Akt zawierzenia świata Bożemu Miłosierdziu przez Jana Pawła II

Boże, Ojcze miłosierny,
który objawiłeś swoją miłość w Twoim Synu Jezusie Chrystusie,
i wylałeś ją na nas w Duchu Świętym, Pocieszycielu,
Tobie zawierzamy dziś losy świata i każdego człowieka.
Pochyl się nad nami grzesznymi,
ulecz naszą słabość,
przezwycięż wszelkie zło,
pozwól wszystkim mieszkańcom ziemi doświadczyć Twojego miłosierdzia,
aby w Tobie, Trójjedyny Boże,
zawsze odnajdywali źródło nadziei.
Ojcze Przedwieczny,
dla bolesnej męki i zmartwychwstania Twojego Syna,
miej miłosierdzie dla nas i całego świata! Amen.

W: Modlitewnik Jan Paweł II, Apostoł Bożego Miłosierdzia, Wydawnictwo M, Kraków 2014.

30 komentarzy:

  1. Anonimowy25.5.14

    BOŻE ,OJCZE MIŁOSIERNY PRZEZ BOLESNĄ MĘKĘ I ZMARTWYCHWSTANIE TWOJEGO SYNA BŁAGAM UDZIEL ŁASKĘ NAWRÓCENIA MOJEMU MĘŻOWI I POWRÓT DO DOMU NA STAŁE.AMEN.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy28.5.14

      Nie wiem kim jesteś, ale widzę że cierpisz módl się i choćby chęci cię zawodziły i nadzieja opuszczała nie przestawaj tego robić rób to choćby na siłę ale nie waż się rezygnować z pomocy Boga.Bo kto jak nie on może wszystko. Ja też się za was pomodlę.POZDRAWIAM-- Mąż i Ojciec rodziny

      Usuń
    2. Anonimowy7.6.14

      Dziękuję za serdecze słowa otuchy i modlitwę. POZDRAWIAM.

      Usuń
    3. Anonimowy31.7.15

      Proszę o modlitwe

      Usuń
    4. Anonimowy30.11.20

      Boże Ojcze Miłosierny przez Bolesną Mękę i Zmartwychstanie Twojego Syna błagam udziel Łaskę Nawrócenia mojemu synowi Krzysztofowi i powrót do normalnego zycia .Amen

      Usuń
  2. Anonimowy16.7.14

    Miłosierny Boże błagam z całego serca, aby ON nie odrzucił mojej miłości.
    Proszę osoby, który odwiedzają tę stronę o modlitwę i wstawiennictwo się za mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy26.7.14

    MILOSIERNY OJCZE BLAGAM CIE O WYZDROWIENIE MOJEJ NAJUKOCHANSZEJ MAMUSI Z NOWOTWORU TAK BARDZO JA KOCHAM I POTRZEBUJE

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6.10.14

    Boze Ojcze prosze o pomoc w naszych sprawach .. Prosze takze o zdrowie dla nas dla mojej clej rodziny . Amen

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy3.1.15

    Modlmy sie do Pana Boga naszego przez wstawiennictwo Sw.Jana Pawla II o wyzdrowienie z choroby nowotworowej mlodego chlopca Stasia....Panie miej milosierdzie nad nim i nad nami wszystkimi , Amen

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17.1.15

    osoby odwiedzajace te strone prosze o modlitwe za mnie o uzdrowienie z uszkodzenia ciala amen

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy2.4.15

    BOŻE RATUJ MOJE MAŁŻEŃSTWO. Ty widzisz jak cierpię. Mój mąż mnie zdradzał i chyba znów to robi mamy dzieci. Boże tak mi ciężko daj mi siłę i proszę pomóż mi ratować małżeństwo. Tobie oddaje to. Proszę pomóż mi. TOtus tus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13.12.15

      BOŻE UCIECZKO MOJA I MOCY WYSŁUCHAJ MIŁOŚCIWIE PROŚBĘ,Z JAKĄ DO CIEBIE SIĘ ZWRACAM I SPRAW,ABYM OTRZYMAŁ TO O CO CIĘ Z WIARĄ I UFNOŚCIĄ PROSZĘ,PRZEZ CHRYSTUSA PANA NASZEGO Amen

      Usuń
  8. Anonimowy2.4.15

    Boze pomóż mi proszę być silna dla dzieci i tego co przezywam ratuj moje małżeństwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy4.4.15

      Witaj.
      Będę się modlił za twoje małżeństwo.
      Proszę także o modlitwę za moje.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Anonimowy3.4.15

    Boże błagam o uzdrowienie mojego małżeństwa.
    Wiolety i Roberta z Warszawy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy17.4.15

    Tak bardzo wierzę i ufam w Boże Miłosierdzie ;powierzam Miłosiernemu Bogu wszystkie moje troski, kłopoty i radości a przede wszystkim obejmij swoim Miłosierdziem moją siostrę , chorą na nowotwór, niech się stanie wola Twoja.Miej Miłosierdzie dla nas...

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy20.5.15

    Boże proszę o zdrowie dla mojej mamy miej Miłosierdzie dla niej.Boże Miłosierny proszę o łaskę przebaczenia i pomóż mi w tych ciężkich chwilach

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20.6.15

    BOŻE ,OJCZE MIŁOSIERNY PRZEZ BOLESNĄ MĘKĘ I ZMARTWYCHWSTANIE TWOJEGO SYNA BŁAGAM UDZIEL ŁASKĘ NAWRÓCENIA Moim synom i o szczscie w rodzinie zdrowie dla nas wszytkich miej takze w opiece moje wnuczki Amen

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy5.7.15

    Boze Miłosierny daj mi proszę siłę do Życia. .do pomóż mi w modlitwie ..dodaj mi więcej wiary.Amen

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy30.7.15

    Bądź uwielbiony Boże Jedyny w Trójcy Świętej teraz i na wieki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy1.8.15

    Boze Milosierny blagam przymnoz mnie i moim synom wiary w Twoje swiete milosierdzie. Prosze tez o zgode i milosc w rodzinie. Powierzam Ci Panie wszystkie moje klopoty finansowe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy5.2.16

    blagam o zdrowie dla syna meza dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy3.3.16

    pomóż mojej rodzinie i proszę miej nas w swojej opiece

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy3.3.16

    Boże pomóż mi ... pozwól mi życ normalnie niech zniknie ten strach i rozpacz pomóż nam rozwiazac nasze sprawy bardzo prosze

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy2.4.16

    Miłosierdzie Boże, proszę o dar wybaczenia i zrozumienia. Aby moja siostra odezwała sie do mamy i chciała aby ta istniała w jej życiu. Aby moje dziecko było spokojniejsze i nauczyło się modlić

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy10.1.23

    Boże błagam Cię o nawrócenie mojej córki i całej jej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy5.9.23

    Opatrzności Boża błagam o pomoc dla mojej Mamy o uzdrowienie mojej rodziny i mnie samego o łaskę i błogosławieństwo na każdy dzień proszę również o spokój i harmonię wśród moich bliskich.Dziekuje.Kocham.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy5.9.23

    Panie Boże Przepraszam błagam o łaskę nawrócenia dla mnie i mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy5.9.23

    Panie Boże Dziękuję za każdy dzień każdy moment życia za wszystkie łaski doznane za to że mogę zwracać się z tym co mnie trapi Przepraszam za grzechy popełniane błagam o pomoc dla mojej rodziny i mnie samego. Kocham...Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy5.9.23

    Panie Boże błagam o szczęśliwy dojazd i powrót z gór dla Weroniki. DZIĘKUJĘ...

    OdpowiedzUsuń