Cuda Jana Pawła II

Dzięki szczególnemu wstawiennictwu bł. Jana Pawła II u Pana Boga ludzie z całego świata wymodlili wiele łask i cudów. O łaskach wyproszonych za wstawiennictwem polskiego Papieża całymi godzinami może mówić Aleksandra Zapotoczny z Biura Postulacji ds. Beatyfikacji i Kanonizacji Jana Pawła II. Wybrała ona i opracowała świadectwa ludzi doznających łask za pośrednictwem Jana Pawła II, jakie złożyły się na „Wielką ilustrowaną księgę cudów św. Jana Pawła II”.

Pani Aleksandra opowiada, że do biura postulatora trafiła korespondencja kierowana do Ojca Świętego przez wiernych z całego świata: były to tradycyjne listy, e-maile, ale też kartki zostawiane na grobie Papieża w Grotach Watykańskich. Niektóre z tych listów były zaadresowane „Jan Paweł II. Watykan” albo „Jan Paweł II. Niebo”. – I o dziwo, trafiały one do Biura Postulacji – wyjaśnia Aleksandra Zapotoczny.

Autorka książki ze wzruszeniem opowiada, o czym ludzie pisali i piszą listy do polskiego Papieża. – Jola i Piotr przyjechali do Rzymu z problemem – od dziesięciu lat bezskutecznie starali się o dziecko. Spotkali się z Janem Pawłem II, a On powiedział: „Wszystko będzie dobrze”, i niedługo po powrocie do Polski okazało się, że Jola jest w stanie błogosławionym. Eleonora – Włoszka i Helena – Francuzka – w dniu śmierci Jana Pawła II były na placu św. Piotra. Oddaliły się od Kościoła. Na placu św. Piotra w chwili śmierci Papieża zapłakały i powróciły na łono Kościoła. Zrozumiały, że nie stały po właściwej stronie. Także Dino, niepełnosprawny mężczyzna, nawrócił się po śmierci Papieża. Jacomo oraz Daniel – dwaj chłopcy, który byli w śpiączce, zostali uzdrowieni i powrócili do życia, a stało się to w dniu urodzin Papieża –mówi Zapotoczny, dodając, że „tony” listów, jakie przychodzą do Watykanu, pisane są jakby do żywego człowieka. – Niektóre listy to jakby cząstka spowiedzi, inne były poplamione łzami. W listach ludzie wspominali swoje spotkania z Janem Pawłem II, wymieniali intencje modlitewne i opisywali łaski, które otrzymali za Jego wstawiennictwem. Ludzie pisali, otwierając swoje serce. To właśnie z tych listów zostały wybrane cuda do beatyfikacji i kanonizacji Jana PawłaII – wyjaśnia autorka książki.

Siostra Marie Simon-Pierre ze Zgromadzenia Małych Sióstr Macierzyństwa Katolickiego została uzdrowiona z choroby Parkinsona. –Po modlitwie za wstawiennictwem Jana PawłaII moja choroba znikła – wyznała zakonnica.

Problemy ze zdrowiem s. Marie Simon-Pierre rozpoczęły się w 2001 roku. Wówczas to postawiono straszną diagnozę – zakonnica cierpiała na chorobę Parkinsona. Po trzech latach nastąpiło zaostrzenie objawów. Siostra Marie wiedziała, że Jan Paweł II także cierpi z powodu tej nieuleczalnej choroby. Patrząc na Niego, widziała niejako siebie – tyle że za jakiś czas. Była młodą, czterdziestoletnią kobietą.

2 kwietnia 2005 roku cała wspólnota wraz z s. Marie chciała zobaczyć w telewizji transmisję z czuwania, jakie odbywało się na placu św. Piotra. Wtedy zakonnice dowiedziały się, że Ojciec Święty odszedł do Domu Ojca. – Świat mi się wówczas zawalił. Straciłam przyjaciela, który dodawał mi sił, aby iść naprzód – mówiła s. Marie. Już w dniu śmierci Papieża niektóre siostry zaczęły modlić przez Jego wstawiennictwo o uzdrowienie chorej siostry. Ale od dnia śmierci Jana Pawła II objawy choroby u s. Marie nasiliły się do tego stopnia, że nie była ona w stanie nawet pisać, nie mogła kierować samochodem i coraz słabiej widziała.

2 czerwca poprosiła o zwolnienie jej z obowiązków. Przełożona odpowiedziała siostrze Marie, by wytrwała do powrotu z Lourdes, dokąd miała się udać w sierpniu. „Jan PawełII nie powiedział jeszcze ostatniego słowa” –dodała i wręczyła podwładnej wieczne pióro, polecając jej napisać trzy słowa: „Jan PawełII”. Z trudem udawało się odczytać to, co z wysiłkiem napisała s. Marie.

Po wieczornej modlitwie, w godzinę śmierci Jana Pawła II zakonnica napisała na kartce litery, które były czytelne! Wkrótce potem ustąpiły ból i drżenie kończyn, mogła też normalnie zasnąć. Zbudziła się około czwartej nad ranem. – Wstałam i poczułam, że nie jestem taka sama. Coś się we mnie zmieniło. Mogłam normalnie się poruszać – opowiada zakonnica, która od razu poszła do kaplicy, gdzie przez dłuższy czas trwała na modlitwie. Przed Najświętszym Sakramentem odmawiała tajemnice światła Różańca, ustanowione przez Jana Pawła II. – Czułam, jakbym urodziła się po raz drugi. Wyzdrowiałam. To dzieło Boga za wstawiennictwem Jana PawłaII – opisuje siostra.

W ciągu dnia napisała list i pokazała go przełożonej, mówiąc, że została uzdrowiona za wstawiennictwem Jana Pawła II.

7 czerwca s. Marie Simon-Pierre poszła na umówioną wcześniej konsultację ze swoim neurologiem. Kiedy lekarz zobaczył, że pacjentka swobodnie się porusza, zapytał ją, czy wzięła podwójną dawkę lekarstwa. Odpowiedziała, że przestała brać leki i wyjaśniła, co się stało.

Kiedy trwała beatyfikacja Jana Pawła II – 1maja 2011 roku – w sposób cudowny, natychmiastowy i trwały została uzdrowiona Floribeth Moria Diaz, mieszkanka Kostaryki, matka czworga dzieci, która cierpiała z powodu nieoperowalnego tętniaka mózgu.

W dniu beatyfikacji kobieta nie mogła pójść na miejscowy stadion, by wspólnie uczestniczyć w uroczystościach transmitowanych przez łącza telewizyjne. Podczas uroczystości beatyfikacyjnej Floribeth modliła się za wstawiennictwem Jana Pawła II o łaskę uzdrowienia, prosiła też Boga o szybką kanonizację Papieża Polaka. „Kiedy się obudziłam następnego dnia nad ranem, usłyszałam głos: ’Wstań, nie bój się, wstań’. Odpowiedziałam: ’Tak, Panie’, i poszłam do kuchni. Kiedy mąż mnie zapytał, co robię, odpowiedziałam mu, że czuję się dobrze” – wspomina szczęśliwa kobieta.

Po 1 maja Floribeth odczuła ogromną poprawę zdrowia. – Tego dnia, kiedy wstałam, poczułam w sobie nowego ducha, pokój w sobie. Nie czułam się już wyczerpana. Czułam, że jestem silna – wyznaje. Przeprowadzone wielokrotnie badania potwierdziły, że tętniak, który zagrażał zdrowiu i życiu kobiety, znikł.

Ksiądz prałat Jan Kabziński, prezes zarządu Centrum „Nie lękajcie się!”, opowiada, że w powstającym w Krakowie Domu Jana PawłaII już bardzo dużo wiernych wymodliło cuda.

– Najczęściej ludzie proszą o uzdrowienie z różnych chorób. Dużo jest też próśb o macierzyństwo, związanych z poczęciem dziecka i może taki właśnie charakter będzie miało nasze sanktuarium. Są także prośby dotyczące alkoholizmu. Wiele intencji dotyczy spraw bardzo osobistych, bo ludzie piszą: „w trudnej sprawie”, „w intencji Tobie znanej”, „w intencji Bogu wiadomej” – mówi kapłan i dodaje, że oprócz próśb są też podziękowania. – Wielu ludzi jest wdzięcznych za uzdrowienie. Trzeba pamiętać, że cud dla każdego jest czymś innym – jeden został wyleczony z raka, a drugi uporał się ze swoim nałogiem. Najważniejsze jest to, że ludzie ufają we wstawiennictwo bł. Jana Pawła II. W każdą niedzielę o godz. 12.30 odprawiamy Mszę św. w intencji pielgrzymów, ich próśb i podziękowań – przy ołtarzu stawiany jest wówczas wielki kosz z tysiącami karteczek zebranych przez cały tydzień – dodaje.

Kiedy Marianka miała pięć miesięcy i żyła w łonie swojej mamy, okazało się, że ma wadę serca. Dziś dziewczynka jest już po operacji, ma prawie półtora roku i świetnie się rozwija. Choć na jej poczęcie rodzice czekali kilka lat, teraz jej mama nosi już kolejne maleństwo. Wszystko to zasługa Jana Pawła II.

Julkę lekarze skazali na śmierć, zanim się urodziła. Usilnie namawiali jej mamę na aborcję – od czwartego miesiąca dziewczynka rozwijała się w łonie mamy, gdzie nie było wód płodowych. Dziś maleńka dziewczynka ma już ponad rok i cieszy swoją obecnością otoczenie.

Pani Joanna – mama Marysi – podpisała już dokumenty, które mówiły o tym, co ma się stać z ciałem zmarłego w szóstym miesiącu maleństwa. Dziewczynka miała nie mieć nerek, tymczasem urodziła się cała i zdrowa, choć wcześniejsze badania mówiły zupełnie co innego. Jej mama cały czas modliła się za wstawiennictwem Papieża Polaka.

Ponad 400 osób zgłosiło udział w Pielgrzymce Dziękczynnej za pontyfikat i kanonizację bł.Jana Pawła II „9664 km za 9664 dni pontyfikatu bł. Jana Pawła”. Wśród nich są harcerze, klerycy, kapłani, a także ci, którzy zawdzięczają Papieżowi jakieś szczególne łaski.

Pan Jacek Hołub, przewodnik turystyczny, ratownik GOPR, wędruje dla Jana Pawła II, gdyż wymodlił zdrowie, kiedy wydawało się, że z jego życiem jest już bardzo krucho. Wynik tomografii komputerowej nie pozostawiał złudzeń – rak trzustki. – Otrzymałem od Pana Boga za wstawiennictwem Jana Pawła II drugie życie, muszę więc za to dziękować – mówi mężczyzna.

Kilka lat temu na białaczkę zachorował Tadeusz Bachleda-Curuś z Krakowa. – To była najostrzejsza postać białaczki – rozpoczyna opowieść Adam Bachleda-Curuś, brat pana Tadeusza. – Robiliśmy, co było po ludzku możliwe, aby brat odzyskał zdrowie. Niestety, nasze zabiegi nie przynosiły efektów. Szukaliśmy dawcy, bo tylko przeszczep mógł uratować brata. Ja nie mogłem nim być, bo nie było stuprocentowej zgodności, a w przypadku chorego taka musiała być – dodaje.

W pewnym momencie choroba była już tak daleko posunięta, że lekarze dawali choremu tylko trzy miesiące życie. Wówczas Adam Bachleda-Curuś dał swojemu choremu bratu relikwie pierwszego stopnia Jana PawłaII – pukiel włosów, jaki kiedyś ściął Papieżowi śp. ks. Mirosław Drozdek. – I wówczas wszystko się zmieniło. Brat wyzdrowiał i zdrowy jest do dziś, choć minęły już trzy lata. Dla nas jest to widoczny cud Jana Pawła II, za który jesteśmy Mu ogromnie wdzięczni – wyznaje Adam Bachleda-Curuś.

Małgorzata Pabis, Cuda Jana Pawła II, w: Nasz Dziennik, 25.04.2014 r.

Inne łaski i cuda:

1/ Z Anglii napisał pewien anglikanin:

"Przed 37 laty potrącił mnie samochód. W rezultacie każde wiązadło i mięsień mojej prawej nogi uległy zniszczeniu. Od tamtego czasu pomimo licznych zabiegów i leczenia ból nogi nie ustawał. Mniej więcej na dwa i pół tygodnia przed śmiercią Jana Pawła II potwornie cierpiałem, nie byłem w stanie znieść bólu. W nocy, kiedy umarł, papież mi się przyśnił. Rano nie czułem już żadnego bólu. Udałem się do lekarza. Stwierdził, że to dziwne i niewytłumaczalne! Zasugerował, bym opisał swój przypadek i wysłał list do postulacji".

Ks. S. Oder, S. Gaeta, Zostałem z Wami, Bytom 2013.

2/ Z oddalonych wysp Mauritius dotarł do mnie list od kobiety cierpiącej na zaawansowaną astmę. Po obserwacji w szpitalu lekarze stwierdzili, że jej choroba była nieuleczalna. List w imieniu kobiety pisał przyjaciel rodziny:

"W dniu pogrzebu papieża Wojtyły kobieta oglądała transmisję z wydarzeń z Rzymu w telewizji. Miała duszności. Wpatrując się w niesioną do grobowca trumnę z ciałem Jana Pawła II, zwróciła się do niego: "Ty, który idziesz do nieba, odchodzisz z tej ziemi, weź ode mnie, proszę, tę astmę, zabierz ją ze sobą!". Od tamtej chwili choroba całkowicie ustąpiła, a dziś ta kobieta jest zdrowa. Lekarze nie znajdują tu żadnego logicznego wytłumaczenia. Zarówno pacjentka, jak i jej mąż są przekonani, że uzdrowienie nastąpiło za wstawiennictwem papieża".

Ks. S. Oder, S. Gaeta, Zostałem z Wami, Bytom 2013.

3/ Joelle, Francuzka, spędziła cały 2 kwietnia 2005 roku na modlitwie, słuchając w radiu doniesień o stanie zdrowia, a następnie śmierci Jana Pawła II. Chciała pojechać do Rzymu, by albo oddać hołd ciału Jana Pawła II, albo by uczestniczyć w uroczystościach pogrzebowych. Nagle jednak rankiem 6 kwietnia poczuła przeszywający ból w klatce piersiowej. Natychmiast przewieziono ją na oddział kardiologiczny, gdzie zdiagnozowano u niej rozwarstwienie aorty z pęknięciem tętniaka. Zaczęła więc wzywać pomocy Jana Pawła II, prosząc, by pozwolił jej zostać przy zaledwie siedmioletnim synku. Po kilku dniach poddano ją badaniu arteriograficznemu. Po zakończeniu lekarz niemal wykrzyknął: "Ależ pani nic już nie jest, tętniak całkowicie zniknął, a serce jest jak nowe!".

Ks. S. Oder, S. Gaeta, Zostałem z Wami, Bytom 2013.

4/ Annamaria, siedemdziesięcioletnia mieszkanka włoskiego Udine, od dłuższego czasu cierpiała na chorobę reumatologiczną w autoagresji, co było powodem silnych bólów i unieruchomienia. Ponieważ nie ma lekarstwa na tego typu schorzenie, Annamaria dostawała jedynie sterydy i leki przeciwbólowe. 1 maja 2011 roku oglądała ceremonię beatyfikacji Jana Pawła II w telewizji.

"Wpatrując się w jego trumnę, powiedziałam: "Wiesz, jak bardzo chciałam tam być, ale nic z tego nie wyszło".

Kiedy usłyszała, że można się zwrócić do papieża także na odległość, dodała: "Pomóż mi znosić życie w cierpieniu". Tak pisze dalej w liście do postulacji:

"Szybko zorientowała się, ze mogę spać bez bólu, wstawałam i wykonywałam prace domowe jak dawniej. Podzieliła się tym z moją córką, po czym zatelefonowałam do mojego lekarza i poprosiłam o konsultację. Opowiedziałam mu o wszystkim, na co on odprarł, że regres mojej choroby mógłby nastąpić, ale na przestrzeni lat, a nie z dnia na dzień. Kolejne badania kliniczne potwierdziły całkowity zanik choroby".

Ks. S. Oder, S. Gaeta, Zostałem z Wami, Bytom 2013.

5/ Ksiądz Calogero, kapłan z Sycylii, tak zrelacjonował swoje przeżycie:

"21 czerwca 2011 roku wszedłem do bazyliki watykańskiej, by odmówić wyznanie wiary przy grobie św. Piotra. Kiedy przechodziłem obok kaplicy, gdzie spoczywa ciało Jana Pawła II, coś mnie natchnęło, by - jak to uczyniłem już w 1993 roku w czasie jego wizyty w Caltanissetcie - poprosić go, by teraz, z perspektywy nieba, wspierał mnie w wypełnianiu obowiązków proboszcza. By mieć znak akceptacji mojej prośby, pomodliłem się jeszcze o łaskę powrotu do zdrowia, gdyż z powodu niedokrwienia lewej kończyny z trudem się poruszałem. Kiedy chwilkę potem skierowałem moje kroki do grobu św. Piotra, poczułem, jakby coś prześlizgiwało się wewnątrz mojej lewej chorej nogi. Natychmiast dostrzegłem, że poruszam się z dużo większą łatwością niż dotychczas. Wyznałem wiarę, a potem w kaplicy Najświętszego Sakramentu podziękowałem Jezusowi w Eucharystii. Tego dnia przeszedłem ulicami Rzymu bez najmniejszego trudu. Po powrocie do domu poddałem się badaniu dopplerowskiemu. Wykazało ono, że wewnątrz nogi, w tętnicy, znajdowało się coś w rodzaju by-passa - rzecz możliwa jedynie po interwencji chirurgicznej, która w moim przypadku jednak nie miała miejsca. Zjawisko to, jak potwierdzili lekarze, jest niewytłumaczalne z ludzkiego i medycznego punktu widzenia".

Ks. S. Oder, S. Gaeta, Zostałem z Wami, Bytom 2013.

76 komentarzy:

  1. Anonimowy29.4.14

    rok po śmierci naszego papieża urodziłam synka Kacperka 20.04.2006.czekałam na niego 4 lata modlitwa do papieża bardzo mi w tym pomogła.teraz pragne mieć 2 dziecko.wypraszam o to za wstawienictwem do jp2

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy17.6.14

    Ojcze Swiety I Panie Boze Blagam was o wysluchanie mojego blagania I mojej modlitwy tylko Ty SW, Janie Pawle 2 I nasz ukochany Pan Bog moze me w tym pomuc wiec blagam o wysluchanie moich modlitw I mojego blagania o pomuc

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21.6.14

    Kochany Janie Pawle II błagam nad życie o szczęśliwą rodzinę, szczęsliwy dom pełen zgody i miłości. Dom którego nigdy nie miałam. Błagam o powrót Jarka jesli mamy być razem,..... jesli nie to postaw na mojej drodze życiowej kogoś kto nas będzie kochał i szanował. BŁAGAM DOPOMÓŻ

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy24.6.14

    Ojcze Święty proszę Cię o zdrowie dla mnie i mojej rodziny,proszę Cię spraw żeby mój kochany tata poradził sobie z nałogami,które go opętały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy25.6.14

    Najukochanszy Ojcze Sw. Janie Pawle 2 blagam cie o uzdrowienie mojego meza ktory bardzo cierpi I tylko TY mozesz jemu pomuc , I blagam cie zeby moj syn znalazl sobie zone jak najpredzek z ktorom by chdzil do kosciola o to bardzo cie prosze Kochany OJCZE SWIETY

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy10.8.14

    15 lipca dowiedziałam się, że mam torbiel na moim jedynym jajniku. Rozmiary były dość pokaźne 6,4 cm x 4,5 cm. Lekarz nie krył obaw, gdyż torbiel nie wyglądała na czynnościową, była niejednorodna. Początkowo zaproponował operację, ale na moją wyraźną prośbę zalecił obserwację i ewentualne leczenie hormonami. Od tego dnia gorąco modliłam się o uratowanie jajnika, a na prawej stronie podbrzusza w miejscu torbieli nosiłam obrazek z wizerunkiem św. Jana Pawła II. Z ogromnym strachem, ale z różańcem w dłoni poddałam się kolejnemu badaniu USG w dniu 29.07. Lekarz powiedział, że na jajniku widzi tylko przetrwałe ciałko żółte wielkości 1,4 cm x 2,3 cm. Po torbieli ani śladu. Łzy popłynęły mi po policzkach, wiem, że to cud za wstawiennictwem naszego kochanego papieża.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy25.8.14

    Kochany Ojcze Sw. Janie Pawle 2 blagam cie wstaw sie za mie do Pans Boga zeby wysluchal mojego blagania I blagam cie bo ja potrzbuje Twjej pomocy

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy14.9.14

    Święty Janie Pawle II błagam Cię o wstawienie się do Pana Boga o cud uzdrowienia małego chłopca który cierpi na raka. W Tobie nasza nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy15.9.14

    Kochany Swiety Janie Pawle 2 blagam cie o wstawienie sie do Pana Boga I I blagam Ciebie o cud wyzdrowinia mojego kochanego meza I o cud zeby jedyny syn nasz znalaz sobie zone zeby przyprowadzila jego do kosciola spowrotem o to blagam cie z calego serca
    blagam Ciebie I wszystkich Swietych o pomoc

    tego wysluchaj mnie Panie Goze

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy16.10.14

    Kochany Janie Pawle II błagam Cię o wstawiennictwo do Pana Boga o cud uzdrowienia dla mojej kochanej synowej Justynki która cierpi na raka.Proszę Ciebie w Tobie cała nasza nadzieja,Justysia ma 35 lat i musi żyć dla swoich dzieci .Błagam Ciebie o cud uzdrowienia...

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21.10.14

    Ojczulku kochany dziękuje Ci za wszytko w czym mi pomogłeś ale błagam nie opuszczaj manie ze swojej opieki,Pomóż mi odzyskac moje dzieci .Ojczulku pomoż

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy26.10.14

    SWIETY OJCZE PROSZE CIE Z CALEGO SERCA O ZDROWIE DLA MOJEGO MALUTKIEGO SYNKA KUBUSIA ZEVY WKONCU WYZDROWILA I MIAL SILE SAMODZIELNIE FUNKCJONOWAC AMEN

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy4.11.14

    Kochany Ojcze Święty dziękuję, ze jesteś z nami grzesznikami. Proszę, poprowadź zbłąkany nasz naród w stronę Boga, gzie jest miłość i dobro.. Proszę również o zdrowie i spokój. Bym mogła być pomocna rodzinie i innym. Opiekuj się moją rodziną i pomóż nauczyć się nam z serca modlić do Boga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy6.11.14

    Kochany Ojcze Sw. ja wiem ze nie jestem godna teg zebys uczynil cud Kochany Ojcze Sw. Ty I Pan Bog jestescie milosierni wiec blagam Cie O cud zeby moj jedyny syn znalz sobie zone jak najpredzej ktora by przyprowadzla mojeg syna do Boga I Kosciola mieli rodzins male moj maz ma depresie I cierpi bardzo J wiem Ojcze sw, jesli nasz syn mial rodzie on bedzie sie cul leppiej wiec blagam cie uczyn ten cud blagam cie zlituj sie nad name I pomoz mi CIEBIE PROSZE O TO BARDZO ja wiem ze Thy Kochany Ojcze Sw . Janie !! wysluchsz mojego blagania I uczynisz the cud

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy8.11.14

    Ojcze święty błagam o wstawiennictwo u Boga w intenci mojej rodziny o łaskę zdrowia dla mnie i mojej mamy a takrze dar bycia dobrym rodzicem, wiem że tyle razy zawodzę pana boga i grzeszę proszę cię nasz papieżu o modlitwę w intenci mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy12.11.14

    Ojcze Święty tak bardzo Cię proszę o uzdrowienie mnie ,prawa ręka po zabiegu nerwu łokciowego jest coraz mniej sprawna, mojego męża ,który z dnia na dzień coraz bardziej popada w alkoholizm.Proszę o opiekę nad moimi córkami.Ojcze Święty miej naszą rodzinę w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy13.11.14

    Modliłam się gorąco do Ciebie Ojcze Święty o zdrowie dla mojej mamy. Wysłuchałeś mnie, wiem, że to Ty sprawiłeś, że guz na wątrobie zniknął mimo fatalnych prognoz lekarzy. Mocno wierzę w Twoją moc i siłę, zawsze będę Cię sławić i głosić świadectwo Twej świętości. Dziękuję, że nie odepchnąłeś mnie grzesznej. Módlcie się do naszego Jana Pawła II on daje nadzieję i siłę. Dziękuję Tobie i Matce Najświętszej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy21.11.14

    Ojcze Święty pełna wiary i ufności codziennie się modlę o wytrwanie w modlitwie o upragniony dar rodzicielstwa. Dodaj mi siły i nie pozwól bym zwątpiła w To, że moje gorące prośby zostaną wysłuchane i pobłogosławisz nas dzieciątkiem, które kiedyś powie : "Kocham Cię mamusiu"...

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochany Ojcze Sw,Janie Pawle II blagsm Cie O cod dla mojego syna on jest dobr czwoeiek tylko ma klopot znalsc sobie dobrom zone wiec blagam Cie o cod on potr\ebuje zone ktora by przywrocila jego do Naszego Kochanr=ego Boga blagam cie o COD on jest moj jedyny syn blagam cie OJCZE SW.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy5.2.15

    Ukochany Ojcze Święty proszę o wyzdrowienie mojej córki która jest w cięzkim stanie w szpitalu, proszę o łaskę wiary dla niej że może wyzdrowieć i być szczęśliwa, pobłogosław Ojcze aby nie wątpiła i wyzdrowiała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy15.2.15

    Ojcze JANIE PAWLE II wysłuchaj mej prośby i pomóż aby się spełniła.Proszę

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy25.2.15

    Ojcze święty prosze Cie o moje uzdrowienie i o to zeby moja córka była taka jak dawniej dla mnie poblogoslaw moja rodzine tylko ty mozesz nam pomoc błagam

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy25.2.15

    Prosze błagam Ojcze Święty uzdrow mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy27.2.15

    Za sprawą Jana Pawła II po modlitwie w bardzo trudnej sprawie sytuacja zaczęła się wyjaśniać i iść w dobrym kierunku. Dziękuję Ojcze święty

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy1.3.15

    Święty Janie Pawle II błagam Cię o cud uzdrowienia mojej chorej żony, którą bardzo kocham i nie wyobrażam sobie życia bez niej. Pomimo mojego grzesznego życia staję przed Tobą niegodny łaski o jaką proszę, jednak z nadzieją, że mnie wysłuchasz o Panie, orędowniku mój i nadziejo moja!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy3.3.15

    Ojcze Święty DZIEKUJE. Ty zawsze wysłuchujesz moich modlitw DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy18.3.15

    o uzdrowienie mojej siostry ma parkinsona ,SW,Janie Pawle 2 pomoz jej ,pomoz tez nan chorujemy

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy2.4.15

    Święty Janie Pawle II, Święty Karolu Wojtyło proszę o wstawiennictwo, proszę o cud i dziękuję za łaski otrzymane.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy21.4.15

    Ojcze Swiety Janie Pawle || prosze cie o cud zdrowia dla mnie ,dziekuje za wszystkie laski ktore otrzymalam

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojcze święty w dniu twoich urodzin proszę cię o uleczenie duszy i ciał o uzdrowienie z choroby psychicznej i o umocnienie wiary

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy26.5.15

    Kochany Ojcze Swiety Janie Pawle II blagam cie o uzdrowienie mojej siostry Janiny ona juz cierpi 5 lat a wczoraj dostala znowu zlom nowine ma znowu raka blagam cie pomoz jez I zeby wyzdrowiala I skonczyla sie meczyc bardzo cie blagam o CUD

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy26.5.15

    Swiety Ojcze Swiety Janie Pawle II blagam cie o zdrowie mego meza I zeby nasz syn jedyny znalaz sobie zone ktora przywroci jego do kosciola I byl szcaesliwy I o prace jego zeby byl zajety w swoim zawodzie o to bardzo Cie blagam prosze Cie uczyn cud zeby moje blaganie sie spelnilo

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy4.6.15

    Swiety Janie Pawle II blagam Cie o calkowity powrot do zdrowia mojego taty Antoniego.Prosze Cie kochany Swiety Ojcze uzdrow mojego tate z chorob na ktore cierpi i zachowaj go przy zyciu .Amen .

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy15.6.15

    Kochany Ojcze Sw. Janie Pawle II blagam cie zeby syn moj dostal prace I znalazl sobie zone z kturom by chodzil do kosciola blagam cie wstaw sie do Pana Boga zeby wysluchal mojego blagania
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy15.6.15

    Kochany Ojcze Sw. Janie Pawlw II blagam cie zeby moj maz wyszedl z tej depresji I byl zdrowy I blagam cie o moja siostre ktora cierpi I zeby przestala to cierpienie I ta operacja ktora bedzie miala byla udana o to Blagam cie bardzo Amen

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy15.6.15

    Ojcze Swiety Janie Pawle ll blagam Cie o cud uzdrowienia dla mojego szesciomiesiecznego wnuka w lonie synowej Cynthie,blagam Cie Ojcze,wstaw sie za nami do Boga Naszego,Amen

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy5.7.15

    Swiety Ojcze Janie Pawle II blagam 'Cie o cud uzdrowienia dla mojego kochanego syna.Blagam Cie Ojcze,wstaw sie za nami do Boga Naszego.Amen

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy12.7.15

    Ojcze swiety Janie pawle blagam o cud uzdrowienia zeby sie we mnie rak nie rozwijal zeby choroba sie cofnela blagam Cie Ojcze wstaw sie za mna u Boga Naszego Amen

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy13.7.15

    Janie Pawle II prosze aby za zgoda Twego wstawiennictwa w niebie uprosil pana Boga abym stal sie lepsza osoba dla siebie jak i ludzi w szczegolnosci dla rodzicow i mojej corki,prosze wylacznie tylko o szczescie i zycie w dobroci Amen

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy23.7.15

    SW Janie Pawle II nie wiem czy jestem godna abys wysluchal mych prosb ale prosze o uzdowieniez dla mojego przyjaciela byc moze przyszlego tescia i mnie. Nie mam Twojej relikwi nie mam tez Twojego obrazka ale mam Cie w sercu i mojej pamieci.Tak mi dopomoz Boze Wszechmogacy Amen

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy27.7.15

    blagam cie Ojcze Swiety o wyjscie z choroby i zdrowie dla calej rodziny,prosze pomoz mi,bym miala sile i zaczela od nowa..CHWALA OJCU I SYNOWI I DUCHOWI SW.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy28.7.15

    Św.Janie Pawle II proszę Cię o wstawiennictwo do Matki Boskiej za moim synem aby uprosiła mu łaskę uwolnienia go od jego słabości, które tak bardzo zasmucają Jezusa a on sam jest z tego powodu nieszczęśliwy

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy4.8.15

    Święty Janie Pawle II błagam Cie o Twoje wstawiennictwo u naszego Pana Boga w Trójcy Jedynego o wyzdrowienie mojej kochanej żony i jej szczęśliwy powrót do domu, gdzie czekają na nią wystraszony i nieszczęśliwy mąż z wnuczką

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy10.8.15

    Swiety Janie Pawle, blagam o pomoc dla naszej chorej corki Moniki, o to zeby zaczela szczerze sie modlic, powrocic serem do kosciola, wyzdrowienia z Depresji i MS, oraz ulozenia zycia prywatnego

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy31.8.15

    Św. Janie Pawle II proszę Ciebie o wstawiennictwo u Naszego Boga Ojca Wszechmogącego w sprawie zdrowia mojego męża. Proszę pomóż nam .

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy6.9.15

    Ojcze swiety, upraszam Cie o wstawiennictwo Twoje u Pana naszego i Stworcy.
    Blagam o uzdrowienie mojej Mamy z dlugoletniej choroby, o szczesliwe przyjscie na Swiat mojej wnuczki i o moje wlasne uzdrowienie fizyczne i duchowe. Blagam o pomoc w odsunieciu ode mnie czarnych mysli, blagam o powrot radosci i spokoju w sercu.
    Dziekuje calym sercem za wysluchanie i wstawiennictwo moich prosb.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy13.9.15

    Święty Janie Pawle II proszę o zdrowie i siły do pracy oraz o spokój i zgodę w mojej rodzinie. Proszę o wstawiennictwo mojej prośby do Pana Boga przez Jezusa Chrystusa.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy3.10.15

    Ojcze Święty Janie Pawle || proszę o wstawiennictwo Twoje U Pana Boga naszego .Proszę z całego serca o powrót Klaudii do zdrowia .

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy4.10.15

    Ojcze Święty,wraz ze starszym synem Karolem modlimy się o łaskę uratowania naszej rodziny ,która została zniszczona pół roku temu.Ojciec chłopców,Tomasz jest opętany.Modlą się za niego zakony kontemplacyjne.Ojcze Święty wstaw się za nami,w prośbie o łaskę wzajemnego przebaczenia,zaufania,odbudowania wzajemnej miłości i zawarcie sakramentalnego małżeństwa.Nie pozwól na to by zły wygrał i ,żebyśmy byli kolejną zniszczoną rodziną,a dzieci poranione i odrzucone.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy4.11.15

    Ojcze Święty powiedz Panu Bogu na ucho żeby dał mojemu braciszkowi Pawełkowi zdrowia dużo - błagam z całego serduszka

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy8.11.15

    Ojcze Święty,

    proszę Cię o zdowie dla mojej kochanej mamy i dla mnie.Aby nasz koszmar się wreszcie skończył, żeby w naszych sercach zawitał spokój i żebyśmy były znowu szczęśliwe.Pobłogosław też całą naszą rodzinę,Zaszczep w nas ufność.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy20.11.15

    Sw.Janie Pawle II ,wiem ,ze nie zawsze bylam na tyle wierzaca ile powinnam byc.zaluje tego bardzo.Prosze,wypros u Boga potomstwo dla mojej corki i opatrznosc dla rodziny.Amen

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy30.11.15

    Kochany Ojcze Święty proszę o nawrócenie mojego męża. Żeby wrócił do mnie i dał jeszcze jedną szansę naszemu małżeństwu. Niech te nadchodzące Święta Bożego Narodzenia będą też narodzeniem na nowo naszego małżeństwa.
    Proszę wstaw się u Pana za nami i nie dopuść do rozpadu naszej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  54. 3 lata temu, miałem ciężki wypadek quadem na Saharze w Maroku. Doznałem urazu brzucha, rozciąłem jelita. Po powrocie do kraju lekarze szukali przyczyny bólu brzucha, lerzałem przez 3 tygodnie w szpitalu - nie potrafili znaleź przyczyny, modliwłem się o wstawiennictwo do Jana Pawła II, prosiłem go o życie W pewnym momencie poczułem ciepło na brzuchu i widziałem światło. To było jego błogosławieństwo. Po kilku dniach byłem operowany. Miałem zapalenie otrzewnej, w jamie brzusznej jelita były już zgnite, lekarze wycieli nawet nie wiedzieli ile metrów mojego jelita. Po przebudzeniu się w sali, po operacji, spoglądał na mnie ze zdjęcia uśmiechnięty Jan Paweł II. Wiem, że to on wstawił się z mną, teraz żyję dzięki niemu. Mam 40 lat, Papieża spotkałem osobiście w wieku lat 15, kiedy byłem u niego z pielgrzymką, na audiencji błogosławił mnie wtedy, żyję dzięki jego wstawiennictwu. Dziękuję ci Ojcze. ps. 2 tygodnie temu, dowiedziałem się od jednego z Braci Franciszkanów, że JP2 w operacji po zamachu, również miał wycinane jelito. Uważam go za patroan mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy9.12.15

    proszę cię PANIE za wstawiennictwem św. JANA PAWŁA II o uzdrowienie z białaczki

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy19.12.15

    Ojcze Święty wyproś mi łaske u Pana abym mogł tworzyc kochajaca sie rodzine. aby moja dziewczyna nie odwracała sie odemnie spraw abyśmy wrócili do siebie.Amen w Tobie pokładam nadzije.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy6.1.16

    Ojcze Swiety prosze Cie jeszcze raz o silna wole i wiare dla Mojej Zony ktora bardzo Kocham prosze Cie Ojcze Swiety daj naszemu synowi zdrowie i wiare Ojcze Swiety Ty pozwalasz mi wiezyc ze bedzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy14.1.16

    Dziękuję za uratowanie mojego synka z choroby. wiem,że dzięki Twojemu wstawiennictwu możemy się cieszyć tak cudownym dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy30.1.16

    W SPRAWIE BOGU WIADOMEJ

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy30.1.16

    W SPRAWIE BOGU WIADOMEJ

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy10.2.16

    blagam o zdrowie syna meza moje

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy16.2.16

    Swiety Ojcze Janie Pawle II

    Z calego serca blagam Cie o uzdrowienie mojego malzonka z choroby nowotworowej.
    Prosze Cie wysluchaj mnie jeszcze raz Swiety Janie Pawle tak jak kiedys I pozwol mi pokazac jak bardzo go kocham I jak bardzo zaluje tych wszystkich lat gdzie nie potrafilam mu wybaczyc I kochac Go miloscia czysta, nie egoistyczna.
    Panie blagam Cie ja tak bardzo chcialabym zaczac wszytko od nowa, jak nigdy dotad, I byc dla niego na prawde zona na jaka zawsze zaslugiwal.
    To przeze mnie nasze Malzenstwo bylo mialkie I puste. To ja zamknelam sie w swojej malej krzywdzie, I nie widzialam jakim Sakrbem jest moj Maz.
    Boze prosze Cie za przyczyna naszego Swietego Papieza Polaka uzdrow mojego meza.
    zona

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy21.2.16

    Janie Pawle II ,z wielka ufnoscia zwracam sie do Ciebie proszac o laske spowiedzi ,komunii sw. ,nawrocenia sie oraz odstapienie od wszelkich zlych nalogow mojego meaz .

    OdpowiedzUsuń
  64. Święty JP2 uproś Łaski dla mojego syna , który ze względu na depresję i kilka niezdanych egzaminów na studiach jest w sytuacji beznadziejnej...W Roku Miłosierdzia błagam

    OdpowiedzUsuń
  65. Święty Ojcze uproś w Roku Miłosierdzia cud dla mojego syna Adama , który ze względu na depresję jest w sytuacji beznadziejnej ....za kilka dni może być poza uczelnią i nie ma po ludzku szans ...ale Jezus żyje

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy27.2.16

    Święty JP2 błagam o ratunek dla mojego syna Adama w beznadziejnej sytuacji na studiach ....po ludzku depresja , wszystkie niezdane egzaminy i żadnych szans ....ale Jezus żyje

    OdpowiedzUsuń
  67. Święty Ojcze ratuj mojego syna Adama , który po ludzku jest w sytuacji bez wyjścia....ale jest Rok Miłosierdzia i Jezus żyje ...

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy5.3.16

    Ojcze Sw upros dla mnie laske uzdrowienia mojej relacji z Emilem,zeby Pan Bog wlal w jego serce milosc do mnie.zeby skonczyly sie te wieczne problemy

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy10.3.16

    Ojcze Święty błagam Cię z całego serca o uzdrowienie mojego taty z choroby nowotworowej. Błagam Cię pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy2.4.16

    Dziękuję... OJCZE ŚWIĘTY JANIE PAWLE II...

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy2.4.16

    Ojcze Święty proszę Cię o wstawiennictwo za moją rodzinę. O zdrowie dla chorej babci i całej rodziny, o uzdrowienie mojego taty z nałogu alkoholowego. Kocham Cię. Módl się za Nami

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy13.4.16

    Ojcze Święty proszę Cię o zdrowie dla Mai, poproś tam na Górze Pana aby Maja wyzdrowiała,nabrała sił i zwalczyła gronkowca. Myślę, że to dobre i mądre dziecko choć już dorosłe. Daj Jej to szczęście - zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy16.4.16

    Dziękuję Ci o święty za łaski zdrowia,za to,ze jestes w moim sercu

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy27.4.16

    Ojcze Święty Nasz ukochany Janie Pawle II proszę o pomoc mojemu synowi Pawłowi Janowi w znalezieniu i podjęciu pracy.By uwierzył w swoje możliwości poczuł się wartościowy.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy8.5.16

    Ojcze Swiety prosze Cie o uzdrowienie mojej duszy wstaw sie za mna u Najswietrzej Panienki ktorej powierzylam opieke nad moimi dziecmi prosze o sile do zycia dalej w spokoju i milosci

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy23.5.16

    Kochany Ojcze, blagam o zdrowie i bezpieczenstwo dla mych dzieci, o zdrowie dla meza i moje. Blagam by wirus,ktorym sie teraz tak martwie zniknal. Blagam bysmy razem z mezem dozyli lat kiedy nasze dzieci beda doroslymi, madrymi ludzmi.. dziekuje,ze Jestes i Czuwasz nad nami.

    OdpowiedzUsuń