Modlitwa za chorych

Dobry Ojcze, Ty tak bardzo mnie ukochałeś, że dałeś swego Syna, aby mnie zbawił. Mój Pan, Jezus Chrystus, niosąc krzyż na szczyt Kalwarii, pokazał, jak do końca wypełnić Twoją wolę. Pokazał, że nie to, co doczesne, jest ważne, ale wciąż unosi mój wzrok ku temu, co nieprzemijające - ku Twojej nieskończonej miłości.

Święty Jan Paweł II powiedział, że "z paradoksu krzyża rodzi się odpowiedź na najbardziej niepokojące nas pytania. Chrystus cierpi za nas: bierze na siebie cierpienie wszystkich. Chrystus cierpi z nami, pozwalając nam dzielić z Nim naszej cierpienia. [...] Takie cierpienie nie odbiera już pokoju i szczęścia, bo opromienia je blask zmartwychwstania".

Za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, papieża, który gromadził swoje skarby w niebie, Twojej opiece powierzam wszystkich chorych i cierpiących. Daj im wiarę mocną i świętą, aby nigdy nie zwątpili w Twoją miłość. Daj im światło nadziei, by nawet w bólu, w cieniu krzyża, umieli zobaczyć blask zmartwychwstania. Amen.

W: Modlitewnik za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, Wyd. Rafael, Kraków 2014.

55 komentarzy:

  1. Anonimowy15.12.14

    Janie Pawle IIproszę o łaskę zdrowia dla mego wnuczka Bartusia i całej rodziny,oraz o pokój i zgodę w naszej rodzinie,o wyjście z poblemów finansowych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy26.12.14

    Janie Pawle ll proszę o zdrowie i wszelkie łaski dla mojego kochanego Andrzejka otocz go swoją miłością,aby mógł się cieszyć życiem i dobrym zdrowiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy26.12.14

    Janie Pawle II otocz swoją miłością i wszelkimi łaskami mojego kochanego Andrzejka aby był zdrowy,cieszył się zyciem błagam Cię Ojcze Świety wysłuchaj mojej prośby Amen.

    OdpowiedzUsuń
  4. Janie Pawle II prosze Cie o łaske uzdrowienia dla mojego meza , niech Dobry Bog ulzy mu w cierpieniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy26.1.15

    Janie Pawle II prosze Cie goraco o wyjscie z tej strasznej choroby i uzdrowienie mnie bagam wysluchaj mojej prosby Amen,

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11.2.15

    Święty Janie Pawle II, módl się za moją chorą na raka mamę. Wstawiaj się za nią do Pana Boga i proś o łaskę zdrowia i powodzenia w tym ciężkim dla niej okresie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20.2.15

    Św.Janie Pawle II proszę Cię o zdrówko dla naszej kochanej wnusi Danusi oraz daj dużo siły i wiary Jej Rodzicom,którzy teraz tego bardzo potrzebują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy6.3.15

    Kochany Ojcze..prosze modl sie o zdrowie dla Sebastiana..wysluchaj mojej prosby amen

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy28.3.15

    Św. Janie Pawle II tak bardzo Cię proszę o wstawiennictwo za moją siostrą chorą na raka, wypraszaj dla niej łaski u Miłosiernego Boga. Nie pozwól , aby wynik badania , na który czekamy odebrał nam nadzieję, tak bardzo ufam w Twoją moc, umacniaj moją rodzinę w miłości i pokoju, nie pozwól nam zwątpić,Niech się stanie wola Twoja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy7.4.15

    Święty Janie Pawle II , proszę CIę o wstawiennictwo za moim mężem Leszkiem.Proszę pozwól mu pokonać tę straszną chorobę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy8.4.15

    Św. Janie Pawle II bardzo Cię proszę o zdrowie dla kochanego człowieka, Jerzego , niech go nie opuści wiara, nadzieja i siła której tak dużo zawsze miał. Nie pozwól żeby odszedł. Niech się stanie wola Twoja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochany Janie Pawle II, błagam Cie u uzdrowienie mojej mamusi. Nie pozwól jej tak cierpieć. Błagam. Tylko Ty nam zostałeś. KOCHAMY CIE.

    OdpowiedzUsuń
  13. BLAGAM O ZDROWIE DLA MOJEJ MAMUSI.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy14.6.15

    Błagam,o uzdrowienie z choroby nowotworowej mojej mamusi,ona tak chce żyć i czynić dobro...kochany papieżu Janie Pawle ll ....ula prosi...

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy14.6.15

    Uzdrów moją kochaną mamusie. Błagam ula

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy17.6.15

    Janie Pawle II, Ojcze Święty, proszę Cię o łaskę zdrowia i błogosławieństwo dla mojego taty. Mamie i nam wszystkim daj siłę, aby mogła wspierać Go w chorobie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  17. Błaga o uzdrowienia mojego. Szynka Ksawerego z nowotworu on ma tylko 3 klatka prosze

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy25.6.15

    ojcze święty, proszę cię o wyleczenie mojego ojca Michała po ciężkiej operacji

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy28.6.15

    Święty Janie Pawle II, proszę o zdrowie dla mojej ukochanej cioci Zosi, która prawie nie chodzi. Daj jej siłę proszę, daj zdrowie mojej mamie, która się nią opiekuję.
    B.K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy30.6.15

    Ojcze Święty proszę Cię o uzdrowienie mojego chłopaka Marcina. Amen

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy2.7.15

    ojcze święty proszę cię o zdrowie dla mojego ojca po ciężkiej operacji

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy7.7.15

    Ojcze Swiety prosze o cud wyzdrowienia dla Nathalie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy28.8.15

    Kochany Ojcze Święty proszę Cię o zdrowie dla mojej cioci, która jest chora na raka. Daj jej siłę w walce z tą ciężką chorobą, a całej rodzinie daj siłę i wytrwałość w tej ciężkiej dla nas chwili. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  24. OJCZE SWIETY PROSZE O UZDROWIENIE I BLOGASLIENSTWO DLA PIELENIEGNIARKI BASI PO WYPATKU Z WROCLAWIA DAJ SILY JEJ W WALCE NIEPOZWOL BY ODESZLA

    OdpowiedzUsuń
  25. OJCZE ŚWIĘTY PROSZĘ CIE O UZDROWIENIE DLA MOJĘJ MAMY ,KTORA JEST W SZPITALU W CIĘZKIM STANIE ,PROŚZĘ CIĘ O TWOJE WSTAWIENNICTWO DLA NIEJ ABY MIAŁA SIŁE WALCZYĆ Z CHOROBĄ I WRÓCIC DO DOMU...BŁAGAM CIĘ MÓJ NAJUKOCHAŃSZY OJCZE..

    OdpowiedzUsuń
  26. KOCHANY OJCZE ŚWIĘTY PROSZĘ CIĘ O ZDROWIE DLA MOJEJ KOCHANEJ MAMY ,ABY MIAŁA SIŁE WALCZYC Z CHOROBĄ ,PROSZĘ CIE O TWOJE WSTAWIENNICTWO ZA NIĄ I NIE POZWÓL ABY MNIE ZOSTAWIŁA SAMĄ...

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy5.10.15

    PROSZE CIE BOZE OZDROWIE DLA MOJEGO MEZA .PROSZE O TO ZEBY RZUCIL PALENIE

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy22.10.15

    Najukochańszy Ojcze Święty proszę o łaskę zdrowia dla mojej maleńkiej wnuczki Laury. Otocz ja swoją opieką, a jej rodzicom daj siłę, nadzieję i wsparcie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy3.11.15

    Janie Pawle II proszę cię o zdrowie dla mojej chorej siostry. Niech Bóg da jej wiarę i nadzieję w wyzdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy3.11.15

    Janie Pawle II proszę Cię o uzdrowienie dla mojej chorej siostry. Niech Pan bóg da jej siłę, wiarę i nadzieję w walce z chorobą

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy9.11.15

    NASZ UKOCHANY OJCZE ŚWIĘTY PROSZĘ O POMYŚLNY PRZEBIEG OPERACJI I UZDROWIENIE Z CHOROBY NOWOTWOROWEJ,MOJEJ NAJUKOCHAŃSZEJ WNUCZKI JADWIGI,JEST ONA TAK MŁODA.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy18.11.15

    prosze o uzdrowienie mamy

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy18.11.15

    prosze o uzdrowienie mamy

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy17.12.15

    Ojcze Święty proszę Cię o szybki powrót do zdrowia mojego zięcia Macieja,aby mógł uczestniczyć w narodzinach swojej dziedziny i był wsparciem dla rodziny. Proszę Cię także o szczęśliwe rozwiązanie dla mojej córki Izuni. Tobie Ojcze Święty ofiaruję cierpienia, których poznajemy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy17.12.15

    Ojcze Święty proszę Cię o szybki powrót do zdrowia mojego zięcia Macieja,aby mógł uczestniczyć w narodzinach swojej dziedziny i był wsparciem dla rodziny. Proszę Cię także o szczęśliwe rozwiązanie dla mojej córki Izuni. Tobie Ojcze Święty ofiaruję cierpienia, których poznajemy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy19.12.15

    Ojcze Święty dziękujęCi, że otoczyłeś opieką chorego Maciusia i wznoszę błagania wstaw się do Boga Ojca o całkowite uzdrowienie. Proszę Cię także o opiekę dla Izuni, aby szczęśliwie urodziła małżeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy22.1.16

    Ojcze Święty Janie Pawle II proszę spraw,ażeby mój brat wyzdrowiał z ciężkiego udaru dopomóż mu i otaczaj go swoją opieką.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy10.2.16

    Ojcze Święty, proszę o wstawiennictwo i modlitwę o zdrowie dla mojej kochanej Mamy, która zachorowała na raka. tak bardzo się boimy...Dziękuję za dotychczasowe łaski uzdrawiające dla mojej Rodziny ..

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy27.2.16

    Proszę Cię Janie Pawle, zanieś moją modlitwę do Boskiego serca, niech moja ciocia Jadwiga wygra walkę z rakiem i powróci do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojcze Święty proszę cię o uzdrowienie mojej kochanej synowej Marty.Ojcze Święty uchroń ją przed rakiem i przedwczesną śmiercią.Błagam z całą mocą pomóż jej wyzdrowieć.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy5.3.16

    Ojcze Święty proszę o zdrowie i opieke dla moich dzieci Bartusia i Madzi.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy8.3.16

    Kochany Ojcze Święty Janie Pawle II głupio mi non stop o coś Cię prosić ale tylko modlitwa i nadzieja mnie trzyma w moich rozterkach. Tak bardzo Prosimy wstaw się w naszej sprawie u naszego kochanego Pana o łaskę uzdrowienia naszej córeczki z białaczki. Karolinka ma wznowę choroby po trzech latach w tamtym leczeniu byłeś z nami i teraz bardzo Cię proszę nie opuszczaj nas. Proszę przyczyń się aby chemia ,którą dostaje zniszczyła do zera komórki nowotworowe a złagodź skutki uboczne tegoż leczenia. Tak bardzo Cię proszę żeby nasza córeczka wyleczyła się trwale z nowotworu i cieszyła się życiem jak to robiła do tej pory, a nam dodaj siły. Dziękuję Ci za wszystko co dla nas zrobiłeś i nie opuszczaj nas. Ania z Piotrem

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy10.3.16

    Ojcze Święty błagam Cię o uzdrowienie mojego taty z choroby nowotworowej. Błagam pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy24.3.16

    blagam o zdrowie syna meza moje amen

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy4.4.16

    Ojcze Święty ,proszę o opiekę nad moim synem i jego rodziną

    OdpowiedzUsuń
  46. Proszę Ciebie Janie Pawle II o wstawiennictwo u Ojca za mojego tatę o jego uzdrowienie duchowe oraz wyzwolenie z ciężkiej choroby.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy20.4.16

    Ojcze Święty Janie Pawle II proszę Cie o siłę ,dobre wyniki i zdrowie dla mojej wnuczki Alicji i jej wspaniałych rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy21.4.16

    Ojcze Święty proszę o uzdrowienie mojej żony Renaty z tej ciężkiej choroby jaką przechodzi. Błagam Cię Ojcze Święty, pomóż Renacie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy27.4.16

    Święty Janie Pawle II, proszę Cię o wstawiennictwo u Boga za moją przyjaciółkę, aby jej choroba nie postępowała, aby ona znów była szczęśliwa i abym mogła kiedyś znów ujrzeć jej radość gdy się spotkamy. Choroba ją bardzo zmieniła, a ja wiem, że Bóg jej pomoże wyjść z tego obronną ręką. Święty Janie Pawle II proszę o pomoc i zdrowie dla przyjaciółki.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy7.10.20

    Święty Janie Pawle II proszę cię o łaskę uzdrowienia dla mojego taty z ciężkiej choroby nowotworowej i o łaskę nawrócenia żeby chodził do kościoła i żeby zaczął się modlić prosi w tej intencji ukochany syn Michał 17 lat który go bardzo kocha

    OdpowiedzUsuń
  51. Janie Pawle II prosze cie o uzdrowienie dla moiej Babci Hani.Ktora lezy w szpitalu w spiaczce farmakologicznej po dwoch przebytych operacjach.Janie Pawle II dodaj jej sily,zaopatrz jej rany rowniez te psychiczne bardzo duzo przeszla prosze tez o wsparcie dla personelu medycznego I o laske nawrocenia Babci by chodzila do kosciola.Bardzo cie o to prosze.Jej ukochany wnuk 37 letni kamil ktory ja bardzo kocha

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy29.8.22

    Janie Pawle II proszę weź w opiekę moją siostrę Urszulę i wstaw się za nią

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy2.7.23

    Janie Pawle II prosze cie o stawiennictwo u Pana Boga za moja ciezka chora mame i wez ja w opieke zeby mogla wuzdrowiec.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy29.9.23

    Ojcze Święty błagam o zdrowie dla mojego męża, proszę z całego serca o opiekę nad nim, żeby wyzdrowiał.

    OdpowiedzUsuń