Modlitwa do św. Jana Pawła II w intencji chorych

Święty Janie Pawle, przyjacielu, ojcze i bracie ludzi chorych, cierpiących, starych i niepełnosprawnych. Pan Jezus dzielił się z Tobą przez całe Twe życie swoim krzyżem. Był to często krzyż duchowy, niewidoczny dla świata, ale był również krzyż zamachu i krzyż kilkakrotnego pobytu w szpitalu. Był to krzyż, jaki przyszedł wraz z upływem lat i starością. Od początku prosiłeś chorych, aby Cię wspierali swoją modlitwą i cierpieniem. Mówiłeś, że chorzy są Twoją siłą i że są najbogatszą cząstką Kościoła. Przypominałeś, że cierpienie przeżywane w bliskości z Panem Jezusem może być ofiarowane za zbawienie świata. Dziękując opiekunom chorych uczyłeś, ze pomagając chorym pomagamy Chrystusowi.

Dałeś przykład cierpliwego i pokornego znoszenia krzyża starości i przykład przygotowania się do przejścia „z życia do życia”. Tylu ludzi prosi Cię o uzdrowienie, tylu prosi o siły duchowe do niesienia krzyża. Wyproś nam u Boga uzdrowienie ducha i ciała. Amen.

(bp Jan Szkodoń)

294 komentarze:

  1. Anonimowy12.5.14

    Proszę Cię ojcze święty o uzdrowienie mojej kochanej mamusi z choroby nowotworowej i mojej córeczki z padaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15.5.14

    Ojcze Święty proszę Cię o wstawiennictwo u naszego Pana o wyzdrowienie Patryczka. Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15.5.14

    Ojcze Święty proszę Cię o uzdrowienie Bartka i postawienie go na nogi. Wstaw się za nim u naszego Ojca. Amen

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21.5.14

    Święty Ojcze proszę Cię o uzdrowienie Nataszki, która ma 8 lat a cierpi od urodzenia. Wstaw się za nią u Boga i Maryji. Amen

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22.5.14

    Ojcze proszę Cię o uzdrowienie mojej najukochańszej mamuni i zdrowie dla nas wszystkich! :-* Kocham Cię! :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę Cię Ojcze Święty zanieś moją modlitwę do Pana Boga, modlitwę o uzdrowienie mnie z moje choroby.... Proszę o zdrowie dla moich najbliższych

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy26.5.14

    Kochany Ojcze Święty mam 22 lata i choruję na cięszką chorobę padaczkę proszę cię o uzdowienie dla mnie również zanieś mój lęk i to wszystko bo bardzo ciebie potrzebuję. Proszę ciebie o zdrowie dla moich rodziców dziadków daj mojej rodzinie błogosławieństwo boże daj nam nadzieję że wszystko będzie dobrze Kocham cię Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy26.5.14

    Św. Janie Pawle II. Proszę, wstaw się za mnie do Pana Boga o moje uzdrowienie, bo nie wiem nawet, co to jest. Spraw, by lekarze w końcu poznali przyczynę mojej choroby. Proszę też o zdrowie mojej rodziny i pomoc dla brata, który jest w ciężkiej chorobie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy28.5.14

    kochany Ojcze Janie Pawle II proszę o uzdrowienie mojego kochanego męża i miej w opiece całą moją rodzinę Amen

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy29.5.14

    Ojcze świety prosze Cie o uzdrowienie mamy z choroby nowotworowej w tej chwii licza sieulamki sekund Boze prosze Cie nie zzabierajnam jej jeszcze amen

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy2.6.14

    ojcze święty proszę cie o uzdrowienie mojej żony z choroby nowotworowej. i o zdrowie dla całej rodziny Amen

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy4.6.14

    Święty Janie Pawle, wstaw się za mną, przez niepokalaną Maryję u Ojca naszego w niebie abym mogła normalnie widzieć i moje chore oczy zostały uleczone. Są mi potrzebne do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy4.6.14

    Święty Janie Pawle 2 proszę Cię o wstawiennictwo do Boga Miłosiernego o uzdrowienie kapłana Pawła

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy5.6.14

    Kochany Ojcze bardzo Cie proszę o uzdrowienie mojej kochanej mamusi z ciężkiej choroby.Amen

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12.6.14

    Święty Janie Pawle II bardzo gorąco proszę o uzdrowienie mojej wnuczki Zosi i wstawiennictwo. J.S.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy15.6.14

    Ojcze Święty dziękuję za Twoją obecność w moim życiu. Proszę o łaskę zdrowia dla mamy... aby kolejny dzień przyniósł nadzieję na pełne jej wyzdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy15.6.14

    Św. Janie Pawle ll błagam prosząc o wstawiennictwo za zdrowie mego ojca w chorobie nowotworowej o wyzdrowienie jedynego jednego ojca ukochanego

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy17.6.14

    Ojcze Święty proszę Cię o wstawiennictwo do Pana Boga naszego o uleczenie, uzdrowienie mojej córki Karolinki, o zdrowie dla córki Emilki i zdrowia dla wnuków

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy19.6.14

    Blagam Cie Ojcze Swiety o modlitwe, z calego serca prosze.
    - O jak najszybsze i calkowite uzdrowienie dla Anity i blogoslawienstwo dla jej rodziny.
    - O jak najszybsze, dobre, pozytywne zakonczenie, umozenie pewnej sprawy, bez oskarzen i sadow.
    Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy25.6.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II błagam Cię o zdrowie dla mojej córeczki Ani, proszę pomóż jej pokonać wszystkie trudności i prawidłowo się rozwijać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy25.6.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II proszę Cię o modlitwę w intencji mojęj córeczki Ani,pomóż jej pokonać trudności i prawidłowo się rozwijać.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojcze Święty proszę cię o uzdrowienie twego imiennika Karola i o zdrowie dla mojej mamy i błogosławieństwo dla całej rodziny. Prosiłam też o wstawiennictwo Św. Ritę, bo wiem, że oboje jesteście bliscy sercu Boga i was posłucha. Błogosław całej mojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy28.6.14

    Ojcze Sw. proszę Cie o zdrowie dla mojej siostrzenicy, aby mogla powrocic na studia . Ojcze Sw. miej Ja w opiece.

    OdpowiedzUsuń
  24. Oby wyzdrowiała i mogła się cieszyć życiem .Ojciec Święty i Św. Rita pomogą jej w trudnych chwilach. Będę sie modliła i za jej zdrowie. Tylko wiara może nas ocalić, nie wolno zwątpić w cud uzdrowienia. Nie jestem godna by wygłaszać mowy, ale wiem jedno-nie wolno zwątpić-jeżeli myślisz, że jest coś niemożliwe, to takie jest...ale dla człowieka, nie dla Boga-uwierz w cud-uwierz w to co niemożliwe dla człowieka. nie myśl o czarnych scenariuszach-nigdy, nie wolno ci. Pamiętaj tylko miłość i wiara - nawet jezeli jesteś nie wierzący-w coś wierzysz, choćbyś się tego zapierał. Myśl, że Bóg sprawi cud- i nie dla tego, że jesteś wyjatkowy, albo wprost przeciwnie-niegodny ale go prosisz za wstawiennictwem Świętych, ale dlatego, że Bóg jest miłosierny i tak naprawdę nie chce nikogo krzywdzić, tylko ma jakiś plan-obyśmy go odkryli, wtedy będzie łatwiej przyjąć każdą jego decyzję.Cokolwiek teraz myślisz, nie pozwól by gniew przyćmił twój rozum.Błagam odsuń wątpliwości i uwierz, że siostrzenica wyzdrowieje-modlitwa ci pomoże w tym. Powtarzaj jak mantrę modlitwę o zdrowie -tylko tyle i nie zwątp.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy30.6.14

    Ojcze Św. proszę Cię o zdrowie dla mojej mamy,żeby nie cierpiała.
    Miej ją w opiece Ojcze Święty.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ojcze Święty proszę Ciebie o zdrowie dla mojego ukochanego taty żeby nie chorował na żadne choroby zagrażające jego życiu a także na żadne które by prowadziły do kalectwa lub inwalidztwa, żadne nowotwory złośliwe, ja natomiast obiecuję poprawę i czynny udział w mszach św

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojcze Święty proszę Cię o zdrowie dla mojego taty, żeby nie chorował na żadne choroby które prowadziły by do śmierci kalectwa lub inwalidztwa na żadne nowotwory złośliwe, żeby żył w zdrowiu jak najdłużej, ja natomiast obiecuję Ci poprawę oraz czynny udział we maszach św

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy1.7.14

    Święty Janie Pawle2 uproś zdrowie dla żony i mnie u Pana Boga i Pana Jezusa.
    Dziękuje za modlitwe i wstawiennicwo. Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy2.7.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II błagam Cię o wstawiennictwo u Pana Boga o zdrowie dla mojego męże i serdecznie dziękuję Ci za łaskę jaką już otrzymaliśmy przy twoim udziale.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy2.7.14

    Swiety Janie Pawle2 upros zdrowie dla mnie i calej mojej rodziny dziekuje za modlitwe i wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy3.7.14

    Kochany Ojcze Święty, proszę Cię o poprawę zdrowia Mojej Mamy, chciałabym aby zwalczyła chorobę, kocham Ją bardzo. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy4.7.14

    pomoz sw.janie pawle 2 w chorobie modl sie do boga o przebaczenie grzechow moich obym otrzymala wyproszona laske krystyna

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy8.7.14

    Ojcze Święty błagam wstaw się u Pana Boga za życie małego Kubusia leżącego w szpitalu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy12.7.14

    Ojcze Święty i Święta Rito błagam Was o uzdrowienie mojej mamusi z nowotworu trzustki tak bardzo ja kocham i potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy13.7.14

    Ojcze Święty błagam cię o zdrowie dla mojej ukochanej mamusi blagam

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy14.7.14

    Ojcze Święty i Święta Rito dziękuję za wszystko co otrzymaliśmy za Waszym wstawiennictwem proszę i blagam o więcej o uzdrowienie mojej mamusi z nowotworu Kocham Was i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy16.7.14

    Ojcze święty błagam o zdrowie dla mojej rodzinki i Twoje Błogosławieństwo na każdy dzień

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy18.7.14

    Ojcze Święty kocham Cię i bardzo dziękuję za wszystkie laski które nam dajesz blogoslaw naszej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy23.7.14

    Ojcze Święty proszę o uzdrowienie mojego przyjaciela chorego na raka, wyproś u Boga łaski dla niego, aby powrócił do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy23.7.14

    Dziękuję Ojcze Święty za każdy dzień spędzony z moja rodzinka najukochańsza mamusia Ci dziękuję za pomoc i lepsze zdrowie Kochamy Cię

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy25.7.14

    Ojcze Święty błagam o zdrowie dla mojej najukochańszej mamusi Kocham Cię

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy27.7.14

    Ojcze Święty proszę o uzdrowienie mojego kochanego męża z ciężkiej choroby

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy28.7.14

    Prosze cie Ojcze Święty aby mamy operacja sie udała i szybko wróciła do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy1.8.14

    Proszę Cię Ojcze Święty o uzdrowienie Zbyszka .

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy8.8.14

    Ojcze Święty błagam Cie o zdrowie dla mojej mamusi i mojej rodzinki.Blogoslaw nam na każdy dzień.Kocham Cię Ojcze Święty i Święta Rito

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy10.8.14

    Ojcze święty blagam o uzdrowienie mojego synka.wierzę ze twoja modlitwa i wstawiennictwo do Matki Bożej,Jezusa Chrystusa i Ojca Bożego pomorze mojemu malemu synkowi wygrac z choroba.PRAGNE JESZCZE PROSIC WSZYSTKICH KTÓRZY TO CZYTAJA O CHOCIAŻ KROCIOTKA MODLITWE ZA MOJEGO SYNECZKA,,ZEBY WYGRAL Z CHOROBA

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy10.8.14

    Ojcze Święty błagam o uzdrowienie mojej najukochańszej mamusi tak bardzo ja kocham błagam aby wyzdrowiała kocham Cię i dziękuję za wszystko

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy11.8.14

    prosze o zdrowie tesciowej .KOCHAMY CIE

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy12.8.14

    Ojcze Święty proszę Cię o wstawiennictwo u naszego Pana o wyzdrowienie wnuczki Alicji. Amen

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy12.8.14

    Naukochnszy Ojcze Swiety Blagam cie zeby jedyny moj syn znalazl sobie zone z ktora by chodzil do kosciola I blagam cie zebym ja I moj maz mogli miec jak najpredzej wnuczki muj malzonek jest chory I ja wiem ze jak nasz syn mial rodzine to by jemu pomoglo w wyzdrowieniu on ma cieszkom depresje O TO BLAGAM CIE KOCHANY OJCZE SWIETY

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy12.8.14

    o zdrowie mojej calej rodziny blagam cie OJCZE SWIETY

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy12.8.14

    Kochany Święty Janie Pawle II błagam o uzdrowienie dla mojej mamusi.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy13.8.14

    Najukochańszy Ojcze Święty błagam o zdrowie dla mojej mamusi dziękuję za każdy dzień spędzony z nią teraz dopiero doceniam jak bardzo ja kocham i co mogłabym stracić Kocham Cię

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy15.8.14

    Najukochańszy Ojcze Święty dziękuję za wszystko co mi dajesz ty doskonale wiesz o co mi chodzi.Blagam i proszę o więcej

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy16.8.14

    Najukochańszy Ojcze Święty dziękuję za wszystko co nam dajesz błagam o zdrowie dla mojej najukochańszej mamusi

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy17.8.14

    Dziękuję Ci Ojcze Święty za wszystko co nam dajesz Kocham Cię najukochańszy Ojcze Święty

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy18.8.14

    Ojcze Święty, miej w opiece mojego dziadka, Tadeusza, wyproś u Boga łaskę zdrowia dla niego, siły i pokory w przyjmowaniu cierpienia. Otul go swoją miłością, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy20.8.14

    Ojcze Święty kocham Cię dziękuję za wszystko i błagam o więcej.Wolam Abba Ojcze ulituj się nad nami i wysluchaj naszej prośby Kocham Cię

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy24.8.14

    Ojcze Święty proszę Cię wyproś u Boga łaskę zdrowia dla mojego ciężko chorego taty.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy24.8.14

    Ojcze Święty proszę Cię wyproś u Boga łaskę zdrowia dla mojego ciężko chorego taty.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy24.8.14

    Ojcze Święty błagam Cię wysluchaj mojej prośby aby wszystko się ułożylo dobrze Kocham Cię

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy25.8.14

    Ojcze najukochańszy dziękuję ze mogłam dziś pojechać do Rychwaldu i razem z Tobą przeżywać takie piękne chwile.Kocham Cię

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy26.8.14

    Dzisiaj pierwszy raz prosze Cie Ojcze Swiety ,wstaw sie za mna do Jezusa i Matki Bozej z prosba do Pana Boga za ich wstawiennictwem o zlagodzenie mi bolu przy tych wszystkich chorobach jakie mam w wieku 62 lat .Cale zycie cierpienie i bole i jeszcze teraz znow Borelioza.Zmiloj sie nademna i daj choc troche zycia bez bolu,bo ciezko mi isc ta droga krzyzowa.Ulituj sie nademna.
    Na oczyznie nie chce umierac ,daj prosze zdrowie i sily abym wrocila do ziemi ojczystej i jeszcze pocieszyla sie moim krajem i mogla pochodzic na groby mojej Matki i mojego ojca.Prosze zlituj sie i wysluchaj mojej prosby.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy26.8.14

    Proszę Cię Ojcze Święty wyproś u Pana Boga łaskę zdrowia dla mojej wnuczki 4-ro letniej wnuczki.JS

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy28.8.14

    Ojcze Swiety, prosze o uzdrowienie mojego chrzesniaczka Miloszka! Miej go w swojej opiece

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy28.8.14

    OJCZE SW. JANIE PAWLEII BLAGAM Z WIEKA POKORA O ZDROWIE DLA MOJEGO SYNA PIOTRA WSTAW SIE DO PANA BOGA WSZECHMOGACEGO O LASKE ZDROWIA I ZYCIA DLA MJEGO SYNA . AMEN

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy29.8.14

    SW. JANIE PAWLE II BLAGAM CIE O WSTAWIENNICTWO DO BOGA OJCA WSZECHMOGOCEGO O ZDROWIE DLA MOJEGO SYNA PIOTRA. WIERZE OJCZE ZE PO TWOIM WSTAWIENNICTWIE U BOGA OJCA STANIE SIE CUD UZDROWIENIA MOJEGO SYNA.TYLKO CUD MOZE GO UZDROWIC AMEN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy1.9.14

      SW. JANIE PAWLE II BLAGAM CIE Z CAŁĄ POKORĄ O WSTAWIENNICTWO DO BOGA OJCA WSZECHMOGOCEGO O ZDROWIE DLA MOJEGO PARTNERA WIERZE OJCZE ZE PO TWOIM WSTAWIENNICTWIE U BOGA OJCA STANIE SIE CUD UZDROWIENIA .TYLKO CUD MOZE GO UZDROWIC AMEN PROSZĘ CIĘ O TO Z CAŁEGO SERCA

      Usuń
  68. Anonimowy29.8.14

    Dziekuje za wszystkie laski ktore nam dajesz za kazdy dzien spedzony z moja rodzinka.Kocham Cie najukochańszy Ojcze Święty

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy30.8.14

    Dziękuję Ci Ojcze Święty za wszystkie laski którymi nas obdarzasz.Kochamy Cię

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy4.9.14

    Ojcze Święty proszę upros u Najswietszej Panienki i Pana Boga zdrowie dla całej mej rodziny. Bardzo proszę o wstawiennictwo, szczególnie proszę o moje dzieci, aby były zdrowe. Dziękuję tez ogromnie za wszystkie dane mi łaski od Matki Najswietszej i Boga Ojca. Wszystko co mam zawdzięczam tylko Niebu.

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy4.9.14

    Ojcze Święty proszę upros u Najswietszej Panienki i Pana Boga zdrowie dla całej mej rodziny. Bardzo proszę o wstawiennictwo, szczególnie proszę o moje dzieci, aby były zdrowe. Dziękuję tez ogromnie za wszystkie dane mi łaski od Matki Najswietszej i Boga Ojca. Wszystko co mam zawdzięczam tylko Niebu.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy6.9.14

    Ojcze Święty błagam Cię o cud uzdrowienia dla mojej mamusi aby wyzdrowiała z nowotworu.Kocham Cię i dziękuje za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy7.9.14

    Ojcze Święty dziękuję za każdy dzień spędzony z moja rodzinka.Kocham Cię i błagam o więcej

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy11.9.14

    O zdrowie dla mamy.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy13.9.14

    Najukochańszy Ojcze Święty błagam Cię o zdrowie dla mojej najukochańszej mamusi dziękuję za wszystko co dotąd otrzymaliśmy Kochamy Cię

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy16.9.14

    Ojcze Święty, bardzo Cię błagam o uzdrowienie mojej mamusi oraz wytrwałość dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy16.9.14

    Dziękuję za wszystko i błagam o więcej najukochańszy Ojcze Święty

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy18.9.14

    Dziękuję dziękuję i proszę Ty wiesz o co najukochańszy Ojcze Święty

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy20.9.14

    Święty Janie Pawle, proszę Cie z całego serca o wstawiennictwo u Boga Ojca za Antosia..Niech Dobry Bóg uzdrowi tego małego dzielnego Rycerza !!! Tak Bardzo chce chłopczyk żyć !!! Uproś o szanse na możliwość leczenia....

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy21.9.14

    Ojcze Święty prosimy Cię o zdrowie dla Kuby ,żeby lekarz się mylił ,wysłuchaj naszej prośby błagamy.

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy24.9.14

    Ojcze święty proszę o wyzdrowienie z choroby psychicznej.

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy26.9.14

    Święty Janie Pawle, Ojcze Nasz prosimy Cie z całego serca o wstawiennictwo za naszego kochanego tatę Janusza oraz o wytrwałość dla rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy26.9.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II. Proszę Cię o uzdrowienie małego dzielnego rycerza Antosia który jest bardzo chory, ale wierzę w to że za Twoim wstawiennictwem może wyzdrowieć. Modlę się o to gorąco

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy1.10.14

    Ojcze Święty proszę Cię o to by tato miał dobre wyniki pomóż nam proszę ! Amen

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy2.10.14

    Ojcze Swiety Janie PawleII prosze cie o modlitwe i wstawiennictwo do PANA JEZUSA i naszego OJCA NIEBIESKIEGO o pomoc w leczeniu mojego syna WOJTUSIA, wierze ze za Twoim wstawiennictwem moze wyzdrowiec.Prosze pomoz.

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy8.10.14

    Pomóż Antosiowi...

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy10.10.14

    Ojcze Święty, Ojcze wszystkich dzieci, które tak umiłowałeś, wykazywałeś szczególną troskę o dzieci cierpiące i porzucone. Proszę Cię ze wszelkich sił
    nie opuszczaj małego Antosia, trwaj przy Nim, ześlij na Niego Boską moc uzdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy11.10.14

    Ojcze Św.proszę Cię o wstawiennictwo za powrót do zdrowia mojego taty, by miał jeszcze siły walczyć z chorobą, by wrócił do nas, proszę bardzo. ..

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy23.10.14

    Ojcze Święty, proszę o uzdrowienie Łukasza, daj siłę do pokonania kolejnej choroby!!! Nie opuszczaj

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy24.10.14

    Ojcze Święty, błagam Cię o zdrowie moich dzieci, aby operacja synka była bez komplikacji i żeby nie było nawrotu choroby.

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy25.10.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II przyjmij moje modlitwy o wytrwałość dla zięcia w znoszeniu dolegliwości terapii, by to leczenie miało pozytywny wynik. Proszę Cię wspomóż moją córkę w pokonywaniu trudu wychowania dzieci. Ufam w Twoje wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy29.10.14

    Ojcze Święty , proszę Cie o uzdrowienie mojego taty z choroby nowotworowej, aby miał silę i wole walczyć...i wrócić do do nas zdrowy...Modlę się o to gorąco ! Ojcze pomóż !

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy30.10.14

    Ojcze święty, proszę Cię wstawiennictwo... o uzdrowienie mojego taty, z choroby nowotworowej. Wspomóż go w pokonywaniu trudności z tym związanych. Prosze zlituj sie i wysluchaj mojej prośby. Nie opuszczaj nas...

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy1.11.14

    OJCZE Swiety, prosze Cie, o uzdowienie mojej babci, i wyjscie jej ze spiaczki . Wspomoz ja i wysluchaj jej prozby.

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy4.11.14

    Ojcze Swięty proszę o powrót do zdrowia Dawida . Wspomóż go w pokonaniu stanu ciężkiego Proszę wysłuchaj mojej modlitwy

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy16.11.14

    Ojcze Święty proszę o uzdrowienie mojej cioci z choroby nowotworowej. Proszę także o potrzebne łaski dla jej dzieci, zdrowie i Błogosławieństwo Boże dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy22.11.14

    Błagam Ojcze Święty o szczęśliwą operację dla mamusi i wyzdrowienie. Pozwól aby była z nami jeszcze. Zlituj się nad nami którzy cierpią razem z nią. Bądź z nami , nie opuszczaj nas Ojcze ukochany. Amen

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy4.12.14

    Kochany Ojcze Święty proszę czuwaj nad moim tatusiem i zapytaj Pana Boga czy nie zostawiłby go jeszcze wśród żywych i spowodowałt aby wyzdrowiał. Proszę Cię też o zdrowie dla całej mojej rodziny i aby ludzie nie cierpieli już tak na świecie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy14.12.14

    Św. Janie Pawle || za Twoim wstawiennictwem proszę Cie o zdrowie dla całej mojej rodziny.Proszę Cię żeby moj synek tak często nie chorował i o dalsze błogosławieństwo.Z całego serca proszę.

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy21.12.14

    Kochany Ojcze Swiety.Za Twoim wstawiennictwem prosze o uzdrowienie mojego kochanego synka Patryka z ciezkiej choroby.Prosze Cie rowniez o opieke nad nim i o blogoslawienstwo dla calej naszej rodziny.Amen

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy30.12.14

    Kochany Ojcze Święty proszę błagam o wstawiennictwo za mojego tatusia Jana, który walczy z ciężką chorobą. Proszę nie zabierajcie go jeszcze do siebie tak bardzo go tutaj potrzebujemy. On tak mocno walczy z chorobą pomóżcie mu proszę. Błagam

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy5.1.15

    Ojcze święty proszę Cię o uzdrowienie mojego Tomasza ojca dwójki dzieci , pozwól nam żyć i czynić dobro . Wierzę mocno w Twoją moc towarzyszysz mi prze całe moje życie i głęboko wierzę że nad nami czuwasz

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy8.1.15

    Janie Pawle II wstaw się , jak już to nieraz czyniłeś, u naszego Ojca i wyproś zdrowie dla malutkiego Antosia.Modlę się do Ciebie i jego zdrowie składam w Twoje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  104. Ojcze Święty proszę Cię o uzdrowienie mojego chłopaka Przemka. Proszę Cię daj Mu siłę do walki z chorobą i spraw aby wrócił do pełni zdrowia. A Jego rodzicom pomóż się pogodzić i spraw żeby się nie rozwiedli.

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy11.1.15

    Ojcze Święty błagam cię o zdrowie dla mojej najukochańszej mamusi aby wyniki wyszly dobrze i wyzdrowiała.Dziękujemy za wszystko co otrzymaliśmy przez cały tamten rok i błagamy miej nas i mamusie w swojej opiece.Kochamy Cię najdroższy Ojczulku.

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy12.1.15

    Ukochany Janie Pawle II, z ufnością proszę o wstawiennictwo u Boga Ojca za moją mamą Marianną, prosząc o jej uzdrowienie fizyczne i duchowe. Oby uzdrowienie z jej niepokojących i bardzo groźnych dolegliwości było początkiem nawrócenia i pojednania z Bogiem. Proszę Ojcze Niebieski niech stanie się cud.Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy20.1.15

    Kochany Nasz Ojcze, wstaw się u Boga Ojca za mojego Synka Kubusia, który leży teraz na intensywnej terapii, żeby wrócił do zdrowia i do domu, w którym wszyscy na niego czekamy

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy1.2.15

    Kochany Ojcze Swiety blagam Cie o uzdrowienie mojej kochanej Mamusi z choroby nowotworowej i prosze Cie rowniez o zdrowie dla calej mojej rodziny. Wierze w Twoje Milosierdzie

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy4.2.15

    Kochany ojcze wstaw sie za moja w podeszlym wieku babcia ktora o piece sie moja nie uleczalnie chora moja mama prosze pomoz jej aby na stare lata jej nie bylo tak ciezko. zeby moja mama nie sprawiala jej az tyle pracy kolo siebie I daj jej sile do walking z chorobami ktore ja drecza

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy7.2.15

    Ojcze Święty,błagam Cię z Całego serca w imieniu swoim,rodziców i rodziny oraz Wszystkich,którzy modlą się o uzdrowienie Baltazara-Bartka (Ty wiesz,ze tak się do niego zwracamy ) o wstawiennictwo za nim do Pana Boga,by zasłał mu łaskę uzdrowienia,by dodał mu sił do walki z tą okrutną chorobą.Błagam Ojcze Święty nie zapominaj o nim i wszystkich tych,którzy w Bogu pokładają nadzieję.Kocham Cię i wierzę..Nie zwracaj uwagi na nasze grzechy i wysłuchaj nas,proszę...Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy11.2.15

    Ojcze Święty, proszę Cię, w imieniu mojej siostry i jej męża oraz samym własnym o moc walki z chorobą nowotworową, o siłę dla Pani Trubkiewicz.

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy12.2.15

    Bądź uwielbiony Panie Boże Miłosierny za dar życia i świętości Jana Pawła II.

    Ojcze Święty proszę Cię o Twoje Wstawiennictwo za wszystkimi cierpiącymi o siłę do życia, o łaskę zdrowia jeśli to jest zgodne z Wolą Bożą.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy20.2.15

    Ojcze Swiety prosze o zdrowie dla mojego meza Mariusza zeby wyzdrowial

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy22.2.15

    Kochany Ojcze Św.Błagam,wspomóż Barka i uproś dla niego łaskę uzdrowienia,nie opuszczaj go i błogosław mu,spraw proszę,by stan jego zdrowia polepszył się...czuwaj nad Bartkiem,Błagam...Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy25.2.15

    Posze cie Ojcze św. o zdrowie dla moich wnuków prosze o modlitwe.

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy28.2.15

    Ojcze Święty proszę o powrót do zdrowia mojej córki Magdaleny

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy2.3.15

    Ojcze Święty. Proszę ciebie o zdrowie dla mojego kochanego synka Mateusza

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy2.3.15

    Ojcze Święty z całego serca proszę cię o zdrowie dla mojego kochanego jedynego synka Mateusza

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy11.3.15

    Proszę Cię Ojcze o dobre wyniki badań mojego męża i zdrowie dla mojej rodziny są dla mnie najważniejsi na swiecie

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy11.3.15

    Ojcze Święty proszę o wstawiennictwo u Pana Naszego o zdrowie dla mojej córeczki. Milena

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy18.3.15

    Ojcze Swiety prosze cie o wstawiennictwo za mojego meza Mariusza ,czeka go ciezka operacja,prosze Cie aby wszystko dobrze sie skonczylo,co wieczor modle sie za niego

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy20.3.15

    Ojcze Święty, bardzo Cię proszę o wstawiennictwo w modlitwie uzdrowienia mojego męża u którego jest podejrzenie stwardnienia rozsianego.

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy21.3.15

    Ojcze Swiety prosze Cie o wstawiennictwo u Pana Naszego o zdrowie dla mojego kochanego taty Czeslawa,ktory walczy z ciezka choroba jaka jest rak zlosliwy jelita grubego z przerzutem na watrobe. Blagam pomoz nam. Marta

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy26.3.15

    Ojcze Święty proszę miej w opiece moją Mamuśke by wróciła do pełni sił i nie cierpiała, proszę o łaski

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy27.3.15

    Ojcze Święty proszę Ciebie o zdrowie dla mojego taty, o pomyślne zakończenie operacji której będzie poddany. Pozwól mu jeszcze tutaj z nami zostać. Wysłuchaj mej prośby Ojcze - Amen

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy30.3.15

    Ojcze święty proszę o wstawiennictwo u Pana Naszego o uzdrowienie z anoreksji mojej córki Magdaleny.

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy31.3.15

    Ojcze Święty proszę Cię o uzdrowienie mojego męża Grzegorza i zdrowie dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy4.4.15

    Moj brat lezy w szpitalu JP2 w Krakowie, w ciezkim stanie .Prosze o uzdrowienie dla mojego brata Aleksandra. Bog zaplac!

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy4.4.15

    Ojcze Święty proszę Cię z calego serca o zdrowie dla moich dziadków, jak i dla całej rodziny. Amen. +

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy13.4.15

    Św Janie Pawle 2 proszę cię o uzdrowienie mojego taty.

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy17.4.15

    Święty Janie Pawle II wstaw się u Pana Naszego za mojego przyjaciela Feliksa, nastąpił nawrót białaczki, bardzo się boimy. Miej w opiece także mojego nienarodzonego brata, którego miedniczki nerkowe się powiększają i jest ryzyko zaprzestania ich pracy. Amen

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy3.5.15

    Ojcze prosze Cie o to zeby moja coreczka byla wyleczona z jej choroby pluc, zeby operacja poszla dobrze i zeby zyla dlugo i szczeliwie. Rowniez zebysmy sie tak jej stanem nie zamatwiali, daj nam Ojcze Swiety wyciszenie duszy i obdarz nasza coreczke sila do walki z choroba i zdrowiem. Aby jej choroba zniknela i zeby zyla dlugo i szczesliwie. Dziekujemy Ci Ojcze

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy11.5.15

    Ojcze Święty bardzo proszę, błagam o wstawiennictwo u Pana naszego i uzdrowienie mojego taty z choroby nowotworowej, z którą mocno walczy od jakiegoś czasu. Proszę również o zdrowie dla mojej kochanej mamusi, która mimo swoich chorób jest silna i troszczy się o swoją rodzinę. Dziękuję Ci Ojcze na Twoją łaskę

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy12.5.15

    Ojcze Święty proszę o wstawiennictwo u naszego Najukochańszego Pana Jezusa za mojego ciężko chorego brata Janusz wyjednania łask uzdrowienia, proszę o to z całego serca, wierzę że zostanę wysłuchana. Amen

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy15.5.15

    Proszę Cię Ojcze o powrót do pełni zdrowia mojego synka,nikodemka, wysłuchaj mnie Ojcze.Amen

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy18.5.15

    Kochany Ojcze Święty, błagam Cię, uproś Pana Jezusa, aby uzdrowił naszego Areczka

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy21.5.15

    Kochany ojcze. Proszę Cię o pomoc dla mnie. Mam 16 lat czeka mnie niedługo operacja na zapalenie ścięgna Achillesa, ale nie mogę być operowany gdy mam zapalenie. Błagam o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy6.6.15

    Ojcze Swiety prosze cie o zdrowie dla babci mamy wstaw sie doBoga

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy13.6.15

    Święty Janie Pawle II, Kochany Ojcze, proszę Cię o udaną operację oraz uzdrowienie dla córeczki Alicji. Błagam Cię o pomoc dla Niej.

    OdpowiedzUsuń
  140. Ojcze Święty! Proszę Cie o wstawiennictwo za moją mamę Grażynę, która jest najważniejszą osobą w moim życiu. Jest chora i potrzebuje Twojej pomocy. Daj nam siłę i nadzieje. Spraw by wszystko dobrze się skończyło a mama cieszyła się z darowanego jej życia. Prosimy ...

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy15.6.15

    Ojcze Święty! Proszę Cie o wstawiennictwo za moją mamę Grażynę, która jest najważniejszą osobą w moim życiu. Jest chora i potrzebuje Twojej pomocy. Daj nam siłę i nadzieje. Spraw by wszystko dobrze się skończyło a mama cieszyła się z darowanego jej życia. Prosimy ...

    15.6.15

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy17.6.15

    Ojcze Swiety prosze cie o zdrowie dla mojego meza ktory ma nowotwor wstaw sie do Boga, Amen

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy18.6.15

    Ojcze Swiety prosze cie o zdrowie dla moich wnuczek wstaw sie do Boga Amen

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy18.6.15

    Ojcze Swiety prosze cie o zdrowie dla moich synow oby wyszli z nalogu wstaw sie do Boga ,,,Amen

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy23.6.15

    Ojcze błogosław Mojej Mamusi. Wstaw się za Nią. Proszę o zdrowie dla Niej.

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy23.6.15

    Ojcze błogosław mojej Mamusi, wstaw się za Nią, proszę o Jej Zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy23.6.15

    Ojcze Swiety prosze Cie o zdrowie dla mojej siostry

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy5.7.15

    Ojcze Święty Janie Pawle II proszę wstaw się u Boga Wszechmogącego o uzdrowienie mojego tatyStafana,szwagra Wojtka i brata Leszka syna Mariusza i moje oraz wszystkich z rodziny,księży z parafi i cały lód-błagam o zdrowie i miłość Amen-

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy6.7.15

    Kochani ja mogę podać Wam jeszcze taki link http://www.faustyna.pl/zmbm/koronka-do-milosierdzia-bozego/ tutaj równiez odnajdziecie tu równiez pocieszenie.

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy7.7.15

    Ojcze Święty błagam Cię o zdrowie dla całej mojej rodziny o uzdrowienie taty, żeby nie miał operacji o uzdrowienie brata ,szwagra i prosze aby w rodzinie mojego brata zapanowała miłość i nie było nieporozumień.Oby się szanowali i kochali. Bóg zapłać za wszystko Amen

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy14.7.15

    Ojcze święty proszę Cie o zdrowie dla mojej Mamy, która zawsze się nami opiekowała i tylko jej głowę zajmowaliśmy My. Proszę niech wróci szybko do zdrowia, uchroń ją przed kalectwem.

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy16.7.15

    Ojcze Swiety prosze Ciebie o zdrowie dla mojego tatusia Jurka. O udana operacje i oby zyl z nami jeszcze dlugo i szczesliwie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy16.7.15

    Ojcze Swiety prosze Ciebie o zdrowie dla mojego tatusia Jurka. O udana operacje, by wrocil szybko do sil i nie cierpial. Amen

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy20.7.15

    Święty Janie Pawle, do Ciebie zanoszę swą modlitwę w intencji o zdrowie mojego kochanego Dziadziusia. Niech wróci do niego czym prędzej, i cieszy się z kolejnych lat swego szczęśliwego, długiego życia.

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy21.7.15

    Ojcze Święty proszę Ciebie o zdrowie dla mojego najukochańszego tatusia Zbyszka, który leży w stanie krytycznym w szpitalu, proszę Cię aby został jescze z nami. Amen

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy21.7.15

    Ojcze Swiety prosze o zdrowe dla zony Anny Amen

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy23.7.15

    Święty Janie Pawle II proszę o uzdrowienie mojego taty. Niech jego organizm podejmie pracę zwalczania choroby. Błagam pomóż mu wyjść z choroby nowotworowej.

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy29.7.15

    Święty Janie Pawle II proszę wstaw się u Boga Ojca za Ryszardem który uległ ciężkiemu wypadkowi

    OdpowiedzUsuń
  159. OJCZE SW. JANIE PAWLEII BLAGAM Z WIEKA POKORA O ZDROWIE DLA BABCI PAULINY . ZEBY UNIKNELA ONA AMPUTACJI NOGI > BLAGAM CIE OJCZE SWIETY WSPOMOZ PROSZE MOJE MODLITWY > WIEM ZE JESTES MILOSIERNY I TATA PAULINY ZOSTAL UZDROWIONY ROKU POPRZEDNIEGO DZIEKI MOJEJ WIERZE I MODLITWOM . BOG JEST WSZECHMOGACY .WIARA JEST NAJPIEKNIEJSZA I NIEWYOBRAZALNIE NIESKONCZONA SILA. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy3.8.15

    AGA
    Ojcze Święty Janie Pawle II proszę wstaw się u Boga Wszechmogącego o uzdrowienie mojej Kochanej Mamusi TERESY , która jest chora na nowotwór .Błagam Cię Ojcze Święty wysłuchaj mej prośby i wspomóż moje modlitwy - Amen

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy4.8.15

    Ojcze Święty prosze o uzdrowienie mojej babci ,która jest po wylewie i jest w ciężkim stanie ,błagam ulecz ją AMEN

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy6.8.15

    Ojcze Święty proszę Cię o zdrowie dla Zbyszka.

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy11.8.15

    Proszę o zdrowie dla wuja Marka w ciężkiej chorobie. Błagam ulecz go.

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy12.8.15

    Błagam Cię Ojcze Święty o wstawienie sie i modlitwe za moja chora wnuczke Zuzankę .Amen.

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy13.8.15

    Błagam Ojcze Święty o zdrowie i Boże Błogosławieństwoi dla ciężko chorego wuja Marka.

    OdpowiedzUsuń
  166. Proszę Cię Święty Janie Pawle II o wstawiennictwo i modlitwę o wybudzenie sie ze śpiączki i powrót do zdrowia Damiana lat 16 i daj mu sile żeby walczył o powrót donas Panie Jesu wspomóż nas modlitwa i błagamy Cię o zdrowie i siły dla niego

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy19.8.15

    Bożeproszę o zdrowie i przywrócenie sił choremu po wypadku dziadkowi! `Śpieszmy się kochać ludzi, bo tak szybko odchodzą`

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy24.8.15

    Ojcze Święty, proszę o wstawiennictwo, za pewną bardzo dobrą osobę, która z dnia na dzień bardzo ciężko zachorowała. O powrót do zdrowia, o dalsze życie ziemskie.

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy26.8.15

    Św. Janie Pawle II prosze Cie o cod uzdrowienia naszego synka

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy26.8.15

    Ojcze Święty błagam o uzdrowienie dziadzia...jest bardzo chory ...

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy26.8.15

    Ojcze Święty błagam o uzdrowienie taty

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy26.8.15

    Ojcze Święty błagam o uzdrowienie taty

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy28.8.15

    Proszę o wstawiennictwo Janie Pawle II w ciężkiej chorobie mojego wuja aby organizm zwalczył chorobę oraz o powodzenie dzisiejszej operacji i błogosławieństwo Boże. Oraz siły dla wszystkich mu bliskich. Anna

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy31.8.15

    Ojcze Świętu, proszę o siły po operacji i uzdrowienie dla wuja, który jest ciężko chory w szpitalu. Aby wracał do zdrowia, nie cierpiał i cała rodzina miała siły.

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy3.9.15

    O zdrowie dla wujka Mariana.... proszę

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy4.9.15

    Ojcze Święty proszę o uzdrowienie Waldemara z choroby parkinsona,o ulgę w cierpieniu

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy6.9.15

    Ojcze Swiety prosze o zdrowie dla mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy8.9.15

    Ojcze Święty o zdrowie i siłę i nadzieję..... Proszę Ania

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy13.9.15

    Proszę Cię o zdrowie dla mojej kochanej Mamy

    OdpowiedzUsuń
  180. Ojcze prosze Cie o wstawiennictwo u Naszego Pana i modlitwe o zdrowie dla mojego taty.
    Niech Bog Tobie blogoslawi w Niebie.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  181. Ojcze prosze Cie o wstawiennictwo u Naszego Pana i modlitwe o zdrowie dla mojego taty.
    Niech Bog Tobie blogoslawi w Niebie.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja dołączam prośbę Nasz Papierzynko Kochany o modlitwę i wstawiennictwo u Boga miłosiernego za moim tatą,by Pan Bóg uzdrowił Go i zachował przy życiu.

      Usuń
  182. Ojcze Świety błagam daj siłę małemu Marcelkowi mojemu kochanemu synkowi by jego serduszko biło by wracał do zdrowia by wyniki były dobre byśmy wrócili do domu razem ma dopiero miesiąc i od Urodzenia tylko pół serduszka które tak bardzo kocham wysłuchaj mnie proszę ty masz wielka moc Amen

    OdpowiedzUsuń
  183. Ojcze Świety błagam daj siłę małemu Marcelkowi mojemu kochanemu synkowi by jego serduszko biło by wracał do zdrowia by wyniki były dobre byśmy wrócili do domu razem ma dopiero miesiąc i od Urodzenia tylko pół serduszka które tak bardzo kocham wysłuchaj mnie proszę ty masz wielka moc Amen

    OdpowiedzUsuń
  184. Ojcze Święty Proszę Cię o dar życia i zdrowia dla małego Marcelka ma dopiero miesiąc i pół serduszka od urodzenia błagam daj mu siłę by żył by jego pół serduszka biło bo ma dla kogo tak bardzo go kochamy pozwul nam wrócić do domu razem wysłuchaj naszych prośb ty masz wielka moc błagam czekaliśmy na niego 5 lat Amen

    OdpowiedzUsuń
  185. Anonimowy19.9.15

    Ojcze Proszę O wstawiennictwo za mojego Ojca Wojciecha , niech Bog wysłucha mojej prośby aby powrócił do zdrowia, Boze daj powrot do zdrowia syn Patryk z Rodzina

    OdpowiedzUsuń
  186. Anonimowy19.9.15

    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  187. Anonimowy19.9.15

    Proszę Cie Ojcze Swiety o powrot do zdrowia Mojego TATY WOJCIECHA

    Niech Bog Blogoslawi
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  188. Anonimowy20.9.15

    Ojcze Święty proszę proszę o zdrowie dla chorego taty.Amen

    OdpowiedzUsuń
  189. Anonimowy22.9.15

    Kochany Ojcze święty . Pomóż wszystkim chorym dzieciom . Jest ich tak wiele . Aby mogły cieszyć się życiem . Szpitale są przepełnione małymi istotkami potrzebującymi pomocy to takie przykre. Niech żyją w zdrowiu i miłości do bliznich. Niech będą dzięki :** proszę cię również o zdrowie dla mojej rodziny . Dla moich dzieci. Dla mnie abym dawała z siebie 100% matki Dla mojego męża który jest dobrym ojcem. Proszę Cię o wiarę Żaneta.

    OdpowiedzUsuń
  190. Anonimowy25.9.15

    Drogi Ojcze proszę o siły duchowe i fizyczne, i władze w nogach dla Mojej kochanej babci Jasi. Proszę uzdrów ja swoja modlitwa. Proszę o modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  191. Anonimowy27.9.15

    Ojcze Święty- św Janie Pawle II proszę Cię o uzdrowienie dla taty z ciężkiej choroby nowotworowej. Wstawiaj się u Boga w jego intencji i wyproś łaskę cudu uzdrowienia dla taty. Za Twoim wstawiennictwem proszę Cię pomóż mu dźwigać ten krzyż walki z chorobą, daj mu siły do walki z chorobą i obdarzaj go potrzebnymi teraz łaskami . Wierzę że modlitwa ma wielką moc a Pan Bóg jest w stanie czynić cuda. Jeśli jest to zgodne z wolą Bożą, proszę Cię Św. Janie Pawle II Wstawiaj się u Pana i wyproś u Niego łaskę- cudu uzdrowienia dla taty i męża, brata i syna... On jest Dzieckiem Bozym jak Każdy z nas, przytul go do siebie i pomóż... Jest nam bardzo potrzebny... Św. Janie Pawle II jesteś świętym naszych czasów, Tym którego slyszaszalam i na żywo w telewizji oglądałam, tym bardziej
    Serce się raduje i wiara rośnie, że świeci są wśród nas i cuda nieustannie się dokonują w naszych czasach. Blogoslaw naszej rodzinie i wstawiaj się u Boga w naszej intencji- cudu uzdrowienia dla taty i męża. Amen

    OdpowiedzUsuń
  192. Anonimowy28.9.15

    Ojcze Święty proszę o zdrowie dla mojego Taty.Niech zobaczy.Amen

    OdpowiedzUsuń
  193. Anonimowy7.10.15

    Kochany Ojcze Święty proszę Cię o uzdrowienie dla naszej kochanej Mamusi,zeby miala sile walczyć i zeby wrocila do nas wszystkich.Błagam Cie Ojcze Święty.Amen

    OdpowiedzUsuń
  194. Anonimowy7.10.15

    Kochany Ojcze Święty proszę Cię o powrót mamy do zdrowia,o to by do nas wrocila i mogla patrzeć jak rosną wnuczki.Amen

    OdpowiedzUsuń
  195. Nasz ojcze Święty Janie Pawle II proszę cię o wstawiennictwo u naszego pana Jezusa o zdrowie mojej mamy Mari żeby wracała do zdrowia i o usmiezenie jej bólu amen

    OdpowiedzUsuń
  196. Nasz ojcze Święty Janie Pawle II proszę cię o wstawiennictwo u naszego pana Jezusa o zdrowie mojej mamy Mari żeby wracała do zdrowia i o usmiezenie jej bólu amen

    OdpowiedzUsuń
  197. Anonimowy14.10.15

    Ojcze Święty wstaw się za mną u Pana Naszego. Uproś go o łaskę zdrowia. Niech mi da jeszcze jedną szansę

    OdpowiedzUsuń
  198. Anonimowy19.10.15

    Ojcze Święty Janie Pawle II z pokorą proszę o łaskę zdrowia dla mojego brata Stanisława. Wspomnij Panu Jezusowi jak bardzo mój brat cierpi i potrzebuje uzdrowienia. Ufam w Twoje wstawiennictwo Ojcze Święty, czuwaj nad moim bratem, bądź z nim w każdym momencie jego życia. Rodzinie daj proszę siłę, nadzieję i pokój serca. Zatroskana siostra

    OdpowiedzUsuń