Modlitwa za najbliższych

Dobry Ojcze, dziękuję Ci za moją rodzinę, za każdego z jej członków. Dziękuję za żonę (męża), rodziców i dzieci, rodzeństwo, wnuki i dziadków oraz za wszystkich, z którymi łączą mnie więzy krwi. Tobie zawierzam każdego z nas, Tobie oddaję naszą codzienność, zarówno tę pełną radości i optymizmu, jak i tę trudną, naznaczoną krzyżem.

Święty Jan Paweł II pouczał: "Drodzy bracia i siostry, ani na chwilę nie zapominajcie o tym, jak wielką wartością jest rodzina. Dzięki sakramentalnej obecności Chrystusa, dzięki dobrowolnie złożonej przysiędze, w której małżonkowie oddają się sobie wzajemnie, jest ona wspólnotą świętą. Jest komunią osób zjednoczonych miłością, o której św. Paweł tak pisze: "Miłość współweseli się z prawdą, wszystko znosi, wszystkiemu wierzy, we wszystkim pokłada nadzieję, wszystko przetrzyma i nigdy nie ustaje" (por. 1 Kor 13, 6-8). Każda rodzina może zbudować taką miłość".

Za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, papieża rodzin, proszę Cię, Boże, uświęć moją rodzinę, uświęć każdego z nas. Obudź w każdym z nas tę wielką miłość, o której pisał św. Paweł. Pomóż nam ją zbudować. Amen.

W: Modlitewnik za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, Rafael, Kraków 2014.

12 komentarzy:

  1. Anonimowy16.7.14

    DOPOMOZ NAM MOJ SW. OJCZE I PROSZE O LASKI ZEBY NASZA RODZINA ZNOWU SIE POLONCZYLA I ZEBYSMY RAZEM MOGLI SIE CIESZYC SWOJA OBECNOSCIA. AMEN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16.5.23

      Najwyższy Ojcze nieba ziemi wszystko od wszystkiego pokoj

      Usuń
  2. Anonimowy27.4.15

    Święty Janie Pawle II proszę Cię wyproś mi u Boga w Trójcy Św. Jedynego, w Imię Jezusa Syna Bożego i za przyczyną Najświętszej Maryi Panny - łaskę pomyślnego rozwiązania naszych rodzinnych problemów i kłopotów. Bardzo Cię proszę, wstaw się za nami, a wierzę, że Bóg Ci nie odmówi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16.5.23

      Janie Pawle 2 ABBA Ojcze Ty żyjesz serca oddaje

      Usuń
  3. Anonimowy10.7.15

    ŚWIETY \JANIE PAWLE II PROSZĘ CIĘ ZA MOJĄ CAŁĄ RODZINĄ A\ SZCZEGÓLNIE\ WSTAW\ SIĘ \ZA \ŁUKASZEM I POKIERUJ NIM\ .UPROŚ U BOGA WIELE ŁASK \DLA NAS.TAK BARDZO CIĘ PROSZĘ\ ZA\ JANUSZA \I JEGO PROBLEMY.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy25.7.15

    ojcze święty proszę cię o wstawiennictwo za moim synem Adamem, o cud odmiany, tak kochałeś i wierzyłeś w młodzież, pomóż mu

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy3.9.15

    Ojcze święty, proszę Cię uproś u Boga łaskę aby rodzina znów była razem a serce moje i Michała połączyło się na zawsze wielką miłością...Abyśmy żyli w zgodzie i dawali dobry przykład dzieciom...aby skończyły się nieporozumienia i problemy....Amen

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14.10.15

    Święty Janie Pawle II proszę z całego serca za Twoim wstawiennictwem Boga o zdrowie dla naszego małego Filipka. Proszę aby jego organizm był silny aby rozwijał się normalnie i żebyśmy mogli codziennie cieszyć się naszym maleństwem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19.11.15

      Święty Janie Pawle II proszę Cię o pomoc w bardzo ważnej dla mojej rodziny sprawie, abyśmy nie zginęli z nędzy i gnoju. Proszę pomóż nam. Polecam Tobie moją córkę Ewę, syna, wnuki, męża, który troszczy się o mnie w tych trudnych chwilach naszego życia. Kocham Cię usilnie Święty Janie Pawle Ojcze św. POMÓŻ NAM.

      Usuń
  7. Anonimowy19.11.15

    Święty Janie Pawle II dopomóż mnie i mojej Rodzinie w bardzo ważnej dla nas sprawie. Kocham Cię nade wszystko. Codziennie modlę się do Ciebie o pomoc.Wierzę, że nie pozwolisz nam zginąć z nędzy. Bądź przy nas i wspomagaj nas usilnie o to proszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy15.1.16

    Święty Janie Pawle II proszę o wstawiennictwo przed BOGIEM w sprawie mojej córki, która ma silną depresję. Ja już z tym sobie nie radzę.Proszę o modlitwę, ma dopiero 16 lat a nie widzi sensu życia. OJCZE ŚWIĘTY POMÓŻ NAM!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy15.2.16

    tatusiu kochany blagam opomoc w tych trudnych dniach dla syna meza dla mnie blagam o modlitwe dla mnie moich bliskich blagam dopomuz nam

    OdpowiedzUsuń