawle proszę o wstawiennictwo za moją rodzinę, aby moje dzieci znalazły spokój i bezpieczeństwo w domu przy rodzicach

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy10.6.14

    Święty Janie Pawle II, proszę o wstawiennictwo do Boga o cud uzdrowienia mojego syna DAMIANA.Niczego bardziej nie pragnę!

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy11.6.14

    Swiety Janie Pawle,dopomoz mi w odnalezieniu szczescia i. milosci.Nie pozwol na to bym byla upokarzana i zdradzana.Pragne spotkac kochajacego i kochanego czlowieka na swojej drodze

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy12.6.14

    ŚwiętyJanie Pawle 2 proszę o pomoc w rozwiązaniu mej sprawy.Bym ja mógłpomóc innym.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy13.6.14

    Kochany Ojcze! Bałagam o dar pracy, łaskę małżeństwa i zdrowie dla Karolka. Niech przez Twoje wstawiennictwo dobry Bóg okaże mi swoje wielkie miłosierdzie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy13.6.14

    Kochany Swięty Janie Pawle proszę o pomoc w wyjsciu z długów,błagam, pomóż je spłacić bo bez Twojego wstawiennictwa nie dam rady.Pragnę żyć godnie i spokojnie.Znasz całą naszą sytuację,więc błagam-nie zostawiaj nas samych.POMÓŻ!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11.1.15

      Święty Janie Pawle, proszę o uzdrowienie mojego męża z nałogu. Proszę, pomóż, bo mi już brakuje sił. Jedyna nadzieja w Tobie, Święty Janie Pawle, pomóż!!!

      Usuń
  41. Janie Pawle błagam odmień serce p.i uzdrawia nasza rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy14.6.14

    Janie Pawle odmień serce p. I uzdrow nasza rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy14.6.14

    Drogi Ojcze Święty proszę Cię o wystawiennictwo, proszę zdrowie dla mnie,mojego syna i całej mojej rodziny,o spokojne życie dla mojego syna, proszę o to by stać się lepszym człowiekiem i o to by nie żyć cały czas w samotności...

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy15.6.14

    Ojcze Św. pomóż mojej córce w jej trudnych sprawach

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy16.6.14

    Ojcze Święty , proszę o miłość mężczyzny , którego kocha moja córka , pomóż jej dzisiaj i jutro na egzaminie . zawierzam się Tobie całym sercem

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy17.6.14

    ŚWIĘTY JANIE PAWLE BŁAGAM O ŁASKĘ,ŻEBY MOJE MAŁŻEŃSTWO PRZETRWAŁO

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy17.6.14

    Ojcze Św. potrzebuje Twojego wsparcia, pomóż odnaleźć właściwą drogę w życiu, wesprzyj mnie w pracy, daj pewność siebie i radość dnia codziennego, nie zostawiaj mnie samej z problemami, pomóż godnie sprawować swoje obowiązki. Ojcze Św. wesprzyj mnie również w obronie pracy licencjackiej, aby wszystko przebiegło pomyślnie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy18.6.14

    Kochany Janie Pawle II proszę Cię z całego serca o wstawiennictwo za mojego brata Krzysia bardzo go kocham proszę aby zerwał z piciem alkoholu i był odpowiedzialnym ojcem dla swojej kochanej córeczki

    OdpowiedzUsuń
  49. Blagam Cie, Ojcze Swiety o wstawiennictwo, z calego serca prosze.
    - O jak najszybsze i calkowite uzdrowienie dla Anity i blogoslawienstwo dla jej rodziny.
    - O jak najszybsze, dobre, pozytywne zakonczenie, umozenie pewnej sprawy, bez oskarzen i sadow.
    Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  50. Blagam Cie, Ojcze Swiety o wstawiennictwo, z calego serca prosze.
    - O jak najszybsze i calkowite uzdrowienie dla Anity i blogoslawienstwo dla jej rodziny.
    - O jak najszybsze, dobre, pozytywne zakonczenie, umozenie pewnej sprawy, bez oskarzen i sadow.
    Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy19.6.14

    Blagam Cie Ojcze Swiety o wstawiennictwo, z calego serca prosze.
    - O jak najszybsze i calkowite uzdrowienie dla Anity i blogoslawienstwo dla jej rodziny.
    - O jak najszybsze, dobre, pozytywne zakonczenie, umozenie pewnej sprawy, bez oskarzen i sadow.
    Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy23.6.14

    Proszę Cię Janie Pawle II o wstawiennictwo i modlitwę i opiekę abym dziś pozytywnie załatwił tak ważną dla mnie sprawę.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy24.6.14

    Dzięki Twojemu wstawiennictwu i opiece Św. Janie Pawle II sprawa pozytywnie załatwiona. Proszę o dalszą opiekę i pomoc w podejmowaniu ważnych życiowych decyzji.

    OdpowiedzUsuń
  54. Błagam Cię Janie Pawle II uproś u naszego Pana i u naszej Matki łaskę zdrowia dla moich wnucząt i dzieci,dla mojego męża i błagam dla mnie-mam b.chore oczy mogę być niewidoma i chory kręgosłup,błagam o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy27.6.14

    Błagam o pomoc Sw.Janie Pawle II,miej moją rodzinę w opiece i wstawiaj się u naszego Pana i u naszej Matki za nami,może będzie mi lżej

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy28.6.14

    OJCZE ŚWIĘTY Prosze pomoż mojej córce w dostaniu sie na studia i w milosci zeby chlopak ktorego bardzo kocha stal sie partnerem

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy29.6.14

    Ojcze Święty proszę o wstawiennictwo i opieke dla mojej córki o pozytywne jutro wyniki i zeby chłopak o którym marzy ja pokochał

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy30.6.14

    Ojcze Święty prosze cie w intencji mojej córki natchnij ja jutro na egzaminie prosze Cie zeby znalazla prawdziwa miłość

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy1.7.14

    Ojcze Święty prosze o dar macierzyństwa i szczęśliwe małżestwo wysuchaj mnie Ojcze.

    OdpowiedzUsuń
  60. Sylwia6.7.14

    Ojcze Święty, błagam o wstawiennictwo w mojej sprawie. Proszę o wybłaganie potrzebnych łask bożych dla mnie i całej mojej rodziny. Przede wszystkim proszę jednak o powrót do zdrowia dla mojego jedynego syna. Żeby mógł w niedalekiej przyszłości wrócić do normalnego życia i być szczęśliwym. Oby Dobry Bóg Ojciec otoczył mojego syna swoją opieką i szczególnym błogosławieństwem.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy7.7.14

    Ojcze Święty proszę o cud w mojej rodzinie, o przemianę serca dla męża i syna, o pokój w mojej rodzinie!

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy9.7.14

    Ojcze Święty proszę o wstawiennictwo u Boga w intencji mojej córki Alicji o uzdrowienie duszy i ciała.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy10.7.14

    Nasz swięty patronie BAGAM wstaw sie za nami w wiadomej Tobie intencji.Juz brak sił i pomysłu jak przetrwać.Prosze RATUJ nas,BLAGAM,bo nie wiem juz co robić!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy10.7.14

    Ojcze Swiety prosze ratuj moja rodzine i nie dopusc do tego zeby moje malzenstwo sie rozpadlo,
    zeby maz zrozumial ze rodzina jest najwazniejsza i zeby skonczyl znajomosc z ta dziewczyna bardzo go kocham i walcze z calych sil o to malzenstwo

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy10.7.14

    Ojcze Święty, Janie Pawle wstaw się za Łukaszem i pomóż w rozwiązaniu jego problemów, Dając mu tym samym nadzieję na lepsze jutro i wiarę we własne możliwości, wspomóż go w jego działaniach. Wstaw się także za Kubusiem, aby wyszedł niebawem cały i zdrowy ze szpitala. I miej w opiece moją mamę aby nie przydarzały się jej żadne złe rzeczy. Amen

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy13.7.14

    Kochany Ojcze Święty, błagamy Cię pomóż Nam !
    Prosimy z całego serca o Twoje Ojcze Święty wstawiennictwo za Nami u Pana. Ratuj Nas!
    Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy13.7.14

    Najukochańszy Ojcze święty, Janie Pawle ulecz z choroby psychicznej osobę, którą bardzo kocham, a która znęca się nade mną psychicznie lub zabierz mnie do siebie, bo już nie starcza mi sił. Błagam pomóż mi, każde z tych rozwiązań jest dla mnie ratunkiem.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy14.7.14

    Święty Janie Pawle II błagamy Cie nie dopuść, żeby Melania malutka miała wadę wrodzoną, żeby badania wykluczyły chorobę!! Błagamy Cię z całego serca wstaaw się a Nią!! RATUJ JĄ! AMEN

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy14.7.14

    Pomoz mi

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy15.7.14

    Święty Janie Pawle proszę Cię o zdrowie dla moich rodziców i narzeczonej. Proszę Cię także o pomoc w prowadzeniu firmy. Amen

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy16.7.14

    SW.PAPIEZU JANIE PAWLE PROSZE O WYPROSZENIE LASKI DLA MOJEJ RODZINY W WIADOMEJ CI SPRAWIE. WIERZE ZE DZIEKI TWOJEJ WIELKIEJ SILE POMOZESZ NAM ODYSKAC SPOKOJ I ZNALEZC WYJSCIE Z SYTUACJI. PROSZE CIE POKORNIE O NAPELNIEIE MNIE WIARA NADZIEJA I MILOSCIA. MOJ KOCHANY JANIE PAWLE UFAM ZE DZIEKI TOBIE BENDE CIESZYC SIE DALSZYM ZYCIEM. MIEJ NAS W SWOJEJ OPIECE MOJE DZIECI ZEBY NIGDY NIE ZDAZYLA IM SIE KRZYWDA.AMEN <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy16.7.14

    Święty Janie Pawle II o poukładanie spraw Bogu wiadomych, które trapią moje serce

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy17.7.14

    Święty Janie Pawle II błagam Cię o dar dziecka, spraw cud abym zaszła w ciążę i mogła z mężem cieszyć się potomstwem.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy21.7.14

    Święty Janie Pawle proszę dopomóż mojemu synowi w jego trudnej sytuacji finansowej,proszę o dobrą pracę w jego zawodzie .Uproś proszę potrzebne łaski dla niego i jego rodziny u Matki Bożej,wierzę że wymodlisz te łaski i ufam w Twoje wstawiennictwo i polecam moją rodzinę Opiece Bożej

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy22.7.14

    Ojcze Święty, proszę Cię o wstawiennictwo za naszą rodzinę, żeby nasze małżeństwo nie rozpadło się. Niech mąż uświadomi sobie jak ważna jest rodzina, że potrzebuję go ja i nasz półroczny synek. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy3.8.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II proszę o wstawiennictwo ,o przebaczenie żebym zapomniała o człowieku który służy Bogu .Janie Pawle pomóż mi bo sobie sama nie radze.

    OdpowiedzUsuń
  77. Once Swiety ,blagam Cie o wstawiennictwo dla mojego drogiego przyjaciela Davida w tych trudnych dla niego

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy10.8.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II proszę o wstawiennictwo w naszej trudnej sprawie spraw aby ludzie którzy nas chcą pogrążyć zrozumieli że wyrządzają nam ogromną krzywdę, a dla nas siłę abyśmy znależli kogoś kto nam pomoże to przejść

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy11.8.14

    Swięty J.P II , nasz najukochańszy Ojcze wstaw się u Pana Boga Najwyższego i wyproś łaskę dla moej rodziny, uchroń nas od złego, pomóż nam w sprawach trudnych, Kochamy Cię i wierzymy w Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy11.8.14

    Ojcze Święty proszę Cię o wstawiennictwo w mojej trudnej sprawie. Proszę Ciebie o łaskę spokoju w mojej rodzinie dla mnie i dla moich córek i uwolnienie od tego ktory mnie krzywdzi

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy13.8.14

    Święty Janie Pawle II proszę Cię o wstawiennictwo w rozwiązaniu trudnych spraw w mojej pracy. Oraz o zdrowie dla mojej mamy Anny i całej naszej rodziny i potrzebujących bliskich. I za zmarłych z Rodziny mojej.

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy21.8.14

    Święty Janie Pawle II wyproś łaskę zdrowia moim synom i całej rodzinie. Miej nas w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy24.8.14

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY CALYM SERCEM BLAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO USMIECH SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE MODLE SIE ABY MOGL SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZECIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy25.8.14

    Ojcze Świety błagam Cię o wsparcie i łaskę w wiadomej Tobie sprawie. Bardzo proszę o jak najszybszą pomoc, bo nie mam juz siły.

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy25.8.14

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE BLAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWIE SIŁY RADOSC SZCZESCIE I USMIECH MODLE SIE ABY MOGL SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy29.8.14

    Kochany Ojcze Święty. Dziękuję Ci za pomoc w rozwiązaniu trudnej sprawy. Powierzam Twemu wstawiennictwu u Boga siebie i swoją rodzinę i bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy29.8.14

    Kochany Ojcze Święty proszę Cię o wstawiennictwo za naszą rodzinę i proszę pomóż nam w rozwiązaniu tej trudnej naszej sytuacji bo potrzebujemy Ciebie.
    Miej nas w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy30.8.14

    Kochany Ojcze Święty proszę Cię o uzdrowienie dla mojej córki Natalii. Proszę Cię o to z całego serca wstaw się za nią u Boga!

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy4.9.14

    Święty Janie Pawle II, proszę o wstawiennictwo do Boga o cud uzdrowienia mojego taty. Prosze zeby wrocil do realnego swiata poznawal najblizszych .Niczego bardziej nie pragnę!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy6.9.14

    Święty Janie Pawele proszę Cię o wstawiennictwo u naszego Pana, abym dostał długo wyczekiwaną pracę, zakochał się i był zdrowy oraz proszę Cię o błogosławieństwo dla mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy6.9.14

    Ojcze Święty błagam o wstawiennictwo w mojej sprawie daj mi siły bym wyleczyla się z depresji, błagam połącz serce moje z sercem mężczyzny z którym przeżyłam w szczęściu ostatnie lata. Jezu Ufam Tobie błagam wysłuchaj mnie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy7.9.14

    Błogosławiony Ojcze Janie Pawle II proszę wstaw się u Boga Najwyzego w mojej sprawie dobrze Ci znanej, proszę nie pozwól już mi cierpieć spadł na mnie ciężki krzyż i nie daje już rady go nieść. Błagam Cię Ojcze Kochany wspomóż mi. Amen
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy7.9.14

    Sw.Moj Janie Pawle ll dopomoz mi w tych trudnych chwialach naszego Zycia.. Juz wiele zawdzieczm Bogu i ufam ze i teraz wyslucha moich modlitw. Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy7.9.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II proszę Cię o uzdrowienie mojego ciała. Tak bardzo chciałabym jeszcze przez wiele lat służyć bliźnim na tej ziemi. Proszę Cię Ojcze Święty o wstawiennictwo w sprawie mojego uzdrowienia u naszego Pana Jezusa Chrystusa. Mariola

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy8.9.14

    Błogosławiony Ojcze Święty Janie Pawle II bardzo cię błagam i proszę o uzdrowienie mojego kochanego dziadka pozwól mu żyć w zdrowiu. Daje Ci pod opiekę całą moją rodzinę by zawsze była w, zdrowiu bo to najważniejsze i w szczęściu. Błagam Cię oczyść serce i rozum Sławka by wrócił do dawnego życia by nie wszedł na złą drogę. Spadł na mnie okropnie ciężki krzyż pomóż mi go nieś bym wyleczyła się z depresji i założyła szczęśliwą rodzinę z mężczyzną, którego bardzo kocham. Wspomóż mi Ojcze Święty. A

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy22.9.14

    Św JP proszę Cię o zdrowie dla mojej córeczki która jest po wypadku i leży na intensywnej terapii.

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy22.9.14

    Św JP proszę Cię o zdrowie dla mojej córeczki która przebywa na intensywnej terapii po wypadku samochodowym.

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy24.9.14

    Święty Janie Pawle II proszę o powrót żony. Chociaż to już 3 lata po rozwodzie ja nadal ją kocham. Myślę, że dzięki modlitwie z mojej strony zmieni zdanie i wróci. Proszę o pomoc Janie Pawle II. Zawsze pomagałeś tym, którzy do Ciebie się zwracali.

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy26.9.14

    Św JP Proszę Cię o wstawiennictwo za mnie o rozwiązanie moich trudnych spraw.
    Waldemar

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy28.9.14

    Ukochany Ojcze proszę o wstawiennictwo za uratowanie mojego małżeństwa. Jako obrońca wartości rodzinnych dopomóż aby mój mąż nawrócił się i nie ranił mnie i naszych trzech còrek, nie dopuść do rozwodu.

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy30.9.14

    Ukochany Ojcze Święty proszę Cię o wstawiennictwo w trudnych sprawach dotyczących mojej pracy. Dziękuję Ci Ojcze Święty za każdy dar, który za Twą przyczyną otrzymuję wraz z rodziną i bliskimi.

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy30.9.14

    Ojcze proszę pomóż mi bo nie daję rady.Wymódl łaski dla całej mojej rodziny abyśmy potrafili rozwiązać nasze problemy.

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy3.10.14

    Ojczulku pomóż mi pojednać moją rodzinę błagam pomóż mi w moich cieżkich chwilach a za to co od ciebie otrzymałam bardzo Ci dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy9.10.14

    Ojcze Świety pomóż mi w cięzkich chwilach, daj mi siłę i wytrwania w tym wszystkim, pomóż mi odzyskać Tadeusz

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy13.10.14

    OJCZE SWIETY POMOZ MI NAPRAWDE W CIEZKICH I TRUDNYCH CHWILACH BYS BYL ZAWSZE PRZY MNIE I MNIE WSPIERAL PROSZE O DOBRE ROZWIAZANIE SPRAWY SONDOWEJ ORAZ ZNALEZIENIE NOWEJ PRACY PONIEWASZ ZOSTALAM ZWOLNIONA ..AMEM

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy13.10.14

    MOJ OJCZE NAJWSPANIALSZY PROSZE CIE O WSPARCIE PONIEWASZ ZDNIA NADZIEM MAM CORAZ WIECEJ PROBLEMOW I NIE RADZE JUZ ZTYM SOBIE SAMA ORAZ PROSZE CIE O ROZWIAZANIE SPRAWY CZY BEDZIEMY NADAL RAZEM ZE SOBA Z CHLOPAKIEM PONIEWZ TE PROBLEMY NASZE PRZEROSLY NAS SAMYCH ..PANIE POMOZ

























































































    JANIE PAWLE PROSZE CIE Z CALEGO SERCA
    PROSZE O ROZWIAZANIE MOICH NASZYCH PROBLEMOW ORAZ ODECYZJE NASZA WSPOLNA CO DALEJ AMEN




    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy14.10.14

    Święty Janie Pawle proszę otocz opieką moją rodzinę,uproś u Boga głęboką wiarę, zdrowie ,miłość i zrozumienie w rodzinie, a także błogosławione małżeństwo dla córki

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy20.10.14

    ojcze święty otocz opieka mojego tatę i daj mu siłę aby zwalczyc chorobę

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy22.10.14

    Kochany Święty Janie Pawle II, wstawiaj się proszę u Naszego Ojca za mnie, abym potrafił i miał siły i zdrowie rozwiązać trudne problemy w pracy. Jestem wdzięczny za otrzymane łaski.

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy27.10.14

    Ojcze Święty, błagam, dopomóż w mojej trudnej sprawie nie do rozwiązania. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy29.10.14

    Kochany Swiety Janie Pawle II, blagam Cie o wstawiennictwo do Pana Boga w naszej trudnej sprawie. Blagam, wypros pozytywne dla nas rozwiazanie problemu, ktory spedza m sen z powiek. Chce wychowac dziecko w jak najlepszych warunkach dla niej, nie pozwol zlym ludziom na odebranie nam spokoju. I blagam o wstawiennictwo do Boga za moja coreczke i braciszka, zeby rosli zdrowi i szczesliwi. Blagam! Amen. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy4.11.14

    Boże Wszechmogący, w Trójcy Jedyny, obdarz mnie, za wstawiennictwem Świętego Jana Pawła II swoją łaską i wspomóż w rozwiązaniu trudnych spraw w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy12.11.14

    Święty Janie Pawle pomóż mi , abym sobie zaczął radzić , w codziennych problemach w pracy , a to co było złe , zostało naprawione .

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy13.11.14

    Błagam Cię św. Janie Pawle II jestem w trudnej sytuacji, mój mąż odwrócił się ode mnie, błagam Cię o modlitwę w intencji uratowania naszego małżeństwa, niech ta kobieta zła odwróci się od mojego męża, ja tak bardzo cierpię.Halina

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy24.11.14

    Panie Boże, nasz Ojcze, proszę Cię - za wstawiennictwem Naszego Świętego Jana Pawła II - o pomoc w rozwiązaniu trudnych spraw w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy24.11.14

    Blagam Cie Swiety Janie Pawle II aby mojego syna sytuacja dobrze sie zakonczyla.

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy25.11.14

    Swiety Janie Pawle II prosze Cie aby sytuacja mojego syna dobrze sie zakonczyla prosze wskarz mu dobra droge w przyszlosc.

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy7.12.14

    Swiety Janie Pawle II uratuj moje malzenstwo, spraw aby moja zona Alicja i synowie Piotr i Pawel wrocili do Boga

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy8.12.14

    Kochany Ojcze Święty. Proszę Cię bardzo o wstawiennictwo u Pana, wespół z Matką Boską Niepokalanie Poczętą, której święto dzisiaj obchodzimy i czcimy o łaskę rozwiązania trudnych spraw moich, mojej rodziny i Błogosławieństwo Boże.

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy13.12.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II poprzez Twoją modlitwę do Boga wyproś proszę łaskę o poprawienie mojej sytuacji finansowej, nowej pracy, która da mi wiele satysfakcji a innym wiele korzyści i zadowolenia,proszę Cię też o opiekę nad całą moją rodziną i o pomoc dla wszystkich potrzebujących.Dziękuję Justyna

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy30.12.14

    Panie Boże, nasz Ojcze, proszę Cię - za wstawiennictwem Naszego Świętego Jana Pawła II - o pomoc w rozwiązaniu trudnych spraw

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy30.12.14

    KOCHANY OJCZE ŚWIĘTY DAJ MI SIŁY I ZDROWIE. TY WIESZ CO MI DOLEGA I JAK MI JEST CIĘŻKO. WIEM, ŻE SŁYSZYSZ ME PROŚBY. NIECH WSZYSTKIE KRĘTE DROGI SIĘ WYPROSTUJĄ A DOBRO ZWYCIĘŻY. PROSZĘ CIĘ RÓWNIEŻ O WSPANIAŁĄ MIŁOŚĆ ABYM NIE SZŁA PRZEZ ŻYCIE SAMA I MĄDROŚĆ ABYM NIE CZUŁA LĘKU. A DLA MOJEJ RODZINY POPRAWY Z PRACĄ I FINANSÓW I DUUUUUŻO ZDRÓWKA. I ABY MÓJ CHRZEŚNIAK RÓSŁ MĄDRY W ZDROWIU I SPOKOJU. NIECH NASZE PROBLEMY WRESZCIE SIĘ SKOŃCZĄ I NADEJDZIE LEPSZY CZAS. TYLKO DZIĘKI TOBIE OJCZE I TWOJEMU WSTAWIENNICTWU U NAJWYŻSZEGO. Z CAŁEGO SERCA PROSZĘ POMYŚL CZASEM O NAS. KOCHAM CIĘ. JEZU UFAM TOBIE. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy1.1.15

    Kochany JAnie PAwle drugiprosze cie o uzdrowienie abym wyzdrowiala i mogla normalnie zyc zebym dala rade tej chorobie i mogla normalnie zyc i zebym przezyla.prosze cie o to z calego serca.amen

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy3.1.15

    NAJUKOCHAŃSZY JANIE PAWLE PROSZĘ CIE O ROZWIĄZANIE MOJEGO TRUDNEGO PROBLEMU PROSZE O WSTAWIENNICTWO ZA MNIE

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy3.1.15

    NAJUKOCHAŃSZY OJCZE JANIE PAWLE PROSZĘ CIĘ W ROZWIĄZANIU MOJEGO TRUDNEGO PROBLEMU PROSZĘ O WSTAWIENNICTWO ZA MNIE PROSZĘ Z CAŁEGO SERCA

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy3.1.15

    OJCZE ŚWIĘTY JANIE PAWLE PROSZĘ CIĘ Z CAŁEGO SERCA O ROZWIĄZANIE MOJEGO PROBLEMU ABYM MOGŁA NORMALNIE ŻYC PROSZĘ Z CAŁEGO SERCA

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy3.1.15

    NAJUKOCHAŃSZY OJCZE JANIE PAWLE PROSZE CIĘ O ROZWIĄZANIE DLA MNIE TRUDNEJ SPRAWY ABYM MOGŁA NORMALNIE ZYC PROSZĘ Z CAŁEGO SERCA

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy4.1.15

    prosze o zdrowie dla mamy, teściowej ,całej mojej rodziny a także o szczęśliwy poród mojej córki i o to aby sprawy rodzinne syna dobrze sie zakończyły prosze o modlitwe

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy11.1.15

    Ojcze św. JANIE PAWLE 2 BARDZO CIĘ PROSZĘ O UZDROWIENIE MOJEJ MAMUSI Z CHOROBY NOWOTWOROWEJ, ŻEBY BYŁA CAŁA I ZDROWA I ŻYŁA 100 LAT

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy11.1.15

    Proszę o objęcie opieka mojego najukochanszego syna

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy13.1.15

    Święty Janie Pawle II proszę o uzdrowienie mojego męża z nałogu palenia a szczególnie z picia alkoholu. Ten nałóg niszczy naszą rodzinę. Proszę tez o zdrowie dla nas i naszego syna .

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy15.1.15

    Proszę o wiare,nadzieje i o prace,Prosze o uwolnienie mnie z nałogu palenia.

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy21.1.15

    Kochany Ojcze Święty Janie Pawle 2,proszę Cię o błogosławieństwo dla mojej rodziny, a szczególnie o wstawiennictwo u Pana Boga o uzdrowienie mojego syna .

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy22.1.15

    Boże Wszechmocny. Dziękuję Ci za wszelkie łaski, którymi obdarzasz mnie i moją rodzinę za wstawiennictwem Ukochanego Świętego Jana Pawła II. Proszę Cię o dalsze łaski, w tym o rozwiązanie trudnych spraw w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy23.1.15

    Ojcze Święty, proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga, uzdrowienie i siłę w walce z nowotworem. Błagam Cię z całego serca. Amen

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy27.1.15

    Ojcze Święty pomóż mojej córce w walce o uwierzenie w swoje siły które gasną z dnia na dzień .Proszę cię Ojcze o opiekę nad nią .Amen

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy28.1.15

    Ojcze Swiety Janie Pawle 2 ,prosze cie o pomoc w mojej trudnej sytuacji .Pomoz mi I mojemu mezowi uporac sie z kryzysem naszego malzenstwa ,w tobie jest tylko nadzieja bo on tylko tobie ufa.

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy31.1.15

    Kochany Janie Pawle II. Wstaw się u Boga za naszą rodziną. Głęboko wierzę że nam pomożesz. Błagam o łaskę mądrości dla lekarzy , którzy będą przeprowadzać badania mojemu mężowi i leczyć. Proszę daj mu siłę do walki z chorobą. Aby się nie poddawał. Proszę o łaskę współczucia dla jego pracodawcy. Błagam o zdrowie dla całej mojej rodziny i dla mnie samej. Umacniaj mnie w wierze bo czasem wątpię z bezsilności w trudnych sytuacjach. Proszę daj siłę do nauki, i obym była kiedyś dobra w tym czego się uczę. Nasz kochany papieżu wstaw się za nami u Pana Boga. Proszę

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy2.2.15

    Ukochany Ojcze Swiety,prosze Cie z calego serca o Twoje wstawiennictwo i pomoc dla mnie i mojej rodziny w tym ciezkim strapieniu. Poblogoslaw mojej rodzinie,wypros mi potrzebne laski u Naszego Milosiernego Jezusa,blogoslaw moim dzieciom na kazdy dzien ich zycia,obdarz ich zdrowiem. Pomoz mi znalesc dobra prace,spraw aby maz mogl zarobic pieniadze w Polsce a nie za granica z dala ode mnie i naszych cudownych dzieci. One tak bardzo za nim tesknia,tak bardzo potrzebuja go miec w domu. Ojcze Swiety,dopomoz nam przez rozwiazanie naszych problemow materialnych znowu tworzyc kochajaca sie,wspaniala rodzine. Prosze Cie nie zostawiaj mnie samej,bo nie poradze sobie z tymi zmartwieniam. Blagam Cie Ojcze,POMOZ MI

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy3.2.15

    Święty Janie Pawle II proszę Cię o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy4.2.15

    Ojcze Swiety prosze o opieke nad miom synem w trudnym dla niego okresie zycia.

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy6.2.15

    Ojcze Święty, błagam Cię łaskę uzdrowienia dla mojego syna.Amen

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy7.2.15

    Ukochany Ojcze święty proszę Cię z całego serca o Twoje wstawiennictwo i uzdrowienie dla mojej Kochanej Bratowej która od 3,5 miesiąca jest w stanie śpiączki dla mojej drugiej kochanej bratowej która choruje na nowotwór proszę Ciebie o zdrowie dla mnie moich dzieci męża tatusia ,sióstr ,braci. 07.02.2015r

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy7.2.15

    Ukochany Ojcze święty proszę Cię z całego serca o Twoje wstawiennictwo i uzdrowienie dla mojej Kochanej Bratowej która od 3,5 miesiąca jest w stanie śpiączki dla mojej drugiej kochanej bratowej która choruje na nowotwór proszę Ciebie o zdrowie dla mnie moich dzieci męża tatusia ,sióstr ,braci. 07.02.2015r

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy9.2.15

    Święty Janie Pawle II wstaw się proszę za mną u Pana, abym mógł rozwiązać trudne sprawy w pracy. Święty Janie Pawle II módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy9.2.15

    Świety Janie Pawle II modlę się o twoje wstawiennictwo o nową pracę wśród madrych, życzliwych ludzi, o pracę dzięki której mogę się rozwijac, o pracę dzięki której mogę utrzymać moją rodzinę. Madle się o opiekę nad moim skarbem ukochanym synem.

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy9.2.15

    9.2.15

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy9.2.15

    Ojcze święty, proszę o zdrowie dla Małgosi, żeby wyniki były dobre, błagam

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy13.2.15

    Ukochany Janie Pawle II, prosze wypros mi u Boga dar macierzynstwa i prace dla meza.

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy14.2.15

    Ojcze święty proszę o zdrowie dla Gosi, męża i syna oraz wszystkich potrzebujących. Proszę cię żebym była spokojna, żebym mogła normalne żyć. Juz mi pomogles ojcze święty, proszę wysłuchaj mnie i tym razem

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy16.2.15

    prosze cie ojcze swiety o zdrowie mojej corki madzi ktora choruje na schizofremie. zeby wyzdrowiala i mogla cieszyc sie zyciem.

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy17.2.15

    Ojcze Przenajświętszy Janie Pawle II, próśb jest tak wiele, ale przede wszystkim proszę o zdrowie dla moich ukochanych dzieci, dla męża o nawrócenie, dla taty o uwolnienie z nałogu, a dla mnie uzdrowienie z raka. Wstaw się proszę u Pana naszego, aby mi pozwolił wychować moje dzieciaczki, którymi mnie obdarzył. Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy17.2.15

    Święty Janie Pawle II, patronie rodzin, powierzam Tobie mojego narzeczonego, prosząc o uzdrowienie wewnętrzne i uwolnienie od złego. Prowadź nas do małżeństwa i opiekuj się nami, niewolnikami Maryi. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy20.2.15

    Ocze święty modlę się do Ciebie codziennie o to,aby nasze bardzo trudne sprawy rozwiązały się dobrze,żebyśmy nie musieli żyć w ciągłym strachu i niepewności. Błagam Cię Janie Pawle Drugi o wstawiennictwo do Maryi

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy20.2.15

    Ojcze święty wstawiaj się u pana o zdrowie dla Małgosi. Tak bardzo ja kocham

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy20.2.15

    Ojcze święty po raz kolejny proszę o zdrówko dla Małgosi, wierzę w ciebie i ufam tobie

    OdpowiedzUsuń
  157. Ojcze Święty wyproś dla mnie błagam łaskę dobrej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy24.2.15

    Ojcze święty Janie Pawle II spraw aby cierpienie którego doświadczam przerodziło się w coś dobrego. A syn mój ocknął się i podjął się obowiązków jakie na nim ciążą

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy26.2.15

    Kochany Św Janie Pawle wspomóż mnie w trudnych chwilach mojego życia pomóż mi rozwiązać część moich problemów modle się o Twoje wstawiennictwo u Pana Naszego prosze pomóż

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy26.2.15

    Ojcze Święty Janie Pawle II proszę Cię o wstawiennictwo za mnie do Boga, aby Bóg Wszechmogący przemówił do Justynki, którą bardzo kocham że mimo różnych nieporozumień zawsze chciałem dla niej jak najlepiej. Ojcze Święty spraw abyśmy znów byli razem, a w przyszłości stworzyli cudowną rodzinę opartą na wartościach chrześcijańskich. Proszę Cię wysłuchaj mej prośby, której bardzo pragnę.....

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy27.2.15

    Ojcze święty Janie Pawle II proszę Cię o wstawiennictwo za mnie do Boga aby Bóg wysłuchał mojej prośby. Ciebie też proszę o to samo. Zależy mi na tym... Codziennie się modląc mam łzy w oczach i ból serca, a ja już nie chcę płakać, chcę się modlić będąc uśmiechnięty i mając przy sobie tą jedyną (moje szczęście)

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy27.2.15

    Ojcze Święty Janie Pawle II, przepraszam Cię też za swoje ostatnie grzechy. Proszę też o wstawiennictwo za mnie u Boga w wiadomej Ci sprawie. Proszę Cię o to z całego serca.....

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy2.3.15

    kochany Ojcze Św.Janie Pawle II proszę Cię o wstawięnnictwo za moją kochaną wnusię o uzdrowienie 3 mies.Leny.

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy2.3.15

    KOCHANY OJCZE ŚW.JANIE PAWLE II PROSZĘ Z CAŁEGO SERCA O WSTAWIENNICTWO ZA MOJĄ 3 MIES.WNUSIĘ LENĘ O JEJ UZDROWIENIE PROSZĘ CIĘ O TO Z CAŁEGO SERCA

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy2.3.15

    KOCHANY OJCZE SW.JANIE PAWLE II BŁAGAMY CIĘ O UZDROWIENIE 3 MIES. LENY NASZEJ KOCHANEJ WNUSI PROSIMY O WSTAWIENNICTWO ZA NIĄ UPANA BOGA

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy2.3.15

    Ojcze święty proszę o zdrowie dla Małgosi

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy4.3.15

    Kochany Ojcze Święty błagam Cię o wstawiennictwo do naszego Pana o pokój na świecie

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy5.3.15

    Święty Janie Pawle II proszę Cię z całego serca o wstawiennictwo w sprawie mojego wyzdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy10.3.15

    Proszę o zdrowie dla Małgosi

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy11.3.15

    Ojcze Święty proszę Cię o szczęśliwe rozwiązanie problemów mojej rodziny, które doskonale są Ci znane, Proszę Cię z całego serca .....

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy20.3.15

    Proszę o zdrówko dla Małgosi

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy21.3.15

    Ojcze Święty bardzo proszę Cię o uzdrowienie mojej duszy i ciała, proszę dopomóż mi abym odzyskała siłę, nadzieje i wiarę i była lepszym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy23.3.15

    Ojcze Nasz Święty proszę pomóż mi z moja walka z chorobą która jest w mojej głowie. Daj Proszę siłę do walki i działania w tych dzisiejszych czasach. Dodaj mi sił żebym mogła wkoncu dać z siebie wwszystko i uwierzyć w siebie samą ze dam radę!! Wiem ze inni ludzie maja większe zmartwienia. Ich proszę też miej w swojej opiece. Z całego serca dziękuję. Bóg zapłać!!

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy30.3.15

    Ojcze święty dziękuję, znowu mi pomogles. Nie wiem jak dziękować....bo. nie potrafię wyrazić wdzięczności

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy1.4.15

    Święty Ojcze proszę o łaskę uzdrowienia dla mojej mamy. Dodaj jej sił do walki z tą chorobą i przywróć jej zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy1.4.15

    Ojcze św. Janie Pawle II proszę o uzdrowienie z choroby psychicznej.

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy2.4.15

    Ojcze Święty proszę Cię o dar męża.

    OdpowiedzUsuń
  178. KINGA z Legionowa2.4.15

    OJCZE ŚWIĘTY w ten wyjątkowy dzień 10 rocznicę Twojego odejścia do Pana składam Ci dziękczynienie za cały Twój Pontyfikat i proszę Cię o łaskę uzdrowienia dla mojego sparaliżowanego Taty Leszka i dar pocieszenia i umocnienia dla mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy4.4.15

    Ojcze Święty prosze Cięo wstawiennicstwo u pana naszego o uzdrowienie mojej żony , tak bardzo się boję że jej nie będzie przy dorastaniu naszych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy5.4.15

    Ojcze Święty bardzo Cię proszę oto bym po zrobieniu badań był zdrowy chciałbym sobie ułożyć życie znaleźć żonę mieć dziecko błagam .Nigdy już żadnej głupoty nie zrobię.
    Bardzo proszę o zdrowie dla moich rodziców Mamy żeby przestała palić Taty żeby przestał pić i palić oraz zaczął szanować mamę nie męczył jej po pijaku
    proszę z całego mojego serca . amen

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy7.4.15

    DZIĘKUJĘ ŚWIĘTY JPII ZA OTRZYMANE ŁASKI. ZA NARODZONA WNUSIE . PROSZĘ OPIEKUJ SIĘ MOJĄ RODZINA.UPROŚ U PANA BOGA NAJWYŻSZEGO POTRZEBNE NAM ŁASKI. ABY MĄŻ BYŁ LEPSZYM CZŁOWIEKIEM WYLECZ GO Z ALKOHOLIZMU .DZIĘKUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy8.4.15

    Proszę o zdrowie dla Małgosi, proszę o rozwiązanie pozytywne problemu mojego syna, wiem ze mogę na ciebie liczyć ojcze święty

    OdpowiedzUsuń
  183. Anonimowy16.4.15

    Ojcze Święty proszę Cię bardzo o wstawiennictwo u Pana w rozwiązaniu trudnych spraw w pracy i zdrowotnych. Dziękuję Ci za wstawiennictwo, które tak odczuwam.

    OdpowiedzUsuń
  184. Ojcze Święty bardzo proszę wysłuchaj moich modlitw bardzo Cię proszę

    OdpowiedzUsuń
  185. Święty Janie Pawle bardzo Cię proszę o dobry wynik badania dla mnie i zdrowia dla wujka Mietka niech szybko wraca do nas
    amen

    OdpowiedzUsuń
  186. Anonimowy22.4.15

    Ojcze Święty, proszę Cię o uzdrowienie mojego syna Jasia z przewlekłej choroby, proszę również o opiekę nad nim i nad moją córką Martą.

    OdpowiedzUsuń
  187. Anonimowy22.4.15

    Ojcze Święty, proszę Cię o uzdrowienie duszy i ciała mojego syna Jakuba.

    OdpowiedzUsuń
  188. Anonimowy22.4.15

    Święty Janie Pawle wysłuchaj moich modlitw i pomoz mojej córce i jej dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  189. Anonimowy23.4.15

    Święty Janie Pawle proszę wysłuchaj moich modlit i obdarz mnie zdrowiem i zdrowym potomstwe z moim przyszłym mężem. Weź pod opiekę moją całą rodzinę oraz mojego narzeczonego ,daj im wszystkim zdrowie i szczęście .Amen

    OdpowiedzUsuń
  190. Święty Janie Pawle bardzo Cię proszę o zdrowie dla wujka Mietka taty Mariusza i szybki powrót ze szpitala do domu . Proszę Cię też błagam żeby wyniki moich badań nie zmieniły się i pozostały dalej dobre .Wybacz mi za wszystkie złe rzeczy które robiłem zmieniłem sie . wysłuchaj mnie proszę
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
  191. Anonimowy7.5.15

    Ojcze Święty proszę Cię o wstawiennictwo u Pana w trudnych sprawach - żebym im podołał

    OdpowiedzUsuń