Modlitwa kobiety w stanie błogosławionym

Dobry Ojcze, Ty jesteś dawcą życia! Dziękuję Ci za ten cudowny dar nowego życia, mojego dziecka, które żyje we mnie. Ty wiesz, jak wiele we mnie niepewności i lęku. Dlatego Tobie zawierzam czas ciąży, Tobie oddaję czas porodu. Niech we mnie dzieje się Twoja wola.

Święty Jan Paweł II uczył, że "kobiet-matka uczestniczy w tajemnicy życia. Bóg jest Dawcą każdego życia i wszystko, co żyje, podlega ojcowskiej pieczy Boga. Stąd też dziecko żyjące w łonie swej matki żyje równocześnie w Bogu. U Boga matka znajduje łaskę miłości i duchową siłę do macierzyńskiej ochrony życia poczętego i życia rozwijającego się".

Za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, papieża kochającego dzieci, proszę Cię, Ojcze, daj mi dużo siły, abym umiała być dobrą matką i umiała prawdziwie kochać moje dziecko. Daj też zdrowie dla mnie i dla mojego dziecka. Spraw, abym potrafiła ukazać mu Twoją miłość. Amen.

W: Modlitewnik za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, Rafael, Kraków 2014.

109 komentarzy:

  1. Anonimowy11.11.14

    "Daj zdrowie dla mnie i mojego dziecka." dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16.5.16

      Daj zdrowie dla sylwii i dziecka i laske szczesliwego rozwiazania

      Usuń
    2. Błagam aby dzieciątko pod moim sercem było zdrowe i szczesliwie sie urodziło!!!

      Usuń
    3. Anonimowy24.8.20

      Ojcze daj dużo zdrówka aby.godnie mogło przyjść na świat

      Usuń
    4. Anonimowy15.10.20

      Błagam aby dziecko pod moim sercem było zdrowe i szczęśliwie się urodziło!

      Usuń
    5. Anonimowy1.12.20

      Ojcze Święty módl się za mnie i mojego dziecka które nosze w sobie aby mogło przyjść szczęśliwie na świat

      Usuń
    6. Anonimowy9.1.21

      Ojcze Święty módl się za mnie i za moją córeczkę aby była zdrowa bardzo cię proszę amen

      Usuń
    7. Ojcze Święty proszę o zdrowie mojego wnuka i szczęśliwy poród

      Usuń
    8. Proszę aby wnuk urodził zdrowy

      Usuń
    9. Anonimowy29.4.22

      Sw Janie Pawle ll proszę o zdrowie dla mojego dzieciątka które ma się narodzić w listopadzie i o szczęśliwy poród.

      Usuń
    10. Anonimowy25.1.24

      Panie Boże proszę aby wszystko było dobrze z moim poczętym dzieckiem, nich rośnie zdrowo i urodzi się zdrowe.

      Usuń
  2. Anonimowy30.12.14

    Proszę, aby moje Dziecko urodziło się zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy3.1.15

    Prosze o szczesliwy porod dla mojej corki Honoraty, o narodzenie sie zdrowego dziecka,
    o te laske prosze przez wstawiennictwo Sw Jana Pawla II, do Pana Boga Wszechmogacego, dawcy zycia przez Jezusa Chrystusa w Duchu Swietym, Amen

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6.1.15

    Sw.Janie Pawle|| wspieraj Kasię w modlitwie ,uproś jej łaskę szczęśliwego rozwiązania,proszę o zdrowie dla niej i jej dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy6.1.15

    Proszę z całego serca,abym szczęśliwie donosiła ciąże,a dzieciątko urodziło się zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21.1.15

    Święty Janie Pawle II proszę o zdrowie dla mojej siostry, jej córeczki i dzieciątka, które nosi pod sercem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy28.1.15

    Święty Janie Pawle II z miłością dziekuje za dzieciątko które noszę pod swoim sercem.. Z pokorą proszę o prawidłowy rozwój i zdrowie dla naszego malego cudu.. Błogosław nam Panie

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy24.2.15

    Święty Janie Pawle II prosimy o to by nasze Maleństwo rozwijało się zdrowo, by dziś podczas badania USG widoczne było tętno. Prosimy Cie o to. Módl się za nami. Błogosław nam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12.3.15

    Św. Janie Pawle prosimy by nasze Malenstwo rozwijalo sie prawidlowo i zdrowo. By czas ciazy zakonczyl sie szczesliwym rozwiazaniem. Modl sie za nami opiekunie rodzin

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy31.3.15

    Święty Janie Pawle II błagam o Twoje wstawiennictwo... Wyproś u Pana Boga zdrowie i prawidłowy rozwój naszej małej córeczki ktorą noszę pod sercem.. Błogosław nam Panie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14.9.20

      Też proszę o szczęśliwe donoszenie ciąży i rozwiązanie by się zdrowe urodzilo. Miej nas w swojej opiece

      Usuń
    2. Anonimowy18.6.22

      Proszę o szczęśliwy przebieg ciazy

      Usuń
  11. Anonimowy27.4.15

    Ojcze Święty prosze miej w opiece Agnieszke i Jej dzieciątko .Ty nie zawodzisz nigdy Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  12. SWIĘTY UKOCHANY OJCZĘ PROSZĘ ŻEBY NASZA CÓRECZKA URODZIŁA SIE ZDROWA UCHROŃ JA PRZED CHOROBAMII PROSZĘ ZEBY PORÓD ZAKONCZYŁ SIE SZCZĘSLIWIE I O SZCŻĘSLIWY POWRÓT Z DZIECIATKIEM DO DOMU MÓDL SIĘ ZA NAMI OJCZE BŁOGOSŁAWIONY

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy30.5.15

    proszę o wstawiennictwo dla mojej córki pomórz jej w tyk bardzo trudnym okresie życia oraz o to by dziecko urodziło się zdrowe i o zdrowie dla córki .Tak bardzo potrzebuje twojej pomocy w zdrowiu i w życiu rodzinnym i zawodowym za dużo na nia spadło naraz bez twojej pomocy nie poradzi sobie . WIERZE W TWOJE WSTAWIENNICTWO AMEN

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy1.6.15

    Ojcze Święty wstaw się za nami u Pana, prosimy aby maleństwo rozwijało się prawidłowo i zdrowe przyszło na świat.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12.6.15

    Ojcze Święty dziękuję za to że modlitwy które do Ciebie zanosiłam zostały wysłuchane.. Dziecko które noszę pod sercem jest dla nas największym cudem... Błagam opiekuj się mna i naszą córeczką... Niech te ostatnie 3 tygodnie ciąży miną nam w zdrowiu i radości... Błogosław nam Panie

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy19.6.15

    Św. Janie Pawle prosimy by nasze Maleństwo rozwijało się prawidłowo i zdrowo. By czas ciąży zakończył się szczęśliwym rozwiązaniem. Błogosław nam Panie

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy14.7.15

    Panie mój to ja Beata. Proszę Cię o zdrowie i siłę dla mojego dziecka. Proszę aby urodziło się zdrowe. Nie zabieraj mi go PANIE jak troje poprzednich. Wierze Ojcze że tym razem moje maleństwo zostanie ze mną. Kocham Cię mój Panie i ufam Ci. Kocham moja Perełkę. Amen

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy20.7.15

    Proszę z całego serca,aby moje dzieciątko urodziło się zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy29.7.15

    Proszę o opiekę , błogosławieństwo i zdrowie dla Agi i dzidziusia. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy30.7.15

    Św. Janie Pawle II patronie i opiekunie dzieci i młodzieży bardzo Cię proszę o szczęśliwe donoszenie ciąży, żeby ciąża przebiegała prawidłowo, żeby dzieciątko rosło zdrowo, poród odbył się szczęśliwie i abyśmy powitali na świecie zdrowe maleństwo. Módl się za nami i czuwaj nad nami Św. Janie Pawle II. J&S.B.

    OdpowiedzUsuń
  21. Święty Janie Pawle proszę o radość w stanie błogosławionym dla mojej ukochanej córki Oleńki. Niech maleństwo, które nosi pod sercem da jej siły i optymizm do uporania się z trudnościami i niepokojami.
    mama

    OdpowiedzUsuń
  22. Święty Janie Pawle proszę o radość w stanie błogosławionym dla mojej ukochanej córki, Oleńki. Niech maleństwo, które nosi pod sercem da jej siły i i optymizm do pokonania trudności i niepokojów.
    mama

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy9.9.15

    Proszę o zdrowie nienarodzonych wnukow, aby szcześliwie zostały donoszone, urodzone
    i zdrowe żyly dlugo szczęśliwie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy14.9.15

    Św. Janie Pawle II proszę o prawidłowy przebieg ciąży, o zdrowy rozwój dziecka oraz o szczęśliwy poród i zdrowie dla dziecka i dla mnie. Miej nas w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy23.9.15

    Ojcze kochany pomoz mi przetrwac okres ciazy i dopomoz by moje dzieciatko urodziło się zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy23.9.15

    Ojcze kochany dopomoz mi przetrwac czas ciazy i o zdrowie mojego malenstwa.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy23.9.15

    DOBRY OJCZE PROSZE O ZDROWIE NIE NARODZONEGO MOJEGO MALENSTWA WIEM ZE JESTES BLISKO MNIE DLATEGO TOBIE POWIERZAM MOJA PROSBE DZIEKUJE TOBIE ZA WSZYSTKO

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy9.10.15

    OJCZE SWIETY CZUWAJ PRZY MNIE PRZEZ TEN OKRES CIAZY DAJ MI SILE BYM TO WSZYSTKO UDZWIGNELA BADZ PRZY MNIE KAZDEGO DNIA CHRON MNIE I TO MOJE MALENSTWO KTORE NOSZE W SOBIE OBDARZ NAS LASKA DA NAM ZDROWIE A ZWLASZCZA MOJEMU MALENSTWU.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy29.10.15

    OJCZE Kochany Bardzo dziekuje za wszystko!!! i Bardzo prosze o zdrowe dziecko!...

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy6.11.15

    Ojcze Święty proszę cię o łaskę dla dziecka mojej siostry. O szczęśliwe donoszenie i urodzenie zdrowego dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy10.1.16

    Ojcze Święty, proszę Cię wstawiaj się za mną i moim dzieckiem u Boga. Proszę o szczęśliwe donoszenie ciąży i zdrowie dla mojego dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy14.1.16

    Św. Janie Pawle, proszę o wsawiennictwo by moje poczęte dzieciątko prawidłowo się rozwijało i zdrowe przyszło na świat.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy17.1.16

    Ojcze Swiety bardzo Cie prosze o donoszenie tej ciazy i o zdrowe dzieciatko, badz przy nas kazdego dnia i daj mi sile przetrwac ten lek i niepokoj a mojemu malenstwu daj duzo zdrowia. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy19.1.16

    Ojcze proszę o laske zdrowia dla naszego maleństwa by urodzilo się szczęśliwie i zdrowie dla mnie. Proszę odbierz ode mnie wszystkie leki i obawy

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy26.1.16

    Ojcze Święty,
    Dziękuję Ci za moją córeczkę Kasię. Proszę Cie pokornie, uproś wraz Maryją Boga Ojca, aby moje kolejne dzieciątko urodziło się szczęśliwie i zdrowo. Proszę, chroń je przed chorobami, oraz przed konsekwencjami złego słowa, które mój mąż wypowiedział, choć jak myślę nieświadomie i w porywczości serca. Zarówno ja jak i mój mąż ogromnie pragniemy tego dziecka. Proszę Ojcze, Ty wiesz, że jesteś patronem naszej rodziny proszę błogosław nam i pomóż nam naprawić nasze relacje małżeńskie oraz opiekuj się naszymi dziećmi. Niech Pan Bóg będzie w Tobie i Twych dziełach uwielbiony. Anna

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy14.2.16

    OJCZE Święty proszę Cię o opiekę za moje nienarodzone dziecko, aby udało się szczęśliwie donosić tą ciążę żeby dziecko zdrowo się rozwijało. AMEN . Ania

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy18.2.16

    Ojcze Święty Janie Pawle II proszę o Wstawiennictwo do Najświętszego Serca Pana Jezusa Boga Naszego o prawidłowy rozwój i zdrowe dzieciątko w łonie mojej córki i szczęśliwy poród.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy6.3.16

    Proszę o zdrowie i bijące serduszko dla mojego nienarodzonego dziecka żebyśmy mogli się spotkać w październiku szczęśliwie

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy15.3.16

    Ojcze Święty proszę Cię o zdrowie mojego syna, którego serduszko bije pod moim sercem

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy22.3.16

    Bardzo Proszę z Całego Serca bym mogła zajść w ciążę, która będzie przebiegała bez komplikacji oraz Proszę by dziecko zdrowo się rozwijało.

    OdpowiedzUsuń
  41. Najukochańszy Święty Boże i nasza Ukochana Matko Boska Częstochowska z calego serca proszę Was o łaske zdrowia dla mojego nienarodzonego i tego juz bedącego na świecie dziecka, a także dla mnie i mojego męża,proszę Was nieszczędzcie nam swojego Miłośierdzia i łask

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojcze Święty Janie Pawle II proszę Cię wstawiennictwo by dziecko, które nosze pod sercem rozwijało się prawidłowo i urodziło się zdrowe , a mnie uchroń od wszelkich nałogów, dziekuję za mojego zdrowego synka Jasia. Tobie powierzam moje prośby i dziekuje Ci za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  43. Błogosław nam Panie. Justyna, Jaś i Witek

    OdpowiedzUsuń
  44. Błogosław nam Panie. Justyna, Jaś i Witek i nasze nasza przyszla niunia

    OdpowiedzUsuń
  45. Błogoslaw nam Panie- Justynie, Jasiowi, Witkkowi i naszemu przyszlemu dziecku, nieszczedz nam Panie swoich łask i milosierdzia.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy3.4.16

    Ojcze Swięty błagam abym donosiła ciążę i urodziła zdrowe dzieciątko.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ojcze Świety prosze Cię o wstawiennictwo, aby nasze bliznięta, które nosze pod sercem, rozwijaly sie prawidlowo i urodzily sie zdrowe, prosze Cię rowniez o to zeby wkoncu nic mnie juz nie bolalo i zebym juz nie palila, bardzo potrzebuje Twojej pomocy, prosze Cie o Łaske i Miłośierdzie

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy4.4.16

    Ojcze Swiety Janie Pawle ll prosze o Twoje wstawiennictwo zeby moja wnusia rozwijala sie prawidlowo i szczesliwie zdrowa przyszla na swiat. A moja corke otocz swa opieka i daj sile i nadzieje i spraw zeby byla zdrowa i szczesliwa.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy5.4.16

    Co dzien modlic sie do Ciebie Ojcze o zdrowie dla mojej corci i dla mojego dziecka w brzuszku nie pozwol by odeszlo..

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy7.4.16

    Panie przez zasługi św.Jana Pawla oraz wszystkich patronów i świętych wejrzyj na mnie niegodna i udziel mi laski o ktora gorąco proszę.Boze miej litość nade mną i okaz swe milosierdzie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy8.4.16

    Ojcze Św prosze o donoszenie upragnionej ciąży i urodzenie zdrowego dzieciątka.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy16.4.16

    Sw Janie Pawle 2 błagam o donoszenie tak długo wyczekiwanej ciąży i urodzenia zdrowego dzieciątka. Bóg zapłac

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy16.4.16

    Św. Janie Pawle zawsze mi pomagałeś jak o coś prosiłam proszę kolejny raz o opiekę nad dzieckiem które noszę pod sercem o zdrowie dla dziecka o donoszenie ciąży szczęśliwe rozwiązanie i urodzenie zdrowego dziecka. ANIA

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy20.4.16

    Po czterech latach starań znowu jestem w błogosławionym stanie, Boże, przez wstawiennictwo Jana Pawła II, Ty wiesz jak trudna to była droga, oddaję Ci moje cierpienia, przepraszam za upadki, Pobłogosław Dzieciątku i całej naszej rodzince, pozwól abyśmy dotrwali w zdrowiu, prosimy o opiekę na każdy czekający nas dzień. Z Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy27.4.16

    Ojcze Święty prosimy Cię o wstawiennictwo u Pana o szczęśliwe rozwiązanie i urodzenie zdrowego dziecka i zdrowie dla Basi

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy27.4.16

    Ojcze Święty proszę Cię o zdrowie dla poczętego dzieciątka i jego mamy.Amen

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy3.5.16

    Prosimy Cię Panie Jezu i wszyscy Święci o zdrowie duszy i ciała dla naszego maleństwa które noszę pod sercem. Aby się zdrowo rozwijało oraz o szczęśliwe rozwiązanie. A dla nas jako rodziców i naszego starszego synka o spokój i radość każdego dnia. Amen

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy8.5.16

    Proszę o modlitwę, żeby dziecko urodziło się zdrowe.Amen

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy8.5.16

    Proszę o modlitwę, żeby dziecko urodziło się zdrowe.Amen

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy9.5.16

    Kochany Ojcze św Janie Pawle opiekuj się moim dzieciątkiem i mną samą.Zabierz lęki i strach.Błagam Cię Ojcze św bądz przy nas

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy13.5.16

    Ojcze Święty Janie Pawle II, proszę o Twoje wstawiennictwo, aby moja siostra donosiła ciąże i urodziła zdrowe dziecko.Amen

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy17.5.16

    Tyle we mnie niepewności i trosk o moje dziecko które jest we mnie. Proszę Cię Jezu za pośrednictwem Jana Pawła II o szczęśliwy przebieg ciąży i rozwiązania. Tak bardzo czekam na dobre wiadomości, na nowe życie które już pokochałam z całego serca. Daj mi siłę i zeslij moc Ducha Świętego abym nie zwątpiła ale była silną. Tobie zawierzam mój los.Tobie ufam Panie. Amen.Mama M.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy18.5.16

    Święty Janie Pawle II Proszę Cię o wstawiennictwo, aby moja siostra Iga donosiła ciąże i urodziła zdrowe dziecko.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy24.5.16

    Święty Janie Pawle II opiekuje się proszę moim dzieciatkiem które jest we mnie obdarz go zdrowiem i oddal ode mnie troski zwiazane z ciążą Amen

    OdpowiedzUsuń
  65. Kochany święty Janie PawleII . módl się za mnie abym mogła szczęśliwie byc matka , mniej nas w opiece,amen

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy18.5.20

    Święty Janie miej mnie i moje dziecko w swojej opiece spraw abym była godną matką amen

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy24.5.20

    Proszę Cię św JPII aby ciąża przebiegła prawidłowo i zdrowo. Miej w swojej opiece mnie i moje dziecko

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy1.6.20

    Ojcze święty proszę cię abym szczęśliwie donosiła ciążę i urodziła zdrowe dziecko. Amen

    OdpowiedzUsuń
  69. Ojcze Swięty dziekuje za dotychczasowy przebieg ciazy prosze o laske zdrowia dla mnie poczetego dziecka oraz szczesliwe rozwiazanie

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy21.6.20

    Ojcze Święty Janie Pawle II proszę Cię o Boże Błogosławieństwo dla mnie i dla Mego Synka aby przyszedł na świat Zdrowy i o szczęśliwe rozwiązanie❤❤aby Matka Boska obdarzyła Bożą Łaską i miała Nas w swojej opiece..Amen

    OdpowiedzUsuń
  71. Panie Boże Dziękuję Ci,z całego serca,za cud który mi dałeś. Uspokuj proszę moje myśli i zabierz mój strach o lęk.Święty Janie Pawle II pobłogosław mnie i moje dzieci. Wlej w moje serce wiarę, nadzieję, miłość i pokój. Spraw, żebym umiała przyjąć to co chcesz mi dać.Niech się dzieje Wola Boża...Amen

    OdpowiedzUsuń
  72. Swiety Janie Pawle, błagam Cię wstaw się za Mną i Moją nienarodzona córką u Pana, żebyśmy dały radę pokonać bakterię z którą się zmagam, żeby zdrowo donosić ciążę,a moja córeczka żeby miała siłę to wszystko przetrzymać, żeby rozwinęła się prawidłowo i była Naszym zdrowym,ukochanym,upragnionym dzieckiem,Amen

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy27.7.20

    Ojcze Święty wstaw się za moją córką i synową u Pana Boga, proszę aby maleństwa które noszą pod swoimi sercami rozwijały się prawidłowo i zdrowe przyszły na świat. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  74. Święty Janie Pawle II wstaw się za Risą i Mateuszem, niech Risa szczęśliwie donosi ciążę i urodzi zdrowe dzieciątko

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy10.9.20

    Święty Janie Pawle.Proszę o wstawiennictwo
    za mnie i moje jeszcze nienarodzone dziecko o szczèśliwy poród i zdrowe dziecko.Tak Bardzo Potrzebujemy Twojej Łaski Bożej.Amen
    ♥️♥️♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy15.9.20

    Święty Janie Pawle II , proszę Cię o modlitwę i wstawiennictwo do Boga o szczęśliwy przebieg ciąży dla Edytki , żony mojego bratanka Łukasza.Niech donosi zdrowo ciążę i urodzi zdrowe maleństwo , aby wspólnie z rodziną mogła się cieszyć macierzyństwem. Miej Ją w opiece .Amen.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy15.10.20

    Proszę aby mojej ciąży nie zagrazoło nic złego, a wszystkie niepokojące objawy ustąpiły

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy1.11.20

    Święty Janie Pawle II, błagam Cię, wstaw się za mną u Pana, aby moje dzieciątko, które noszę pod sercem było zdrowe. Proszę, aby badania USG i inne w ciąży przyniosły same dobre wieści, aby serduszko dobrze pracowało. Daj nam łaskę zdrowia dla mnie i mojego dziecka bym mogła spokojnie doczekać szczęśliwego porodu. Miej nas w swojej opiece ❤

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy6.11.20

    Swiety Janie Pawle proszę Cię o modlitwę i wstawiennictwo o szczesliwy przebieg ciąży dla corki Zuzanny , tak bardz potrzebuja Twojegowsparcia,goraco proszę

    OdpowiedzUsuń
  80. Święty Janie Pawle, prosze Cię o modlitwę i wstawiennictwo za szczesliwy przebieg mojej ciazy. Aby wszelkie niepokojace obawy minely, zeby na badankach prenatalnych bylo wszytsko dobrze. Prosze Cie abym szczesliwie donosila ciazę i mogla sie z rodzina cieszyć macierzynstwem. Goraco prosze. Miej dzieciatko w opiece. Tak bardzo potrzebuje Twojej łaski Bożej❤️ Amen

    OdpowiedzUsuń
  81. Blagam o zdrowe dla dziecka w mojim lonie. Dziekuje Ci za dar zycia dla mojej trojeczki I kochanego Meza. Jezu ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  82. Święty Janie Pawle proszę Cię o szczęśliwe rozwiązanie i urodzenia zdrowego dzieciątka. Miej nas w swej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy29.11.20

    Święty Janie Pawle II błagam wysłuchaj mojej prośby o zrosniecie się dziurki w serduszku naszego nienarodzonego maleństwa. Żeby na kolejnych badaniach serce jak i pozostałe narządy naszego dziecka było całkowicie zdrowe bez żadnych wad i chorób.

    OdpowiedzUsuń
  84. Święty Janie Pawle II błagam niech moje dzieciątko rozwija się zdrowo i szczęśliwie urodzi.

    OdpowiedzUsuń
  85. Prosze o szc, esliwe rozwiazanie dla mojej corki I aby dzieciatko urodzil sie I rowijalo zdrowo

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy7.11.21

    Proszę Cię o łaskę szczęśliwej i spokojnej ciąży. Aby dzieciątko rozwijało się prawidłowo, urodziło się na chwałę Bożą. K

    OdpowiedzUsuń
  87. Święty Janie Pawle II, proszę Cię o urodzenie zdrowej córeczki♥️ oraz o szczęśliwy poród🙏

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy13.4.22

    Święty Janie Pawle II proszę Cię o szcześliwy przebieg mojej ciąży a później szczęśliwy poród. I proszę aby maleństwo które noszę pod sercem bylo zdrowe 🙏

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy16.6.22

    Ojcze Święty przez Twoje wstawiennictwo proszę Boga żeby moje nienarodzone jeszcze dziecko urodziło się zdrowe Amen

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy30.9.22

    Proszę cię o łaskę i zdrowie mojej córki i wnuczki a także o szczęśliwe rozwiązanie.Wspieraj ich swoją obecnością.Amen

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy15.10.22

    Ojcze Święty proszę o szczęśliwy poród dla mojej córki i opiekę nad nią i dzieckiem.Miej także w opiece drugą córkę o szczęśliwy przebieg ciąży.Dziekuje ci ojcze że jesteś.Amen🙏

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy27.11.22

    Święty Janie Pawle II błagam spraw bym mogła szczęśliwie donosić ciążę by dziecko rozwijało się prawidłowo 💗

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy29.11.22

    Święty Janie Pawle II błagam spraw bym mogła szczęśliwie donosić ciążę by dziecko które noszę pod sercem rozwijało się prawidłowo 💗

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy27.2.23

    Święty Janie Pawle spraw aby dzieciątka rozwijało się prawidłowo w ciąży i urodziło się szczęśliwie🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy24.12.23

    Proszę o zdrowie dla mnie i dla mojego dziecka. Abym szczęśliwie donosiła tę ciążę.

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy23.2.24

    Proszę o zdrowie dla mnie i mojego dziecka i abym szczęśliwie donosiła ciąże Amen

    OdpowiedzUsuń