Totus Tuus - Modlitwa zawierzenia Maryi

Matko Boża Zawierzenia,
Ojciec Święty - Papież Polak,
ten, który modlił się po polsku,
a teraz jest świętym dla świata,
krótkim zawołaniem - Totus Tuus,
- powiedział Ci wszystko.

Matko mojej wiary,
Matko mojej nadziei i miłości,
nie umiem Ci słowami
wypowiedzieć mojego pragnienia,
a pragnę Ci zawierzyć siebie,
moje myślenie, moją pracę,
wszystkich, których kocham,
i wszystko, co jest moje.
Niech wszystko będzie Twoje.
I ja chcę być Totus Tuus.
Wiem, że to jest ufność, aż do krwi,
ale ufam i kocham.

Ciężko jest mi, Matko!
Zawodny jest człowiek.
Zdaje mi się, że całe piekło
rozwarło się przeciwko tym,
którzy są Chrystusowi,
i przeciwko mnie.
Matko, okaż, że jesteś Matką!
Zdepcz głowę węża, moc szatana
i niech już przyjdzie
Królestwo Twego Syna.
Matko, wierzę Ci, ufam Tobie
i kocham Cię: o dobrotliwa,
o miłosierna, o słodka
Panno Maryjo,
Amen.

W: Modlitewnik za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, Rafael, Kraków 2014.

15 komentarzy:

  1. Anonimowy6.8.14

    Matko moja miej nas w swojej opiece... A przedewszystkim opiekoj sie moimi dziecmi zeby nigdy nie zaznali nienawisci i krzywdy drugiego czlowieka. Matko Moja Ufam Tobie AMEN

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14.8.14

    Matko moja, zawierzam Tobie rodzeństwo, rodzinę, siebie samą, w szczególny sposób zawierzam ukochaną osobę, zmagającą się z chorobą nowotworową i proszę, uproś u Boga Miłosiernego łaski, których każdy z nas potrzebuje, aby uczynić swoje życie lepszym, aby Bóg dokonał cudu uzdrowienia ukochanej osoby, abyśmy umacniali naszą wiarę, nadzieję, miłość, abyśmy szczerze i gorliwie modlili się i z pokorą oczekiwali łask, o które prosimy, przez Twoje wstawiennictwo Matko moja i przez wstawiennictwo św. Jana Pawła II - CZCICIELKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18.8.14

    Matko moja, oddaję w opiekę moich bliskich, pomóż nam być lepszymi, chroń przed złem, prowadź do Boga Miłosiernego. Matko moja, uproś łaskę cudu uzdrowienia ukochanej osoby, daj nadzieję na lepsze życie, umocnij naszą wiarę, że modlitwy nasze zostaną wysłuchane, a łaski, o które prosimy Boga Miłosiernego zostaną nam dane. Dobry Boże, ufam i w Tobie mam nadzieję - czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14.9.14

    Matko Moja .Zawierzam tobie cala moja rodzine moje rodzenstwo moja mame. Matko Moja Kochana zawierzam Tobie sama siebie mojego meza i dzieci . Dopomoz nam w tych trudnych chwilach.. Spraw aby problemy ktore nas otaczaja pomniejszyly sie . A moim dzieciom daj spokojne Zycie zeby nigdy nie zznaly zlych rzeczy i aby szatan ich omijal. Matko przenajswietsza daj nam dar wiary milosci i szacunku. Poprzez twoje cudowne serce. Wiem ze to wszystko jest mozliwe. Ufam Tobie o moja Matko Kochana . AMEN

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21.10.14

    Święty Janie Pawle II - spraw aby moje serce przestało krwawić, chciałabym poznać kogoś, kto pomoże mi zapomnieć o przeszłości i o człowieku, który tak bardzo mnie skrzywdził. Ufam w Twoje Ojcze wstawiennictwo i pomoc w cierpieniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22.10.14

    Matko Moja dopomoz mi i mojej rodzinie. Mojemu mezowi ktory ma troche spraw a przedewszystkim wspieraj go w tych trudnych chwilach jego Zycia. Janie Pale ll dopomoz nam Prosze . MATKO KOCHAM CIE UFAM TOBIE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy9.2.15

    Maryjo, chroń nasza rodzinę przed nieszczęściami, wspieraj nas w chwilach trudnych. Amen

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22.2.15

    Matko ukochana dziękuję Ci bardzo ,że jesteś przy mnie gdy jest mi ciężko.Ty wiesz jaka jestem ,jak często upadam, Proszę Cię abyś i ty razem pomogła mi w rozwiązaniu mojego problemu .Amen.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy31.5.15

    Najświętsza i Najukochańsza nasza Mateczko, w ten ostatni dzień miesiąca Maj, pragnę zawierzyć Ci całe moje życie i życie mojej rodziny, także parafii i naszej kochanej Ojczyzny. Maryjo, nie opuszczaj nas nigdy. Proszę otulaj nas każdego dnia płaszczem Twojej Miłości i wspomóż byśmy czynili wszystko cokolwiek powie Twój Syn. Dziękuje Ci, że jesteś naszą Kochaną Mateczką, dziękuje Twojemu Synowi, Duchowi Św. i Naszemu Najlepszemu Tacie Niebieskiemu za to, że Jesteście. Błogosławcie nam z Nieba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy9.7.15

    Najukochańsza nasza mateczko, polecam ci pokornie mojego zmarłego syna ( 29 ) Krzysztofa, tatę Henryka oraz zawierzam Tobie całą moją rodzinę otocz ja płaszczem opieki, miłości, zdrowia. Maryjo, chroń moją rodzinę przed nieszczęściami, wspieraj nas w chwilach trudnych. Amen

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy4.1.16

    Najświętsza Maryjo, prosze Cię o ratunek dla mojej malutkiej córeczki, zechciej Maryjo wstawić się za nią i uproś o Matko łaskę zdrowia dla niej. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy13.3.16

    MATKO NAJŚWIĘTSZA PROSZĘ CIE MIEJ W OPIECE MOJĄ RODZINĘ POMÓŻ NAM W TRUDNEJ DLA NAS SYTUACJI I CHROŃ NAS PRZED NIESZCZĘŚCIAMI

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy20.3.16

    MATKO MIEJ W OPIECE MOJĄ RODZINĘ POMÓŻ NAM W TEJ TRUDNEJ DLA NAS SYTUACJI CHROŃ NAS PRZED NIESZCZĘŚCIAMI... POD TWOJĄ OBRONĘ UCIEKAMY SIĘ ŚWIĘTA BOŻA RODZICIELKO Z NASZYMI PROŚBAMI RACZ NIE GARDZIĆ W POTRZEBACH NASZYCH ALE OD WSZELAKICH ZŁYCH PRZYGÓD RACZ NAS ZAWSZE WYBAWIAĆ PANNO CHWALEBNA I BŁOGOSŁAWIONA O PANI NASZA ORĘDOWNICZKO NASZA POŚREDNICZKO NASZA POCIESZYCIELKO NASZA Z SYNEM SWOIM NAS POJEDNAJ SYNOWI SWOJEMU NAS POLECAJ SWOJEMU SYNOWI NAS ODDAWAJ

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy22.5.16

    Matko miej w opiece mojego syna pomoz wyjsc mu z ciemnosci aby ujrzal swiatlo pod twoja obrone uciekam sie swieta boza rodzicielko radz nie gardzic w potrzebach naszych ale radz nas wybawiac od zlego amen

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy25.8.23

    Matko, moja Matko, zawierzam Ci moja rodzinę, mojego męża, blagam o jego opamietanie się. Zawierzam Ci cale moje życie, moje dzieci

    OdpowiedzUsuń