Modlitwa na rozpoczęcie dnia

Dobry Ojcze, dzięki Twojej miłości mogę przeżyć kolejny dzień. Chcę złożyć go w Twoje kochające dłonie, wierząc że jesteś przy mnie w każdej chwili. Tobie zawierzam ludzi, z którymi się dziś spotkam. Tobie zawierzam pracę, którą będę wykonywać. Tobie oddaję moje plany, myśli i marzenia.

Święty Jan Paweł II mówił, że "jest potrzeba, aby w sercach ludzi wierzących mocno zagościło to pragnienie świętości, które kształtuje nie tylko prywatne życie, ale wpływa na kształt całych społeczności".

Za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, papieża, który szarą codzienność uczynił drogą do świętości, proszę Cię, Boże, pozwól mi przeżyć dzisiejszy dzień bez grzechu. Obudź we mnie autentyczne pragnienie świętości. Amen.

W: Modlitewnik za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, Rafael, Kraków 2014.

11 komentarzy:

  1. Anonimowy7.8.14

    Boze pomoz mi w tych trudnych chwilach. Badz ze mna i moja rodzina nie opuszczaj nas. Zeslij na nas dar laski .Amen

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20.8.14

    Boże, za wstawiennictwem Świętego Jana Pawła II obdarz mnie, moją rodzinę i bliskich swymi łaskami i pomóż w rozwiązaniu trudnych problemów w pracy. Bardzo Cię również proszę o łaskę zdrowia. Błogosławiony jesteś Boże teraz i na wieki. Dziękujemy Ci bardzo za to, że obdarzyłeś nas św. JPII, na którym możemy wzorować i opierać swe życie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1.9.14

    Za wstawiennictwem Ojca Świętego Jana Pawła II pomóż mi Boże w rozwiązaniu trudnych spraw w dzisiejszym i nadchodzących dniach. Obdarz mnie szczerym pragnieniem życia bez grzechu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy24.9.14

    Umiłowany Ojcze Święty Janie Pawle II módl się za nami wespół ze św. Ojcem Pio, który za Twojego posługiwania został wyniesiony na ołtarze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17.3.15

    Umiłowany Ojcze Janie Pawle II, wylecz proszę mnie ze złości która zapuściła we mnie korzenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20.6.15

    Boze pomoz mi w tych trudnych chwilach. Badz ze mna i moja rodzina nie opuszczaj nas. Zeslij na nas dar laski .Amen

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy24.6.15

    Sw Ojcze Janie Pawle II miej moja cala rodzine w opiece,i prosze o dzien szczsliwy dla mnie i celej mojej rodzinki Amen

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20.7.15

    Ukochany Ojcze św. proszę Cię o łaski dla Sebastiana, żeby zawrócił ze źle obranej drogi, żeby był nasza radością i nie przysparzał nam tylu zmartwień. Amen

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20.7.15

    Ukochany Ojcze św. polecam Twej opiece naszego syna Sebastiana, żeby zawrócił ze źle obranej drogi, żeby był nasza radością. Janie Pawle II błogosław jemu i mojej rodzinie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy10.1.16



    Boże, za wstawiennictwem Świętego Jana Pawła II obdarz mnie, moją rodzinę i bliskich swymi łaskami i pomóż w rozwiązaniu trudnych problemów w pracy. Bardzo Cię również proszę o łaskę zdrowia. Błogosławiony jesteś Boże teraz i na wieki.
    proszę miej moja rodzine w opiece ... Moje dzieci niech nie ida zla droge.... Blagam o szczscie dla nich i ich rodzin i syna za granica i jego dziewczyny Amen

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17.3.16

    Podaruj mi Panie Twoje przebaczenie.

    OdpowiedzUsuń