Modlitwa o rozpoznanie drogi życiowej

Dobry Ojcze, Ty pragniesz szczęścia dla każdego człowieka. Wiem, że mogę to szczęście osiągnąć, gdy będę umiał wsłuchać się w Twój głos, gdy będę umiał odczytać to powołanie, które dla mnie przygotowałeś. Oto stoję na rozstaju dróg. Którędy iść? Do Ciebie, Ojcze, kieruję to pytanie.

Święty Jan Paweł II uczył: "Boga, który jest miłością, macie oglądać poprzez tę miłość, jaka rodzi się w was - i chce być wpisana w projekt całego życia. Dlatego proszę was, abyście na tym niesłuchanie ważnym etapie waszej młodości nie przerywali rozmowy z Chrystusem - owszem, abyście ją tym bardziej podejmowali. Kiedy Chrystus mówi: "Pójdź za Mną!", to wezwanie Jego może oznaczać: "Wzywam cię do innej jeszcze miłości...", ale bardzo często oznacza: "Pójdź za Mną", który jestem Oblubieńcem Kościoła - mojej Oblubienicy... pójdź, stan się i ty oblubieńcem twojej oblubienicy... stań się i ty oblubienicą twego oblubieńca. Stańcie się oboje uczestnikami tej tajemnicy, tego sakramentu, o którym List do Efezjan mówi, że jest "wielki: w odniesieniu do Chrystusa i do Kościoła".

Za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, rozmodlonego przyjaciela młodzieży, proszę Cię, Ojcze, ukaż mi drogę, którą dla mnie wybrałeś. Proszę o dobrą żonę (dobrego męża), którą (którego) będę umiał(a) kochać i która(y) będzie umiał(a) pokochać mnie. Albo proszę o znak, o Twój wyraźny głos, który wskaże inną drogę, jeśli taka jest Twoja wola. Pomóż wybrać, a potem wytrwać w powołaniu. Amen.

W: Modlitewnik za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, Wyd. Rafael, Kraków 2014.

23 komentarze:

  1. Anonimowy22.2.15

    Ojcze Święty orędowniku wstaw się za mną przed tronem naszego Jezusa Chrystusa o podjęcie dobrej decyzji .Zostałam wdową a na mojej drodze stanął mężczyzna ,który kiedyś już był żonaty ,Tak mi ciężko z tym żyć ale ufam w miłosierdzie Boże i moc twojej papieskiej modlitwy .Amen.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22.5.15

    Ojcze święty, prosze wstaw się w mojej intencji u miłosiernego Boga: niech się wyprostuje dla mnie jedna pewna ścieżka: albo szczęsliwe i odwzajemnione zakochanie, szacunek, pożądanie, bezpieczeństwo materialne i stabilizacja z moim mężem albo to wszystko w nowym małżeństwie z G.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15.7.15

    Ojcze pomóż mi odnaleźć, rozpoznać i przyjąć Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy3.8.15

    Św. Janie Pawle II, proszę za Twoim wstawiennictwem dopomóż odnaleźć drogę zycia, ktora Bóg przeznaczył dla mnie. Nie chce być samotna. Jestesmy stworzeni by kochać. Dlatego dopomóż mi dzielić się ta Milosci wg planu Bożego. Otwieraj każdego dnia oczy mojego serca aby dostrzegaly Wole Boza. Dziekuje Ci kochany nasz Papiezu i dziękuj ze jesteś caly czas przy nas;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy4.11.15

    Ojcze święty za Twoim wstawiennictwem proszę o rozeznanie drogi życiowej.Jestem wdową i poważnie myślę o III zakonie franciszkańskim...na mojej drodze pojawił sie mężczyzna. Proszę cię o właściwy wybór. Jezeli moja droga jest samotność . Paweł jest dobrym człowiekiem zasługuje na miłość i rodzinę w której miałby swoje dzieci , tego nie potrafię Mu ofiarować. Jesli taka jest Twoja wola mój Boże postaw na jego drodze kobietę ktora pokocha go całym sercem i stworzy z nim szczęśliwą rodzinę..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojcze Sw dopomóz mi w zyciu aby odnalazła sen zycia, i zobaczyła droge ktora dla mnie wybrałes

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulina29.2.16

    Ojcze Święty proszę Ciebie o wstawiennicto za mnie abym zobaczyła drogę którą dla mnie wybrałeś

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy5.3.16

    Ojcze Święty proszę Cię o wstawiennictwo za moje małżeństwo, aby powróciła miłość, szacunek i zaufanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy26.5.20

    Ojcze Święty, dziękuję za wszystko. Otaczają mnie Swoją opieką. Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19.6.20

    Ojcze Święty, prosze o wstawiennictwo za mnie u naszego Ojca. Pogubilam sie. Wskaz mi prosze wlasciwa ścieżkę, poprowadź. Spraw, bym byla jeszcze lepsza mama dla mojego ukochanego syna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19.6.20

    Ojcze Święty, prosze o wstawiennictwo za mnie u naszego Ojca. Pogubilam sie. Wskaz mi prosze wlasciwa ścieżkę, poprowadź. Spraw, bym byla jeszcze lepsza mama dla mojego ukochanego syna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19.6.20

    Ojcze Święty dopomóż mi odnaleźć miłość mojego życia. Pragnę kochać i być kochaną.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19.6.20

    Ojcze Święty dopomóż mi odnaleźć miłość mojego życia. Pragnę kochać i być kochaną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy7.7.20

    Ojcze Święty otocz mnie swoją ojcowską opieką i dopomóż w wyborach, które przede mną ... Otocz opieką i pomocą również Grzegorza i Osobę, z którą jest związany, dopomóż im podjąć właściwe decyzje... Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojcze Święty proszę pomóż mi jutro orzy życiowym wyborze. Proszę Cię o znak , ktora drogą pójść?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojcze Święty, Ojcze nasz. Proszę o wskazanie odpowiedniej drogi dla mnie przy boku odpowiedniego mężczyzny. Nie chce dłużej żyć samotnie. MMM

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy19.1.21

    Ojcze Święty pomóż mi odnaleźć właściwą drogę w życiu bym mogła w końcu się ustatkowac...

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy3.4.21

    Ojcze Święty, błagam Cię! Pomóż mi w odnalezieniu mojej drogi życiowej, mojego powołania dzięki czemu poczuję się spełniona i szczęśliwa. Proszę Cię również o zdrowie dla moich Rodziców. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy4.8.22

    Ojcze Święty, wskaż mi drogę,którą mam podążać, żeby doświadczyć spełnienia i ziemskiego szczęścia. Pragnę zaznać spokoju. Amen

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy23.4.23

    Święty Janie Pawle proszę Cię o wstawiennictwo o dobrego męża wskaż mi dobrą drogę życiową.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy14.5.23

    Janie Pawle II bardzo Cię proszę ,abyś uprosił u Boga ,aby mój były zrozumiał swój błąd i mnie przeprosilłza to co mi zrobił bardzo mnie zranił . Kochałam i Kocham go z całego serca Jeżeli ma być moim mężem Ojcze Święty ,jeśli to nie ten to proszę Cię o wstawiennictwo o dobrego męża ,który będzie mnie kochał i szanował . Który nigdy ze mnie nie zrezygnuje ,nawet ,gdy będą nadarzały się w życiu różne sytuacje . Niech nasza miłość będzie ,mocna , wytrwała

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy24.7.23

    Ojcze wstaw się w mojej sprawie miłosnej z narzeczoną o nic więcej nie proszę tylko tknij w nas nawa miłość

    OdpowiedzUsuń