Modlitwa o uzdrowienie za przyczyną św. Jana Pawła II

Boże, który jesteś Stwórcą człowieka oraz Panem życia i śmierci, bądź uwielbiony! Jeśli jest Twoją wolą, Panie, abym wyzdrowiał, proszę Cię za przyczyną św. Jana Pawła II o uzdrowienie mnie z tej choroby.

Niech Duch Święty, którego otrzymałem w sakramencie chrztu i bierzmowania, pomoże mi przyjąć Twoją świętą wolę. Niech On mnie prowadzi; niech mnie obdarzy męstwem, abym potrafił przyjąć i dźwigać swój krzyż.

Uwielbiam Cię, Panie, za wszystkie łaski, którymi mnie obdarzyłeś i ciągle obdarzasz. Chcę wykonać do końca zadanie, jakie mi zleciłeś. Przez zasługi Twojego Syna, który cierpiał na krzyżu, proszę Cię: obdarz mnie zdrowiem ciała i duszy. Amen.

W: Nowenna do św. Jana Pawła II, O rozwiązanie trudnych spraw, Marianie, Warszawa 2014.

952 komentarze:

  1. Anonimowy15.5.14






    Święty Janie Pawle II proszę o wysłuchanie moich próśb, o które się modlę do Ciebie codziennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy27.10.14

      Ojcze Święty Janie Pawle II proszę Cię o pomoc w znalezieniu pracy i w wyjściu z nałogu, a także o zdrowie. Oby wszystko się ułożyło.
      Amen

      Usuń
    2. Anonimowy10.11.14

      swiety janie pawle prosze o uzdrowienie mnie z chorob zakaznych blagam cie z calego serca

      Usuń
    3. Anonimowy15.11.14

      prosze cie Swiety Janie Pawle Najukochanszy Nasz Ojcze o zdrowie abym mogla byc jeszcze z moimi kochanymi dziecmi i wnukami a przedewszyskim z Paulina ktora potrzebuje mnie jeszcze Ojcze blagam o zdrowie Blagam miej mnie i mojaq rodzine w pamieci Amen.

      Usuń
    4. Anonimowy28.11.14

      Ojcze Święty Janie Pawle II proszę Cię o wysłuchanie moich próśb i oto abyś był przy mnie i prowadził mnie przez życie.

      Usuń
    5. Anonimowy1.12.14

      Święty Janie Pawle II proszę Cię o zdrowie dla swej córki i o to aby Pan Bóg wybaczył mi mój grzech ciężki

      Usuń
    6. Anonimowy23.12.14

      proszę cięśw. Janie Pawle II o wyleczenie mnie i mojej Basi z nerwicy i depresji

      Usuń
    7. Anonimowy28.12.14

      Ojcze Św Janie Pawle II błagam Cię o wstawiennictwo u Pana Boga Wszechmogącego, aby uzdrowił mojego chłopaka z wszystkich chorób, które go dotknęły i przywrócił mu siłę i wolę życia.

      Usuń
    8. Anonimowy28.12.14

      Prosze Cie Papiezu o uzdrowienie. Tak bardzo cierpie z bolu

      Usuń
  2. Anonimowy16.5.14

    ojcze świenty prosze cię o wstawienictwo o zdrowie za piotra który jest w śpiączce po niedotlenieniu muzgu

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17.5.14

    Ojcze Sw, prosze o uzdrowienie moich dzieci z autyzmu

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18.5.14

    Święty Janie Pawle II bardzo proszę Cię o wstawiennictwo o wyzdrowienie dla mojego syna Jacka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy9.6.14

      Panie Boże za pośrednictwem Świętego Jana Pawła 2 proszę Cię o zdrowie.

      Usuń
    2. Anonimowy9.6.14

      Panie Boże za pośrednictwem Św. Jana Pawła 2 proszę o zdrowie

      Usuń
    3. Anonimowy4.7.14

      prosze cie sw.janie pawle 2o wyproszenie laski uzdrowienia u ojca niebieskiego wysluchaj mnie panie

      Usuń
    4. Nie wiem czy to wypada tutaj pisać, ale razem raźniej, dlatego, nie przymusowo a dobrowolnie proszę o modlitwę za moją mamę,, która od kilku dni jest w szpitalu , by wyzdrowiała i szybko wróciła do domu, wiem, że może trochę nie rozumiałyśmy się,ona mi zabraniała wielu rzeczy mówiąc że jestem ON, ale mimo to ją kocham i martwię się

      Usuń
    5. Anonimowy23.7.14

      Joanna 23 .7.14 Panie Boze za posrednictwem Sw.Jana Pawla II prosze Cie o zdrowie.

      Usuń
    6. Anonimowy23.7.14

      Panie Boze za posrednictwem Sw.Jana Pawla II prosze Cie o zdrowie. Joanna 23.7.14

      Usuń
    7. Anonimowy27.7.14

      Panie Boze za posrednicteem Sw.Jana Pawla II prosze cie o zdrowie dla mojej mamy.Kaja

      Usuń
    8. Anonimowy31.7.14

      Ojcze Niebieski za pośrednictwem Św. Jana Pawła II proszę Cię o zdrowie o pomyślny przebieg operacji i spokojne życie po niej.

      Usuń
    9. Anonimowy25.8.14

      Panie Boże za pośrednictwem Św. Jana Pawła II proszę Cię o uzdrowienie dla moich córek.

      Usuń
    10. Anonimowy12.9.14

      Jezu Zbawicielu Świata za pośrednictwem Św. Jana Pawła II proszę Cię o uzdrowienie ciała, abym mógł służyć Tobie i ludziom - Bogu niech będą dzięki. Amen.

      Usuń
    11. Anonimowy18.9.14

      Za pośrednictwem Św. Jana Pawła II proszę o cud dla Antosia

      Usuń
    12. Anonimowy19.9.14

      Ojcze Święty ocal naszego Dzielnego Rycerza Antosia który walczy o życie i poruszył tysiące serc BŁAGAM CIĘ

      Usuń
    13. Anonimowy19.9.14

      Ojcze Święty, proszę Cię o cud dla Antosia Ratajczyka - o zdrowie dla tego kochanego Aniołka . Bogu niech będą dzięki . AMEN
      A.M.

      Usuń
    14. Anonimowy19.9.14

      Panie za pośrednictwem Św. Jana Pawła II proszę Cię o zdrowie i siłę do dalszej walki z chorobą dla Dzielnego Rycerza - Antosia - Bogu niech będą dzięki. Amen

      Usuń
    15. Anonimowy22.9.14

      Ojcze ukochany pomóż naszemu dzielnemu rycerzowi Antosiowi.

      Usuń
    16. Anonimowy24.9.14

      Ojcze Swięty ulecz mnie z moich chorob Amen.

      Usuń
    17. Ojcze Święty błagam Cię o pomoc,o uzdrowienie mnie z chorób jakie mnie nękają.

      Usuń
    18. Anonimowy13.10.14

      Ojcze Święty proszę Cię o uzdrowienie chorych na nowotwór 1,5 rocznego Antosia i 4 letniego Mateusza oraz poparzonej Ani. Proszę Cię daj im siłę do walki o życie.

      Usuń
    19. Anonimowy15.10.14

      Ojcze Święty proszę Cię o uzdrowienie mojego braciszka Michala z nowotworu i daj mu sile w walce z ta choroba

      Usuń
    20. Anonimowy24.10.14

      Ojcze Święty proszę cię o zdrowie dla dzieciątka które ma się narodzić.

      Usuń
    21. Anonimowy24.10.14

      Ojcze Święty proszę cię o zdrowie dziecka które ma się narodzić.

      Usuń
    22. Anonimowy9.11.14

      Ojcze Święty proszę cię o uzdrowienie mnie jak i zarówno mojej mamy z bardzo meczącej choroby.

      Usuń
    23. Anonimowy10.11.14

      Swiety Janie Pawle drugi prosze o uzdrowienie mnie z chorob zakaznych blagam cie z calego serca bede sie modlil o to

      Usuń
    24. Anonimowy12.11.14

      Kochany Ojcze proszę Cię o uzdrowenie małej Filomenki i Teresy,wstaw się za nimi

      Usuń
    25. Anonimowy19.11.14

      Janie Pawle II proszę cię o zdrowie i powodzenie dla moich dzieci; proszę cię o pomoc w rozwiązaniu trudnej sytuacji finansowej , zgodę w rodzinie , i powodzenie w życiu

      Usuń
    26. Anonimowy21.11.14

      Boże Wszechmogący w Trójcy Jedyny proszę Cię przez wstawiennictwo Jana Pawła II o łaskę zdrowia i pomyślne zakończenie badań i potrzebnych zabiegów

      Usuń
    27. Anonimowy28.11.14

      Proszę o wyzdrowienie z raka za pośrednictwem Jana Pawła ll

      Usuń
    28. Anonimowy2.12.14

      Janie Pawle II, wstaw się za mną, proszę o łaskę zdrowia dla mnie

      Usuń
    29. Anonimowy7.12.14

      Ojcze Święty, proszę Cię o wstawiennictwo o uzdrowienie. Proszę wysłuchaj mej prośby.

      Usuń
    30. Anonimowy9.12.14

      Ojcze prosze cie aby wszystko było dobrze

      Usuń
    31. Anonimowy11.12.14

      Ojcze święty proszę cię o zdrowie wysłuchaj mnie


      Usuń
    32. Anonimowy13.12.14

      Święty Janie Pawle II proszę Cię o dar zdrowia dla mojej rodziny a w szczególności dla mojej kochanej siostry Agnieszki proszę o wstawiennictwo u Boga. Dziękuję za wszystkie łaski, którymi nasz obdarzasz

      Usuń
    33. Ojcze Święty Proszę Cię o zdrowie dla mojej mamy.

      Usuń
  5. Anonimowy18.5.14

    Ojcze




























































    Ojcze śeięty proszę cię o wstawiennictwo o zdrowie dla mnie mojej rodziny


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11.6.14

      Święty Janie Pawle II, pokornie proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga Miłosiernego z prośbą o łaskę zdrowia i zgody dla naszej całej rodziny... Amen.

      Usuń
    2. Anonimowy16.7.14

      Świety Janie Pawle II za Twoim wstawiennictwem przez naszego Pana Jezusa Chrystusa proszę o wyleczenie mnie z choroby ukladu pokarmowego

      Usuń
  6. Anonimowy18.5.14

    Świety Janie Pawle II za Twoim wstawiennictwem przez naszego Pana Jezusa Chrystusa proszę o zdrowie dla Pani Wandy Półtawskiej Amen

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20.5.14

    Ojcze Święty za Twoim wstawiennictwem proszę Cię o uzdrowienie z autyzmu mojej córci

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20.5.14

    Święty Janie Pawle II za Twoim wstawiennictwem u naszego Pana Jezusa Chrystusa proszę o zdrowie dla mojej wnuczki Zuzi Amen

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20.5.14

    Święty Janie Pawle II za Twoim wstawiennictwem u naszego Pana Jezusa Chrystusa proszę o zdrowie dla mojej wnuczki Zuzanny Amen

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21.5.14

    Ojcze Święty proszę Cię o zdrowie dla Tomka

    OdpowiedzUsuń
  11. OJcze Swiety prosze o uzdrowienie mojej mamy bo ma raka i jedynie cud moze jej pomoc nie zabieraj mi jej bo to jak odebr ac mi tlen do oddychania bez niego nie ma zycia twoja kolezanka tez miala ino 3 miesiace do zycia bo miala raka i zdazyl sie cud blagam CIE ona pragnie zyc dla wlasnych dzieci pomoz mi nievzabieraj mi jej blagaam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosze o uzdrowienie mojej mamy bo ma raka i jedynie cud moze jej pomoc

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy28.5.14

    Ojcze Święty proszę o wstawiennictwo u Miłosiernego Boga i łaskę uzdrowienia dla mojej mamy, która jest ciężko chora i błaga o ratunek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy2.6.14

    Święty Janie Pawle II proszę o wysłuchanie moich próśb, o które się modlę do Ciebie codziennie.
    Proszę o wstawiennictwo u Miłosiernego Boga i łaskę uzdrowienia dla mnie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  15. Joanna2.6.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II proszę o wstawiennictwo u Pana Boga o zdrowie dla mojej Mamy i Taty i o łaskę uzdrowienia mnie z nowotworu

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy4.6.14

    Święty Janie Pawle 2 proszę o wstawiennictwo u Miłosiernego Jezusa Chrystusa i łaskę uzdrowienia księdza Pawła

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy5.6.14

    Św. Janie Pawle proszę wysłuchaj mej modlitwy i wstaw się za mną i moim nienarodzonym dzieckiem u Naszego Pana

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy5.6.14

    Święty Janie Pawle II za Twoim wstawiennictwem przez naszego Pana Jezusa Chrystusa proszę Cie o uzdrowienie mojej kochanej mamusi.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jadwiga6.6.14

    Ojcze świety proszę o zdrowie dla mojego męża Mirka o łaskę uzdrowienia. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy7.6.14

    Św. Janie Pawle proszę Cię o modlitwę za mnie i o wstawiennictwo do Boga o uzdrowienie mnie ze stwardnienia rozsianego i innych dolegliwości,bym mógł chodzić na nogach jak kiedyś,i wysławiać Boga,bardzo Cię proszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy9.6.14

    Panie Boże za pośrednictwem Św. Jana Pawła 2 proszę o zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy10.6.14

    Święty Janie Pawle II, proszę o wstawiennictwo do Boga o cud uzdrowienia mojego syna DAMIANA .Amen.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy12.6.14

    Św. Janie Pawle II proszę wstaw się u Pana naszego o dobre leczenie i uzdrowienie mojego męża z ciężkiej choroby.Dziękuję za wszystkie dotychczasowe łaski i proszę bądź przy nim w czasie badań i zabiegów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy13.6.14

    Ojcze,Jeśli mozliwe oddal ode mnie ten kielich,ojcze,jeżeli trzeba chce twoją wolę wypełnić

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy14.6.14

    prosze cie o zdrowie o uleczenie mnie z tej choroby prosze cie o milosc i radosc w naszej rodzinie ulituj sie nad nami amen

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy15.6.14

    Św. Janie Pawle ll błagam za wstawiennictwem twym o uleczenie mego ojca chorego na raka ktorego bardzo kocham a jest mi jeden jedyny tylko..

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy16.6.14

    Święty Janie Pawle, proszę Cię o wstawiennictwo.

    Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy17.6.14

    BŁAGAM W WSTAWIENNICTWO O MOJE ZDROWIE.AMEN

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy18.6.14

    Najdrozszy Ojcze Swiety,ulecz mnie, daj mi zdrowie, blagam, wstaw sie za mna do Pana Jezusa. Dziekuje ci rowniez za wszystkie dobra jakie dostalam za twoim wstawiennictwem. prosze cie nie opuszczaj mnie. Kocham, cie

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy19.6.14

    Blagam Cie Ojcze Swiety o modlitwe, z calego serca prosze.
    - O jak najszybsze i calkowite uzdrowienie dla Anity i blogoslawienstwo dla jej rodziny.
    - O jak najszybsze, dobre, pozytywne zakonczenie, umozenie pewnej sprawy, bez oskarzen i sadow.
    Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy20.6.14

    Św. Janie Pawle II proszę Cię o zdrowie dla ciała i duszy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy20.6.14

    Ojcze Święty proszę wstaw się u Pana naszego o zdrowie 9 miesięcznego Maksia .

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy24.6.14

    Janie Pawle II proszę o cud uzdrowienia mojego brata Ryszarda z choroby nowotworowej i proszę o opiekę nad moją rodziną Ania

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy24.6.14

    Janie Pawle II proszę cię o uzdrowienie mojego brata Ryszarda z choroby nowotworowej i proszę cię o opiekę nad moją rodziną Ania

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy24.6.14

    Ojcze Święty proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Naszego i o zdrowie dla mojej córeczki Ani, pomóż jej pokonac wszelkie trudności które ją spotkały.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy24.6.14

    Janie Pawle II proszę cię o uzdrowienie mojego brata Ryszarda z choroby nowotworowej i proszę cię o opiekę nad moją rodziną Ania

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy24.6.14

    Janie Pawle II proszę cię o uzdrowienie mojego brata Ryszarda z choroby nowotworowej i proszę cię o opiekę nad moją rodziną Ania

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy25.6.14

    proszę o cud uzdrowienia dla Tadeusza

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy3.7.14

    Janie Pawle,święty orędowniku,proszę bym nie zachorowała,bym chorobę te zwalczyła,by choroba ma sie cofneła.musze jeszcze wychowac syna.pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy6.7.14

    Sw. Janie Pawle II upros cud uzdrowienia dla mojej mamy Grazyny aby juz zadne choroby i guzy nie trawily jej ciala. I szczesliwe zycie dla mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy12.7.14

    Swiety Janie Pawle || prosze Cie o wstawiennictwo za Mnie i moich bliskich. Prosze Cie wypros mi u Boga Wszechmogocego Zdrowie i upragnione macierzynstwo

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy13.7.14

    ŚWIĘTY JANIE PAWLE ll jako,że jesteś pośrednikiem między ludźmi,a Bogiem błagam wstaw się za mną u Boga Najwyższego,aby uzdrowił moje ciało i duszę!Aby moja rodzina była silna,spokojna i bezpieczna!

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy16.7.14

    Św. Janie Pawle II błagam Cię o wstawiennictwo za Mnie i moją rodzinę, błagam o łaski i zdrowie


    Pod Twoją obronę .....

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy27.7.14

    Ojcze Święty proszę Cię o wstawienictwo u naszego Miłosiernego Boga aby nasz Wszechmogący Ojciec uzdrowił mojego tatę, który jest w śpiączce po niedotlenieniu mózgu.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy28.7.14

    Święty Janie Pawle II proszę Cię o zdrowie dla mojego syna,dla mnie i dla całej mojej rodziny.O spokojne życie bez trosk i problemów.O człowieka, który będzie obok mnie zawsze szanował.i wspierał.Amen

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy30.7.14

    Janie PAwle ŚWIĘTY PASTERZU NAJZACNIEJSZY wybłagaj babci łąskę zdrowia, niech rak nie pokona jej! A Dziadzius niech ma siłę by z nią przez to przejść!

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy10.8.14

    Janie Pawle II dziékujé za wszystkie Dary wymodlone przez Ciebie dla mnie i moich bliskich. Dzisiaj prosze o Dar uzdrowienia mojej nogi i przywrócenie pelnosprawnosci.Teresa

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy10.8.14

    Janie Pawle II dziékujé za wszystkie Dary wymodlone przez Ciebie dla mnie i moich bliskich. Dzisiaj prosze o Dar uzdrowienia mojej nogi i przywrócenie pelnosprawnosci.Teresa

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy10.8.14

    ŚWIĘTY PAWLE JANIE PAPIERZU KOCHANY PROSZĘ CIĘ O ZDROWIE DLA MOJEJ MAMY STANISLAWY GDYŻ MA NOWOTWÓR JAMY BRZUSZNEJ PROSZĘ OCAL JĄ DAJ JEJ WYZDROWIEĆ ,ONA ZAWSZE BYLA DOBRYM CZLOWIEKIEM - I KATOLIKIEM BLAGAM O ŁASKI I ZDROWIĘ KOCHAM CIĘ BO JESTEŚ WIELKI . AMEN

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy10.8.14

    ŚWIĘTY JANIE PAPIERZU PROSZĘ O OPIEKĘ NAD MOIM SYNKIEM PAWELKIEM ON MA WADE I BARDZO SŁABO MÓWI DAJ MU SIŁĘ ABY ZACZĄŁ MÓWIĆ MIEJ GO W OPIECE SWEJ ON CIĘ BARDZO KOCHA , PROSZĘ CIĘ O ZDROWIE DLA MNIE I MĘŻA MEGO MNIEJ W OPIECE NASZĄ RODZINE . AMEN

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy15.8.14

    Ojcze Swiety Janie Pawle prosze o zdrowie dla mnie i całej mojej rodziny i miej nas w swojej opiece.Amen

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy15.8.14

    Sw.Janie Pawle 2 ,prosze wypros u Jezusa Chrystusa ,Boga Ojca i Matki Boskiej zdrowie dla mnie i mojej rodziny.Niech nareszcie zapanuje zdrowie szczescie i milosc w naszym zyciu.AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy15.8.14

    Swiety Janie Pawle 2 prosze o wstawiennictwo do Jezusa Chrystusa,Boga Ojca i Matki Boskiej o zdrowie dla mnie i mojej rodziny.Aby w naszej rodzinie zapanowalo zdrowie ,szczescie ,spokoj i milosc.Wysluchaj mnie.AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy16.8.14

    Święty Janie Pawle II proszę o zdrowie dla mojego wnuczka Maciusia. Modlę sie do Ciebie codziennie w tej intencji, a różaniec mi w tym pomaga. Zawsze powtarzałeś, że różaniec to skarb, który trzeba odkryć.On daje wiarę i nadzieję.BP

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy17.8.14

    Święty Janie Pawle II proszę Cię o zdrowie dla mnie i mojej żony.Również o szczęśliwe urodzenie dziecka dla mojej synowej. Dziękuję za wszystkie łaski, które już otrzymaliśmy. Za udaną operację mojej żony.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy17.8.14

    Święty Janie Pawle proszę Cię o zdrowie dla małej Lenki która przeszła już trzy operacje serduszka oraz o siłę dla jej rodziców aby nie tracili wiary w moc Pana Boga.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy24.8.14

    Ukochany Ojcze Święty , Błagam Cie o zdrowie i życie dla mojech chorej Coreczki Liwii,spraw aby wylew do mózgu zniknął i nie pozostawił urazów,czuwaj nad moim maleńśtwm i mej go w sojej opiece niepozwól by pojawiały sie kolejne problemy wzwiązku ze urodzila sie zawcześnie , Błagam ojcze Swiety tak strasznie sie męczy moje maleństwo.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy25.8.14

    Święty Janie Pawle II proszę Cię uzdrowienie mego ojca z choroby nowotworowej

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy28.8.14

    Ojcze Swiety prosze ciebie o wyleczenie mnie z choroby. Tak bardzo chce miec dziecko . Wysluchaj mojej modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy30.8.14

    Ojcze Świety proszę o wstawiennictwo do Boga w sprawie uzdrowienia Mojej Córki Natalii.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy11.9.14

    Święty Janie Pawle II, bardzo proszę Ciebie o wstawiennictwo do Boga o moje uzdrowienie. Aby ból, który mnie męczy od dłuższego czasu nie świadczył o nawrocie ciężkiej choroby.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy11.9.14

    O zdrowie dla bardzo chorej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy12.9.14

    Ojcze Święty, który umiłowałeś dzieci błagam wstaw się u Pana Naszego i Matki Bożej która jak nikt rozumie ból cierpiącej matki, wypraszaj łaskę uzdrowienia, wypraszaj cud dla Antosia.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy19.9.14

    Ojcze Święty ocal naszego Dzielnego Rycerza Antosia który poruszył tysiące naszych serc BŁAGAM CIĘ

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy19.9.14

    OJCZE ŚWIĘTY OCAL NASZEGO DZIELNEGO RYCERZA ANTOSIA KTÓRY PORUSZYŁ TYSIĄCE SERC BŁAGAM CIĘ

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy19.9.14

    Ojcze Święty błagamy o wstawiennictwo do Pana o uzdrowienie naszego kochanego małego rycerza Antosia- on sprawił ze stalismy sie lepszymi ludzmi, pokochały go tysiące osób wszyscy sie modlimy

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy19.9.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II proszę o wstawiennictwodo Boga o zdrowie dla mojej córki...Wysłuchaj mojej modlitwy...

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy24.9.14

    KOCHANY OJCZE ŚWIĘTY, PROSZĘ CIĘ O MODLITWĘ I WSTAWIENNICTWO DO JEZUSA I NAJŚWIĘTSZEJ PANIENKI O ZDROWIE DLA SYNA PIOTRA. POTRZEBUJEMY CIEBIE I TWOJEJ MODLITWY, BŁAGAMY O MODLITWĘ ZA ZDROWIE. MATKA

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy2.10.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II bardzo proszę o wstawiennictwo u Pana Boga o zdrowie dla mojej Mamy. Aby udało jej się pokonać chorobę na dłuższy czas. Aby leki jej pomogły normalnie funkcjonować, aby nie cierpiała przede wszystkim. Jest nam wszystkim bardzo potrzebna. I przepraszam za wszystko co źle robię i myślę. Proszę, wysłuchaj mojej modlitwy i prośby i pomóż nam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy2.10.14

    Święty Janie Pawle || błagam Cię o cud uzdrowienia dla Małego Antosia - Dzielnego Rycerza.On tak bardzo potrzebuje Twojej łaski i Twojej pomocy.Tak wielu ludzi się za Niego modli.Usłysz nasze wołanie.Uzdrów Antosia.My obcy ludzie bardzo Go kochamy.

    OdpowiedzUsuń
  71. Święty Janie Pawle 2 wyproś u Boga Ojca za wstawiennictwem Najświętszej Panienki szczęśliwy przebieg operacji mojego taty i szybki powrót do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy6.10.14

    Święty Janie Pawle II proszę Cię bardzo o wstawiennictwo u Boga Jedynego w Trójcy Przenajświętszej o szczęśliwy przebieg operacji mojej Basi.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy7.10.14

    Święty Janie Pawle II proszę o modlitwę i wstawiennictwo u Matki Boskiej , u Boga Ojca i Jezusa Chrystusa o zdrowie dla mnie , opiekę w czasie choroby , o siłę w walce o życie.
    Proszę wysłuchaj mojej modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy9.10.14

    Najukochańszy ojcze święty błagam cię o zdrowie dla mojej kochanej mamusi aby wyzdrowiała z nowotworu trzustki i dziękuję za otrzymane laski

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy13.10.14

    Dziękuję Ci Ojcze Święty za wszystkie laski którymi nas obdarzono i błagam o więcej Ty doskonale wiesz co nam je te potrzebne Kochamy C w ze wszystkich sił.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy15.10.14

    Sw. JANIE Pawle 2 wstaw sie blagam u Pana za moja chora siostre Ale. Wypros laske powrotu do zdrowia a przez to przywroc radosc zycia calej rodzinie.Dziekuje jednoczexnie za nadzieje i coraz lepsze wyniki. Miej w opiece moja kochana siostre Amen

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy17.10.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II od czasu kiedy Zuzia była w brzuchu modliłam się do Ciebie. Zawsze wysłuchiwałeś moich modlitw. Wszystkim mówię, że jesteś Zuzi Aniołem Stróżem. I tym razem proszę Cię o zdrowie dla mojej Córeczki, miej Zuzię zawsze w swojej opiece a całej rodzinie daj proszę pogodę ducha i miłość. Bądź przy nas zawsze, proszę daj Zuzi zdrowie. A dla nas Rodziców proszę o mądrość rodzicielską. Miej nas zawsze w swoim sercu.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy20.10.14

    Święty Janie Pawle II, prosimy Cię o modlitwę i wstawiennictwo u Matki Bożej i Pana o zdrowie dla mamy, która jest ciężko chora. Wierzymy, że pomożesz nam w tej trudnej dla nas chwili i uzdrowisz ją z trudnej choroby. Proszę, usłysz nasze wołanie Kochany Ojcze Święty

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy20.10.14

    Święty Janie Pawle II, proszę Cię o modlitwę i wstawiennictwo u Matki Bożej i Pana o zdrowie dla mamy. Wierzę, że za Twoim pośrednictwem moja mama wróci do pełnych sił i wyjdzie z ciężkiej choroby. Kochany Ojcze Święty wysłuchaj moich błagań

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy20.10.14

    Ojcze Święty błagam Cię o zdrowie dla mojej najukochańszej mamusi aby wyzdrowiała z tej ciężkiej choroby.Proszę Cię gdy jej będzie smutno byś przy niej byl zawsze by się nie zalamywala tylko walczyła.Z Tobą wierzymy ze wszystko będzie dobrze i mamusia wyzdrowieje.Błagam Cię wysluchaj nas Kochamy Cię zawsze nasz ukochany Ojcze Święty

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy20.10.14

    Najukochańszy Ojcze Święty błagam Cię o zdrowie dla Bogusi brata.Proszę cię jesli to możliwe aby wyzdrowial i mogl znowu zacząć chodzić Kochamy Cie najukochańszy Ojcze Święty.

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy21.10.14

    Dziękuję za wszystko i błagam o więcej Ty doskonale wiesz czego nam potrzeba.Kochamy Cie i wierzymy ze wszystko będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy26.10.14

    Ojcze Święty błagam o cud dla mojej kochanej chorej na raka mamusi, wierzę że wyzdrowieje błagam o zdrowie dla niej

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy26.10.14

    Ojcze swiety prosze z calego serca o zdrowie dla mojego malego synka kubusia zeby wkoncu wyzdrowial ze wzmozonego napiecia miesniowego wiem ze dla ciebie nie ma rzeczy nie mozliwych i dasz mu wiare i sily w walce z tym i ktoregos dnia sam o wlasnych silach zrobi to czego do tej pory nie potrafi ta mala istotka ktorej darowales zycie Amen

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy26.10.14

    Ojcze swiety prosze z calego serca o zdrowie dla mojego malego synka kubusia zeby wkoncu wyzdrowial ze wzmozonego napiecia miesniowego wiem ze dla ciebie nie ma rzeczy nie mozliwych i dasz mu wiare i sily w walce z tym i ktoregos dnia sam o wlasnych silach zrobi to czego do tej pory nie potrafi ta mala istotka ktorej darowales zycie Amen

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy1.11.14

    Św Janie Pawle 2 wysłuchaj moich modlitw i wstaw się za moją córką u Serca Jezusowego Ty wiesz o co Cię proszę.

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy2.11.14

    Swiety Janie Pawle ll prosze Cie o wstawiennictwo prosze Cie zebym donosila ta ciaze bez komplikacji po 2 stratach i cierpiniu. Prosze o cud zebym urodzila zdrowe dziecko Amen

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy5.11.14

    Ojcze Święty błagam o uzdrowienie mojej mamy z choroby nowotworowej. Błagam i wierze ze jej pomożesz

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy14.11.14

    Święty Janie Pawle błagam o uzdrowienie Mnie z chorób. Błagam o zdrowie dla Siebie i Swej Rodziny.
    W Tobie Ojcze Święty pokładam nadzieję i wiarę.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy14.11.14

    Święty Janie Pawle II wierzę że opiekujesz się ludźmi którzy zwracają się do Ciebie w potrzebie. Zaopiekuj się również proszę Mną. Proszę Cię Ojcze o zdrowie dla Siebie i Mojej Rodziny, o wyleczenie Mnie z chorób. Wierzę z całego serca, że Mi pomożesz. Że będziesz przy Mnie w potrzebie, ze Mnie nie opuścisz gdy najbardziej potrzebuje Twej pomocy. Tak bardzo pragnę być juz zdrowa, cieszyć się życiem które tak bardzo kocham. Błagam Cię Janie Pawle II wstaw się za Mną do Pana Boga.
    Wierzę, ufam, kocham.

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy15.11.14

    Boże proszę cię o łaskę uzdrowienia Mojej Ciotki aby mogła się cieszyć zdrowiem znajduje się ona teraz w szpitalu jest chora na raka proszę o uzdrowienie jej i podniesieniu na duchu w tym ciężkim okresie dziękuję
    Bogu niech będą dzięki szczęść Boże

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy17.11.14

    Święty Janie Pawle II przez Twoje wstawiennictwo prosze Cie o zdrowie dla mojego taty ktory w czwartek przeszedl wylew i jestcw ciezkim stanie. Blagam Cie zeby przezyl i wrocil do nas.... modle sie i wierze...

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy17.11.14

    Sw Janie Pawle 2 prosze o uzdrowienie mojego taty z choroby nowotworowej i zdrowie i blogoslawienstwo Boze dla calej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy18.11.14

    Ojcze Święty błagam o wstawienie sie za mojego tate w chorobie,prosze o zdrowie dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy20.11.14

    OJCZE ŚWIĘTY JANIE PAWLE II ZA TWOIM WSTAWIENNICTWEM PROSZĘ BOGA O ŁASKĘ UKOJENIA W CHOROBIE I POWROTU DO ZDROWIA.

    W TOBIE POKŁADAM NADZIEJE

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy24.11.14

    Pani Boże proszę o zdrowie dla mnie, aby przestała mnie boleć głowa i żebym była zdrowa. Święty Janie Pawle II wstawiaj się za mną.

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy25.11.14

    Panie Boże,bardzo Cie proszę za wstawiennictwem Jana Pawła II o uzdrowienie mojej mamy.Wierzę że jej pomożesz.

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy25.11.14

    Błagam Św. Janie Pawle II o łaskę zdrowia psychicznego, o uzdrowienie z nekającej mnie choroby.
    Robert

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy27.11.14

    Ojcze Święty proszę o uzdrowienie dla mojego syna z ciężkiej choroby, Ufam w Twoją moc.

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy27.11.14

    Ojcze Święty, proszę Cię o zdrowie dla Tomasza i siły dla jego rodziny, aby go wspierali i mocno wierzyli że uda się pokonać tę straszną chorobę...

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy27.11.14

    Ojcze Swiety prosze Cie o zdrowie dla calej mojej rodziny, szczesliwe rozwiazanie. Prowadz nas właściwą droga i otaczaj miloscia. Dziekuje za wszystko co mam. Króluj nam Chryste. Marek

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy29.11.14

    Proszę cię Św. Janie Pawle II o Łaskę Zdrowie dla Mnie dla Pawła O Zdrowie Psychiczne i Fizyczne Błagam


    Paweł

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy29.11.14

    Ojcze Święty błagam Cię wstaw się u Boga za moje zdrowie,błagam Cię-Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy30.11.14

    Ojcze Święty proszę cię pamiętaj o mojej mamie w swojej modlitwie. Bardzo cierpi; wstaw się za nią u
    Ojca Niebieskiego żeby
    wyleczył ją z choroby i dał
    jej zdrowie by mogła wielbić
    jego Imię tu na ziemi. Wyproś jej siłę do walki z chorobą

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy30.11.14

    Kochany Papiezu proszr Ciebie o wstawiennictwo za moim Tata Edwardem o to aby wyzdrowial z choroby ... jest po ciezkich oorracjsch i orosze Cie daj mu sily i zdrowia aby mogl dakej wskczyc z rakiemmm. Kochajacy syn Marcin z zona i Mamusia...:))) Blagamy

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy3.12.14

    Ojcze Swięty proszę o łaskę uzdrowienia dla mojego synka Macieja.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy5.12.14

    Święty Janie Pawle II proszę o wstawiennictwo do Pana Boga o zdrowie dla mojej córki Moniki.

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy6.12.14

    Święty Janie Pawle II proszę o wstawiennictwo u Pana Boga o wyzdrowienie dla dziadzi.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy6.12.14

    Święty Janie Pawle II proszę o wstawiennictwo u Pana Boga o wyzdrowienie dla dziadzi.

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy7.12.14

    Święty Janie Pawle II, proszę o to, aby moja mama mogła znów być zdrowa, wspieraj ją i pomóż jej wyzdrowieć. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy8.12.14

    Swiety Janie Pawle ll prosze Cie o wstawiennictwo u Pana Boga za moja przyjaciolke Elzbiete zeby pokonala ta straszna chorobe.

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy9.12.14

    proszę Cię Boże o zdrowie do końca życia dla mojej całej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy9.12.14

    Modle się za Ciebie Janie Pawle II

    OdpowiedzUsuń
  114. prosze Cie Janie Pawle o wstawiennictwo za moim synkiem i Twoim immiennikiem Karolkiem u Boga.

    OdpowiedzUsuń
  115. Proszę Cie Janie Pawle o wstawiennictwo za moim synkiem i Twoim immiennikiem Karolkiem u Boga.

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy10.12.14

    Święty Janie Pawle błagam o uproszenie mi łaski zdrowia, uzdrowienia nóg i kręgosłupa żeby nie trzeba było robić operacji. Barbara

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy11.12.14

    Święty Janie Pawle II proszę Cię przez Twoje wstawiennictwo o uleczenie mojej mamusi. Błagam

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy11.12.14

    Panie Boże,Ojcze Święty Jana Pawła II oraz wszyscy święci, bardzo błagam Was o pomoc, proszę o zdrowie dla mojego taty. Daj mu siłę walki z chorobą, żeby diagnoza okazała się źle rozczytaną, żył z nami jak najdłużej, nie zabierają mi go ja go bardzo potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy11.12.14

    Proszę Cię Św.Janie Pawle o twoje wstawiennictwo u Boga i uproś łaskę uzdrowienia dla mojego synka Patryka.Amen

    OdpowiedzUsuń
  120. Błagam Cię Wielki Janie Pawle II uzdrów Henryka...tak bardzo go kochamy, niech nie cierpi, niech stanie się cud uzdrowienia, prosze Cie wstaw się u Pana Najwyższego o łaskę dla Henryka.

    OdpowiedzUsuń
  121. Błagam Cię Janie Pawle II uzdrów Henia, niech nie cierpi...tak go kochamy...wstaw się za nim u Pana Najwyższego....

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy14.12.14

    Święty Janie Pawle II błagam Cie o uzdrowienie mnie o błogosławieństwo dla moich bliskich o to abyśmy wytrwali w tym ciężkim dla nas doświadczeniu. Błagam Cie dopomoz mi .

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy15.12.14

    Blagam cie Janie Pawle II o zdrowie dla mojej rodziny tak bardzo dziekuje za to co mam i chce zeby nigdy nie bylo gorzej

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy16.12.14

    ŚWIĘTY JANIE PAWLE II UZDRÓW MNIE Z ZABURZEŃ NERWICOWYCH I ZABURZEŃ ODPORNOŚCIOWYCH!NIE CHCĘ CIERPIEĆ PSYCHICZNIE I FIZYCZNIE!CHCĘ GODNIE ŻYĆ I ZNALEŹĆ DOBRĄ DLA SIEBIE DROGĘ ŻYCIOWĄ!BŁAGAM POMÓŻ MI I WSTAW SIĘ ZA MNIE U BOGA!UFAM TOBIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy16.12.14

    Ojcze swiety proszę cię o zdrowie dla mojej mamy blagam

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy16.12.14

    Prosze cie z calego serca o wiare dla mojej mamy w powaznej chorobie i
    blagam w wyzdrowienie jej
    amen

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy16.12.14

    Janie Pawle II wysluchaj mnie i wylecz moja mamusie alby niepoddala sie i aby wyszla cala i zdrowa z tej choroby. Mam nadzieje ze niedotlenienie mozgu ;(
    przeminie wierze w to cala soba a grunt to noe tracic wiary oraz modle sie. za cala nasza rodzine i za ciebie ojcze swiety amen ;)

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy17.12.14

    Ojcze sw pomoz w wyzdrowieniu m, juz trace wiare i nadzieje w lepsze jutro , wiesz jakie mam mysli juz nie daje rady

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy17.12.14

    Swiety Janie Pawle II prosze Cie o wstawiennictwo u Milosiernego Pana i laske uzdrowienia dla mojej coreczki, tak bardzo chcemy aby byla zdrowa... Prosimy... Amen

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy18.12.14

    ojcze sw prosze o wytrwałosc wd iecie ktora przywraca zdrowie smutne to ze nie moge pojsc do spowiedzi pomoz

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy18.12.14

    Ojcze Święty proszę Cię uproś u Boga o zdrowie dla mojej mamy. Niech wyzdrowieje bardzo się męczy. Szkoda mi jej ponieważ jesteśmy sami i jako ona sama się bardzo stara żeby zapewnić u dla nas wszystk. Janie Pawle II prosze o wstawienictwo o mamy zdrowie bi potrzebuje tego bardzo

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy18.12.14

    Święty Janie Pawle bardzo proszę o modlitwę za moje zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy20.12.14

    Święty Janie Pawele proszę uproś u naszego Ojca w niebie o zdrowie dla mojej mamy i dla mnie żebyśmy wyzdrowiały z naszych chorób. Proszę wystaw się za nami Janie Pawle.

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy20.12.14

    proszę Cię od zdrowie dla mojej rodzinki ;) modlę się również za wszystkich zmarłych oraz żeby ten świat był lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy20.12.14

    Kochany Ojcze Janie Pawle Drugi prosze cie o uzdrowienie o łaskę zdrowia żebym wyzdrowiała i dała rade tej chorobie.amen

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy21.12.14

    Ojcze Swiety,Ty odpowiedziales na moją modlitwę i prośbę , sprawiłec ten cud- lekarze znależli skuteczny lek na ciężką chorobę mojego mąza.Bądż z nami i poprowadż leczenie az do całkowitego wyzdrowienia .Proszę ćię o wstawiennictwo do Matki Bożej i Jezusa aby przywrócili zdrowie mojemu kochanemu mężowi

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy22.12.14

    Swiety Janie Pawle prosze o modlitwe za mojego syna Grzesiaktory jest bardzo chory prosze ouzdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy22.12.14

    Kochany Ojcze Janie Pawle Drugi proszę cie o uzdrowienie o łaskę zdrowia żebym wyzdrowiała i dała rade tej chorobie. Proszę cie o to z całego serca.Amen

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy23.12.14

    Kochany Janie Pawle Drugi prosze cie o uzdrowienie żebym wyzdrowiałąa i mogła normalnie zyc .Prosze cie z całego serca Amen

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy24.12.14

    Święty Janie Pawle II proszę Cię o uzdrowienie mojego dziadka

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy25.12.14

    Ojcze Święty Janie Pawle 2 prosze Cię o wstawiennictwo do Jezusa i Matki Bożej o łaskę uzdrowienia z ciezkiej choroby mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy26.12.14

    Nasz św Janie Pawle II proszę Cię o uzdrowienie lub choć wstawiennictwo u Pana Boga. Wiem ze nie zasługuje na łaskę ale ani ja ani moja rodzina nie mamy już siły. Proszę choć o mała poprawę. Amen

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy27.12.14

    Kochany Janie Pawle Drugi proszę cie błagam o uzdrowienie żebym wyzdrowiała i normalnie mogła zyć jak inni zdrowi ludzie.Prosze cię z całego serca Amen

    OdpowiedzUsuń
  144. Ojcze św.Janie Pawle Drugi Proszę Cie o zdrowie dla mojej mamy i całej mojej rodziny,módl się za nami.Proszę Ciebie o wstawiennictwo do Maryii Panny i Jezusa CHrystusa.Amen

    OdpowiedzUsuń
  145. MÓDL SIĘ OJCZE ZA MOJĄ ROSZINE

    OdpowiedzUsuń
  146. Ojcze św.Janie Pawle Drugi Proszę Cie o zdrowie dla mojej mamy i całej mojej rodziny,módl się za nami.Proszę Ciebie o wstawiennictwo do Maryii Panny i Jezusa CHrystusa.Amen

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy29.12.14

    Ojcze Swięty błagam Cie o łaski wyzdrowienia wyzdrowienia dla mojego Andrzejka,pozwól mu żyć i cieszyć sie wszystkim co ma błagam Cię Ojcze Święty z całego serca miej ho w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy29.12.14

    Kochany Janie Pawle proszę Cię o uzdrowienie mojego gardła .Bardzo Cię proszę .
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  149. Kochany Janie Pawle drugi prosze cie o uzdrowienie Lillki aby sie wybudzila i m9gla dzielic piekne chwile ze swoimi rodzicami i ze swoimi rowiesnikami. Prosze cie z calego serca i calej mojej milosci do ciebie. Amen. Kocham i czuje Janie Pawle drugi twoja obecnosc za ktora bardzo dziekuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  150. Kochany Janie Pawle drugi bardzi cie prosze o uzdrowienie Lillki aby sie wybudzila zeby mogla dzielic swoje piekne chwile w zyciu z jej rodzicami i rówieśnikami, prosze cie z calego mojego serca oraz z calej m9jej milosci do ciebie oraz PANA NASZEGO. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy30.12.14

    Ukochany Janie Pawle Drugi Prosze cię o uzdrowienie o łąskę zdrowia żebym wyzdrowiała i cieszyła sie życiem jak normalni ludzie. oraz żebym dzisiaj przezyła. prosze cię z całego serca.Amen

    OdpowiedzUsuń
  152. Proszę o zdrowie dla małej Liliany z Bonifratrów jak i dla innych niewinnych dzieciaczków z czystymi sercami ,którym daleś życie Panie , zło ich dotknelo i chce zabrac z tego swiata.Prosze Boze nie pozwol dalej cierpiec tym wszystkim ludziom ,ktorzy codziennie zmagaja sie ze smiercia.Janie Pawle II przywroc maluszkom zdrowie na które zasłużyli, daj im szanse cieszyc się życiem.

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy30.12.14

    Proszę o zdrowie dla Lilki z Bonifratrow Jana Pawła II.
    Daj jej szanse.
    Obudz ją.
    Napraw to co zepsuło zło.
    Wiem ,że jestes Ojcze Święty.

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy30.12.14

    Proszę o zdrowie dla małej Liliany z Bonifratrów jak i dla innych niewinnych dzieciaczków z czystymi sercami ,którym daleś życie Panie , zło ich dotknelo i chce zabrac z tego swiata.Prosze Boze nie pozwol dalej cierpiec tym wszystkim ludziom ,ktorzy codziennie zmagaja sie ze smiercia.Janie Pawle II przywroc maluszkom zdrowie na które zasłużyli, daj im szanse cieszyc się życiem.

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy31.12.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II Niegodny grzesznik prosi o modlitwę i pomoc, wstawiennictwo u Jezusa Chrystusa.

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy31.12.14

    Ukochany Janie Pawle Drugi proszę cię o łaskę uzdrowienia ,żebym, wyzdrowiała dała rade tej chorobie i żyła zdrowa jak inni ludzie, oraz prosze cie o to bym przezyła dzisiaj ,oraz o łąskę na kolejny rok żeby był lepszy niż ten. Proszę cię z całego serca.Amen

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy1.1.15

    Kochany Janie Pawle DRugi prosze cie o laske uzdrowienia zebym wyzdrowiala i dala rade tej chorobie zebym byla zdrowa i zebym przezyla daj mi ta sile .prosze cie z calego serca .amen

    OdpowiedzUsuń