O dobrą modlitwę

Święty Janie Pawle II, onieśmielałeś zwykłego człowieka swoją świętością. Ludzie nazywali cię wielkim, czcigodnym, dobrym, a ty w życiu kapłańskim i biskupim, a potem przez cały pontyfikat pokazywałeś Kościołowi i światu, że świętych i błogosławionych jest bardzo wielu wśród nas i w naszych czasach. Uproś mi odwagę modlitwy o moją świętość i prowadź przez życie aż do domu Ojca, gdzie czekasz na mnie we wspólnocie świętych i błogosławionych. Amen.

W: Modlitewnik za wstawiennictwem Jana Pawła II, Rafael, Kraków 2014.

6 komentarzy:

  1. Anonimowy1.8.14

    Sw.Janie Pawle II Dopomoz mi mi w mojej modlitwie .... pokaz mi jak naprawde powinnam sie modlic.. Bo czuje ze niezbyt starannie to robie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9.8.14

    Sw.Janie Pawle dopomoz mi w mojej modlitwie .Pokarz mi droge ktora powinnam isc,Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5.10.14

    Św. Janie Pawle II, proszę, naucz mnie, jak powinnam modlić się, abym była godna wysłuchania przez Boga Miłosiernego. Jezu, ufam i w Tobie mam nadzieję, prosząc o łaski. o które modlę się każdego dnia - czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19.11.15

    sw janie pawle dopomoz mnie i mojemu mezowi za twoim wstawiennictwem wyjsc z choroby blagam cie dopomoz nam

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy4.2.16

    tatusiu dopomuz abym wyzdrowiala i cierpliwosc dla syna meza w tobie moja nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12.2.16

    blagam o zdrowie syna meza moje jezu ufam tobie

    OdpowiedzUsuń