Prośba o nawrócenie i wytrwanie w dobrych postanowieniach

Jezusie Nazareński, umocnij moją wolę w dobrych postanowieniach, bo w ten sposób chcę żyć miłością do Ciebie i moich bliźnich.

Matki Łaskawa, wypraszaj mi łaskę dojrzewania i owocowania w świętości dobrymi myślami, słowami, czynami i pragnieniami.

Józefie święty, wychowuj mnie do wierności i roztropności, by nie brać na siebie ciężarów nie do udźwignięcia i nie zapominać o postanowieniach.

W: Modlitewnik za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, Wyd. Rafael, Kraków 2014.

11 komentarzy:

  1. Anonimowy18.7.14

    Prosze pomoz mi wyjsc z nalogu papierosowego. Obiecalam ze nie bende palic . Prosze Cie Moj Boze o umocnienie mojej wiary.. Bo jestem jak galazka ktora usycha. Ojcze MOJ nie zostawiaj mnie . Amen

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy29.1.15

    Panie moj i Ojcze pomoz mi wyjsc z nalogu palenia papierosow tyle razy juz ci obiecywalam ale to jest silniejsze odemnie WYBACZ MI. AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8.3.15

    Panie Moj Ojcze Dopomoz mi prosze w moich trudnosciach .. Blagam o pomoc .Amen

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy9.4.15

    Proszę Ciebie Ojcze o wybawienie mnie z nałogu alkoholowego,wysłuchaj mnie Panie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy9.4.15

    Panie wszechmocny pomóż mi wytrwać w moich postanowieniach wyjścia z nałogu Tobie wiadomego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21.6.15

    Boże drogi proszę cię o łaski dla moje rodziny zdrowie i blogosławieństwo .proszę o pomoc w zdaniu ważnego egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy29.9.15

    Prosze o zgode i pomoc dla mojej rodziny a takze cud dla mojego chopaka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy12.10.15

    Kochany Ojcze Święty Janie Pawle II , błagam Cię o wstawiennictwo dla mojego syna w znanych Ci łaskach . Amen .

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy7.11.15

    Proszę Cię Ojcze Św.Janie Pawle II o wstawiennictwo za moją córkę Justynkę, która jest ciężko chora na nerwicę lękową, nie ma zadowolenia z pracy, miała ciężkie życie jako dziecko, sięgła po alkohol i uległa nałogowi .Daj jej siłę wyrwania z tego nałogu, powrót, do zdrowia,aby miała zadowolenie z pracy , męża, aby dążyła do wypełniania obowiązków sakramentalnych. Błagam się Ojcze św, z niebios o opiekę nad rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy1.12.15

    Błagam cię kochany Ojcze Św, o uzdrowienie mnie nałogu hazardu i zgagi mnie i mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy22.5.16

    PROSZĘ

    OdpowiedzUsuń