Modlitwa narzeczonych

Dobry Ojcze, stajemy przed Tobą pełni nadziei i optymizmu. Ty znasz nasze pragnienia i wiesz, że się kochamy. Chcemy założyć rodzinę, chcemy ją budować w oparciu o Twoje słowa, o Twoją miłość i obecność wśród nas.

Święty Jan Paweł II mówił, że "małżonkowie są stałym przypomnieniem dla Kościoła tego, co dokonało się na krzyżu; wzajemnie dla siebie i dla dzieci są świadkami zbawienia, którego uczestnikami stali się poprzez sakrament. Małżeństwo jest pamiątką, uobecnieniem i proroctwem tego zbawczego dzieła Chrystusa.

Za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, papieża, który ukazywał piękno czystej miłości, prosimy Cię, Ojcze, umocnij i uświęć nasza miłość. Niech przez cały czas trwania naszego narzeczeństwa i małżeństwa będzie ona odbiciem miłości Jezusa do Kościoła. Amen.

W: Modlitewnik za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, Rafael, Kraków 2014.

6 komentarzy:

  1. Anonimowy13.2.15

    Proszę o miłość do A..

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy23.12.15

    Proszę o dobrego chłopaka na męża dla mojej córki .

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę Cię Swięty Janie Pawle II o wstawiennictwo za nami, a zwłaszcza za S., aby nie obawiał się miłości do mnie lecz potrafił pokochać mocno, prawdziwie i szczerze oraz abym ja umiała tę miłosć odwzajemić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy29.3.16

    Ojcze Świety, uratuj moje małżeństwo. Amen

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojcze święty proszę Cię o łaski uswiecajace za mojego syna Artura i jego dziewczynę . Pomóż im aby przeszli ze sobą szczęśliwie przez życie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojcze święty proszę Cię o łaski uswiecajace dla mojego syna Artura i jego dziewczynę . Pomóż im aby przeszli ze sobą szczęśliwie przez życie .Amen

    OdpowiedzUsuń