Modlitwa o wyproszenie łask za wstawiennictwem św. Jana Pawła II

Święty Janie Pawle II, za Twoim pośrednictwem proszę o łaski dla mnie (i moich bliźnich). Wierzę w moc modlitwy i w Twoją zbawienną pomoc. Wyproś mi u Boga Wszechmogącego łaski, o które się modlę… (wymienić prośby).
Uproś mi dar umocnienia mej wiary, nadziei i miłości.
Pan Jezus obiecał, że o cokolwiek w Jego imię poprosimy, to otrzymamy. Dlatego i ja, Panie, pełen ufności, proszę Cię o potrzebne mi łaski, za wstawiennictwem Świętego Jana Pawła II. Wysłuchaj mnie, Panie. Amen.

865 komentarzy:

  1. Anonimowy6.5.14

    Święty Janie Pawle II za twoim wstawiennictwem do najdroższego serca Jezusa proszę Cię o wysłuchanie moich próśb proszę o pomoc w dniu jutrzejszym (07.05.2014) Amen .

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6.5.14

    Święty Janie Pawle II proszę o wysłuchanie moich próśb, o które się modlę do Ciebie codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7.5.14

    Sw.JP
    proszę o wstawiennictwo dla mojego syna aby umocnił się w wierze zmienił swoje postępowanie w stosunku do kościoła.Wyproś prosze łaski za swoim wstawiennictwem u Pana Boga naszego .Amen.
    Zrospaczona matka prosi o zdrowie i mądroś dla niego

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy7.5.14

    Św. Janie Pawle II błagam o wstawiennictwo u Boga Miłosiernego i WSZECHMOCNEGO o łaskę nawrócenia się mojego męża, wygranie walki z nałogiem alkoholizmu i powrót jego na łono rodziny. Ulituj się nad naszą rodziną!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy7.5.14

    Święty Janie Pawle drugi prosze cie o pomoc w zdaniu chemii w tym roku. Amen

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy7.5.14

    Sw.Janie Pawle II Zawierzam Twojemu Wstawiennictwu Bożemu Miłosierdziu moją całą rodzinę, błagam wyproś pokuj , zgodę i zdrowie uproś dar wiary, nadzieji, i miłości. Ty znasz nasze trudne sprawy błagam o pomoc w ich rozwiązaniu. Zanieś moje modlitwy do Boga wierzę w moc modlitwy i TWOJE ORĘDOWNICTWO ŚW. JANIE PAWLE II

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy8.5.14

    Święty Janie Pawle 2 , proszę wstaw się u Pana Boga za mną , proszę Cię miej w swej opiece mnie i moich bliskich ,

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy8.5.14

    Janie Pawle II, wstaw się za moją MAMĄ żeby wyzdrowiała

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy8.5.14

    Święty Janie Pawle II, za Twoim pośrednictwem proszę o łaski dla mnie (i moich bliźnich). Wierzę w moc modlitwy i w Twoją zbawienną pomoc. Wyproś mi u Boga Wszechmogącego łaski, o które się modlę czyli o zdanie prawa jazdy jutro 09.05.2014r. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy8.5.14

    Swiety Janie Pawle II Prosze o Zdrowie Dla mojej Calej Rodziny Zanies Moja Prosbe Do Pana Boga Amen

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy8.5.14

    Święty Janie Pawle proszę Cię o pomoc w mojej sytuacji, o siłę i wytrwałość i mądrość, jak mam postępować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Święty Janie Pawle II błagam Cię o Twe wstawiennictwo u Pana Boga i Maryi za mnie i moje poczęte dzieciątko ,proszę uproś dla nas wszelkich łask zdrowia i szczęśliwego rozwiązania,by maleństwo przyszło na świat całe i zdrowe.Proszę również o zdrowie dla mojej córeczki i o łaskę nawrócenia dla mojego męża i jego rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy8.5.14

    Święty Janie Pawle II błagam Cię o Twe wstawiennictwo u Maryi i Jezusa za mnie i moje poczęte dzieciątko,za Twoim pośrednictwem proszę uproś dla nas łaski zdrowia i szczęśliwego rozwiązania,a także proszę o zdrowie dla mojej córeczki i o łaskę nawrócenia dla mojego męża i jego rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy9.5.14

    Św Janie Pawle błagam o wstawiennictwo i wyproszenie łask , które noszę w sercu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy9.5.14

    Swiety janie pawle 2 prosze cie o zdrowie znalezienie milosci i rozwuj mego zycia wierze w boga . .. i w twoje wstawiennictwo AMEN !

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy9.5.14

    Święty Janie Pawle II Proszę O Wstawiennictwo w Mojej Sprawie I Wyproszenie Łask Proszę O Zdrowko Dla Mojej Rodziny Proszę Amen

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy9.5.14

    Świety Janie Pawle ll proszę o wstawiennictwo za nami i wyproszenie łask tak nam obecnie potrzebnych Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10.5.14

      Sw Janie pswle 2 prosze o laske zdrodwia daka mojej narodzonej dopiero corki.

      Usuń
    2. Anonimowy25.6.14

      SWIETY JANIE PAWLE II PROSZE O WSTAWIENNICTO DO PANA BOGA ZA MOIM SYNEM, UPROS PROSZE O LASKE WIARY DLA NIEGO I O WYWOLENIE GO OD ZLEGO, STEFANIA

      Usuń
    3. Anonimowy25.8.14

      Święty Janie Pawle II za twoim wstawiennictwem do najdroższego serca Jezusa proszę Cię o wysłuchanie moich próśb proszę o uzdrowienie dla moich córek. Amen

      Usuń
  18. Anonimowy11.5.14

    Święty Janie Pawle II proszę o wstawiennictwo za mnie i moją rodzinę, bardzo proszę o zdrowie.Amen

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy12.5.14

    Święty Janie Pawle II,za Twoim pośrednictwem proszę o łaski dla mnie i moich bliźnich.Wierzę w moc modlitwy i w Twoją zbawienną pomoc .Wyproś mi u Boga Wszechmogocego łaski ,o które się codziennie modlę : szczególnie o zdrowie dla mnie ,obym się mniej denerwowała,oby minął mi ten promieniujący ból karkowy, oraz również o zdrowie dla całej mej rodzinki.Uproś mi dar umocnienia mej wiary ,nadzieji i miłości.
    Pan Jezus obiecał ,że o cokolwiek Jego imię poprosimy,to otrzymamy. Dlatego i ja Panie,pełen ufności i nadzieji,proszę Cię opotrzebne mi łaski,za wstawiennictwemŚwiętego Jna Pawa II Wysłuchaj mnie Panie bardzo proszę.Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20.5.14

      Panie Boże Wszechmogący za posrednictwem Świętego Jana Pawła II bardzo,bardzo proszę o wyleczenie mnie z tej choroby , również serdecznie dziękuję za wszystkie dary i łaski ,które do tej pory otrzymałam :Panie Boże wysłuchaj próśb moich awołanie moje niech do Ciebie dotrze proszę jeszcze raz pełna nadzieji że łaski te otrzymam

      Usuń
    2. Anonimowy28.5.14

      Ja też bardzo, bardzo ale to bardzo dziękuję za wszystkie łaski i dary oraz opiekę, którą mnie codziennie obdrzasz i syłasz ,ale mimo to bardzo proszę o dar wiary wyleczenia mnie z tej potwornej choroby Wielkie Bóg zapłać za wszystko ,pełna dalszej nadzieji wiary i miłośći .Amen

      Usuń
    3. Anonimowy5.6.14

      Chciałam bardzo,ale to bardzo serdecznie podziękowąć za dzisiejszy spokojnie przeżyty zabiek ,za łaski i dary którymi mnie obdarzasz prosząc o dar wiary ze wszystko jakoś się ułoży bo tylko Tobie Panie Boże Wszechmogący i Ojcu Świętemu mogę bardzo ,ale to bardzo podziękować i czekać w wierze i nadzieji ,że winik też będzie w miarę pozytywny.Chwała Ojcu i Synowi Świętemu jak było na początku teraz zawsze i na wieki wieków Amen.PBoże bądź ze mną proszę.Amen.

      Usuń
    4. Anonimowy1.10.14

      Ojcze Swięty Janie Pawle II błagam proszę o dar uzdrowienia mnie z tej potfornej choroby która optacza mój organizm,jestem pełna wiary nadzieji i miłośc że to w końcu to minie i jakoś sie ułoży.Dziękuję to mało powiedziane za wszystkie dary i łaski które do tej pory otrzymałam Wielkie Bóg zapłać ! I bardz proszę o dar uzdrowienia bąd ze mną Panie . Amen.

      Usuń
    5. Anonimowy6.10.14

      Panie Ojcze Święty Janie Pawle II Błagam prosząc o wszechstawiennictwo do Pana Boga Ojca Wszechmogoncego o dar uzdrowienie mnie z tej fatalnej choroby , jestem zawsze z Tobą Panie w modlitwach wieczornych prosząc Cię wiadomej dla mnie sprawie ,jak również prosząc o szczęśliwy zabieg, oraz w miarę pozytywny wynik .Moja wiara, nadzieja , i miłość że to się w końcu kiedyś się skończy jest stokroć wyższa jak kiedykolwiek,oby to wszystko się jakość ułożyło i że wynik wyjdzie też jakiś w miarę pozytywnyBłagam,proszę wysłuchaj próźb moich a wołanie moje niech do Ciebie dotrze i proszę bądz zawsze ze mną Panie.AMEN

      Usuń
  20. Anonimowy13.5.14

    Święty Janie Pawle II proszę Cię aby A.córka zdała dziś maturę ustna z j.angielskimi .Proszę otocz ją dobrymi ludzmi , aby łaskawym okiem spojrzeli na nią proszę . Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22.5.14

      Bardzo dziękuję za opiekę i za zdany egzamin.

      Usuń
  21. Anonimowy13.5.14

    SWIETY JANIE PAWLE 2 WSTAW SIE ZA MNA W SPRAWIE,O KTORA SIE MODLE..POZWOL WIERZYC...

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy13.5.14

    SWIETY JANIE PAWLE 2 WYSLUCHAJ MOICH PROSB I WSTAW SIE ZA MNA U JEZUSA ....POZWOL WIERZYC ..

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy14.5.14

    SW.JANIE PAWLE 2prosze Cie o dziecko i o zdrowie dla calej mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy14.5.14

    Sw Janie Pawle II wysluchaj mej goracej prosbyi wstaw sie za mna u Jezusa aby obdarzyl mnie i mojego meza potomstwem o ktore sie staramy. Prosze sw. Janie Pawle II wysluchaj mych blagan i modlitwy. Amen

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy17.5.14

    Swięty Janie Pawle II proszę o wstawiennictwo u Jezusa Chrystusa w intencji zdrowia naszego synka Kubusia orazdar macierzyństwa dlamojej kolezanki

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy19.5.14

    Święty Janie Pawle drugi proszę cie z calego serca o wstawienictwo za moja osobe u boga i pomoc w zdaniu chemii. Z calego serca .amen

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy19.5.14

    Święty janie Pawle drugi prosze cie o pomoc i wstawiennictwo u boga w rozwiazaniu moich problemow. Z calego sera ufam ze mi pomozesz zdac chemie i postarasz sie aby nie sprawiala mi ona takiego klopotu.zawsze z toba amen

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy20.5.14

    Swięty Janie Pawle II. gorąco Cie proszę wyproś mi u Boga łaskę zdrowia, abym jeszcze mogła służyć Bogu i ludziom a przede wszystkim dzieciom do których mnie Pan posłał. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy20.5.14

    SW.Janie Pawle II błagam o wstawiennictwo u Miłosiernego Boga,bym wybrnęła z tych kłopotów finansowych,nie opuszczaj mnie,daj jakieś światełko nadziei,bo na prawdę jest bardzo źle.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy20.5.14

    Sw. Ojcze prosze Cie o modlitwe za mnie w wiadomej Ci sprawie. Prosze wyjednaj mi Laski u Najdrozszego serca Jezusowego. Blagam z pokora o modlitwe. JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy21.5.14

    Dzisiaj znowu proszę Cię Sw.Janie Pawle o wstawiennictwo u miłosiernego Boga o pomoc w problemach finansowych,Bóg wie jaka jest moja sytuacja,niech da mi szansę nowego życia,będzie to data moich nowych narodzin...

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy22.5.14

    Sw. Janie Pawle proszę Cie o opiekę w pracy dla męża J. otocz go dobrymi ludźmi i aby wszystko dobrze się układało i prowadź go szczęśliwie do domu . Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy24.5.14

      Bardzo dziękuję za okazaną łaskę.

      Usuń
  33. Anonimowy23.5.14

    Św. Janie Pawle proszę cię o modlitwę i wstawiennictwo u miłosiernego Boga w rozwiązaniu trudnego problemu. Zawierzam się Tobie i Bogu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy23.5.14

    Ojcze Święty błagam Cię pomóż mi naprawić mój nieumyślny błąd w pracy i uchroń mnie przed jego konsekwencjami.Błagam bądź za mną w poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy24.5.14

    Ojcze Święty proszę Cię za wstawiennictwo w u Boga aby syn T. poznała dobrą dziewczynę z którą mógłby dzielić życie. Zawierzam Tobie Boże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy25.5.14

      Swiety Janie Pawle upros u Boga o laske dla mnie abym dostala prace

      Usuń
    2. Anonimowy19.7.14

      Święty Janie Pawle II proszę Cię wstaw się za mną i moją rodziną u Boga Wszechmogącego, proszę o pomoc i światłość Ducha Świętego.

      Usuń
  36. Anonimowy25.5.14

    prosze drogi Janie Pawle abys wstawil sie za mna i wyprosil laske w postaci otrzymania pracy przeze mnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy25.5.14

    Błagam Cię Sw.Janie Pawle II pomóż mi wybrnąć z tych kłopotów finansowych.Pros za mna Miłosiernego Boga by pozwolił mi rychło spłacić moje długi.Wiesz,że ja sama nie dam rady,proszę o ten cud-ratuj mnie,bo mój koniec jest bliski.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy26.5.14

    ojcze św. proszę o wstawiennictwo Twoje dla męża J. aby w pracy dobrze się wszystko złożyło i aby do czwartku zjechałby do domu.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy27.5.14

    ŚWIĘTY JANIE PAWLE II BŁAGAMY O MOC UZDROWIENIA DLA IWONY.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy27.5.14

    Święty Janie Pawte prosze o zadanie chemii w tym roku.amen

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy28.5.14

    Swiety Janie Pawle II blagam o wstawiennictwo w mojej sprawie






    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy29.5.14

    św. Janie Pawle II PROSZĘ O UZDROWIENIE I O DOBRA PRACĘ

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy30.5.14

    Kochany Ojcze Święty. Tak bardzo cię błagam o wstawiennictwo w mojej intencji. Rozpacz ogarnia mnie całymi dniami i nocami z powodu braku pracy dla mnie i mojego męża. Proszę Cię o wstawiennictwo w mojej prośbie. Spraw byśmy znaleźli dobrą pracę,żebyśmy mogli zapewnić naszym Dzieciom dobre,spokojne życie,bez ciągłych zmartwień czy po opłaceniu wszystkiego starczy nam na jedzenie i inne niezbędne potrzeby. Postaw na naszej drodze życzliwych i pomocnych ludzi.
    WIERZĘ że mnie wysłuchasz i nie zostawisz w tej rozpaczliwej sytuacji.
    Jeśli Bóg z Nami to któż przeciw Nam ?
    Wyproś u Pana te wszystkie łaski o które Cię gorąco proszę
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy2.6.14

    Święty Janie Pawle II proszę o Twoje wstawiennictwo. Uproś mi łaskę macierzyństwa i łaskę zdrowia dla mnie i mojej rodziny. Proszę wszystkich o modlitwę w mojej intencji.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy3.6.14

    Swiety Janie Pawle II prosze o wstwiennictwo w mojej goracej prosbie... pomoz zaufac Bozemu Milosierdziu...

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy4.6.14

    Ojcze Święty, proszę Cię o modlitwę wstawienniczą w intencji ktora nosze w sercu. Dziekuje Ci, ze zawsze jestes ze mna.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy5.6.14

    Święty Janie Pawle II proszę Cię o pomoc w jutrzejszej sprawie bardzo o to proszę... Amen

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy6.6.14

    Święty Janie Pawle II, proszę Cię gorąco o łaskę wyrwania i wyzwolenia mojego męża z wiadomego Bogu nałogu, który niszczy nasze małżeństwo. O cud przemiany serca dla Niego, o dar czystych myśli, pragnień i spojrzeń, o łaskę uczciwości, szczerości, prawdomówności i wierności przysiędze małżeńskiej , która jest dla nas źródłem łask. Proszę o łaskę wzajemnej miłości małżeńskiej dla nas. Amen

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy10.6.14

    Proszę o wstawiennictwo w mojej sprawie aby we czwartek dnia 12.06.2014 roku zdłałam egzamin praktyczny na prawo jazdy. Aby Bóg miał mnie we swojej opiece. Jezu ufam Tobie.! Błogosławiony, Święty Janie Pawle 2 proszę Cię o wstawiennicto za mną.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy11.6.14

    Św.Janie Pawle II proszę Cie o wstawiennictwo w mojej sprawie .Proszę Cię z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy11.6.14

    Święty Janie PawleII proszę cię o pomoc w rozwiazaniu trudnych spraw małźeńskich moich dzieci .Pomóż mi je wspierać swoją modlitwą

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy12.6.14

    Święty Janie Pawle II za twoim wstawiennictwem proszę Cię żeby moja babcia wyzdrowiała. Amen

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy15.6.14

    Św. Janie Pawle II,prosze Cie wypros dla mnie laske wewnetrznego spokoju,zebym nie bala sie podjecia ryzyka zwiazku z narzeczonym,zebym potrafila madrze i spokojnie z Nim rozmawiac.Zebym sie zmienila,a moja zmiana wplynela uzdrawiajaco na nasz zwiazek. Prosze rowniez,Zebys wyprosil zmiane charakteru mojego narzeczonego,zeby dawal mi to,czego ja potrzebuje do szczescia.Odpedz ode mnie poczucie,ze przez Niego sie ztaczam,wypros dla mnie sily,bym nie siegala po alkohol i papiery,kiedy jest mi zle.Wierze,ze mi juz pomogles Św. Janie Pawle II. Dziekuje,ze sprawiles,ze w koncu zamiescilam ten wpis.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy19.6.14

    Blagam Cie Ojcze Swiety o modlitwe, z calego serca prosze.
    - O jak najszybsze i calkowite uzdrowienie dla Anity i blogoslawienstwo dla jej rodziny.
    - O jak najszybsze, dobre, pozytywne zakonczenie, umozenie pewnej sprawy, bez oskarzen i sadow.
    Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy19.6.14

    Ojcze Święty blagam Cię o wysluchanie moich próśb

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy19.6.14

    Święty Janie Pawle II prosze o wstawiennictwo w intencji mojej córki zeby miłość ktora darzy chlopaka zostala odwzajemniona

    OdpowiedzUsuń
  57. Ojcze Święty proszę Cię o pomoc, modlitwę i opiekę. Proszę Cię o cod nowego życia. Prowadź mnie proszę. Amem

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy20.6.14

    Ojcze Święty proszę Cię o pomoc, modlitwę i wsparcie. Proszę Cię o cud nowego życia, o to bym szczęśliwie została mamą zdrowego maluszka. Prowadź mnie Ojcze Święty.Amen

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy20.6.14

    Święty Janie Pawle proszę cię o pomoc w ułożeniu sobie życia osobistego przez moją córkę.Proszę aby znalazła człowieka z którym założy rodzinę.Proszę cię z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ojcze Święty proszę Cię o pomoc, modlitwę i opiekę nad naszą rodziną. O umocnienie wiary dla naszej starszej córki oraz o dar nowego życia. Prowadź mnie Ojcze Święty. Amen

    OdpowiedzUsuń
  61. Ojcze Święty proszę Cię o pomoc, modlitwę i opiekę nad naszą rodziną. O umocnienie wiary dla naszej starszej córki oraz o dar nowego życia. Prowadź mnie Ojcze Święty. Amen

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy23.6.14

    Święty Janie Pawle II proszę o wstawiennictwo za mną i modlitwę żeby jutro wydarzył się cud. Proszę o opiekę i pomoc w rozwiązaniu życiowego problemu. Proszę prowadź mnie. Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy24.6.14

      Św. Janie Pawle II dziękuję za wstawiennictwo i opiekę. Sprawa pozytywnie załatwiona.

      Usuń
  63. Anonimowy23.6.14

    Święty Janie Pawle II proszę o modlitwę i wstawiennictwo za mną. Proszę o pomoc aby jutro pomyślnie zakończyła się ważna sprawa. Proszę o opiekę. Amen

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy24.6.14

    Swiety Janie Pawle2 prosze cie o modlitwe za mmnie i aby te wyniki byly mylne blagam cie kochany ojcze wypros u boga i u najswietrzej matuchny laski za mnie i moja rodzine i a by moje prosby zostaly wysluchane.Dziekuje,Amen.Jezu ufam tobie

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy24.6.14

    Ojcze Święty proszę o wstawiennictwo w intencji mojej córki zeby miłość ktora darzy chłopaka została odwzajemniona i żeby dzisiejszy egzamin nie stwarzal jej problemów

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy24.6.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II proszę Cię o zdrowie dla mojej córeczki Ani, pomóż jej pokonać wszystkie problemy które ją spotkały i prawidłowo się rozwijac. Amen

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy24.6.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II błagam Cię o zdrowie dla mojej córeczki Ani,pomóż jej pokonac wszystkie problemy jakie ją spotkały i prawidłowo się rozwijać. Dziękuję z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy25.6.14

    OJCZE ŚWIĘTY prosze o wstawiennictwo w intencji mojej córki zeby dostała sie na studia

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy28.6.14

    Ojcze Święty wstawiaj się za mną i uproś mi łaskę przebaczenia łaskę abym zapomniała o zakazanej miłości pomóż mi Ojcze Święty,

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy29.6.14

    SWIETY JANIE PAWLE PATRONIE RODZIN POSTAW NA MEJ DRODZE DOBRYCH POZYTYWNYCH PRZYJACIOL I POMOCNYCH LUDZI>>>>NI POZWOL MI BYC SAMEJ >AMEN

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy1.7.14

    Święty Jane PawleII bardzo proszę i błagam o wszechstawiennictwo do Pana Boga Wszechmogoącego o uzdrowienie mnie z tej paskudnej choroby o którą się codziennie modlę .Dziękuję za łaski i dary które do tej pory otrzymałam i otrzymuję.Moja wiara ,nadzieja i miłość do Ciebie jest silniejsza jak cokolwiek na świecie.Błagam o dar uzdrowienia Panie Amenn

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy3.7.14

    Ojcze Święty pomoż dzisiaj mojej córce zeby po dzisiejszych wynikach dostala sie na studia

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy5.7.14

    Swiety Janie Pawle II prosze Cie o mojego wnuczka i chrzesniaka Marcinka
    upros dla Niego potrzebne Laski w Jego kalectwie . Blagam o dar
    uzdrowienia , i potrzebne Laski na Jego dalsze zycie .
    Prosze o ta Laske z ufnoscia i nadzieja wg Sw. Bozej Woli .

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy11.7.14

    sw janie pawlw 2 bardzo prosze i blagam o wstawenictco dla minie i
    mojej matki

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy16.7.14


    Szczęść Boże...
    zwracam się do Was z gorącą prośbą o modlitwę, abyśmy mogli już z rodziną wrócić do Polski, pieniądze potrzebne na przeprowadzkę oraz o łaskę nawrócenia dla męża Adama, dzieci Kamila, Kacpra i Adasia, o dar gorącej, żywej wiary i miłość, byśmy pokochali Boga całym sercem, z całej duszy i ze wszystkich sił swoich oraz powołania kapłańskie dla naszych synów, jeśli zgodne to jest z wolą Bożą.
    Beata z rodziną.

    Pozdrawiam i zostaję z modlitwą.
    Beata.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy21.7.14

    Św. Janie Pawle II błagam Cię o wstawiennictwo w mojej intencji, aby Wszechmogący Bóg raczył wejrzeć na serce Adama, napełnił je miłością do mnie i sprawił, by wrócił.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy21.7.14

    Św. Janie Pawle II proszę o Twoje wstawiennictwo w moich codziennych modlitwach

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy22.7.14

    Św. Janie Pawle błagam Cię o wstawiennictwo i pomoc w rozwiązaniu trudnej sytuacji w jakiej się znaleźliśmy. Pomóż nam, błagam.

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy22.7.14

    Ojcze Święty błagam cię o zdrowie dla mojej najukochańszej mamusi by wyzdrowiała z nowotworu trzustki tak bardzo ja kocham i potrzebuje.Dziękuję za wszystkie laski które otrzymaliśmy Kocham Cię Ojcze Święty i. Święta Rito

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy23.7.14

    Św.Janie Pawle gorąco proszę o modlitwę za mojego syna i jego rodziny aby szczęśliwie wyszli z kłopotów finansowych a mój syn miał pracę w swoim zawodzie.Wierzę że wymodlisz im te łaski u Matuchny Ukochanej i u Jezusa Miłosiernego

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy26.7.14

    ojcze dziekuje ci za wszystkie laski ktore otrzymalismy za twoim posrednictwem blagam o zdrowie dla mojej mamusi

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy28.7.14

    Św Janie Pawle II prosze wstaw sie do Jezusa o łaskę uzdrowienia mnie z nerwicy, lęku i strachu. Kocham cie Ojcze Św.

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy31.7.14

    Ojcze Święty! Proszę Cię o wstawiennictwo u Boga Wszechmogącego, aby pomógł mi zdać prawo jazdy, abym przeszła przez ten egzamin ze spokojem i ufnością w miłosierdzie naszego Pana. Błagam Cię, abym dostąpiła łaski zdania na tych wakacjach ! Dziękuję Ci za wysłuchanie moich modlitw w intencjach egzaminów na studiach. Czułam wtedy Twoją pomoc i proszę Cię o nią po raz kolejny. Amen

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy3.8.14

    Ojcze Święty do Pana Boga, żeby sprawił, żeby moja córeczka wyzdrowiała, żeby zniknęła endometrioza, żeby skończyły się biegunki, żeby szczęśliwie zaszła w ciąże, no i może znalazła jakąś pracę - dużo tego, ale ona już zupełnie schudła, boi się jeść , boi się biegunki, boi się życia- a jest takim dobrym dzieckiem - wysłuchaj Ojcze Święty moich modlitw. Kocham Boga - czuję Go stale przy sobie i jestem szczęśliwa...i wierzę że i tym razem mnie wysłucha - proszę Cię tylko o wstawiennictwo Ojcze Święty..jeśli możesz, to pomóż :*

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy8.8.14

    OJCZE ŚWIĘTY MIEJ MNIE I RODZICÓW W SWOJEJ OPIECE.BÓG ZAPŁAĆ

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy10.8.14

    OJCZE ŚWIĘTY MIEJ W OPIECE MOJEGO MĘŻA.BŁAGAM WYPROŚ U PANA BOGA ŁASKĘ ZDROWIA DLA NIEGO,KTÓREJ TERAZ TAK BARDZO POTRZEBUJE.BÓG ZAPŁAĆ

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy13.8.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II błagam i proszę o wszechstawiennictwo wiadomej dla mnie sprawie- w sprawie uzdrowienia mnie z Tej strasznej choroby, która otacz moj organizm i proszę o dar uzdrowienia mnie z tej choroby,bardzo proszę bądz ze mną,wiem że tylko Ty OJCZE możesz mi w tym pomóc,jeszcze raz bardzo proszę pełna wiary,miłości i nadzieji ,której tak bardzo potrzebuję.
    BÓG ZAPŁAĆ za wszystkie dary i łaski ,które do tej pory otrzymałam BÓG ZAPŁAĆ

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy14.8.14

    W przeddzien Swieta Twojego Wniebowziecia blagam Ciebie Maryjo o wstawiennictwo u swojego Syna Jezusa Chrystusa dla mojego syna Pawla porzez Twojego wielkiego Oredownika Sw.Jana Pawla II. Blagam pokornie o LASKE zgodnosci naszych prosb z BOZA WOLA. Pokornie prosze o opieke takze ze strony Ducha Swietego nad synem Pawlem tak, aby przez LASKE opieki nad nim w laboratorium uzyskal po znalezieniu i skorygowaniu bledow natychmiast tak dobre wyniki, aby mogly byc pozytywnie zastosowane w jego pracy doktorskiej z chemii. Blagam, aby mimo olbrzymich trudnosci nie przerwal przewodu doktorskiego ale aby zakonczyl go z pelnym sukcesem i w dobrej kondycji psychofizycznej. Blagam takze o dobry przebieg piatkowej rozmowy Pawla z swoim promotorem. Prosze o bardzo pozytwne jej efekty.

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy16.8.14

    Ojcze Święty błagam Cię o Cud uzdrowienia dla mojej najukochańszej mamusi aby wyzdrowiała z nowotworu trzustki tak bardzo ja kocham i potrzebuje.Teraz dopiero doceniam jak bardzo ja kocham i co mogłabym stracić gdyby jej braklo.Blagam Cię Ojcze Najukochańszy pomóż nam Kochamy Cię

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy20.8.14

    prosze wypros dla mnie laski ktore nosze w sercu amen

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy20.8.14

    Ojcze Święty błagam Cię o cud uzdrowienia Ty doskonale wiesz kogo Kocham Cię i bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy20.8.14

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE BLAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO USMIECH SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGL SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy20.8.14

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE BLAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOEJGO SYNKA MODLE SIE O JEGO USMIECH SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE MODLE SIE O JEGO ZDROWE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGL SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy21.8.14

    Kocham cię Ojcze Święty i dziękuję za każdy dzień spędzony z moja rodzinka i błagam o zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy21.8.14

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE BLAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE O JEGO USMIECH SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE MODLE SIE ABY MOGL SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy22.8.14

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE BLAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO USMIECH ZDROWIE SIŁY RADOSC SZCZESCIE MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGL SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy22.8.14

    Ojcze święty najukochańszy błagam Cię w naszej intencji wysluchaj naszej prośby Kocham Cwi dziękuję za każdy dzień

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy22.8.14

    Ukochany Ojcze Święty błagam Cię o zdrowie dla mojej najukochańszej mamusi aby wyzdrowiała i wyniki wyszly dobre Błagam abyśmy mogli razem wszyscy cieszysz się szczęściem każdego dnia Kochamy Cię Ojcze Święty

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy24.8.14

    Najukochańszy Ojcze Święty proszę Cię o uzdrowienie dla mojego ciężko chorego taty. Kocham Cię Ojcze Święty.

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy24.8.14

    Najukochańszy Ojcze Święty proszę Cię o uzdrowienie dla mojego ciężko chorego taty. Kocham Cię Ojcze Święty.

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy25.8.14

    Ojcze Święty dziękuję za wszystko co otrzymaliśmy i błagam miej nas zawsze w swojej opiece Kochamy Cię Ojcze Święty i Święta Rito

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy26.8.14

    Ojcze Święty błagam Cię o zdrowie dla mojej najukochańszej mamusi i mojej rodzinki Kocham Cię i dziękuje za wszystko co nam dajesz

    OdpowiedzUsuń
  103. Dziękuję Ojcze Święty za wstawiennictwo i szczególne łaski w sprawie mojego zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy27.8.14

    Proszę Cię o miłosierdzie, złagodzenie objawów mojej nieuleczalnej choroby, przywrócenie sprawności moim nogom. Błagam o miłosierdzie dla mojego męża, który ma kryształowe serce, a także pomoc mojej starej matce.

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy29.8.14

    Błagam Cię Ojcze najukochańszy o cud uzdrowienia dla mojej kochanej mamusi Kocham Cie i dziękuję za każdy dzień spędzony z moja mama

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy30.8.14

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CALYM SERCEM BLAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO USMIECH SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGL SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy4.9.14

    Ojcze Święty pokornie proszę o uzdrowienie Małgosi i jej odmianę duchowa , spraw by pokochała mnie całym sercem i została moja żoną.

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy4.9.14

    Proszę Cię za Twoim wstawiennictwem pomóż mi się nauczyć języka.
    Kocham Cię .L.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy15.9.14

    Kochany nasz Święty Janie Pawle proszę o wstawiennictwo w znalezieniu pracy przeze mnie i mojego męża. W tym roku oboje straciliśmy pracę. Proszę pomóż nam odzyskać wiarę i nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy16.9.14

    Kochany Janie Pawle... prosze Cie o wsyawiennictwo u Boga bym szczesliwie urodzila zdrowe dziecko, ktore teraz pod sercem nosze.

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy18.9.14

    Ojcze Św. Błagam Cię o zdanie jutro egzaminu Proszę o łaskę łatwiejszego przyswajania wiedzy oraz o przychylność osób , które będą mnie egzaminować , aby łaskawie na mnie spojrzały. Błagam i dopomóż mi. L.

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy19.9.14

    Kochany Janie Pawle 2 proszę cie o wstawiennictwo u Boga w intencji mojego synka Szymonka o laski uzdrowienia.oraz o nawrócenie mojego męża i o pokuj w rodzinie.Panie Jezu mudl się za nami. Amen

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy19.9.14

    Kochany Janie Pawle 2 proszę o wstawiennictwo u Boga o laskę uzdrowienia mojego synka Szymonka oraz o nawrócenie Meza i miłość w rodzinie.AMEN

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy21.9.14

    JANIE PAWLE II proszę o wstawiennictwo w prosbach o miłość,prosze..

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy22.9.14

    Ojcze błagam aby za Twoim wstawiennictwem Pan uleczył moją duszę i ciało.Błagam pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy27.9.14

    Ojcze Święty, bardzo proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga za zdrowie mojego ukochanego niepełnosprawnego synka Wojciecha. Błagam Cię Ojcze Święty o cud uzdrowienia dla niego. Wyobrażam sobie jak, któregoś szczęśliwego dnia obudzi się i zawoła- mamo kochana jestem zdrowy, mogę mówić, chodzić i widzę jaki nasz świat jest piękny. Bardzo cię nasz umiłowany Ojcze Święty o to proszę... mama Monika

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy7.10.14

    Ś w. Janie Pawle II, proszę za Twoim wstawiennictwem o dar nawrócenia dla mojego męża. Proszę aby dobry Bóg uleczył jego duszę i serce. Aby miał w sobie siłę i chęć powrotu do mnie i naszych ukochanych dzieci. Ufam, że dzięki mej modlitwie będziemy mogli tworzyć znowu szczęśliwą rodzinę.Ojcze Święty, proszę o to z głębi mego serca. Pomóż nam uleczyć rany i naprawić wszystko, dla nas i naszych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy9.10.14

    Święty Janie Pawle Drugi bardzo Cię proszę o wstawiennictwo w mojej sprawie. Ześlij na nas łaskę wspólnego zycia, bycia razem, miłości, ciepła i dobroci. Pozwól nam przejść resztę naszego życia razem. Otocz nas swoją opieką. Jezu ufam Tobie.Pozostaję w modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy11.10.14

    Najukochańszy Ojcze Święty błagam Cię o zdrowie dla mojej kochanej mamusi by wyzdrowiała z nowotworu i dziękujemy Ci za wszystko co dotąd otrzymaliśmy za dobre wyniki i za każdą chwilę spedzona razem.Kochamy Cię najukochańszy Ojcze Święty

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy14.10.14

    Ojcze Święty! Najukochańszy Dziadku naszych dzieci, wstaw się za dziećmi chorymi i cierpiącymi, spraw by lekarze za Twoją wolą dokonywali rzeczy niemożliwych. Proszę daruj Antoniemu łaskę Bożego uzdrowienia, zabierz ból i cierpienie i przywóć radośc dzieciństwa. Amen

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy15.10.14

    Ojcze Święty błagam pomóż mojemu synowi odnaleźć swoje miejsce w życiu. Daj mu siły i wiarę do pracy nad samym sobą. Dla nas jego rodziców proszę o siły i mądrość abyśmy umieli mu zawsze pomagać.

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy15.10.14

    Ojcze Święty proszę o wstawiennictwo za moim synem.

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy15.10.14

    Ojcze Święty błagam pomóż mojemu synowi odnaleźć swoje miejsce w życiu. Daj mu siły i wiarę do pracy nad samym sobą. Dla nas jego rodziców proszę o siły i mądrość abyśmy umieli mu zawsze pomagać.

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy18.10.14

    Swiety Janie Pawle 2 prosze ciebie wysuchaj moich dziennych modliw o uzrowienie mnie z mojej ciezkiej choroby i wstawsie z moja prosba u pana jezusa oraz Marii Sw..Dziekuje za wszystko co do teraz dla mnie i mojej rodziny uczyniles.

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy4.11.14

    Święty Janie Pawle II, za Twoim pośrednictwem proszę o potrzebne łaski dla mojej Kochanej Babci. Proszę by przeżyła ona koronarografię, którą będzie miała robioną jutro lub pojutrze i by wyszła ona dobrze, nawet jeśli będą lekarze musieli jeszcze robić jej Angioplastykę. By moja Babcia żyła jeszcze wiele lat .Proszę, tak bardzo ją kocham...Wierzę w moc modlitwy i Twoją zbawienną pomoc. Wysłuchaj mnie Panie i modlitwy mojej. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy7.11.14

    OJCZE BŁAGAM POMÓŻ MI I MOJEJ RODZINIE

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy18.11.14

    Kochany Ojcze Swiety blagam zeby Moj kochany synek byl zdrowy zeby dobrze sie rozwijal.Blagam Boze chron nas od tej strasznej choroby prosze zeby wszystko sie dobrze skonczylo zeby synus byl zdrowy Blagam calym swym sercem!!!ufam Ci i wierze ze mnie wysluchasz i ze wszystko sie dobrze skonczy AMEN

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy19.11.14

    Kochany Ojcze Swiety blagam Cie calym sercem o zdrowie Mojego Synka i o prawidlowy jego rozwoj Chron go przed wazystkim co zle .Blagam calym sercem niech sie dobrze rozwija i wyroanie na fajnego chlopczyka .Blagam Ojcze swiety wysluchaj moich modlitw Ufam ci i wierze ze wszystko sie dobrze skonczy .Amen.

    OdpowiedzUsuń
  129. Ojczulku Kochany,
    Często w Tobą rozmawiam, nigdy mnie nie zawodzisz, dziś szczególnie proszę Cię o wystawiennictwo.
    Proszę czuwaj nad moim Ojcem Chrzestnym, który jest właśnie operowany. Wyproś u Najwyższego łaskę życia dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy25.11.14

    Św. Janie Pawle II proszę o pomoc w rozwiązywaniu wszystkich problemów w mojej rodzinie. Bóg zapłać. Maria

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy30.11.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II proszę Cię bardzo o pomoc w rozwiązywaniu życiowych problemów oraz o poprawę zdrowia dla córki. Wyproś u Najwyższego łaskę uzdrowienia dla niej.

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy30.11.14

    Ojcze Święty Janie Pawle II proszę Cię bardzo o pomoc w rozwiązywaniu życiowych problemów oraz o poprawę zdrowia dla córki. Wyproś u Najwyższego łaskę uzdrowienia dla niej.

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy6.12.14

    ŚW.JANIE PAWLE proszę o wstawiennictwo w prośbach o które sie modle,o wysłuchanie i spełnienie próśb w tak dla mnie waznych prosbach.

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy11.12.14

    Ojcze Świety proszę Cię o wstawiennictwo w moich prośbach, proszę Cię o uzdrowienie córki i szybki powrót do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy13.12.14

    Św Janie Pawle II błagam i proszę o wysłuchanie moich modlitw w tak ciężkim mym położeniu. Modlić się będę do końca życia głosić jak wielka jest wiara w Boga i Ciebie nasz Ojcze Święty.

    OdpowiedzUsuń
  136. Błogosław nam Ojcze Święty,bo tak bardzo potrzebujemy twojego miłosierdzia.

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy17.12.14

    Prośba O Modlitwe Za Pana Arka Arkadiusza śmiech
    W imieniu Jezusa Chrystusa , Amen ,
    niedawno urodziło sie im dziecko

    www.areksm7.blogspot.com

    EDMONTON KANADA
    GRUDZiEń

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy18.12.14

    Św. Janie Pawle II proszę o łaskę dla całej mojej rodziny i dar zdrowienia.
    Bogu niech będą dzięki.
    AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy19.12.14

    Kochany Ojcze Swiety blagam Cie calym sercem zeby to co sie ze mna dzieje to nie byl zaden nowptwoe Blagam calym sercem zeby wszystko sie dobrze skonczylo zebym to nie bylo nic zlego blagam Ojcze wysluchaj mojej prosby w Tobie pokladam nadzieje Blagam Amen

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy20.12.14

    Święty Janie Pawle II proszę z całego serca wstaw się do Pana Boga by wysłuchał moich prosb aby mama wyzdrowiala i wrócila do nas zdrowa i szczsliwa aby byla znów razem z nami w domu. Amen

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy28.12.14

    Swiety Janie Pawle prosze Cie o Łaske , aby kobieta ktora kocham wrociła , albo bym o niej zzapomniał i spotkał miłosc mega zycia na zawsze , prosze Cie rowniez o zdrowie dla mnie i mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy28.12.14

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE O JEGO USMIECH SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATEK PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy29.12.14

    UKOCHANY OJCZE ŚWIĘTY TAK BARDZO CIĘ PROSZĘ O WSPARCIE I SIŁĘ DLA MOJEJ RODZINY W TYM TRUDNYM CZASIE. BOJĘ SIĘ I JESTEM ZAGUBIONA. PROSZĘ ZEBY KRĘTE ŚCIEŻKI SIĘ WYPROSTOWAŁY I NADESZŁA SPRAWIEDLIWOŚĆ. NIECH TA TRAGEDIA WCZORAJSZA ZAMIENI SIĘ W LEPSZE JUTRO. PROSZĘ RÓWNIEŻ O DOBRĄ PRACE DLA BRATA I BRATOWEJ I POPRAWĘ ZDROWIA DLA RODZICÓW A DLA MNIE WIĘCEJ PEWNOŚCI SIEBIE I ODWAGI ORAZ MĄDROŚCI ŻYCIOWEJ. WIEM, ŻE TAM JESTEŚ I WSZYSTKO WIDZISZ I NAS TAK NIE ZOSTAWISZ. BARDZO PROSZĘ WSTAW SIĘ ZA NAMI U PANA! NIECH TO WSZYSTKO SIĘ UDA I OD DZIŚ BĘDZIE TYLKO LEPIEJ.

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy29.12.14

    DOBRY OJCZE ŚWIĘTY PROSZĘ CIĘ O MĄDROŚĆ I SPOKÓJ ORAZ O WSPARCIE DLA MOJEJ BRATOWEJ I BRATA PO CIĘŻKIEJ WIADOMOŚCI. NIECH IM SIĘ OD TERAZ TYLKO POWODZI.PROSZĘ RÓWNIEŻ O DUŻO ZDROWIA DLA MYCH KOCHANYCH RODZICÓW. GŁĘBOKO O TO SIĘ MODLĘ. WSTAW SIĘ ZA NAS U PANA. DAJ MI JASNOŚĆ UMYSŁU I SIŁĘ ORAZ ŁASKĘ ZDROWIA I MIŁOŚCI. POWIERZAM CI NASZE ŻYCIE ŚWIĘTY OJCZE I WIERZĘ. BÓG ZAPŁAĆ

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy31.12.14

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO ZDROWIE SIŁY RADOSC SZCZESCIE I USMIECH MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy1.1.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO USMIECH SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIEBEZPIECZENSTWEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy2.1.15

    Świety Ojcze pomóż ,abym razem z mężem nawróciła się na dobrą drogę
    aby nam było cieszyć się z życia i rodzicielstwa jak nam Bóg da

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy5.1.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO USMIECH SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy6.1.15

    SW JANIE PAWLE II BLAGAM OPOMOC W TEJ TRUDNEJ SYTUACJI FINANSOWEJ PATRONIE RODZIN WIERZE ZE LASKI WYPROSZONE U TROJCY SW IMILOSIERDZIA BOZEGO BEDA SWIECIC RADOSCIA OJCZULKU SW PROSZE POMOZ ZMODLITWA I SILNA WIARA AMEN**antoni**

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy6.1.15

    Święty Janie Pawle II proszę o wstawinnictwo i uproś u Boga Łaskę maciżyństwa dla moich dzici, aby dobry Bóg obdażył ich potomstwem.

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy6.1.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO USMIECH SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy6.1.15

    Święty Janie Pawle za Twoim pośrednictwem błagam Cię o łaski dla mnie i mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy6.1.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO ZDROWIE USMIECH SIŁY RADOSC I SZCZESCIE SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOORBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy7.1.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MOLDE SIE O EKJGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO ZDROWIE SIŁY RADOSC SZCZESCIE I USMIECH SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy9.1.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE BIEGAC I CHODZIC MODLE SIE O JEGO USMIECH SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy11.1.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO USMIECH ZDROWIE SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy11.1.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO ZDROWIE SIŁY RADOSC SZCZESCIE I USMIECH SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENASWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy11.1.15

    Ojcze Święty błagam cię o zdrowie dla mojej mamusi

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy11.1.15

    Ojcze Święty błagam cię o zdrowie dla Bogusi brata aby choc troche się mu polepszylo by mogl normalnie oddychać.Daj jej dużo sily.Kocham Cię najukochańszy Ojczulku.

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy11.1.15

    Ojcze Święty dziś są urodziny mojej najukochańszej mamusi.Dziękuję Ci za caly rok spędzony ze mimo tak strasznej choroby nowotworowej mamusia czuje się dobrze.Wiem ze to co mamy to wszystko jest zasługa tam od Was z Góry.Dlatego co dzień dziękujemy Miłosiernego Jezuskowi Świętej Ricie i Tobie Najdroższy Ojcze Święty.Dziękujemy i błagamy o zdrowie dla mamy i naszej rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy12.1.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO ZDROWIE USMIECH SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy12.1.15

    Ojcze Święty błagam cię o zdrowie dla mojej najukochańszej mamusi aby wyniki badań wyszly dobrze i mamusia była zdrowa.Dziękuję za wszystko co otrzymaliśmy za Twoim wstawienictwem.

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy12.1.15

    Ojcze Święty błagam o zdrowie dla Bogusi brata.

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy13.1.15

    Kochany Ojcze Swiety Blagam calym swym sercem o zdrowie dla synka.Blagam zeby to co sie znim teraz dzieje to nie bylo nic zlego .Blagam tak bardzo chron nasze dzi3cko przed ta zla choroba .Prosze o Twoje wstawiennictwo o jego zdrowie .Blagam niech wszystko sie dobrze skonczy niech nasz synus wyrosnie na zdrowego i fajnego chlopca .Balagam Calym sercem wysluchaj mych modlitw .ptosze niech wszystko sie dobrze skonczy a my wkoncu bedziemy szczesliwi Blagam o zdrowie dla synka Ufam i wierze ze mnie 2ysluchasz AMEN

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy13.1.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO ZDROWIE USMIECH SIŁY RADOSC I SZCZESCIE SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy14.1.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO ZDROWIE SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy15.1.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO USMIECH SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy15.1.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE O JEGO USMIECH SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE BIEGAC I CHODZIC SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy16.1.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO ZDROWIE SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy16.1.15

    Kochany Ojcze Swiety Blagam Cie calym sercem o Twoje wstawiennictwo u Boga Blagam by to co dzieje sie z naszym Synkiem to byla jakas blahostka i nic powaznego.Chron go prosze od wszystkich zlych chorob.Blagam bym wszystko ulozylo sie wkoncu po mojej mysli obysmy wkoncu byli szczesliwi a Nasz Synek rozwijal sie bardzo dobrze Blagam Ojcze Swiety wysluchaj Moich modlitw Blagam Cie Calym swym sercem .Amen

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy16.1.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO USMIECH SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy17.1.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO ZDROWIE SIŁY RADOSC SZCZESCIE I USMIECH SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy18.1.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO USMIECH SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy23.1.15

    Ojcze Swiety ja prosze o jedno.O zdrowie i prawidlowy rozwoj Naszego dziecka.Niech to co sie z nim dzieje okaze sie jakas blahostka .Chron go prosze przed ta straszna choroba.Prosze pozwol nam cieszyc sie zdrowym dzieckiem .Niech wyrosnie na madrego i fajnego chlopca.Blagam Cie calym sercem niech wszystko sie wkoncu dobrze ulozy i niech sie dobrze skonczy.Blagam wysluchaj mych modlitw .Blagam Cie blagam .Amen

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy24.1.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO USMIECH SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy25.1.15

    Święty Janie Pawle 2 proszę o łaskę żebym zdała egzamin

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy25.1.15

    ŚWIĘTY JANIE PAWLE 2 PROSZĘ O ŁASKĘ ZDANIA EGZAMINU

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy25.1.15

    Ojcze Święty proszę o łaskę zdania egzaminu

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy25.1.15

    Błagam Cię Ojcze SW, pomóż mi proszę bym mogła spłacić swoje długi, bym jutro mogla zapłacić ratę kredytu. Jestem bezsilna, może Twoje wstawiennictwo zaowocuje , by moje życie stało się radosne.

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy28.1.15

    Proszę Cię Ojcze SW o łaskę wybrnięcia z kłopotów finansowych dla mnie i moich rodziców, siostry. Bardzo ciężko mi z tym, nie radze sobie. Jesteś patronem rodziny, wiec proszę nie zostawiaj nas w tej potrzebie.

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy29.1.15

    Ojcze Święty proszę Cię o wstawiennictwo w mojej sprawie, abym szczęśliwie przeszła operację, abym mogła wyzdrowieć z mojej choroby i cieszyć się potomstwem. Błagam...

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy31.1.15

    Święty Janie Pawle II , pokornie proszę Cię o wstawiennictwo u naszego Pana Jezusa w zbliżających się sprawach. Proszę Cię o przeprowadzenie nas obronną ręką abyśmy mogli cieszyć się z każdego dnia i z radością pełnić powierzoną nam misję.

    OdpowiedzUsuń
  183. Anonimowy1.2.15

    Kochany Ojcze Święty Janie Pawle II Święty, orędowniku w trudnych sprawach. Proszę Cię wstaw się za nami do Pana Boga, uproś łaski dla mnie i mojej rodziny, a szczególnie proszę Cię w intencji wyjścia z długów, uwolnienia od problemów finansowych. Proszę Cię o pracę dla mnie i mojej żony, która pozwoliłaby nam utrzymać rodzinę i o zdrowie dla nas wszystkich. Prosimy Cię całym sercem i dziękujemy za wstawiennictwo u Pana Boga.

    OdpowiedzUsuń
  184. Anonimowy2.2.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE ABY DOBRZE SIE CZUŁ MIAL SILNE ZDROWE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO ZDROWIE SIŁY RADOSC SZCZESCIE I USMIECH SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  185. Anonimowy3.2.15

    Św. Janie Pawle II bardzo proszę Cię o zdrowie i szczęśliwy przebieg operacji dla mnie, o dar macierzyństwa dla mnie. Twoja Czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  186. Anonimowy4.2.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA I JEGO DOBRE SAMOPOCZUCIE MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO ZDROWIE SIŁY RADOSC SZCZESCIE I USMIECH SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBRMEU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń
  187. Anonimowy4.2.15

    UKOCHANY OJCZULKU SWIETY POKORNIE CAŁYM SERCEM PROSZE I BŁAGAM O CUDOWNE UZDROWIENIE MOJEGO SYNKA MODLE SIE O JEGO USMIECH SIŁY RADOSC SZCZESCIE I ZDROWIE MODLE SIE ABY MOGŁ SPRAWNIE CHODZIC I BIEGAC MODLE SIE O JEGO ZDROWE SILNE SERDUSZKO I BIODERKA MODLE SIE O JEGO DOBRE SAMOPOCZUCIE SWOJE ZDROWIE I ZYCIE BEZ WAHANIA ZA SYNKA ODDAJE JAK I ZA CORKI MATENKO PRZENAJSWIETSZA PROSZE DOPOMOZ PROSZE URATUJ NASZA RODZINE PRZED NIESZCZESCIEM I CHOROBA MATENCE PRZENAJSWIETSZEJ I DOBREMU BOGU DZIEKUJE ZA KAZDY NOWY DZIEN ZYCIA I KAZDA OTRZYMANA ŁASKE AMEN

    OdpowiedzUsuń