Modlitwa za zmarłych

Dobry Ojcze, tak wielkie dary przygotowałeś dla tych, którzy dostąpią łaski zbawienia. Nie jestem w stanie sobie wyobrazić tego, co czeka mnie w Twoim królestwie. Gdybym to wiedział, pewnie nie popełniłbym ani jednego grzechu. Dzisiaj Twemu miłosierdziu chcę polecić tych, którzy zakończyli swoje ziemskie życie, a teraz czekają w czyśćcu na chwilę spotkania z Tobą.

Święty Jan Paweł II mówił, że "modlitwa za zmarłych jest ważną powinnością, bowiem nawet jeśli odeszli w łasce i w przyjaźni z Bogiem, być może potrzebują jeszcze ostatniego oczyszczenia, by dostąpić radości nieba. [...] Niech Maryja, Brama Niebios, pomoże nam, byśmy nigdy nie zapomnieli i nie stracili z oczu Ojczyzny Niebieskiej, ostatecznego celu naszego pielgrzymowania tu, na ziemi".

Za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, papieża, który już razem z rzeszą świętych śpiewa Tobie wieczną pieśń chwały, proszę Cię, Ojcze, za tych, którzy cierpią w czyśćcu. Dzisiaj szczególnie chcę się modlić za (podać imię). Wybacz Twoim dzieciom ich słabości, wybacz małą wiarę, grzech. Niech ta modlitwa przyczyni się do tego, aby jakaś dusza dziś zaczęła wielbić Ciebie razem ze św. Janem Pawłem II i wszystkimi Twoimi świętymi. Amen.

W: Modlitewnik za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, Wyd. Rafael, Kraków 2014.

24 komentarze:

  1. Anonimowy17.2.15

    Za wstawiennictwem ukochanego świętego Jana Pawła II proszę Cię Boże za moich bliskich zmarłych, a szczególnie brata Marka i ojca Rudolfa. Udziel im Panie wiecznego pokoju w życiu wiecznym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy24.2.15

    Panie Boże, proszę Cię, za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, o życie wieczne dla moich bliskich zmarłych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9.3.15

    Boże Wszechmogący w Trójcy Jedyny, za wstawiennictwem św. Jana Pawła II proszę Cię o miłosierdzie dla zmarłej babci Heli w rocznicę jej śmierci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy26.5.15

    Boże Wszechmogący w Trójcy Jedyny, za wstawiennictwem św. Jana Pawła II proszę Cię o miłosierdzie dla zmarłe mojej ukochanej mamy Ludmily

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy8.6.15

    Boże Wszechmogący w Trójcy Jedyny, za wstawiennictwem św. Jana Pawła II proszę Cię o miłosierdzie dla zmarłe mojej ukochanej mamy, taty braci moich i meza babcie i dziadka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20.6.15

    Panie Boże, proszę Cię, za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, o życie wieczne dla moich bliskich zmarłych, rodzicow braci tesciow szwagrow i dziadkow Amen

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20.6.15

    Panie Boże, proszę Cię, za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, o życie wieczne dla moich bliskich zmarłych i sasiada Dominika Amen

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18.7.15

    Boże miłosierny przyjmij moich rodziców Helenę i Romana do SWEgo królestwa i odpuść im grzechy popełnione z ludzkiej ułomności.JANIE PAWLE II mój najcudowniejszy ojcze wstaw się za nimi.Amen

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy2.8.15

    Jedyna droga do Boga naszego Ojaca jest poprzez Jezusa Chrystusa !

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy10.8.15

    Panie Boze milosierny przyjmij moja siostre Dorote do Swietego krolestwa I odpusc jej grzechy popelnione z ludzkiej ulomnosci. Janie Pawle II wstaw sie za nia Amen

    OdpowiedzUsuń
  11. Panie Boże proszę Cię o wieczne zbawienie dla moich rodziców Antoniego, Mariannę, siostrę Krystynę, bratanka Mirosława,moich teściów Juliana i Kazimierę,szwagierkę Zofię szwagra Andrzeja o wieczne zbawienie. Panie Boże przyjmij ich do Królestwa Niebieskiego.Ojcze Święty Janie Pawle II proszę o wstawiennictwo za nimi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy9.11.15

    PROSZE O ZBAWIENIE DLA MOJEO SYNA WALDEMARA, MAMY REGINY,MĘŻA HENRYKA I Z,ARŁYCH Z RODZINY

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy10.12.15

    Panie Boże proszę przyjmij do Królestwa Bożego moja kochaną babcię Zofię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy17.1.16

    Panie Boze prosze cie o wieczne zbawienie dla mojego meza Michela , mojej mamy Janiny mojego taty Stanislawa imojego brata Romana ktozy odeszli tak bardzo szybko .Panie Boze przyjmnij ich do Krolestwa Niebieskiego .Ojcze Swiety Janie Pawle II prosze cie o wstawiennictwo za nimi .Amen .

    OdpowiedzUsuń
  15. Matka25.1.16

    Za wstawinnictwem Ojca Świętego Jana Pawla II blagam Cie Boze Ojcze Wszechmogacy odpusc mojemu ukochanemu synu Krzysiowie wszystkie grzechy popelnione ze stabosci ludzkiej i przyjmij go do Krolestwa Nibieskiego. Niech odpoczywa w pokoju i w swiatlosci wiekuistej na wieki wiekow Ament.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy3.2.16

    Boze prosze Cie za wstawiennictwem JPII o zycie wieczne i radosc wiekuista dla mojej siostry Anny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy22.2.16

    prosze o radosc wieczna dla klaudusi mamy taty amen

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy4.4.16

    Ojcze Swiety modl sie za moich bliskich ktorzy odeszli a szczegolnie za moja najukochansza matke. Boze badz milosciw

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy6.4.16

    Boże miłosierny przyjmij za wstawiennictwem Ojca Świętego Jana Pawła II zmarłą w dniu wczorajszym ciotkę Marię a także zięcia Mirosława

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy7.4.16

    Za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, papieża, który już razem z rzeszą świętych śpiewa Tobie wieczną pieśń chwały, proszę Cię, Ojcze, za tych, którzy cierpią w czyśćcu. Dzisiaj szczególnie chcę się modlić za mojego zmarłego Tatę Grzegorza.Wybacz Twoim dzieciom ich słabości, wybacz małą wiarę, grzech. Niech ta modlitwa przyczyni się do tego, aby jego dusza dziś zaczęła wielbić Ciebie razem ze św. Janem Pawłem II i wszystkimi Twoimi świętymi. Amen

    OdpowiedzUsuń
  21. Najukochańszy Panie Boże proszę Cię o łaskę zbawienia dla mojej mamusi Janiny i dla Wszystkich którzy potrzebują Twojego Miłosierdzia i dla tych za których nie ma się kto modlić AMEN 🌹

    OdpowiedzUsuń
  22. Panie Boże proszę o łaskę zbawienia dla mojej mamusi Janiny i wszystkich którzy potrzebują Twojego Miłosierdzia oraz Tych za których nie ma się kto modlić AMEN 🌹

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy28.7.22

    Ojcze Święty Janie Pawle II proszę Cię o wstawiennictwo za mojego męża Piotra. Niech dobry Bóg odpuści mu grzechy i przyjmie go do Krainy Niebieskiej. Proszę też o przyjęcie do społeczności świętych moich rodziców, teściów, szwagra i pozostałych zmarłych z rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy4.9.22

    Proszę Cię Ojcze Święty o łaskę zbawienia dla mojego najukochańszego męża Piotra. Niech dobry Bóg odpuści mu wszystkie grzechy i zaniedbania i otworzy mu bramy Królestwa Niebieskiego i przytuli go do serca swego. Bardzo go kochałam i nadal kocham. Był jedynym mężczyzną w moim życiu. Pragnę aby było mu dobrze i żeby swoim sercem był przy mnie, proszę Cię Ojcze Święty dopomóż.

    OdpowiedzUsuń