Nowenna do św. Jana Pawła II


Dzień 1
Boże i Ojcze, nawrócić się do Ciebie, to odnaleźć Twoje Miłosierdzie, tę miłość cierpliwą i łaskawą, która w Tobie nie zna miary. Nieskończona jest Twoja gotowość przebaczania nam naszych grzechów, bo też niewysłowiona jest ofiara Twojego Syna.
Dziękujemy Ci, Boże, żeś niestrudzonego świadka i apostoła Twego Miłosierdzia, Świętego Papieża Jana Pawła II ukoronował chwałą świętych i  pozwolił nam cieszyć się jego orędownictwem w niebie, a mnie za jego przyczyną udziel łaski…, o którą z ufnością Cię błagam.

Dzień 2
Boże i Ojcze, przed Kościołem obecnego tysiąclecia otwiera się rozległy ocean wyzwań współczesnego świata. Wierzący w Ciebie, pokładając nadzieję w Chrystusie, chcą Go naśladować i doznać cudu obfitego połowu.
Pomóż, proszę, wszystkim chrześcijanom tego pokolenia wypłynąć na głębię prawdy, dobra i piękna. Uczyń Świętego Papieża Jana Pawła II patronem nowej ewangelizacji, a mnie przez jego przyczynę obdarz łaską…, o którą pokornie Cię proszę.

Dzień 3
Boże i Ojcze, Twój Syn umiłował nas do końca i pozostał z nami. Eucharystia jest bramą nieba, które otwiera się na ziemi. Niech „Amen”, które wypowiadają wierni wobec Ciała i Krwi Pańskiej, usposobi ich do czujnej i pokornej służby braciom potrzebującym.
Bądź uwielbiony świetlanym przykładem tej miłości ukazanym przez Świętego Papieża Jana Pawła II, a skoro w Eucharystii wyraża się i wzmacnia komunia z Kościołem zbawionych w niebie, za jego pośrednictwem daj mi łaskę…, o którą z ufnością Cię błagam.

Dzień 4
Boże i Ojcze, Ty jesteś Miłością i pierwszy nas pokochałeś. Twój Syn dla naszego zbawienia stał się Człowiekiem, a objawiając swym braciom i siostrom prawdę o miłości, pozwolił im zrozumieć samych siebie i odkryć sens własnego istnienia.
Proszę Cię, aby Święty Papież Jan Paweł II, niestrudzony obrońca godności człowieka, dobry pasterz, poszukujący dusz zagubionych w bezładzie życia i pogrążonych w beznadziei, stał się patronem naszej Ojczyzny, a mnie za jego wstawiennictwem użycz łaski…, o którą pokornie Cię proszę.

Dzień 5
Boże i Ojcze, Twój odwieczny plan zbawienia osiągnął pełnię, gdy Syn Twój umiłowany przyszedł na świat pośród Świętej Rodziny. Otoczony miłością Dziewiczej Matki Maryi i opieką wiernego Józefa, uświęcił On swoim narodzeniem każdą ludzką rodzinę.
Powierzam Ci moją rodzinę i wszystkie domowe ogniska, niech trwa w nich modlitwa, czysta miłość, szacunek dla życia i zdrowia i troska o młodych. Proszę przez wstawiennictwo św. Jana Pawła II, naszego Ojca, abyś umocnił mnie łaską....

Dzień 6
Boże i Ojcze, niezmierzona Twoja łaskawość dała nam w osobie Słowiańskiego Papieża wielkiego orędownika naszej Ojczyzny, Polski. Jego wołanie spod Giewontu: „Sursum corda! W górę serca!” wciąż przypomina o potrzebie wierności Krzyżowi Chrystusa.
Ufnie zwracam się do Ciebie, abyś poprzez wyniesienie do chwały ołtarzy Papieża Jana Pawła II  utwierdził nasz Naród w chrześcijańskim optymizmie, a mnie udzielił łaski…, o którą z pokorą Cię błagam.

Dzień 7
Boże i Ojcze, od młodości zapraszasz nas na swoje drogi. Młodzież ma w Twoim Synu Mistrza, który uczy ją, jak cierpliwie i wytrwale kształtować w sobie nowego człowieka, jak odkryć własne powołanie, aby skutecznie budować cywilizację miłości.
Modlę się do Ciebie za młodzież, by nie dała się zniewolić ślepym pożądaniom i okłamać fałszywą miłością. Niech Święty Jan Paweł II, który młodych szukał i z wzajemnością ukochał, będzie ich wzorem i patronem, a dla mnie za Jego przyczyną pokornie proszę o łaskę…

Dzień 8
Boże i Ojcze, Ty możesz ze zła wyprowadzić jeszcze większe dobro. Cierpienie chcesz uczynić drogą prowadzącą do Ciebie. Twój Syn przez dobrowolną mękę i śmierć na krzyżu wziął na siebie całe zło grzechu i nadając mu nowy sens, wprowadził je w porządek miłości.
W imię tej Miłości, która zdolna była podjąć cierpienie bez winy, przedstawiam Ci prośbę o wsławienie nowymi cudami św. Jana Pawła II, który służąc ludowi Bożemu, naznaczony został stygmatem męczeństwa, a mnie obdarz przez jego wstawiennictwo łaską…, o którą Cię proszę.

Dzień 9
Boże i Ojcze, Maryja, Matka Twego Syna, słyszy naszą modlitwę i zawierzenie: „Orędowniczko nasza, one miłosierne oczy Twoje na nas zwróć, a Jezusa, błogosławiony owoc żywota Twojego po tym wygnaniu nam okaż. O, łaskawa, o litościwa, o słodka Panno Maryjo!”.
Niech będą Ci dzięki za Świętego Papieża Jana Pawła II, całkowicie oddanego Maryi, wiernie i do końca pełniącego misję, którą mu zlecił Zmartwychwstały, przyjmij owoce jego życia i posługi, uczyń go patronem naszej Ojczyzny, a mnie za jego wstawiennictwem wesprzyj swoją łaską…, o którą Cię błagam.

(Do prywatnego odmawiania – opr. O. Piotr Stasiński OFMCap.)

281 komentarzy:

  1. Anonimowy6.11.11

    Proszę o modlitwę za wstawiennictwem Błogosławionego Jana Pawła II o moje zdrowie. Mam 43 lata i kochającą rodzinę. Zdiagnozowano u mnie zaawansowanego raka nerki. Rokowania są bardzo złe. Została mi tylko dalsza modlitwa. Irena. Bóg Zapłać za modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy4.2.13

      Mam nadzieję,że została Pani uzdrowiona......

      Usuń
    2. Anonimowy28.10.13

      Obiecuję modlitwę. Trzymaj się!

      Usuń
  2. Anonimowy15.11.11

    Ireno,
    dzisiaj rozpoczynam z rodziną Nowennę do JPII w intencji dziewczyny, u której dzisiaj zdiagnozowano też guza nerki. To nie przypadek. Będziemy modlić się również o uzdrowienie dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23.11.11

    PROSZĘ O MODLITWĘ ZA MOJEGO KOCHANEGO TATE U KTÓREGO ZDIAGNOZOWANO DZIS RAKA PŁUC Z PRZERZUTAMI DO MÓZGU....BŁAGAM O SZCZERA MODLITWE....PROSZĘ...MÓDLCIE SIĘ ZA LESZKA...

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13.12.11

    za przyczyną Jana Pawła II proszę o siłę do zmian w mim życiu, wyjście z depresji i samotności oraz oludzi, dzięki którym uda się tego dokonać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15.12.11

    proszę o modlitwę za Marikę,która jest jeszcze w łonie matki,a jest chora

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy16.12.11

    Błogosławiony Ojcze spraw,żeby moja wnuczka Marika miała szansę wyzdrowieć,Ty wiele możesz.Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18.12.11

    Odpłynąłeś Arką do nieba. Wejrzyj na nas z Niebios, pomóż nam przetrwać ten niespokojny czas w pracy mojego męża, wstaw się za nim u BOGA, uchroń go od złego i strzeż przed niebezpieczeństwami, jakie na niego czyhają. Tak bardzo się boimy, pomóż nam Ojcze Święty, błagamy Cię. W Bogu jedyna nadzieja, nie zostawiaj nas samych, módl się razem z nami. Z ufnością Bożena

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy25.12.11

    Bl Ojcze Swiety dopomoz i wstaw sie do Boga za nami.Upros aby dobry Bog zabral dusze mojego meza do nieba a nam dal zdrowe i dlugie spokojne zycie.Prosze o pocieche w tej ciezkiej chwili dla nas.Prosze o pomoc w wychowaniu moich dzieci.O dobra nauke dla dzieci i o madre wybory w zyciu.O zdrowie idlugie zycie rodzicom tesciom i wszystkim ktorzy nam pomagaja.Prosze cie Ojcze Sw upros Boga abym nie musiala isc na operacje ktora mnie czeka .Niech dobry Bog mnie wyslucha .Jezu Ufam Tobie .pomoz nam wszystkim w tej ciezkie chwili.Jezu pociesz moje dzieci i bloogoslaw wszystkim dobrym ludziom ktorzy nam pomagaja.prosze o spokoj w rodzinie. r

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy1.1.12

    Proszę o modlitwę w intencji małżeństwa Krzysztofa i Małgorzaty; o przebaczenie, pojednanie i odstąpienie od rozwodu. Janie Pawle II wyproś dla nich potrzebne łaski i chroń tę Rodzinę.Jezu Przebacz i Okaż Miłosierdzie

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy4.1.12

    Kochany Ojcze Święty proszę Cię o odzyskanie zdrowia w moim chorym uchu. Błagam Cię nie zostawiaj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy6.1.12

    Proszę Cię,wymodl dla mnie błogosławieństwo w wiadomej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy6.1.12

    Ojcze Swięty proszę wylecz moje ciało i Daj zdrowie moim wnukom ,córce,zięciowi.Dziękuje za wszystkie otrzymane łaski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy11.1.12

    OJCZE SWIETY PROSZĘ O CUD ABY NAM SIE LEPIEJ ŻYŁO O ŁASKI DLA MOJEJ RODZINY , O DOBRĄ PRACE ,

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy15.1.12

    Ojcze Święty patronie naszych rodzin, małżeństw chrześcijańskich proszę Cię w intencji mojego małżeństwa, o łaskę wiary, nadziei i miłości dla mojego męża, który opuścił mnie i synka, o czystość jego umysłu, myśli i serca, by wyzwolił się z treści, którymi zmanipulowano go przez internet, proszę Cie o wstawiennictwo do Boga, by sakrament mojego małżeństwa zadziałał i odżył

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy15.1.12

    Ojcze święty, proszę Cię o łaskę zdrowia dla Grażyny i bym mógł przystąpić do Stołu Pańskiego

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy16.1.12

    Chciałbym podzielić się z wami moimi osobistymi przeżyciami jakie są związane z Janem Pawłem II.Bardzo go cenie i kocham.
    10lat temu chciałem poprawić byt mojej rodziny, potrzebowałem więcej pieniędzy, wpadłem na pomysł ze wyjadę za granice wydawało mi się ze to jest najprostsze rozwiązanie,ale było to bardzo trudne nie mogłem znaleźć żadnej możliwości żeby wyjechać i zarabiać pieniądze.Po śmierci Jana Pawła II pomodliłem się do niego o ta łaskę.We wrześniu 2005 roku nasz papa uprosił u Pana dla mnie ten wyjazd i prace.Wiem ze ludzie maja ważniejsze sprawy np choroba,ale dla mnie to było bardzo ważne w tedy.Wierze ze to nasz Papierz wstawił się za mną.Zawsze jak potrzebuje pomocy modle się do niego.
    Chciałbym jeszcze powiedzieć kilka słów otuchy dla tych wszystkich którzy chorują i cierpią,20lat temu zachorowałem na raka(guz trzustki+guz klatki piersiowe-grasiczak-) miałem wtedy 19 lat świat mi się zawalił diagnoza mnie przeraziła przeszedłem 3 operacje,chemioterapia w szpitalach spędziłem 14 miesięcy.Ale Pan Jezus mi pomógł, modliłem się min.koronka do Miłosierdzia Bożego.Dzisiaj jestem w 100%zdrowy mam żonę dwóch zdrowych synów.Módlcie się do Miłosierdzia Bożego i ufajcie Panu a Pomoże wyjść wam z każdej biedy.

    Szczęść Boże

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy16.1.12

    Janie Pawle II proszę Cie o uproszenie laski dla mnie u Pana Boga
    proszę Pomóż mi z tym problemem,nigdy mnie nie Opuściłeś gdy potrzebowałem pomocy.
    Jezu Ufam Tobie
    Jezu Ufam Tobie
    Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy16.1.12

    prosze Cie Janie Pawle ll o łaske wyzwolenia z alkoholizmy dla Piotra , Michała o łaske wiary nadziei i miłosci. Nawrocenie i przemiane serca i myslenia dla mnie oraz o wszelkie łaski dla małrzenstwa Basi i Piotra o potomstwo dla nich

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy24.1.12

    Ukochany Ojcze Święty, tak bardzo chcę wierzyć, że mój tata będzie zdrowy, proszę cię o siły dla niego i dla nas, zanieś naszą modlitwę i prośbę do naszego Boga, spraw by jej wysłuchał, niech ten rak nie będzie złośliwy, prosze cię ojcze święty, dopomóż nam, tak bardzo jest nam ciężko, taki krzyżyk na nas spadł, pomóż go nieść

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy30.1.12

    Ojcze Swiety przez Twoje blogoslawione rece prosze o wstawiennictwo w intencji Tobie wiadomej.Ufam calym sercem,ze dasz mi znak co mam uczynic,w ktorym kierunku podazyc...

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy2.2.12

    Ojcze Święty, Janie Pawle II. Ty widzisz z nieba jaka jestem smutna, jak mi przykro. Przepraszam Pana Boga Miłosiernego za każdy mój raniący go grzech. Błagam o poprawę mojej sytuacji, o wyjście z tej okropnej depresji, w której jestem. Błagam o to, bym odnalazła swoje miejsce na świecie, abym wiedziała gdzie pójść. Proszę jeśli jest to wolą Bożą, abym mogła doznać miłości w życiu, może odnaleźć mężczyznę, który byłby moim mężem. Błagam o to, abym mogła się zaprzyjaźnić z Markiem o ile jest to wolą Bożą i zaprowadzi nas to do zbawienia. Proszę o zdrowie dla chorych na duszy, ciele i umyśle. O pokój na świecie, we wszystkich intencjach Kościoła Świętego. JEZU, UFAM TOBIE!

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy13.2.12

    Proszę o cud w moim życiu...Ratunek, miłość, pomoc itd.
    Pan Bóg wie co jest mi najbardziej potrzebne..
    RATUJ....

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy13.3.12

    Ja wraz z moją rodziną modliłyśmy się o pracę dla mojej siostry,która od kilku lat była bezrobotna. Powierzałyśmy się Janowi Pawłowi 2 i on nam pomógł,moja siostra dostała się do pracy na zastępstwo na rok:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy15.3.12

    Blogoslawiony Janie Pawle blagam wstaw sie za mna i pomoz udowodnic moja niewinnosc. Oddal ode mnie wszystkie pomowienia i falszywe oskarzenia w pracy. Pomoz mi udowodnic moja niewinnosc. Blagam o szybka pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy27.3.12

    Proszę za przyczyną błogosławionego Jana Pawła II o poprawę mojej sytuacji w pracy. Proszę za moją rodzinę, o zdrowie i potrzebne łaski. Jeśli jest to wolą Bożą proszę abym odnalazła miłość w swoim życiu, sens życia, swoją drogę, która ostatecznie mnie i otaczających mnie ludzi do Pana Boga zaprowadzi. Proszę za dziećmi nienarodzonymi, o pokój na świecie. Przepraszam za grzechy, proszę o potrzebne łaski. Jezu, ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy28.3.12

    Proszę Cię Błogosławiony Janie Pawle II - umiłowany przez wszystkich Polaku o zdrowie dla mojego synka. Wczoraj wiedziałam, że to był znak. Niech nasz mały chłopczyk zazna spokoju od szpitali i lekarzy, niech się cieszy dzieciństwem. Ja wiem, że Ty widzisz w nim takie cudowne dziecko, tak jak ja to widzę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy30.3.12

    Błagam wszystkich o modlitwę za wstawiennictwem Błogosławionego Jana Pawła II o uzdrowienie w ciężkiej chorobie, zdiagnozowano u mnie białaczkę szpikową, mam 46 lat, 2 synów którym jestem bardzo potrzebna, tylko miłosierdzie Boże może mi pomóc. Czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy1.4.12

    Błogosławiony Janie Pawle II. Jesteś blisko Pana Boga, widzisz nas. Proszę o pomoc w rozeznaniu mojego powołania, gdzie ja mam pójść? Czy rodzina? Czy samotność? Czy może inna forma życia? Proszę o zdrowie dla naszej całej rodziny. Proszę o pracę dla ludzi bezrobotnych, dla mnie. Proszę o światłość Ducha Świętego dla każdego człowieka, o owoce Ducha Świętego. Proszę o pomoc w moich relacjach z Markiem. Jezu okaż Miłosierdzie swoje, daj nam swoje zbawienie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Błogosławiony Janie Pawle II proszę Cię o łaski dla mojej rodziny, o przemianę ich serc aby zrozumieli co jest w życiu najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy9.4.12

    Błogosławiony Janie Pawle II, pomóż mi abym miała większą wiarę i ufność w Boże Miłosierdzie, abym coraz bardziej kochała Boga. Co czynić, aby rozeznać moje powołanie? Proszę o dary i światłość Ducha Świętego. Proszę o pomoc w relacjach z kolegą, z rodzicami, o oczyszczenie mnie z zarzutów. Proszę za całą naszą rodzinę i cały świat o nawrócenie do Boga. Jezu, ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy17.4.12

    Błogosławiony Janie Pawle II prosze o spelnienie sie woli Bozej dla Antoniego.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy25.4.12

    Błogosławiony Janie Pawle II proszę Cię o dar zdrowia dla mojej malutkiej bratanicy, spraw aby ta mała istotka przeżyła i obdarz ją pełnym zdrowiem.Obejmij Swoja opieką jej rodziców Łukasza i Monikę i spraw aby w tych trudnych dla nich chwilach nie zwątpili w Boże Miłosierdzie.Wierzę, że możesz wiele. Wysłuchaj moich modlitw. Proszę wszystkich o modlitwę za te rodzinę.
    Jezu ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy26.4.12

    Błogosławiony Janie Pawle II, proszę Cię o pomyślny dalszy ciąg przewodu habilitacyjnego

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy2.5.12

    Błogosławionu Janie Pawle 2 prosze Cie o wstawiennictwo za nasza rodzine o prace dla Piotra stała i aby mogł sie w niej rozwijac i pomagac innym. Wyjscie z długow . O szczesliwa operacje dla mamy i potomstwo dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy5.5.12

    Błogosławiony Janie Pawle II, proszę Cię o modlitwę za mnie o dopuszczenie do kolokwium habilitacyjnego i o jego pomyślny wynik

    OdpowiedzUsuń
  36. Błgosławiony Janie Pawle II bardzo proszę Cie o wstawiennictwo za mnie i za moja rodzine.Mam 25 lat i od kilku lat choruje zmagam sie z roznymi infekcjami z ktorych nie moge wyjsc mam meza i 5 letniego synka ktory nie został jeszcze ochrzszczony proszę Cie o pomoc w przygotowaniach do tegoz sakramentuProsze takze o uzdrowienie mijej matki z jej nałogu a dla siebie prosze uzdrowienie Karolina

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy19.5.12

    Bardzo Ci dziękuję Ojcze za wysłuchanie mej prośby o pracę.
    W połowie Nowenny otrzymałem pracę i odzyskałem spokój ducha.
    W imię Ojca, Syna, Ducha Świętego, Amen.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bł Ojcze świety Janie Pawle II ...Nie byłam grzeczną i świętą dziewczynką od małego sprawialam kłopoty nie potrafiłam kochac i byc wdzięczną za miłośc jaka obdarzali mnie bliscy wiele razy błądziłam nie sluchałam osób które mnie kochały i dobrze mi zyczyły dzisiaj pozostałam sama wszyscy których kochałam odeszli do Domu Ojca ja mam 5 letniego synka Stanisława Karola którego bardzo kocham myśle że nie jestem dobrą mama dla niego ale kocham go z calego serca i nie chciałabym pozostawiac go samego na świecie blagam Cie wyjednaj mi u naszego Ojca łaske zdrowia od 5 lat choruje i nie moge wyjśc z choroby lekarze nie wiedza co jest przyczyną ciągłych infekcji do tego jeszcze duża torbiel za macica proszę pokornie o uzdrowienie i nieustanne wstawiennictwo Twoja na zawsze Karolina

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy25.5.12

    Kochany Swiety Janie Pawle, Dziekuje za to,ze jestes, dziekuje za wszystkie cuda, prosze o laske darow Ducha Sw dla wszystkich, ktorzy skladaja tu swoje intencje, w szczegolnosci o milosc, zaufanie i nadzieje. Prosze dla mnie o milosc w sercu, odmien moje serce z kamienia, aby tak jak na poczatku potrafilo kochac. Aby byla w nim ta piekna milosc jak kiedy sie poznalismy, tylko milosc, a niech sie dzieje Twoja Wola Panie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy27.5.12

    Proszę o światłość i prowadzenie przez Ducha Świętego na każdy dzień życia. Proszę o dary i owoce Ducha Świętego dla każdego i każdej z nas. Proszę o łaskę rozeznania mojego powołania. Proszę o Boże błogosławieństwo dla kapłanów, którzy są wyświeceni w obecnym roku oraz za księży z mojej rodziny. Za moją mamę babcie, o życie wieczne dla zmarłych. Za Kościół Święty, we wszystkich intencjach Ojca Świętego. Za Marka, jego rodzinę. Jezu, ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy14.6.12

    Błogosławiony Ojcze Janie Pawle wyjednaj mi łaske szybkiego znalezienia pracy

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy14.6.12

    Błogosławiony Ojcze Janie Pawle wyjednaj mi łaske szybkiego znalezienia pracy

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy21.6.12

    Mój Ojcze Święty pomóż mi, błagam spraw żebym zdała maturę i egzaminy zawodowe, tak bardzo mi na tym zależy, wierze że mi pomożesz i wysłuchasz mojego błagania. Bóg zapłać za wszelkie łaski, wysłuchaj mnie. Jezu Ufam Tobie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy26.6.12

    Błogosławiony Janie Pawle II proszę uproś Boga o zdrowie i życie dla mojej Siostry,która znajduje się w ciężkim stanie w śpiączce....jest dla nas wielkim skarbem,jest potrzebna tutaj na Ziemi...

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy30.6.12

    Błogosławiony Ojcze Święty Janie Pawle II błagam uratuj Wiesia.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy8.7.12

    Kochany Ojcze Św proszę Cię aby w moim domu był zawsze spokój i szacunek i proszę Błagam niech dostanę zielona kartę i będę mogła zobaczyć moich rodziców itak bardzo za nimi tęsknię .Jezu Ufam Tobie....Bozena

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy10.7.12

    Kochany Nasz Błogosławiony Janie Pawle || Proszę Cię o wstawiennictwo dla Hani, zeby guz w główce zanikł.
    Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy22.7.12

    Błogosławiony Janie Pawle II, błagam wstawiaj się za mną u Pana Boga Ojca naszego aby przez swoje niezmierzone miłosierdzie i w imię Jezusa Chrystusa przebaczył mi grzechy, które popełniłam i popełniam i uleczył wszystkie moje choroby i słabości, zachował mnie w zdrowiu i prowadził przez życie. W imię Ojca i Syna i Ducha Świętego Amen. Proszę o modlitwę w mojej intencji, Marta

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy31.7.12

    Błogosławiony Janie Pawle II, jest mi smutno. Proszę o oczyszczenie mnie z zarzutów. Proszę o znak, o pomoc w rozeznaniu mojego powołania, wyboru drogi na dalsze lata życia.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy1.8.12

    Ukochany Ojcze Święty Janie Pawle II!
    Proszę Cię wspomnij w modlitwie moją prośbę o zdrowie dla Rodziców!Powierzam ich Twojemu wstawiennictwu, miej ich w modlitwenej opiece! Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy14.8.12

    Błogosławiony Janie Pawle II!
    Proszę z calego serca o uzdrowienie mamy chorej na raka. Zanieść modlitwę całej rodziny do Boga.
    Proszę cię o wstawiennictwo dla mamy.
    Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy27.8.12

    Błogosławiony Janie Pawle II! Proszę Cię o wstawiennictwo w naszych błaganiach u stóp Bożego Tronu o uzdrowienie dla naszej córeczki Bereniki dotkniętej przepukliną oponowo-rdzeniową. Kochany nasz "Papo", pomóż nam wyprosić to, by nasza Berenika zaczęła chodzić! Marysia P.-B.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy26.9.12

    Błogosławiony Janie Pawle II! Proszę Cię o wstawiennictwo u Najwyższego w intencji szybkiego znalezienia pracy w tym w czym się wykształciłam oraz o wytrwanie w czystości przedmałżeńskiej z moim narzeczonym! Dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy27.9.12

    Dziekuje za łaski jakie otrzymalismy w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy28.9.12

    BŁOGOSŁAWIONY JANIE PAWLE II , DZIĘKUJĘ ZA ŁASKI JAKIE MI WYJEDNAŁEŚ U BOGA I PROSZĘ O OPIEKĘ NAD MOJĄ RODZINĄ , PROSZĘ O SZBKIE ZNALEZIENIE PRACY DLA MNIE I MOJEJ CÓRKI KAROLINY .PROSZĘ CIĘ OJCZE ABY MÓJ SYN NIE PALIŁ PAPIEROSÓW .JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy28.9.12

    Błogosławiony Janie Pawle II, błagam Cię o wstawiennictwo przed Bogiem w intencji uzdrowienia Marty z przewlekłej choroby wątroby. Duchu Święty, przymnóż nam wiary. Panie Jezu, okaż swoje miłosierdzie nad nami

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy8.10.12

    Blogosławiony Janie Pawle II blagam o Twoja pomoc, o dobre rozwiazanie dramatycznej sytuacji..prosze o modlitwe Was ktorzy tutaj sie modlicie.. Prosze.. Blogoslawiony Janie Pawle II modl się za nami.. Amen

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy16.10.12

    Błogosławiony Janie Pawle II uratuj moje małżeństwo ,wyproś łaskę uzdrowienia z ciężkiej choroby dla mojego syna i powrót do wiary, módl się za moją rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy18.10.12

    Błogosławiony Janie Pawle błagam o Twoja pomoc postaw na mojej drodze dobrą wierzącą dziewczynę.Spraw bym założyl rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy22.10.12

    Bł. Ojcze Święty... Pomóż wyjednać mi u Boga Ojca łaskę wyjścia z długów. Błagam Cię Ojcze Święty o wstawiennictwo i powierzam Twojej opiece siebie i swoją Rodzinę. Proszę o zdrowie dla siebie, męża Krzysia oraz córeczki Karinki. Proszę o miłość i zrozumienie. Prosze o przewodnictwo w wychowaniu Karinki. Bądź, proszę, przy nas i chroń nas. Jezu, Ufam Tobie! Proszę o modlitwę... Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy26.10.12

    BŁOGOSŁAWIONY OJCZE ŚWIĘTY WYPROŚ ŁASKĘ UZDROWIENIA U BOGA DLA MNIE I DLA MOJEGO DOMU!!!WYBACZAM WINY I NIECH MOJE ZOSTANĄ WYBACZONE!!!NIE NA ZAWSZE USTANĄ MOJE STANY NERWICOWE I DEPRESYJNO-LĘKOWO-OBSESYJNE ORAZ REUMATYCZNE!!!NIECH ZAPANUJE U MNIE SPOKÓJ,SIŁA,PEWNOŚĆ SIEBIE,WIARA,NADZIEJA I MIŁOŚĆ!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy26.10.12

    Blogoslawiony Janie Pawle II , prosze za Twoim wstawiennictwem o Laske zdrowia dla mojej corki Jowity, laske zdrowia dla Grazyny, nawrocenia jej rodziny, dla mojego syna laske nawrocenia i godnego zycia dziecka Bozego, prosze o laske zdrowia dla mnie, i milosc w mojej rodzinie.
    Jezu ufam Tobie!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy5.11.12

    Ukochny Jezu prosze Cie za wstawiennictwem Ojca Swietego Jana Pawla 2 o laske dla mojej zony ,abysmy mogli doczekac sie potomka,zeby urodzilo Nam sie zdrowe dzieciatko ,niestety juz trzy razy stracilismy ta szanse. Blagam CIe Ojcze Swiety wstaw sie za Nami u Boga.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy15.12.12

    Błogosławiony Janie Pawle II,
    Proszę wstaw się za mną u Pana Boga w "tej" jednej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy15.12.12

    Blogoslawiony Janie Pawle II, w mojej modlitwie proszę, abyś wziął pod swoją opieke mojego chorego tatę. Codziennie proszę Cię o zdrowie dla niego-Wysłuchaj mnie!

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy17.12.12

    Ojcze Świty Janie Pawle II proszę Cię o uzdrowienie psychiczne i moralne dla Krzysztofa, spraw aby znów stał się dobrym chrześcijaninem.

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy3.1.13

    Ojcze Święty błagam Cię o wstawiennictwo u Boga Ojca dla mojego synka. Z całego serca proszę Cię o zdrowie dla niego.
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy7.1.13

    Ojcze Święty pobłogosław mojego brata Zbysia chorego na białaczkę .Wstaw się za nim do Pana Boga i Mateńki Najświętszej i uproś łaskę zdrowia dla niego aby przezwyciężył chorobę i cieszył się zdrowiem.Błagam Cię Ojcze ,wysłuchaj moje modlitwy Amen.Siostra

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy7.1.13

    Błogoslwiony Ojcze proszę Cię o pomoc dla mojego siostrzeńca ,który zagubił się i nie może odnależć drogi do Pana BOGA .Pomóż mu Ojcze odrzucić złe nałogi i założyć swoją rodzinę.Prosi Cię o pomooc dla niego ciocia.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy10.1.13

    Błogosławiony Ojcze Święty błagam Cię o wstawiennictwo u Boga Ojca dla mojego kuzyna Michała. Z całego serca proszę Cię o zdrowie dla niego.
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy11.1.13

    Błogosławiony Ojcze Święty prosze Cię o wstawiennictwo u Boga w sprawie mojego małżeństwa...i prosze o łaskę uzdrowienia dla mojego kuzyna chorego na stwardnienie rozsiane.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy12.1.13

    Blogoslawiony OJCZE SWIETY prosze o wstawiennictwo uBOGA w sprawie naszej ojczyzny,o opamietanie rzadzacych.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy23.1.13

    Ojcze Swięty Janie Pawle.Zdiagnozowano u mojej małżonki Agnieszki która ma 30 lat i jest osobą dializowaną guza w głowie.Błagam Cię o twoje wstawiennictwo prze Bogiem Najwyższym w tej trudnej sprawie.Aby raczył poprzez swoje nieskończone miłosierdzie uzdrowić moją małżonkę Agnieszke.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy30.1.13

    Ojcze Świety proszę o wstawiennictwo w imieniu mojej teściowej, która leży pod respiratorem. Pomogłeś uratować jej życie - błagam o pomoc w uratowaniu zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy16.2.13

    Błagam Cię o wstawiennictwo w sprawie po ludzku niemożliwej o łaskę przemianę serca Krzysztofa i jego powrót.Pragnę pojechać na Jasną Górę i złożyć Tobie i Mateńce dziękczynienie.Ulituj się nade mną.Przyjdź mi z pomocą.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy19.2.13

    Błogosławiony Janie Pawle II, dziękuję Ci za mego synka i proszę za Twym wstawiennictwem o łaskę zdrowia dla niego i całej mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy19.2.13

    Błogosławiony Janie Pawle II proszę Cię o zdrowie dla Marka. Jeśli taka jest wola Boga, to daj mu dotrwać do czwartkowej operacji i kieruj lekarzami, tak aby mogli oni naprawić jego serce. Miej go Ojcze w swojej opiece.
    Miej w opiece ratowników medycznych oraz lekarza z Instytutu kariologii w Aninie, który zgodził się przyjąc Marka dzisiaj do szpitala.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy21.2.13

    Proszę Cię Ojcze Święty o uzdrowienie z choroby. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy21.2.13

    Błogosławiony Janie Pawle II, swoją modlitwą otaczałeś zawsze wszystkich, którzy Cię o to prosili. Nawet w najbardziej rozpaczliwych sytuacjach Twoja modlitwa była miła Bogu i zostawała wysłuchana. Zechciej wymodlić i teraz zdrowie dla Marka, siły dla jego umęczonego serca. Niech Duch Święty oświeca personel medyczny czuwający nad nim w Aninie i da dobre decyzje i pewną rękę dla ratowania jego życia i zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy22.2.13

    Błogosławiony Janie Pawle II proszę Cię o wstawiennictwo u Jezusa o moje wyjście z choroby. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy22.2.13

    Santo Subitoo

    OdpowiedzUsuń
  82. O Błogosławiony Janie Pawle II proszę naszą ukochaną Matkę Maryję i Ciebie o opiekę nad naszą rodziną Andrzej

    OdpowiedzUsuń
  83. O Błogosławiony Janie Pawle II proszę naszą ukochaną Matkę Maryję i Ciebie o opiekę nad naszą rodziną , syn Andrzej

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy10.3.13

    Błogosławiony Janie Pawle II proszę Cię o wstawiennictwo i blogoslawienstwo dla rodziny, o zdrowie, pace i potrzebe laski. Alina

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy11.3.13

    Błogosławiony Janie Pawle II proszę Cie o wstawiennictwo u Pana Boga i wyproszenie dla mnie i moich najbliższych najpotrzebniejszych łask.

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy11.3.13

    Błogosławiony Janie Pawle II dziekuje i ogromne Bóg zapłać za to że Artur dostał pracę. Będę się modlić aby spełniał się w tej pracy i był z niej zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy12.3.13

    Ojcze Świety dziękuję za wysłuchanie moich próśb i wstawiennictwo u Pana Boga.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy22.3.13

    OJCZE BLOGOSLAWIONY BLAGAM O WSTAWIENNICTWO U PANA NAJWYZSZEGO ABYM MOGLA POKONAC MOJA CHOROBE.PROSZE O OPIEKE.

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy28.3.13

    DROGI OJCZE ŚWIĘTY PROSZĘ CIE O WYZWOLENIE Z ALKOHOLIZMU MOJEGO MĘŻA SEBASTIANA ABY WSTĄPIŁ NA DOBRĄ DROGĘ DODAJ MU NADZIEI I WIARY BY PODĄŻAŁ Z WIARĄ PRZEZ ŻYCIE.DZIĘKUJĘ I UFAM CI PANIE ŻE MU POMOŻESZ BÓG ZAPŁAĆ.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy2.4.13

    Błogosławiony Janie Pawle II,mój ojcze.W ósmą rocznicę Twojej śmierci,chociaż w naszych sercach jesteś zawsze żywy, uproś miłosierdzie Boże dla naszej rodziny.Proszę o zdrowie dla Ani,o mój powrót do pracy i środki do życia.Proszę o zdrowie dla mojej mamy.
    Jezu Miłosierny Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy2.4.13

    Kochany Ojcze Święty proszę o miłość i szacunek mojego brata do swoich dzieci, rodziny i drugiego człowieka.Zagubił się w swoim życiu ,popadł w alkocholizm, odwrócił się od Boga z którym był dawniej bliskim przyjacielem. Proszę o cód uzdrowienia.
    Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy2.4.13

    PROSZĘ ! pomóżcie mi się modlić w intencji mojego Syna, który utracił radość życia, ciągle myśli o śmierci...a ma maleńką córeczkę...i o dobrą żonę dla niego.Proszę....

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy3.4.13

    Błogosławiony Ojcze Święty, pragnę podziękować za otrzymane łaski. Zaufałam Bożemu Miłosierdziu i zaczynam wracać do zdrowia.
    Proszę o umocnienie wiary mojej rodziny i uzdrowienie mojego męża Romualda z alkoholizmu. Pomóż mu znaleźć pracę i uwierzyć w siebie. Niech pokój i miłość zapanują w naszym domu. Jezu ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy3.4.13

    Kochany Ojcze Święty, proszę Cię o orędownictwo w niebie w mojej sprawie; o powrót do zdrowia. Ratuj...

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy6.4.13

    Ukochany Ojcze Święty, wstaw się za moją córką, która będzie niedługo obchodzić 18te urodziny; o silną wiarę dla niej, zdrowie,światło Ducha Św. przy wyborze drogi życiowej, o dobrych oddanych przyjaciół i męża (jeśli taka jest wola Boża). Dziękuję Ci za to wszystko co dzięki Twemu orędownictwu otrzymała...
    O powrót do zdrowia dla mnie.
    Jezu Miłosierny ulituj się nad nami!


    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy8.4.13

    Błogosławiony Janie Pawle II błagam Cię o wstawiennictwo u najwyższego Pana Naszego Jezusa Chrystusa, wstaw się za moim mężem Tomaszem aby nawrócił się, proszę o przemianę jego serca aby powrócił do nas, kochał nas miłością szczerą i prawdziwą aby docenił wartość rodziny. Proszę również o wstawiennictwo za moimi dziećmi abyś dał im siłę pokonania wszelkich trudności. Proszę o pomoc w mojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy9.4.13

    Błogosławiony Janie Pawle II proszę Cie całym moich zbolałym sercem o łaskę uzdrowienia z choroby nowotworowej dla małego Pawełka. Błagam Cię...

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy11.4.13

    Kochany Janie Pawle II błagam o sprawiedliwość i jak najszybsze zakonczenie tego koszmaru, który nas spotkał.

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy15.4.13

    Kochany Ojcze Święty,proszę Cię z całego serca o zdrowie dla mojego najukochańszego Tatusia,aby wygrał walkę z chorobą nowotworową.Nie pozwól aby nas zostawił,tak bardzo go kochamy.Wierzę,że mnie wysłuchasz najukochańszy Ojcze,gorąco się o to modlę.

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy15.4.13

    kochany Ojcze święty,proszę Cię o To aby mój TATA pokonał chorobę nowotworową.Tak bardzo Go kocham i chcę,żeby żył,bo ma dla kogo.Wstaw się Ojcze za niego u Pana Boga.

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy18.4.13

    Błogosławiony Ojcze Swięty Janie Pawle II proszę Cię gorąco o potrzebne łaski dla całej naszej rodziny. Bóg sam wie, czego najbardziej nam potrzeba. Wypraszaj nam większą wiarę w moc i potęgę naszego Ojca.

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy22.4.13

    Proszę za Twoją przyczyną Błogosławiony Ojcze Św. o cud

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy22.4.13

    PROSZĘ CIĘ OJCZE ŚWIĘTY O POMOC. BŁAGAM BO JESTEM JUŻ ZROZPACZONA. POMÓŻ MI ZNALEŹĆ MIŁOŚĆ, PROSZĘ ŻEBY ON SIĘ ODEZWAŁ.
    E.G.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy1.5.13

    Ojcze Święty, pomóż mi znaleźć mojego mężczyznę....

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy4.5.13

    Błogosławiony Ojcze Święty Janie Pawle II proszę o modlitwę o zdrowie moich córek i błogosławieństwo dla całej mojej rodziny, o wskazanie im co jest najważniejsze w życiu .

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy6.5.13

    Błogosławiony Janie Pawle II, błagam za Twoim pośrednictwem o wysłuchanie intencji, którą mam w głębi swego serca, i którą Bóg zna najlepiej. Mam już dość życia w ciągłym uzależnieniu od decyzji męża w każdej dziedzinie. Czuję, że jestem ograniczana, zniewolona i nie chcę tracić kolejnych lat, a wręcz przeciwnie, móc wynagrodzić swoim bliskim, głównie mamie, te lata, których nie spędziłam przy jej boku. Błagam o wstawiennictwo i zrozumienie mojej trudnej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy13.5.13

    kochany ojcze proszę o dobry wybór szkoły dla syna arka.

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy20.5.13

    Błogosławiony Janie Pawle II proszę za Twoim wstawiennictwem o zdrowie dla Piotra.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy1.6.13

    Błogosławiony Janie Pawle II dziękuję Ci za wszystkie lata, w których dawałeś nam siebie, jako wzór do naśladowania, teraz przyszedł czas abyśmy Twoją naukę wdrażali w życiu. Proszę Cię o umocnienie wiary i wstawiennictwo za mną i moimi bliskimi, bardzo pragnę by zaszły w moim życiu potrzebne zmiany - dla mnie to ostatnia pora.

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy4.6.13

    Błogosławiony Janie Pawle II proszę o wstawiennictwo w wiadomej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy6.6.13

    Błogoslawiony Ojcze Janie Pawle II proszę o wstawiennictwo i modlitwę za moją mamę ,żeby wygrała walkę z chorobą i dodaj jej sił. wierzę Ojcze w twoją siłę i moc. Kochamy cię

    OdpowiedzUsuń
  112. Moj kochany papiezu...znajac moja trudna przeszlosc prosze Cie o wyproszenie mi tak waznej dla mnie laski w wiadomej sprawie

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy6.6.13

    Moj blogoslawiony papiezu prosze o wyproszenie mi tak waznej dla mnie laski u Pana Boga

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy18.6.13

    Janie Pawle II proszę o modlitwę

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy20.6.13

    Błogosławiony Janie Pawle II proszę o wstawiennictwo u Boga by raczył przywrócić mi spokój i radość, proszę o łaskę zdrowia dla syna, męża i dla mnie, proszę bądź przewodnikiem w dorosłym życiu mego syna, proszę o prawidłowe relacje z innymi ludźmi, bym zawsze wiedziała co zrobić i co powiedzieć, proszę zaopiekuj sie nami

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy20.6.13

    Błogosławiony Janie Pawle II, proszę by siostrzenica powróciła na włściwą drogę i zwróciła swój wzrok ku niebu, by moje siostry i ich rodziny żyły w zdrowiu , dodaj im sił i pogłębiaj wiarę w nas wszystkich, za wszystkie łaski doświadczone w mym życiu bardzo dziękuję i przepraszam za moje słabości, proszę uwolnij mnie od lęków, spraw by w pracy dobrze się działo. Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy24.6.13

    Kochany Janie Pawle II proszę Cię o zgodę mojej rodziny i męża ..Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy25.6.13

    Błogosławiony Janie Pawle II proszę Cię o łaski i Twoje wstawiennictwo. Proszę pomóż mi- odmień mój ciężki los. Nie wiem co mam robić. Proszę uwolnij naszą rodzinę o alkoholizmu, wszelkich konfliktów i pomóż mi w moim ciężkim strapieniu. Odmień mój los. Proszę uwolnij nas od zła, które nas otacza. Zaopiekuj się mną i moją rodziną. JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy28.6.13

    Bł Janie Pawle II Proszę Cię o łaski dla mojej rodzinie .
    O zdrowie mamy , także żeby się moja rodzina pogodziła .
    Proszę uwolnij mojego męża z alkoholu i nienawiści do mojej rodziny , która nam pomogła w ciężkiej sytuacji , a teraz wygonił z domu wraz z mamą . Mam wyrzuty sumienia ze nie stanęłam w mamie obronie która ma 80 lat . Ciężko mi jest z tym żyć.

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy7.7.13

    Błogosławiony Janie Pawle ||proszę Cię o łaski dla rodziny mojego syna.Proszę Cię za moją synową żeby nie rozdzielała rodziny,żeby nie zabierała dzieci od ojca i nie narażała je na stres.Proszę Cię aby synowa była znów dobrą żoną i matką i nie była egoistką.

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy9.7.13

    Błogosławiony Janie Pawle II,już niedługo pozostaniesz świętym.
    Bywałam na spotkaniach z Tobą,wiara w Boga była wszczepiona u mnie od dziecka.Chciałabym,aby ta wiara była przekazywana na dalsze pokolenia.Proszę o cud uzdrowienia dla mojej córki,aby te guzki
    się wchłonęły.JEZU ZRÓB TO DLA MNIE A JA BĘDĘ KROCZYĆ PRZY TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  122. Błogosławiony Ojcze Święty proszę o twoje wsawiennictwo u Boga w intencji cięko chorej dziewczyny, matki 2 dzieci chorej na glejaka. Historie tej dziewczyny poznałam będąc we Włoszech, wiem że tylko cud jest w stanie ocalić jej życie młoda śliczna i dobra dziewczyna powoli odchodzi z tego świata. Błogosławony Janie Pawle, który pokazałeś całemu ŚWIATU jak przyjmować cierpienie proszę nie opuszczaj tej dziewczyny i jej rodziny nawet jeśli plan Boży względem tej dziewczyny jest inny niż wola najbliższych

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy10.7.13

    Błogosławiony Janie Pawle II proszę Cię o wybłaganie miłosierdzia u naszego Pana dla mojej córki,aby na swojej drodze spotkała przyszłego męża z którym stworzyła by trwały związek małżeński oparty na fundamencie wiary w Boga i przekazywała tą wiarę swoim dzieciom.Zawierzam Ci córkę Twojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy12.7.13

    Drogi Ojcze Święty proszę o Cię o dar macierzyństwa. Ufam, że nam pomożesz, powierzam się Twojej opiece i modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy13.7.13

    BŁOGOSŁAWIONY OJCZE ŚWIETY PROSZĘ CIĘ O WYBŁAGANIE DLA MNIE ŁASKI BOGU WIADOMEJ JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy17.7.13

    Ojcze sw. prosze o zdrowie i Boże Błogosławieństwo dla moich wnuczek Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy18.7.13

    KOCHANY OJCZE ŚWIĘTY PROSZĘ O WYPROSZENIE DLA MNIE ŁASKI WYLECZ MNIE Z TEJ CIEŻKIEJ CHOROBY SKÓRNEJ BÓG ZAPŁAC

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy18.7.13

    Błogosławiony Janie Pawle II proszę Cię o łaski i Twoje wstawiennictwo. Proszę pomóż mi- odmień mój ciężki los. Nie wiem co mam robić. Proszę uwolnij mojego męża o alkoholizmu, wszelkich konfliktów i pomóż mi w moim ciężkim strapieniu. Odmień mój los. Proszę uwolnij nas od zła, które nas otacza. Zaopiekuj się mną i moją rodziną. Także proszę o zdrowie mojej mamę Józefę i o modlitwę za śp. taty Stanisława.
    JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy19.7.13

    Kochany Ojcze Św. proszę o wyproszenie łaski uzdrowienia z nowotworu złośliwego mojego męża oraz ciężkiej depresji. Otocz go swoją miłością oraz wiarą.

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy19.7.13

    Ukochany Ojcze Święty, nie dane było mi zdąrzyć na spotkanie z Tobą... Wiem, że marny ze mnie pył i jestem jedynie zwykłym grzesznikiem popełniającym błędy... Wiem, że nie umiem się modlić tak jak bym tego chciała, nie umiem znaleźć własciwych słów... Ale pokornie proszę o dar łaski i wstawiennictwo u naszego Ojca w intencji uzdrowienia mojego taty chorego na nowotwór mózgu... Błagam wspomóż nas, dodaj sił... Aneta

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy23.7.13

    KOCHANY BŁOGOSŁAWIONY OJCZE ŚWIĘTY, PROSZĘ CIĘ O WYBŁAGANIE DLA MNIE ŁASKI BOGU WIADOMEJ JEZU UFAM TOBIE I W TOBIE MOJA NADZIEJA. ZA WSZYSTKIE DOTYCHCZASOWE ŁASKI Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy24.7.13

    Kochany Ojcze swiety Prosze owstawiennictwo wsprawie Marka M oprace i ulozenie zycia pomoz diecku prosze .

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy6.8.13

    Proszę o łaskę uzdrowienia dla ciężko chorego Oliwierka, urodził się z ciężkimi wadami mózgu, które spowodowały 3 torbiele znajdujące się w główce.

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy8.8.13

    Błogosławiony Ojcze Święty błagam Cię o wstawiennictwo abyś uprosił łaskę wiary niezachwianej, dary Ducha Św., opiekę Matki Bożej, opamiętanie, nawrócenie i przemianę serca dla mojej córki Barbary oraz o powrót do Grzegorza. Zawierzam ją Twojej opiece.
    Jezu Miłosierny Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy9.8.13

    Proszę i błagam Ojcze Święty Janie Pawle II O CUD ZDROWIENIA BABCI duchowej Rozalii I odzyskanie przytomności po ciężkim udarze leży w śpiączce już piąty dzień.

    OdpowiedzUsuń
  136. Ojcze święty za twoim wstawiennictwem u Pana Naszego dokonało się tak wiele cudów proszę o wyjednanie łaski zdrowia dla młodej matki chorej na glejaka mózgu

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy9.9.13

    Błogosławiony Janie Pawle II proszę o wstawiennictwo u Pana Boga i Najświętszej Maryji Panny i wyproszenie łaski uzdrowienia dla mnie z choroby nowotworowej kości a także umocnienia mojej wiary w tych trudnych dla mnie chwilach. Wierze, że wszystkie zanoszone do Ciebie modlitwy zostaną wysłuchane i znowu zacznę cieszyć się dobrym zdrowiem jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy14.9.13

    Ojcze św,bł.Janie Pawle za Twoją przyczyną proszę o cud uzdrowienia Danuty z nieuleczalnej choroby nowotworowej,o silną wiarę i potrzebne łaski na każdy dzień dla niej

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy22.9.13

    Proszę Ci Ukochany Ojcze Święty o wstawiennictwo u Pana Boga i Najświętszej Maryi Panny o wyproszenie mi łaski potomstwa.Bardzo pragniemy wraz z mężem stworzyć kochającą się rodzinę. Chociaż wiem, że dziecko to dar Boży, to mocno wierzę w to że i my możemy być Tym wielkim darem obdarzeni.

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy14.10.13

    Najukochańszy Ojcze Święty...
    Proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga i Najświętszej Maryi Panny o łaskę dla mojego Przyjaciela Janusz,wspaniałego,dobrego człowieka...Proszę o jego zdrowie i długie lata życia w zdrowiu.

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy14.10.13

    Błogosławiony Janie Pawle II wstaw się za nami u Pana i wyproś nam łaskę daru rodzicielstwa. Miej też w opiece naszego aniołka, który jest u Pana. W Tobie nasza jedyna nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy19.10.13

    Błogosławiony Ojcze Święty prosimy Cię o modlitwę w intencji naszego kochanego taty i męża. Zdiagnozowano u Niego nowotwór woreczka żółciowego. Niestety rokowania nie są dobre. Szczerze wierzymy jednak,że Bóg Nas w tych ciężkich chwilach nie opuści. Prosimy o wstawiennictwo i modlitwę. Żona i dzieci

    OdpowiedzUsuń
  143. Błogosławiony Ojcze Święty prosimy cię pomóż przetrwać nam trudny czas, rozwiąż to co wydaje się nierozwiązywalne, pobłogosław nasz dom i sprowadź do niego spokój.

    OdpowiedzUsuń
  144. Błogosławiony Ojcze Święty prosimy cię pomóż przetrwać nam trudny czas, rozwiąż to co wydaje się nierozwiązywalne, pobłogosław nasz dom i sprowadź do niego spokój.

    OdpowiedzUsuń
  145. Błogosławiony Ojcze Święty prosimy cię pomóż nam przetrwać trudny czas, rozwiąż to co wydaje się nierozwiązywalne, pobłogosław nasz dom i sprowadź do niego spokój.

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy3.11.13

    Błogosławiony Janie Pawle II
    Módl się za nami , za moją kochaną mamę siostry i brata oraz za śp. taty.
    Proszę daj mi silną wiarę oraz dla męża .
    Mam kryzys małżeński , ciężko mi jest z tym żyć
    K...

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy11.11.13

    Błogosławiony Janie Pawle II
    Pomóż mi proszę znaleźć pracę i założyć rodzinę.
    Jestem taki zrozpaczony brakiem pracy.

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy24.11.13

    Błogosławiony Janie Pawle II
    Dziękujemy za wyproszone łaski (zdrowie synka). Prosimy o radość życia dla mamy i trzymanie się dobrej drogi życia przez brata. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy28.11.13

    Błogosławiony Janie Pawle II
    Proszę pomóż mi uwolnić męża z alkoholu , ma teraz duże problemy, spowodował wypadek samochodowy .
    Mam kryzys małżeński ,upadam z sił .Pomóż mi Ojcze ...
    Proszę daj mi silną wiarę oraz dla męża
    Proszę módl się za nami za kochaną mamę ,siostry ,brata i śp taty
    K............

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy2.12.13

    Błogosławiony Janie Pawle II błagam, proszę w imię Jezusa Chrystusa o uzdrowienie z choroby nowotworowej mego kochanego męża, najcudowniejszego ojca moich dzieci.......

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy3.12.13

    Blogoslawiony Janie Pawle II prosze Cie w imie Jezusa Chrystusa o uzdrowienie moje z tej choroby ktora mnie niszczy. Prosze Cie przyjdz z pomoca, jestes moim ostatnim ratunkiem. Nie zapominaj o mnie i mojej siostrze i o moich rodzicach kiedy sie wstawiasz u Boga Ojca. Wierze ze uczynisz cud i moje zycie sie zmieni. Przyjdz mi z pomoca.

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy14.1.14

    Najukochańszy Janie Pawle || uproś nam u Pana Boga zdrowie dla Lenki która ma nowotwór wątroby.Żeby operacja która ją czeka powiodła się jak najlepiej.proszę też o modlitwę i wstawiennictwo dla Beaty i Daniela rodziców Lenusi,o wytrwałość dla nich i całej naszej rodziny .JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy19.1.14

    Ojcze Swiety blagam o zdrowie dla mojego brata i zeslij dla niego fajna dziewczyne,zeby mogl ulozyc sobie zycie,dziekuje calym sercem.

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy26.1.14

    Za wstawiennictwem naszego kochanego rodaka bł. Jana Pawła II proszę Cię Boże Ojcze Wszechmogący o wyjście z nałogu masturbacji, o czystość i znalezienia dziewczyny przyszłej kandydatki na żonę.

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy5.2.14

    Ojcze św.,nasz kochany Janie Pawle II,proszę cię, pomóż Monice,aby w jej życiu wypełniła się wola Boża.Ty wiesz czego ona potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy11.2.14

    Janie Pawle II, proszę o modlitwę za Olusiem. Ty kochasz dzieci, tak jak Jezus Miłosierny. Wiem, że kiedy potrzymasz go w objęciach chwile, będzie uzdrowiony. Ma 3 miesiące, jest po wylewach, jednak dzięki modlitwie może jeszcze wszystko będzie dobrze. Proszę o modlitwę za maleństwo. Mama

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy16.2.14

    Proszę o modlitwę za wstawiennictwem Błogosławionego Jana Pawła II o zdrowie mojego taty, który jest bardzo chory, po kilku udarach i operacjach.

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy24.2.14

    Janie Pawle II. Bardzo proszę o modlitwę w mojej intencji. Mam w diagnozie 3 ciężkie choroby, jestem młodą dziewczyną, mam męża i chcemy mieć zdrowe dziecko. Proszę Cię Błogosławiony Janie Pawle II pomóż mi w moich ciężkich chorobach aby ustąpiły. Modlę się codziennie Do Ciebie Ojcze Święty. Proszę o wstawiennictwo i modlitwę. Magda

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy5.3.14

    Janie Pawle II dziękuję za zdrowie który mi dokuczał ból kręgosłupa ,proszę o dalsze modlitwę . Daj mi silną wiarę . Proszę o zgodę męża z moją i jego rodziną
    K .S

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy9.3.14

    Prosze w intencji mojej 4-letniej corki.Dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy10.3.14

    Prosze o modlitwe za monike aby powrocila do boga

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy10.3.14

    Proszę Cię Janie Pawle II . Proszę o wstawiennictwo i modlitwę za nas . Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy14.3.14

    Proszę o modlitwę za wstawiennictwem JP2 o zdrowie mojej córki i o wytrwanie w wierze całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy14.3.14

    błagam o modlitwę w intencji mojej chorej córki

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy23.3.14

    Ojcze Święty, proszę w modlitwie o maleństwo dla Nas i o zdrowie w rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy26.3.14

    Ukochany Ojcze Święty,proszę o łaski dla syna, o stałą i dobrą pracę dla niego, o spowiedź św. i inne potrzebne mu łaski.Zawierzam Ci Ojcze moje dzieci,wnuczki, siebie i moje rodzeństwo.Bądź opiekunem duchowym mojej rodziny, Ojcze.

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy27.3.14

    Janie Pawle Drugi proszę Cię o zdrowie dla siebie o uleczenie z tej ciężkiej choroby, która mnie dotknęła.
    JEZU UFAM TOBIE!

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy28.3.14

    Ukochany Ojcze Święty proszę Cię o pracę dla mojego męża i proszę Cię , aby nasza rodzina się pogodziła.

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy28.3.14

    Ojcze Święty,proszę o pracę dla syna i Dary Ducha Świętego.Powierzam moją rodzinę Twej opiece, Ojcze Święty.

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy1.4.14

    Janie Pawele II pomóż mi wyjść z kłopotliwej sytuacji .
    O zdrowie mojej mamy i całej rodziny .Proszę Cię bardzo
    K......

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy1.4.14

    Ukochany Ojcze Święty. Proszę miej w opiece wszystkie samotne matki. Daj im potrzebne łaski. Blagam o wstawiennictwo za moj zwiazek ktory jest w sytuacji beznadziejnej. Skrusz serce Bogdana dla rodziny, dla naszej corki ktora ma sie urodzic by mogla wychowywać sie w pelnej i szczesliwej rodzinie. Jezu odmien nasz los. Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy3.4.14

    Ojsze Swiety prosze najgorecej wstaw sie za nami do dobrego boga, aby mojemu mezowi udalo sie znalesc dobra i stala prace, o dar powiekszenia naszej rodziny i o laske uleczenia naszych chorob, o madrosc w odczytywaniu woli Bozej w naszym zyciu i odwage do jej pelnienia. Ty przekonywales nas ze kazdy ma szanse zostac swietym. Wypros nam sile w dazeniu do swietosci i dar pojednania i nawrocenia w naszych rodzinach. Asia

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy3.4.14

    Ukochany Ojcze Święty . Proszę o zdrowie moje ,który mam problem z kręgosłupem i całej mojej rodzinki . Proszę o opamiętanie i wyrozumiałość mojego męża do mnie i mojej rodziny.
    Daj mu silną wiarę - Cieszę się ze był bierzmowany z Twoich rąk jak Byłeś KARDYNAŁEM. Uprość u Boga łaski
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy10.4.14

    Bl. Ojcze Św. wstaw się proszę za Marcina , aby dobry Bóg uzdrowił go z choroby nowotworowej. Proszę także o całkowite zaufanie Bogu dla niego i jego rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy17.4.14

    Ojcze Święty,proszę o błogosławieństwo dla uzależnionego syna i Dary Ducha Świętego.Powierzam moją rodzinę Twej opiece, Ojcze Święty.

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy17.4.14

    Ojcze Święty,proszę o siłę , błogosławieństwo dla uzależnionego syna oraz Dary Ducha Świętego.Powierzam moją rodzinę Twej opiece, Ojcze Święty.

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy19.4.14

    OJCZE ŚWIĘTY proszę Cię o wyleczenie męża z alkoholu ,dzisiaj jest Wielka Sobota a on pijany i awantury mi robi w takim dniu .Już nie mam sił , nie wiem jak długo będę to znosić . Moją rodzinę przeklina , która mu dużo pomogła. Mieszkamy za granicą.
    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy22.4.14

    Ojcze Święty proszę Cię wstaw się za mną i uproś, aby Pan wyleczył moje oczy i pozwolił cieszyć się dobrym zdrowiem, które sporo nadwyrężyłam poprzez swoje uzależnienie. Dziękuję przenajświętszej Maryi i miłosiernemu Jezusowi za każdy trzeźwy dzień w moim życiu. Ojcze Święty proszę Cię również o wstawiennictwo i modlitwę w sprawie mojej pracy, aby interes, który prowadzę z mężem zaczął znowu przynosić dochody, abyśmy mogli się z niego utrzymać. JEZU UFAM TOBIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy22.4.14

    Ojcze Święty z ufnością i nadzieją proszę o Twe wstawiennictwo do Boga Miłosiernego i Matki Bożej o łaski potrzebne na trudny czas leczenia, o poprawę wyników, o cud uzdrowienia z ciężkiej choroby bliskiej mi osoby. Panie wysłuchaj i obdarz nas potrzebnymi łaskami

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy22.4.14

    Ojcze Święty , J.Pawle II, ufam że orędujesz nieustająco za nami u stóp Ojca w Niebie. Najpierw dziękuję , że Niebiosa dały nam Ciebie, i za to że było nam dane spotkać się na krakowskich Błoniach i Wawelskim Dziedzincu. Nie daj Boże abym zapomniała kiedykolwiek czy w zdrowiu czy w chorobie Twoje Ojcze spojrzenie pełne dobroci, miłości, piękna - kiedy łza sama leciała po policzkach - to niesamowite uczucie. Zwracam sie do Ciebie Ojcze Święty i błagam o Twoje orędownictwo za nami, za moim rodzeństwem , dziećmi i wnuczusią w wiadomych Panu Bogu sprawach i Tobie Błogosławiony J. Pawle II.- wysłuchaj proszę i obdarz nas potrzebnymi łaskami .

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy23.4.14

    Ojcze Świety proszę Cię o wstawiennictwo za mojego synka Szymusia o zdriwie którego bardzo potrzebuje, byśmy mogli szybko i bez przeszkud wrócić do domu. Ojcze św. Wysłuchaj mojej prazby.

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy23.4.14

    Ukochany Ojcze Święty z nadzieją i ufnością proszę o wstawiennictwo do Boga Miłosiernego i Matki Bożej o siły, cierpliwość, wytrwałość w walce z ciężką chorobą bliskiej mi osoby, proszę o cud zdrowienia i błogosławieństwo dla Rodziny

    OdpowiedzUsuń
  183. Blogoslawiony Janie Pawle II prosze Cie o wstawiennictwo za moja siostrzenica o dar laski zdrowia Ojcze Swiety modl sie za nami

    OdpowiedzUsuń
  184. Anonimowy23.4.14

    Janie Pawle II prosze o wsparcie i wstawiennictwo u Ojca Niebieskiego w dostaniu pracy o ktora sie staram.

    OdpowiedzUsuń
  185. Anonimowy23.4.14

    Janie Pawle II proszę o wstawiennictwo u Ojca Niebieskiego o dar łaski, cud wyzdrowienia dla mojego synka Bartoszka, aby wszystkie choroby które go dotknęły z dniem urodzenia opuściły go i daj mu zdrowie, spraw aby siedział, chodził, wylecz go z refluksu i spraw aby był zdrowym , mądrym chłopcem. Ojcze święty wysłuchaj mojego błagania

    OdpowiedzUsuń
  186. Anonimowy24.4.14

    Błogosławiony Janie Pawle II, proszę o wstawiennictwo u Ojca Niebieskiego, o łaskę i pomoc wyjścia z choroby alkoholowej mojego brata. Ojcze Święty wysłuchaj mojej prośby.

    OdpowiedzUsuń
  187. Anonimowy24.4.14

    Ojcze Święty , z ufnością i nadzieją zwracam się do Ciebie o wstawiennictwo i potrzebne łaski dla mojej córki Kasi, o zdrowie , pomoc w nauce i życiu osobistym, wyprostuj ścieżke i dopomóż jej - gorąco proszę

    OdpowiedzUsuń
  188. Anonimowy26.4.14

    Ukochany Janie Pawle II już od jutra Święty Janie Pawle II dziękuję za Twoją Wielkość, za Mądrość, za Wzór, za Świętość, za dotychczasową duchową opiekę i otrzymane łaski oraz polecam Twej Świętości siebie, całą Rodzinę i proszę, Opiekuj się nami i obdarzaj nas potrzebnymi łaskami.

    OdpowiedzUsuń
  189. Anonimowy26.4.14

    Ojcze Święty , Sługo Boży Janie Pawle II przez Twoje wstawiennictwo proszę Dobrego Boga o dar uzdrowienia mnie i otrzymanie pracy i dopracowanie godne do emerytury i zgodne życie z żoną do starości podziwianie pięknego świata stworzonego przez Boga .Prosi Tadeusz

    OdpowiedzUsuń
  190. Anonimowy27.4.14

    JPII wyproś dla marka wypalenie zniszczenie wszystkich komórek nowotworowych.

    OdpowiedzUsuń
  191. Anonimowy27.4.14

    Święty Janie Pawle II dziękuję za wszelkie dobro, że mogłam być uczestnikiem Twojego nauczania podczas pielgrzymki do Ojczyzny, że mogłam dwukrotnie modlić się i brać udział we Mszy św. przy Twym grobie, że dane mi jest czerpać tak wiele z Twoich wzorców - dziękuję. Polecam Twej opiece nasze Rodziny, Małżeństwa, nasze dzieci. Proszę Cię o wstawiennictwo do Boga Miłosiernego i Matki Bożej o łaski cudu uzdrowienia z ciężkiej choroby bliskiej mi osoby, o ulgę w cierpieniu i zmaganiu się z różnymi dolegliwościami, o Boże Miłosierdzie na ten trudny czas dla chorego i jego bliskich - wdzięczna czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  192. Anonimowy27.4.14

    Ojcze Święty, Janie Pawle II, dziękuję za dotychczasową opiekę i otrzymane łaski, prosze o wstawiennictwo Twoje u Dobrego Boga , o dar uzdrowienia mnie, polecam Twej Świętości siebie , całą rodzinę - opiekuj się nami i obdarzaj potrzebnymi łaskami prosi Zenia

    OdpowiedzUsuń
  193. Anonimowy27.4.14

    Ukochany Święty Janie Pawle II, proszę o zdrowie dla Henryka, a dla nas wszystkich proszę , aby Pan wejrzał na pragnienia naszych serc i aby spełniała się Jego święta wola w naszym życiu.Proś za moimi dziećmi i za mną, drogi Ojcze Święty.Proszę też o jedność, zgodę w rodzinie.Bardzo liczę Ojcze na skuteczność Twej modlitwy i mocno wierzę w otrzymanie łask za Twą przyczyną. Chwała Panu!

    OdpowiedzUsuń
  194. Anonimowy27.4.14

    Ukochany Ojcze Święty,bądź patronem mojej rodziny.Wspieraj nas i otaczaj swą modlitewną opieką.Bardzo kochasz młodzież, dlatego całkowicie zawierzam Ci mojego syna i wszystkie jego niełatwe sprawy.Proszę o uzdrowienie Henryka.

    OdpowiedzUsuń
  195. Anonimowy27.4.14

    Dziś jest szczególny dzień dla nas wszystkich, Święto Bożego Miłosierdzia oraz podwójna kanonizacja - Jana XXIII i tak bliskiego dla naszych serc Jana Pawła II. W tym dniu wszystkie bramy nieba są otwarte jak nigdy dotąd. Powinniśmy dlatego dzisiaj jak najbardziej żarliwie się modlic i błagac Boga za wstawiennictwem dwóch nowych świętych i Jezusa Miłosiernego o cud...... Czytając te komentarze uświadomiłam sobie jak bardzo jestem szczęśliwa i straciłam trochę odwagę by Cię prosic, ale jednak moje intencje są naprawdę szczere. Z głębi serca błagam o łaskę Ducha Świętego na egzaminie maturalnym dla mnie i dla mojej prawie że siostry Moniki, abyśmy się dostały na swój wymarzony kierunek lekarski. Dałeś mi Boże, już tyle znaków. Obiecuję iż jeśli otrzymam tą łaskę będę Twoim oddanym sługą i do końca życia będę głosiła Twoje Imię wśród innych. Obiecuję również modlitwę dla ludzi piszących tutaj którzy jej potrzebują. - K.

    OdpowiedzUsuń
  196. Anonimowy27.4.14

    Janie Pawle - święty Ojcze uproś Boga aby ofiarował Piotrowi nowe sił i pozwolił Mu jeszcze cieszyć się życiem bez bólu. Z serca Dziękuję za dotychczas otrzymane łaski z utęsknieniem czekając na upragnione dziecko. Bog zapłacić drogi ojcze

    OdpowiedzUsuń
  197. Anonimowy28.4.14

    Kochany Swiety Janie Pawle II blagam Cie spojrz na wszystkie prosby ludzi tu piszacych i upros u Boga laske o jaka kazdy z nich prosi. Ty Sam, moj ukochany Ojcze Swiety, wstaw sie do Boga za wszystkimi wyzej piszacymi i proszacymi ludzmi. Jesli mozesz upros laski dla mnie, mojej corki i mojego meza. Caluje Twoje Swiete kaplanskie rece.

    OdpowiedzUsuń
  198. Anonimowy29.4.14

    Kochany Św Janie Pawle II błagam Cię o spełnienie tego co najbardziej leży od lat na mym sercu,pomoc duchową mojej siostrze i zdrowie dla rodziców bo dobro dla bliskich jest najważniejsze. Uproś u Boga Łaski, o które proszę a także o spełnienie próśb ludzi tutaj piszących. Jezu Ufam Tobie - A.

    OdpowiedzUsuń