Litania rodzinna do Bożej Opatrzności

Kyrie, eleison. Chryste, eleison.
Kyrie, eleison.
Boże Ojcze, miłości ożywiająca
- zmiłuj się nad nami.
Boży Synu, miłości zbawiająca
Boży Duchu, miłości objawiająca
Boże Trzykroć Święty, miłości jednocząca
Boże, który jesteś Bogiem prawdziwym
- spójrz i pobłogosław
Boże, który patrzysz, widzisz i przenikasz wszystko
Boże, który jesteś tajemnicą istnienia
Boże, który objawiasz siebie stworzeniu
Boże, który tchniesz Ducha zaufania
Boże, który przychodzisz w Twoim Synu
Boże, który jesteś miłością
Opatrzności Boża, Ty stwarzasz mężczyznę i kobietę na swój obraz
Opatrzności Boża, Ty sprawiasz, że się poczynamy i rodzimy
Opatrzności Boża, Ty nas karmisz i uczysz chodzenia po świecie
Opatrzności Boża, Ty wychowujesz do pełni człowieczeństwa
Opatrzności Boża, Ty wiążesz wolne osoby więzami świętej miłości
Opatrzności Boża, Ty cieszysz się wiernością w przymierzu do śmierci
Opatrzności Boża, Ty nie opuszczasz w sieroctwie i wdowieństwie
Ojcze Niebieski, przyjacielu kochających
Ojcze Niebieski, przewodniku przez życie
Ojcze Niebieski, mistrzu ludzkiej mądrości
Ojcze Niebieski, świadku dobroci w cierpieniu
Ojcze Niebieski, towarzyszu w samotności
Ojcze Niebieski, oparcie w błędzie i zagubieniu
Ojcze Niebieski, miłosierdziu dla grzeszników
Opatrzności Boga Jedynego w Trójcy Przenajświętszej
- przemawiaj do nas przez słowa, znaki, milczenie i ucz nas chodzenia Twoimi śladami.

Boże Wszechmogący i bliski każdemu człowiekowi, który objawiłeś swoją Opatrzność wobec wielu mężczyzn i kobiet w historii zbawienia, daj nam, prosimy, za przyczyną św. Jana Pawła II taką wierność w przeżywaniu powołania do życia rodzinnego, abyśmy osiągnęli pełnię szczęścia we wspólnocie z Tobą w Kościele. Przez Jezusa Chrystusa, Pana i Boga, który z Tobą żyje i króluje w jedności Ducha Świętego przez wszystkie wieki wieków. Amen.


17 komentarzy:

  1. Anonimowy18.7.14

    BOZE BLOGOSLAW NAS .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11.10.15

      Panie Boze obdarz swoja opatrznoscia moja coreczke Charlotke,aby wyzdrowiala i powrocila ze szpitala do domu.

      Usuń
    2. Anonimowy9.11.15

      PANIE BOŻE ZEŚLIJ ŁASKI NA MOJĄ KOCHANĄ WNUCZKĘ JADWIGĘ,ABY POWRÓCIŁA DO ZDROWIA,ORAZ POMYŚLNOŚC W TEJ CHWILI TRWAJĄCEJ OPERACJI>

      Usuń
  2. Anonimowy9.8.14

    Boze miej nas w swojej opiece. Blogoslaw naszym dzieciom chron ich od zlych rzzeczy. Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14.9.14

    Boze miej nas w swojej opiece. A nasze dzieci otocz swoja laska milosierdzia. Amen

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2.12.14

    Za wstawiennictwem Ojca Świętego błogosław nam Boże, obdarz swymi łaskami, abyśmy mogli wypełniać Twą wolę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15.12.14

    Za wstawiennictwem Nszego Papieza Jana Pawla II SWIETOGO OJCA NASZEGO . OBDAZ NAS MATKO SWOIMI lASKAMI ABYSMY MOGLI ZYC W TYCH TRUDNYCH CZASACH. BRON NAS I OTUL W SWOICH RAMIONACH. AMEN <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy6.2.15

    Boże, błogosław naszej rodzinie, a za wstawiennictwem Świętego Jana Pawła II obdarzaj nas potrzebnymi łaskami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11.2.15

    Boże za wstawiennictwem Świętego Jana Pawła II błogosław naszej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy28.6.15

    Boża Opatrzności wyrwij naszą rodzinę z mocy zła i pobłogosław nam we wszystkim, daj proszę mamie zdrowie. Spraw Boże bym szybko znalazła stałą i dobrą pracę, bym nie musiała z moimi bliskimi martwić się o finanse.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy28.6.15

    Boża Opatrzności uwolnij Polskę od złych rządów. Spraw, by jesienią mogli dostać władzę ludzie prawi i sprawiedliwi i by, żadne złe siły nie utrudniały im sprawowania władzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy28.6.15

    Boża Opatrzności za wstawiennictwem Jana Pawła II proszę o liczne łaski i błogosławieństwo dla mnie i moich najbliższych

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy3.7.15

    Boże, błogosław mnie i każdej osobie, którą kiedykolwiek, gdziekolwiek, jakkolwiek spotkałam i spotykam na Twoich-moich drogach, by Rodzina była Bogiem Silna

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy4.7.15

    Wielka Moc Miłosierdzia Ojca… ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy26.9.15

    Boże Ukochany Ojcze, Najdoskonalszy Stwórco życia, Największa Miłości Miłosierna tego świata, Największa z najświętszych tajemnic wszechświata. Dziękuję za życie, za rodzinę, za opiekę, za wszelkie łaski, za ludzi, których stawiasz na mojej drodze-Boże błogosław im !!!Pomóż proszę rozwiązać moje problemy -Ty Panie Boże wiesz najlepiej....Udziel mi proszę łaski siły do życia !!! Proszę wskaż gdzie udać się za pracą, proszę pokieruj mnie do dobrych ludzi...., Pomóż mi być dobrą matką , abym dobrze wychowała moje dziecko...., Proszę o zdrowie dla członków mojej rodziny i dla mnie. Proszę o zgodę w rodzinie, przebaczenie, miłość.....Boże pomóż mi proszę rozwiązać problemy wg woli Twojej.Panie Boże proszę wzmocnij moją wiarę.....a człowieka znanego Tobie -pomóż proszę zmienić mu się na lepsze, lub oddal Go od nas wg woli Twojej, Boże ukochany przemień serca sąsiadów na lepsze, zachowaj nas proszę od wszelkiego zła!!!...Pomóż proszę nam się odnaleźć z drugą połówką wg woli Twojej. Ukochany Ojcze w niebie -Proszę o łaskę zbawienia dla mnie i mojej całej rodziny-bo to najistotniejsze-walka o swoje prawdziwe istnienie.(TUTAJ CZY TAM W NIEBIE)...JEZU UFAM TOBIE!!!! ODDAJĘ TOBIE BOŻE MOJE WSZYSTKIE RADOŚCI I ZMARTWIENIA . Dziękuję -twoja córka

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy5.2.16

    blagam o zdrowie syna meza dla mnie tatusiu blagam o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy27.2.16

    Boża Opatrzności za przyczyną św. Jana Pawła II naszego Papieża miej w opiece moją córkę i jej towarzysza podróży,aby szczęśliwie dolecieli do celu

    OdpowiedzUsuń