Litania do Jana Pawła II


Kyrie eleison, Christe eleison, Kyrie eleison.
Chryste usłysz nas, Chryste wysłuchaj nas.
Ojcze z nieba, Boże - zmiłuj się nad nami.
Synu Odkupicielu świata, Boże - zmiłuj się nad nami.
Duchu Święty, Boże - zmiłuj się nad nami.
Święta Trójco, Jedyny Boże - zmiłuj się nad nami.
Święta Maryjo - módl się za nami.

Święty Janie Pawle, módl się za nami
Zanurzony w Ojcu, bogatym w miłosierdzie,
Zjednoczony z Chrystusem, Odkupicielem człowieka,
Napełniony Duchem Świętym, Panem i Ożywicielem
Całkowicie oddany Maryi,
Przyjacielu Świętych i Błogosławionych,
Następco Piotra i Sługo sług Bożych,
Stróżu Kościoła nauczający prawd wiary,
Ojcze Soboru i wykonawco jego wskazań,
Umacniający jedność chrześcijan i całej rodziny ludzkiej,

Gorliwy Miłośniku Eucharystii,
Niestrudzony Pielgrzymie tej ziemi,
Misjonarzu wszystkich narodów,
Świadku wiary, nadziei i miłości,
Wytrwały Uczestniku cierpień Chrystusowych,
Apostole pojednania i pokoju,
Promotorze cywilizacji miłości,
Głosicielu Nowej Ewangelizacji,
Mistrzu wzywający do wypłynięcia na głębię,
Nauczycielu ukazujący świętość jako miarę życia,
Papieżu Bożego Miłosierdzia,
Kapłanie gromadzący Kościół na składanie ofiary,
Pasterzu prowadzący owczarnię do nieba,

Bracie i Mistrzu kapłanów,
Ojcze osób konsekrowanych,
Patronie rodzin chrześcijańskich,
Umocnienie małżonków,
Obrońco nienarodzonych,
Opiekunie dzieci, sierot i opuszczonych,
Przyjacielu i Wychowawco młodzieży,
Dobry Samarytaninie dla cierpiących,
Wsparcie dla ludzi starszych i samotnych,
Głosicielu prawdy o godności człowieka,
Mężu modlitwy zanurzony w Bogu,
Miłośniku liturgii sprawujący Ofiarę na ołtarzach świata,
Uosobienie pracowitości,
Zakochany w krzyżu Chrystusa,
Przykładnie realizujący powołanie,
Wytrwały w cierpieniu,
Wzorze życia i umierania dla Pana,

Upominający grzeszników,
Wskazujący drogę błądzącym,
Przebaczający krzywdzicielom,
Szanujący przeciwników i prześladowców,
Rzeczniku i obrońco prześladowanych,
Wspierający bezrobotnych,
Zatroskany o bezdomnych,
Odwiedzający więźniów,
Umacniający słabych,
Uczący wszystkich solidarności,

Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata - przepuść nam, Panie.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata - wysłuchaj nas. Panie.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata - zmiłuj się nad nami.

Módl się za nami święty Janie Pawle.
Abyśmy życiem i słowem głosili światu Chrystusa, Odkupiciela człowieka.

Módlmy się:
Miłosierny Boże, przyjmij nasze dziękczynienie za dar apostolskiego życia i posłannictwa św. Jana Pawła II i za jego wstawiennictwem pomóż nam wzrastać w miłości do Ciebie i odważnie głosić miłość Chrystusa wszystkim ludziom. Przez Chrystusa, Pana naszego.
Amen.

(modlitwa posiada imprimatur metropolity krakowskiego, kard. Stanisława Dziwisz, z 12 kwietnia 2011 r.)

260 komentarzy:

  1. Anonimowy11.10.12

    Ukochany Janie Pawle II,kochamy Ciebie. Spraw aby mój mąż Józef był zwolniony od strasznej choroby nowotworowej, jesli jest na to Wola Najwyzszego Pana nieba i ziemi. Wstaw się do Królowej Polski i świata Maryi. Bardzo Cię o to proszę, stroskana żona Barbara.

    12.10.2012r.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15.10.12

    W imię Ojca i Syna i Ducha Świętego. Amen. Błogosławiony i dla mnie święty Janie Pawle II, proszę wstaw się za mnie do Boga Wszechmogącego o uzdrowienie mnie z nowotworu, abym mogła służyć mojej rodzinie i innym ludziom, oraz wychwalać dobroć Pana. Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12.1.15

      Ojcze święty dziękuję za wszelkie łaski za opiekę proszę pomóż mi w mojej chorobie daj mi szanse waldek

      Usuń
    2. Anonimowy17.4.15

      Przyłączam się do tych próśb idziękuje za wszelkie łaski

      Usuń
  3. Anonimowy14.1.13

    Ojcze Swiety,wstaw sie za mna..Ty wiesz jak bardzo potrzebuje Bozego milosierdzia i laski wiary.uzdrowienia mnie ze slabosci ciala i ducha..

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14.1.13

    Ukochany Ojcze sw, Blagam o dobre wyniki badan mojego meza Johna , blagam o zdrowie blagam o pomoc. Dziekuje. Z

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14.1.13

    Najukochanszy Ojcze Sw, Blogoslawiony Janie Pawle II blagam o zdowie i bezpieczenstwo dla Kasi blagam o laski dobrze Ci wiadome, dobrze Bogu i Matence Najswietszej wiadome. Dziekuje Z

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15.1.13

    Ojcze święty, błagam Cię z całego serca uproś u Boga życie i szybki powrót do zdrowia dla mojego synka, Marcinka. Z głębi serca Ojcze Święty o to Cię proszę. Beata

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy15.1.13

    Najukochanszy Ojcze Sw nasz wspanialy Rodaku! Blagam z calego serca o uzdrowienie Karolinki z ciezkiej choroby nowotworowej. Blagam w imieniu jej coreczek o wstawiennictwo. Dziekuje Panu Bogu i Matence za laski za naszego Ojca sw.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17.1.13

    Najukochnszy Ojcze sw, z calego serca blagam o wstawiennictwo w uzdowieniu Joanny z choroby nowotworowej. Ojcze Ty nas nauczales ze dla Boga wszystko jest mozliwe. Pocieszeni ta nowina skladamy Bogu przez Twoje rece te wielka prozbe. Dziekujemy

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19.1.13

    Ukochany Ojcze sw, serdecznie dziekuje za otrzymana laske i wysluchana modlitwe, dziekuje z calego serca Panu Bogu i Matence Najswietrzej razem ze sw Jozefem, sw Judzie Tadeuszowi i sw Antoniemu dziekuje za poparcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20.1.13

    Ukochany Ojcze Święty bardzo proszę o zdrowie dla mojej teściowej i łaskę zdrowia dla mnie, abym mogła wychować dzieci i służyć rodzinie. Dziękuję za wszystkie łaski już otrzymane.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy22.1.13

    Blogoslawiony Ojcze Swiety spraw za posrednictwem Serca Jezusa i Niepokalanej Matki Bozej uzdrowienie mojego osiemnastoletniego syna Dominika z nieuleczalnej choroby (stwardnienie rozsiane).

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy2.4.13

    Ojcze Świety, pomoż mi odnaleść prawdziwą miłość tu na ziemi w postaci dziewczyny a prztyszłej żony aby mogł nią być ta która teraz w moim sercu jest, oraz o moc i prowadzenie Ducha Świętego na studiach abym zaliczył semest bez poprawek i mogł się radować w wakację, jęśli taka mogła byc wola Pana Boga, bardzo proszę o wsparcie marcin.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy9.4.13

    Ojcze Święty błagam o uzdrowienie z choroby nowotworowej małego Pawełka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy27.4.13

    Ojcze Święty proszę Cię o wstawiennictwo, jeżeli w swej mądrości uznasz, że jest potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17.6.13

      Ojcze Święty, z głębi serca dziękuję za dotychczasowe wstawiennictwo, dzięki któremu moja prośba została wysłuchana przez Pana Boga. Pokornie proszę o dalszą opiekę i wsparcie. Modląc się codziennie zyskałam spokój i chęć do przezwyciężania codziennych trudności.

      Usuń
  15. Anonimowy2.5.13

    Błogosławiony Janie Pawle II, przez Twoje wstawiennictwo u Matki Bożej, totus tuus, zawierzam całe moje życie, moje zdrowie,proszę o uzdrowienie mnie z mojej choroby,bym mogła wychować moje maleńkie dzieci, zawierzam życie mojego męża i dzieci, proszę o zdrowie dla nich i błogosławieństwo

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy10.5.13

    Ojcze Święty proszę Cię owstawiennictwo do Boga za mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy14.5.13

    Kochany nasz Błogosławiony, bardzo cię proszę o pomyślną maturę dla mojej córki Pauli, która właśnie pisze chemię. Proszę Cię Janie Pawle, prowadź ją właściwą drogą, pomóż jej w decyzjach związanych z przyszłością, prowadź drogą ku Ojcu Niebieskiemu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy14.5.13

    Błogosławiony Janie Pawle, proszę Cię o wstawiennictwo u Boga Ojca. Uproś zdrowie dla naszej rodziny: mojego męża, dzieci , naszych rodziców i moje. Ufam, że Pan łaskawie raczy wysłuchać Twojego wstawiennictwa kochany pośredniku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy22.5.13

    Ojcze święty, błagam Cię z całego serca i całych sił uproś mi u Pana Boga szybki powrót do zdrowia dla naszego kochanego Franusia...Dziękuję Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy28.5.13

    Ojcze święty, błagam o wstawiennictwo do Najświętszej Maryi Panny o uzdrowienie mojego ukochanego męża Andrzeja. Błagam ,by było mu dane pokonać chorobę nowotworową i pozostać z nami. Wiele razy prosiłam Cię, Ojcze święty, o przywrócenie spokoju duszy i zawsze byłam wysłuchana - błagam, byś i tym razem wstawił się za nami u Pana Boga i uprosił życie dla mojego męża. Monika

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy14.6.13

    Wielki przyjacielu dzieci i młodzieży pokornie proszę o wstawiennictwo u Pana Boga i uzdrowienie mojej uczennicy Eweliny, która kilka lat temu uległa wypadkowi. A.N.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy18.6.13

    Ojcze Święty, módl się za nami, dopomóż nam, błagam. Błagam o uzdrowienie mojego męża - aby leczenie pomogło i powrót syna - aby zrozumiał i wybaczył.Monika

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy3.7.13

    Ojcze Święty błagam Cię o wstawiennictwo u Pana Boga aby mój największy Przyjaciel chodzący po tej ziemi, jednocześnie mój były Partner chciał dać mi jeszcze jedną szansę. Wyproś łaskę Ojcze u Najświętszej Maryi w mojej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy31.7.13

    Błogosławiony Janie Pawle, pragnę z całego serca podziękować za wszystkie łaski , które za Twoim pośrednictwem otrzymaliśmy. Proszę , nie opuszczaj nas i wstaw się za nami do Boga Ojca. Błagam o życie dla mojego męża i wybaczenie mojego syna.Monika

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy21.8.13

    Błogosławiony Janie Pawle, proszę o Twoje wstawiennictwo i wyproszenie łask u Pana Boga, aby nasze maleństwo rozwijało się prawidłowo i urodziło się zdrowe, aby testy prenatalne i usg genetyczne wyszły prawidłowe, abym w pełni mogła radować się z cudu macierzyństwa. Jolanta

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy3.9.13

    Błogosławiony Ojcze Święty,Janie Pawle II,błagam o Twe wstawiennictwo u Najświętszej Panienki i Pana Boga w intencji syna o łaskę zdania egzaminów i ukończenie studiów.Dopomóż Ojcze,proszę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Błogosławiony Janie Pawle II wyproś łaskę zdrowia i życia dla Ani.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy22.9.13

    Błogosławiony Janie Pawle II błagam Cię o wstawiennictwo do Pana Boga Najświętszego w sprawie uzdrowienia z choroby nowotworowej mojej mamy Bernadetty oraz o zdrowie dla mojej córeczki Nikoli, której przybycie na świat było jednym z Cudów Bożych.Błagam o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy28.9.13

    błogosławiony Janie Pawle 2 proszę o szczęśliwy przebieg zabiegu czuwaj na demną i na lekarzem prowadzącym zabieg na jego dłoniami kieruj nim i błagam cie żeby się dobrze czół po zabiegu kochany ojcze święty

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy29.9.13

    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus. Błogosławiony Janie Pawle II, Ty który swoim słowem , swoją postawą zmienialeś tyl ludzi, wpłynołeś na zmiany a całym świecie proszę wysłuchaj mej prośby, wiem,ciągle błądze sama niewiedząc co ta naprawdę potrzeęco pon robić, z kim powimam związać sooje życie.Ty znasz moje serce proszę Cię o pomoc w znalezieniu męża, bym mogła jeśli taka jest wola Boża załoyć rodzinę , potrafić kochać prawdziwą nieymagającą nieoceniająą miłością, bym moogła urodzić dzeci i wchować je na dobrych katolików , proszę też o pracę. Pozwól mi upotać się z uczuciem niemocy bezsilności, beznadziei i daj dobry spokojny sen. Ojcze nasz który jesteś w niebie święć się imie Twoje, przyjdz królestwo twoje bądz wola twoja jako na ziemi tak i w niebie chleba naszeego powszedniego daj nam dzisiaj i odpuść nam nasze winy jako i my odpudzczamy nszym winowajcom i nie wódz nas na pokudszenie ale nas zbaw od złego Amen. Panie Boże zapłć

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy14.10.13

    KOCHANY OJCZE SWIETY WSTAW SIE ZA MOJA RODZINA I W MOJEJ SPECJALNEJ INTENCJI.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy18.10.13

    Proszę Cię Ojcze Święty
    wstawiaj się modlitwą u Najswiętszej
    Maryji Panny o łaske uzdrowienia
    Zdzisławy i Jolanty ..... na duszy ,ciele.i umysle...
    .Panie Jezu... Zanurz nas, proszę, w Twojej miłości,
    otul swoim miłosierdziem....
    Proszę o zdrowie i staly kontrakt dla Joli
    i błogosławieństwo Boże dla nas....
    Proszę okryj nas swym płaszczem chroń
    od złego i prowadz.Polecamy Ci wszystkie
    nasze sprawy i wierzymy że zawsze jestes
    z nami.Proszę pomóż nam
    i uwolnij mnie z moich lęków........

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy22.10.13

    Ukochany Ojcze Święty, Błogosławiony Janie Pawle II bardzo prosimy Cię o modlitwę za naszą rodzinę, o pomoc w zdobyciu pracy, o wyjście z wszystkich problemów finansowych,spłatę kredytów, długów i zobowiązań. Ta ciężka sytuacja, która nas doświadcza jest dla nas bardzo trudna, nie możemy znaleźć wyjścia z tej sytuacji. Wierzymy, że Ty Błogosławiony Janie Pawle, wyprosisz nam u Matki Najświętszej łaskę Miłosierdzia Bożego nad nami. Ojcze Święty, Twój wzrok przenikał dusze człowieka, niech czuwa nad nami spojrzenie Twej Wielkiej Miłości zanurzonej w Miłosiernym Bogu. Hanna i Adam z rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy11.12.13

    Ojcze Święty wiem że jesteś ze mną, błagam Cię, wyproś dla mnie u Boga łaskę powrotu do zdrowia fizycznego i psychicznego. Dziękuję. K.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy30.12.13

    Bł Janie Pawle II dopomóż mojemu mężowi w troskach i problemach pracy samorządowej.Proszę o cud aby zapanował pokój w naszym społeczeństwie aby prawda i dobro zwyciężało

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy16.1.14

    Blagam o zdrowie dla malego Miloszka który walczy z nowotworem mózgu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy6.2.14

    Kochany Janie Pawle II, Obrońco nienarodzonych, proszę o zdrowie maleństwa ,które córka Joanna nosi pod sercem, wstaw się o zdrowie dla matki i dziecka.Ochroń tę kruszynę i daj,by przyszło zdrowo na świat.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy6.2.14

    Ojcze Święty,proszę o łaskę nadziei dla bezrobotnego syna.Błagam,wstaw się u Matki Dobrej Rady, by dała mu wsparcie przez pracę i otoczyła go swą miłością

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy20.2.14

    Janie Pawle II, proszę gorąco,wyproś u Pana łaskę zdrowia dla mamy,pomóż jej w walce z nowotworem i daj nadzieję ,by była z nami.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy28.2.14

    Ukochany Janie Pawle II,proszę o łaskę zdrowia dla ciężko chorego męża Romana i opiekę nad całą moją rodziną .Proszę cię szczególnie w tym momencie o wstawiennictwo u Matki Bożej o opiekę dla męża , który jest na stole operacyjnym z powodu guza mózgu.Proszę za Twoim wstawiennictwem o szczęśliwy przebieg operacji i szybki powrót do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy14.3.14

    Ojcze Święty,powierzam Twojej opiece naszą Mamę,która cierpi na nowotwór.Błagam o udaną operację i powrót Mamy do nas.Matko Nieustającej Pomocy ochraniaj Ją.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy17.3.14

    Ukochany Ojcze Święty,proszę o wstawiennictwo w intencji mamy chorej na raka,otocz ją opieką i wyproś u Boga szczęśliwą operację.Przez Matkę Bożą Licheńską błagam o zdrowie dla niej

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy18.3.14

    Ojcze Święty....Pan Bóg obdarował moją córkę największym szczęściem, które nosi pod sercem...zwracam się do Ciebie - wstaw się za nimi, o życie tego maleństwa, a może maleństw....wyproś dla nich łaskę u Pana Boga, spraw by tym razem Pan Bóg ocalił je...Ojcze Święty wybacz mi,że wcześniej o nic Cię nie prosiłam...widać byłam głucha, zawsze myślałam, że masz tyle spraw, a gdzie tu jeszcze głowę Ci zawracać...Ojcze Święty...pomóż

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy19.3.14

    Błagam o zdrowie, bym mogła służyć pomocą swoim najbliższym.Ojcze Święty,wyproś dla mnie tę łaskę

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy23.3.14

    Ojcze Święty,błagam o szczęśliwą operację Mamy chorej na raka,błagam ochroń ją od cierpienia i pozwól,by wróciła do nas.Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy26.3.14

    Błagam o zdrowie i szczęśliwą operację dla mamy chorej na raka,Ojcze Święty wyproś dla niej te łaski i czuwaj nad nią

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy27.3.14

    Ojcze Święty,błagam,abyś dzisiaj otoczył szczególna opieką mamę,która ma operację nowotworową.Czuwaj nad nią , daj jej siłę,nadzieję na zdrowie i chroń przed cierpieniem.Jezu, ufamy Tobie.córki

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy31.3.14

    Ojcze święty, uproś łaskę wyzdrowienia dla mojego synka Karolka

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy31.3.14

    Ojcze Święty wyproś u Pana łaskę wyzdrowienia dla mojego synka Karolka.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy1.4.14

    Ojcze proszę o zdrowie i porozumienie dla całej rodziny i by Adam nie zaczął pić.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy4.4.14

    Ukochany Ojcze święty... Odchodząc uzdrowileś mnie wypełniając moje zycie pustką, brakiem Twojej Osoby, jednak cały czas czuję Twoją obecność. Proszę Cię spraw aby moj ukochany syn zdrowo sie rozwijał a podejrzenia lekarzy okazały się mylne. Daj mi siłę abym mogła dla mojej rodziny być opodporą

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy8.4.14

    Ojcze Święty,błagam o łaskę zdrowia po ciężkiej operacji nowotworowej dla mamy,daj proszę nadzieję,siłę i wiarę w pokonanie choroby.Otaczaj ja opieką, wzmacniaj i pozwól jej być jeszcze z nami.Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy13.4.14

    Ojcze Święty,proszę gorąco o wstawiennictwo u Boga dla mojej mamy,która cierpi na nowotwór. Wybłagaj dla niej zdrowie,daj nadzieję i siłę.Matko Nieustającej Pomocy broń jej i otocz swym miłosierdziem

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy14.4.14

    Ojcze sw. do Ciebie sie uciekam I wierze ze otrzymam laske zdrowia bym mogla nasal cieszyc side zyciem I sluzyc Panu I mojej ukochanej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy17.4.14

    Ojcze Święty,błagam o łaskę zdrowia dla mamy chorej na nowotwór,pozwól jej ,by jeszcze była z nami,wspieraj ją siłą w walce z ciężką chorobą,ochraniaj przed cierpieniem.Matko Boża Licheńska, otaczaj ją swą miłością

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy18.4.14

    Ojcze Święty, Ty wiesz co zaprząta mi teraz myśli i nie daje spokoju. Proszę Cię z całego serca wstaw się za mną u Boga, aby wysłuchał mojej prośby. Błagam o łaskę, której bardzo teraz potrzebuję. Wiem, że nic nie dzieje się bez przyczyny, dlatego ufam, że jest jeszcze nadzieja w mojej sprawie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy19.4.14

    Błogosławiony Janie Pawle II wstaw się za mną do Boga o dar macierzyństwa. Proszę

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy27.4.14

    Święty Janie Pawle II, w dniu Twojej kanonizacji z Twoim pośrednictwem pokornie proszę Miłosiernego Boga o łaskę uwolnienia mojego męża od nałogu alkoholizmu, a mojej córce pozwól powrócić na drogę wiary i miłości chrześcijańskiej. Maria

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy27.4.14

    Święty Janie Pawle II, za Twoim pośrednictwem pokornie proszę Miłosiernego Boga o łaskę uwolnienia mojego męża od nałogu alkoholizmu

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy28.4.14

    Święty Ojcze, proszę o wstawiennictwo w mojej sprawie. Proszę, żeby mąż wrócił do domu. Proszę, żeby był zdrowy i by żyliśmy w szcześciu. dziękuję ms.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy3.5.14

    Ojcze Święty miej naszą rodzinę w opiece, proszę o zdrowie dla mojej córki Alicji i natchnienie dla mojego syna który będzie szedł do I komunii Świętej i aby mąż miał siłę przeciwstawiać się nałogom a mi cierpliwości.Dziękuję Ojcze

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy6.5.14

    ojcze święty miej opiekę nad moją całą rodziną nad ich zdrowiem moimi synami wnusią żoną a także mną żeby młodszy syn nie miał problemów w szkole i spraw żeby doczekał się zdrowego potomka

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy14.5.14

    Święty Janie Pawle II błagam Cię wstaw się do Miłosiernego Boga za moim Synem Pawłem, wyproś dla niego zdrowie i szczęśliwą operacje.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy14.5.14

    Święty Janie Pawle błagam Cię o wstawiennictwo do Boga Najwyższego za moim synem Pawłem, uproś dla niego łaskę zdrowia i szczęśliwą operację.

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy16.5.14

    Ojcze Święty, Janie Pawle II , błagam o powrót do zdrowia mojego Tatusia, Dziadka mojej córeczki Olivki.... leży po zawale w szpitalu...Oddycha sam...ale ma zapalenie płuc... Walczy i chce już być z nami... Módl się za Dziadka Sławka , Olivka tęskni za Nim i nie zrozumie, jeśli by Go zabrakło...Ma dopiero 3 latka.....

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy23.5.14

    Ojcze Św. ja wierze, ze mi dopomożesz. Czuje się coraz gorzej, ale nie mam odwagi i siły powiedzieć o tym najbliższym. Moja mama by się załamała, a i tak ma mnóstwo problemów. Błagam Cie Ojcze Święty, przytul mnie do siebie i wyproś łaski u Pana naszego abym powróciła szczęśliwie do zdrowia. Mam tak małego synka...Proszę .

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy23.5.14

    Ojcze Święty blagam Cię o wstawiennictwo za mnie u Pana Boga upros dla mnie łaskę o powrót mój do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy23.5.14

    Ojcze Święty bardzo proszę o wstawiennictwo u Pana Boga o laske zdrowia dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy28.5.14

    Ojcze Święty, proszę o potrzebne łaski
    i dar zdrowia dla p.Stasi chorej na nowotwór
    - dziękuję za Twoje wstawiennictwo - B.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy4.6.14

    Ojcze Święty proszę Cię o pomoc w założeniu rodziny, pomóż mi spotkać dobrego męża,proszę Cię również o dar macierzyństwa,oraz o uzdrowienie Tomka

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy5.6.14

    Święty Janie Pawle II błagam, abym dostała pracę o którą się staram i i abym znalazła dobrego męża, który się mną zaopiekuje...

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy5.6.14

    Ojcze Swiety wyproś mi tą łaskę o ktorą Cie tak gorąco proszę...

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy7.6.14

    Święty Janie Pawle II chylę swe czoło ku Tobie prosząc o cud za Twoim wstawiennictwem, choćby na jakiś określony czas wedle Bożej Woli lecz aby chora o której myślę mogła w lepszym samopoczuciu doczekać tego co pragnie z całego serca ujrzeć jeszcze na naszym padole ziemskim a potem niech się dzieje Wola Boża amen.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy7.6.14

    ojcze wspieraj moją rodzinę daj zdrowie mojej córeczce nie pozwól by stał się nam krzywda oddal od nas wszelkie zło i spraw bym miał zawsze prace/pobłogosław naszą rodzinę .Amen

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy11.6.14

    Trzy tygodnie temu, kiedy dowiedziałam się że umiera mój Tata, byłam daleko od domu. Błagałam Boga abym mogła zdążyć dojechać i się pożegnać. Tata nie umarł, ale teraz leży i cierpi a ja myślę że to przeze mnie, że moje prośby przerwały mu odejście do Ojca i mam straszne wyrzuty sumienia.Błagam Janie Pawle uproś u Boga albo zdrowie albo spokojną śmierć dla mojego Taty. Przepraszam Cię Boże, za to że sprzeciwiłam się Twojej Woli. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy12.6.14

    Św Janie Pawle II proszę o uzdrowienie mojej rodziny abyśmy byli jedno w Chrystusie a szczególnie proszę o zdrowie duszy i ciała moich wnucząt i najmłodszego synka,wstaw się za mną bym znalazła pracę i była pomocna ibym zawsze zgadzała się z wolą Bożą Amen

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy17.6.14

    Sw. Janie Pawle 2 blagam cie zeby moj maz wyzdrowial jak napredzej bo bardzo cierpi , I blagam cie zeby moj syn znalazl sobie zone I chodzili do kosciola byli dobrom rodzinom , I zrbym z mezem widziala nazsego syna w kosciele z zonom I dziecmi przed moim odejcie z tego swiata blagam cie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy17.6.14

    Sw, Ojcze blagam cie o wysluchanie mojego blagania do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy21.6.14

    Św. Janie Pawle, módl się za moją córką Beatą, aby się odnalazła!

    OdpowiedzUsuń
  80. Św.Janie Pawle ,módl się za moja siostrę żeby miała siłę tych złych chwilach i żeby jej mąż wrócił do niej z powrotem cały i zdrowy !!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy28.6.14

    Święty Janie Pawle proszę o Twoje wstawiennictwo w ratowaniu małżeństwa mojej córki

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy28.6.14

    Ojcze Święty blagam Cie o wstawiennictwo mojej córki zeby dostala sie na studia w poblizu miejsca zamieszkania oraz chlopak ktorego kocha ją tez pokochał

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy8.7.14

    Ojcze Święty błagam Cie o wstawiennictwo za małego Kubusia R., aby przeżył...

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy9.7.14

    Ojcze Święty zanieś mą prośbę do Boga. Proszę Cię , abym w przyszłości mogła mieć dzieci .

    OdpowiedzUsuń
  85. Ojcze Swiety blagam Cie o dar upragnionego dziecka dla mnie i meza. Prosze Cie tez o laski dla mnie i mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  86. Ojcze Swiety blagam Cie o dar upragnionego dziecka dla mnie i meza. Prosze Cie rowniez o laski dla mojej rodziny .

    OdpowiedzUsuń
  87. Ojcze Swiety blagam Cie o dar upragnionego dziecka dla mnie i meza. Prosze Cie takze o wszelkie laski dla mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  88. Ojcze Swiety blagam Cie o dar upragnionego dziecka dla mnie i meza. Prosze Cie rowniez o wszelkie laski dla mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  89. Ojcze Swiety blagam Cie o dar upragnionego dziecka dla mnie i mez. Prosze Cie takze o wszelkie laski dla mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy29.7.14

    Ojcze Swiety blagam cie o zdrowie mojego meza I blagam Cie zebys pomogl mojemu synowi znalsc sobie zone z ktora by chodzil do kosciola I byl dobrym ojcem I dobrym katolikiem zeby Pan Bog I Ty Kochany ojcze Sw, byliscie dumni z niego O To Blagam cie Panie

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy29.7.14

    SWIETY JANIE PAWLE II .BLAGAM CIE WSTAW SIE W MOIM IMIENIU U NAJWYZSZEGO PANA NASZEGO W MEJ INTENCJ,ABYSMY ZA POMOCA MODLITWY I BLAGAN DO CIEBIE WYTRZYMALI TEN TRUDNY OKRES W NASZYM ZYCIU,BLAGAMY CIE O TO NIEUSTANNIE,DAJ NAM SILE I ZDROWIE,BOG ZAPLAC.IDZIEKUJE CI TAKZE SWIETY JANIE PAWLE II ZA OTRZYMANE JUZ LASKI DZIEKI TWEMU WSTAWIENNICTWU.

    OdpowiedzUsuń
  92. Ojcze Święty błagam Cię łask uzdrowienia małej Basi, błagam nie pozwól jej odejść....

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy4.8.14

    Ojcze Sw. W twoje rece powiezam wszystkie moje troski i mojej rodziny.. Prosze Ojcze Sw. modl sie za nas do Ojca w niebie pros o Laski o ktore Cie z pokora prosze. Ojcze prosze Rowniez o zdrowie sile i milosc .. daj mi wiecej wiary w Boga abym mogla Cieszyc sie .. JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy4.8.14

    Ojcze Sw. Prosze Cie z pokora o pomoc w naszej sprawie.. Prosze Niech ta sytuacja sie poprawi abysmy mogli godnie zaczac Zyc. Blagam Cie pomoz nam. Ojcze Sw. W twoje rece powiezam wszystkie moje troski i mojej rodziny.. Prosze Ojcze Sw. modl sie za nas do Ojca w niebie pros o Laski o ktore Cie z pokora prosze. Ojcze prosze Rowniez o zdrowie sile i milosc .. daj mi wiecej wiary w Boga abym mogla Cieszyc sie .. JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy4.8.14

    Ojcze sw prosze o wstawienictwo u Pana Boga zebym wyszedl z trudnej sytuacji i w miare skonczyly sie problemy do tej pory nigdy sie nie lekalem bo jestem bardzo wierzacy

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy5.8.14

    Ojcze Sw. Prosze Cie z pokora o pomoc w naszej sprawie.. Prosze Niech ta sytuacja sie poprawi abysmy mogli godnie zaczac Zyc. Blagam Cie pomoz nam. Ojcze Sw. W twoje rece powiezam wszystkie moje troski i mojej rodziny.. Prosze Ojcze Sw. modl sie za nas do Ojca w niebie pros o Laski o ktore Cie z pokora prosze. Ojcze prosze Rowniez o zdrowie sile i milosc .. daj mi wiecej wiary w Boga abym mogla Cieszyc sie .. JEZU UFAM TOBIE
    Ojcze św. proszę o odnalezienie drogi do Pana Najwyzszego dla mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy7.8.14

    Proszę o zdrowie dla Całej rodziny i by Adam nie pił a także o znalezienie lepszej pracy dla mnie i abym nauczyła się walczyć ze stresem Amen Dziękuję za wszystko

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy10.8.14

    Ojcze Święty proszę by Adam nie załamał nie popadł w nałóg i Kacprowi by zagoił się palec bym znalazła inną pracę Amen

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy19.8.14

    Błogosławiony Ojcze proszę by Adam nie pił i miał chęć do życia i proszę o zdrowie dla naszej rodziny. Dziękuję za wszystko

    OdpowiedzUsuń
  100. Ojcze Swiety
    Blagam o laske zdrowia dla Mojej Cureczki
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy27.8.14

    Najukochanszy Ojcze Swiety Janie Pawle ll blagam Cie wstawiaj sie za mna i rodzenstwem do Pana Boga i upraszaj laski uzdrowienia tak bardzo potrzebne, modl sie za nami. CHWALA TOBIE PANIE

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy3.9.14

    Kochany Ojcze, jestem w ciężkiej depresji, nie radzę sobie z życiem, proszę o łaskę i siłę dla mnie i moich dzieci w trudnych chwilach. Proszę o promyk słońca i nadziei na lepsze jutro. Proszę o wstawiennictwo za moją rodziną, i babcią by mogła się cieszyć zdrowiem i życiem jak najdłużej. Bardzo Cię kochamy i wspólnie modlimy się do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  103. AGNIESZKA7.9.14

    ŚWIĘTY JANIE PAWLE II Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ ZA CAŁE TWE DOBRO, ZA TO ZE BYŁEŚ JESTEŚ I ZAWSZE BĘDZIESZ Z NAMI POLAKAMI.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy26.9.14

    Błogosławiony Ojcze proszę Cię o zdrowie dla naszej rodziny energię do życia i o lepszą pracę. Dziękuję za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy1.10.14

    Najukochanszy Święty Janie Pawle II Proszę mniej mnie jutro w opiece i wstawiaj się u Pana w wiadomej sprawie. Nie opuszczaj mnie...Proszę

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy16.10.14

    Święty Janie Pawle II Proszę Cię o zdrowie, abym przezwyciężył lęki i nerwicę w którą popadłem. Daj mi siłę, abym był przykładnym mężem i ojcem, abym mógł być przykładem dla innych.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy21.10.14

    Najukochanszy Sw. Janie PawleII,
    Pomoz mojemu synowi wejsc na droge madrosci i uciec od ojca ktory czyni mu zlo i chce jego utraty zdrowia. Nie pozwol aby zaden lekarz wstrzyknal mu zadne hormony. Opamietaj mojego syna i spraw aby odszedl z blednej drogi i odzyskal wiare w siebie i godnosc swoja.
    dzieki Ci

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy22.10.14

    Święty Janie Pawle II prowadź nas na właściwą drogę. Pomóż dokonywać właściwych wyborów zgodnie z Wolą Boże. Aneta

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy3.11.14

    Ojcze Święty, błagam Cię, pomóż mi znaleźć męża i urodzić zdrowe dziecko. Mam już tak mało czasu, błagam Cię- pośpiesz mi z pomocą

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy22.11.14

    Kochany Ojcze Swięty proszę o zdrowie dla mojej córki. Proszę, pomóż jej, wstaw się za nią do Pana Boga. Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy5.12.14

    sw Janie Pawele blagam o pomoc moje zycie to jeden hasos pomoz by w moim zyciu mogla zanac spokoju bym miala za co kupic jedzenie i zaplacic moje zobowiazania blagam uzdrow moja chora dusze ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy7.12.14

    Kochany Janie Pawle ll lblagaj ze mna Ojca Wszechmogacego o uzdrowienie mojej corki z ciezkiej choroby l o to aby mogla dojsc do uczciwego porozuminia ze swym pracodawcom.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy12.12.14

    kochany Janie Pawle II błagam o wyproszenie dla mnie łaski o którą proszę... błagam o wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy13.12.14

    św Janie Pawle II orędowniku w trudnych sprawach dopomóż mi...

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy18.12.14

    Św Janie Pawle proszę Cię wyproszenie dla mnie łaski o którą od tak dawna Cię proszę...To moje ogromne marzenie od dziecka <3 Nie wyobrażam sobie bez tej pasji życia... ;( Nie umiem żyć bez pracy w Radiu...Błagam o wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy15.1.15

    Jasiu Dziękuję Za Wszystko. Bardzo Cię kocham. Proszę miej w swej opiece nas wszystkich. Spraw żeby mój syn Bartosz znalazł pracę w Polsce. Spraw żeby mój syn Piotr też świetnie dał se rade w pracy

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy17.1.15

    Jasiu proszę miej w swej opiece moja mamę. Spraw żeby była zdrowa. Proszę i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy19.1.15

    Kochany Ojcze Sw proszę Cię o modlitwę za mojego ojca alkoholika który dalej pije i niszczy zdrowie mojemu rodzeństwu , mnie już z niszczył skutkiem tego mając 30 lat chodzę od lekarza do lekarza.. Pomóż mi w moich chorobach.. proszę o uzdrowienie żebym mogła wychować dzieci i pomoc mojemu mężowi .

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy20.1.15

    Jasiu Dziękuję Za ogrom łask które otrzymałam od ciebie. Proszę miej w swej opiece moja mamę i moja siostrę i jej całą rodzinę. Moich synów i ich dziewczyny. Proszę pomóż mi ogarnąć wszystko to co dzieje się w pracy. Proszę i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy20.1.15

    Jasiu jak widzisz w moim małżeństwie nie dzieje się dobrze. Ja juz nie ufam swojemu mężowi . Dalsze bycie razem nie ma sensu ja tak myślę. W twoje ręce oddaje moje życie. Zrobisz jak uważasz że będzie dobrze. Zawsze na ciebie mogłam liczyć. Kocham cię. Proszę i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy21.1.15

    Janie Pawle II proszę cię dziś w dniu babci niej moją mamą w swej opiece. Spraw żeby zdrowie jej dopisało i żeby doczekała prawnuczat. Proszę i dziękuję. Kocham cię.

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy22.1.15

    Ojcze Święty Janie Pawle II, kocham Cię. Proszę Cię o wstawiennictwo do Matki BOżej i wyproś u niej dzieciątko dla mojego syna i synowej, kochają się bardzo i pragną wydać potomstwo..Błagam i gorąco się za nich modlę

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy27.1.15

    Jasiu dziękuje i proszę miej mnie i moich najbliższych w swej opiece
    . Kocham cię

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy27.1.15

    Błogosławiony Ojcze proszę by Adam przestał pić i odnalazł sens w życiu, proszę o zdrowe dla moich dzieci i całej rodziny. Dziękuję za wszystko. Miej w opiece zmarłą Danutę Lelujka i wszystkich zmarłych z mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy1.2.15

    Jasiu prowadź mnie i wszystkich bliskich memu sercu przez to życie tak żebyśmy z Bogiem przeżyli to życie. Proszę i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy5.2.15

    Ukochany Papieżu. Proszę, bym mógł nadal dostawać stypendium i być Świadkiem Nowej Ewangelizacji.

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy22.2.15

    Jasiu znasz moje myśli marzenia i pragnienia. Proszę wysluchaj mojej prośby. Spraw żeby dobrze zamknęła rok w pracy. Proszę spraw żeby moi synowie nie oddalali się od Boga. Proszę i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy27.2.15

    Jasiu proszę bądź dziś i zawsze ze mną. Mam jakiegoś doła. Pomóż. Może jakaś fajna wiadomość rozweseli moja duszę. Błagam pomóż. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy28.2.15

    Ojcze Świety Prosze miej nas w opiece i czuwaj nad całą naszą rodziną Adam

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy28.2.15

    Jasiu proszę spraw żeby mój syn Piotr dał znak że jest wszystko ok. Proszę i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy28.2.15

    Jasiu dziękuje. Kocham cię

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy6.3.15

    Jasiu proszę spraw żebym dobrze się czuła. Kocham cię

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy7.3.15

    Jasiu tyle razy wysłuchales moje prośby. Jasiu proszę spraw żeby moi synowie nie oddalali się od Boga. Bardzo Cię o to proszę. Błagam. Jasiu dziś czuję się jakoś źle. Proszę spraw żebym poczuła się dobrze. Martwię się o wszystko i o wszystkich. Modłę się i proszę o łaski dla moich bliskich. Chciałbym żeby ktoś pomyślał i pomodlila się za mnie. Może moja mama. Kocham cię. Dziękuję za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy12.3.15

    swiety janie pawle nasz ukochany ojcze swiety wstawiaj sie za nami doojca niebieskiego i matki przenajswietszej o zdrowie dla malego kamilka i jego rodzicow i prosze o boze blogoslawiensto twoje tam z niebios dla naszej calej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy12.3.15

    Jasiu proszę miej moje dzieci w swej opiece. Proszę i za wszystko dziękuję. Kocham cię.

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy15.3.15

    Jasiu spraw żeby coś fajnego dziś się wydarzyło. Coś Co Sprawi Że Będę Miała lepszy humor. Proszę i dziękuję . Moja mamę tez miej w swej opiece

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy17.3.15

    Kochany Janie Pawle II chciałabym z całego serca podziękować Ci za opiekę nad moim tatą. Proszę nie opuszczaj Go, bądź dla Niego stróżem. Pomóż mu w zmaganiu się ze wszystkim. Proszę, aby zaczął mówić, wstał o własnych siłach i wrócił do domu. Wiem, że potrzeba czasu, ale będę czekać. Czuwaj nad Nim. Amen

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy22.3.15

    Janie Pawle II znasz moje marzenia i pragnienia. Dziękuję za wszystko. Kocham cię.

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy22.3.15

    OJCZE SWIETY BARDZO PROSZE ABY EWA POWROCILA DO WIARY,aby brat odnalazl sens życia i zachował trzezwosc-tak bardzo proszę i dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  140. proszę miłość chłopaka które kocham

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy28.3.15

    Święty Janie Pawle II proszę Cię wstaw sie za mną do Boga Ojca o dar macierzynstwa

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy31.3.15

    Ojcze Święty proszę o zdrowie dla mojego taty Jerzego

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy2.4.15

    Nie lękajcie się- bo któż jak tylko Bóg. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy2.4.15

    Kochany Janie Pawle II przyjacielu pokoju, błagam wstaw się za nami, abyśmy nie doczekali wojny i mordu

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy2.4.15

    Kocham Cię

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy8.4.15

    Janie Pawle II proszę spraw żebym czuła się dobrze. Bądź ze mną. Proszę i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy9.4.15

    Proszę i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy9.4.15

    TAK BARDZO PROSZE O UZDROWIENIE RELACI W RODZINIE-OJCZE SWIETY WSTAW SIE ZA NAMI U NASZEGO OJCA dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy11.4.15

    Święty Janie Pawle II proszę o wstawiennictwo za mnie do Pana Boga naszego, o uwolnienie mnie z nałogu pornografii..o twoją modlitwę za mnie proszę
    Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy11.4.15

    Jasiu dziękuję i proszę bądź ze mną i z moja rodzina.

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy12.4.15

    Jasiu dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy13.4.15

    Kochany Ojcze Święty,chociaż wokoło są ludzie,to jestem sama..kolejni przyjaciele zawodzą...jest mi smutno...nie mam prawdziwych przyjaciół,nie mam pracy...nie potrafię prosić o pomoc...wolę pomagać sama...Ale czasami nie daję rady...wciąż spotykają mnie przykrości...może sama jestem temu winna?Może to brak pokory z mojej strony?Ojcze Święty,proszę Cię po raz pierwszy w życiu o pomoc...pomóż mi rozwiązać moje problemy...pomóż mi znaleźć pracę,której tak bardzo potrzebuję,pomóż mi spotkać dobrych ludzi...pomóż mojemu mężowi w rozwiązaniu jego problemów z pracą...a najlepiej,żeby już nie musiał wyjeżdżać tak daleko...Janie Pawle II,masz szczególne względy u naszej MAMY,Matki Bożej...błagam,wstaw się również za nami...my już nie mamy rodziców ziemskich,a więc tak naprawdę...nie mamy tych,którzy kochają bezwarunkowo,pomimo wszystko...a czasami tak miło byłoby poczuć tę szczególną bliskość rodziców...Ojcze Święty,wiem,że jesteś bardzo zapracowany,tyle osób potrzebuje Twojej pomocy.ale ja tak bardzo proszę,wstawiając się za moimi bliskimi,których problemy czasami bardzo przygniatają...wspomnij o NAS w swojej modlitwie:)Boże Wszechmogący,Matko Najświętsza wysłuchajcie moich próśb,tak bardzo potrzebujemy poczuć Waszą MIŁOŚĆ:)

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy15.4.15

    Błogosławiony Ojcze proszę Cię o siłę dla mojej mamy, by Adam nie tracił trzeźwości umysłu, ojciec nie zwalniał się z pracy i by babcia i Marynia odzyskały zdolność chodzenia. Dziękuję za wszysko

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy17.4.15

    Proszę Cię Ojcze aby Adam wytrzeźwiał i zaczął żyć normalnie. Ciebie prosimy

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy17.4.15

    Jasiu pomóż mi. Spraw żeby te tabletki okazały się trafione. Jasiu chce mi się ryczec. Nie opuszczaj mnie. Boje się . Jasiu ufam ze polecę i przylece szczęśliwie. A może polecimy w innym terminie jak będę pewna że nic mi nie grozi. Kocham cię.

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy21.4.15

    Proszę o pracę dla mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy25.4.15

    Jasiu pewnie już spotkałeś się z profesorem Bartoszewski. Cieszę się że ma tam przyjaciół. Jasiu kocham Cię. Spraw żebym juz była zdrowa i żeby moi synowie nie pili alkoholu. Błagam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy26.4.15

    Jasiu błagam spraw żeby przestało mi kolanach się serce. Błagam. Jasiu zawsze wysłuchales mnie. Nie opuszczaj mnie. Dziękuję za wszystko co zrobiłeś dla mnie. Wierzę że wysłuchasz mnie. Błagam i dziękuję. Jutro rocznica kanonizacji. Dziś byłam na obchodach rocznicy na koncercie. Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy26.4.15

    Św Janie Pawle II nie mam już siły prosić o zdrowie dla mnie . Zrobisz jak uważasz. Jest mi smutno. Nie śpię ciała noc. Zaraz idę do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy29.4.15

    Janie Pawle II pomóż. Nie opuszczaj mnie. Boje się usunąć bo moje ciśnienie wtedy rośnie. Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy5.5.15

    Kochany nasz Jnie Pawle ll pomoz mi przetrwc te trudnechwile ... daj mi sile i zdrowie do wychowania moich wspanialych dzieci . Cebie z pokora prosze.. Amen

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy11.5.15

    Jasiu proszę wylecz mnie z tego nadciśnienia. Wierzę że wysłuchasz moich próśb. Nigdy nie zawiodłam się na tobie. Kocham Cię. Bądź jutro podczas kontroli ze mną. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy13.5.15

    Janie Pawle II błagam nie opuszczaj mnie i spraw żebym czuła się dobrze. Mam wiarę nadzieje że będzie dobrze. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy16.5.15

    Janie Pawle II proszę spraw żeby moje serce biło równomiernie i żeby ustało to wewnętrzne drżenie. Kocham Cię. Jasiu nie opuszczaj mnie. Ufam że wstawisz się do ojca niebieskiego i wyprosisz tę łaskę.

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy17.5.15

    Janie Pawle II pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy19.5.15

    Ukochany Janie Pawle II proszę z całego serca za Twoim wstawiennictwem do Jezusa i Maryi o uzdrowienie mnie z cukrzycy. Wczoraj była rocznica Twoich urodzin bardzo Cię proszę wybłagaj mi u Boga tę łaskę

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy20.5.15

    Kochany Janie Pawle ll nie opuszczaj mojej córki i daj jej siłę i wiarę w uzdrowienie, aby mogła w przyszłości cieszyć się potomstwem na chwałę Boga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy24.5.15

      Ukochany Św.Janie Pawle miej w opiece mojego syna Krzysztofa
      Prowadź go po drogach życia. Dziękuję, że jesteś ze mną i , że zawsze mogę liczyć na Twoją pomoc. Kocham Cię całym sercem
      Twoja czcicielka Anna.



      Usuń
  168. Anonimowy24.5.15

    Ukochany Św.Janie Pawle miej w opiece mojego syna Krzysztofa. Prowadź go po drogach życia. Dziękuję Ci z całego serca za to , ze jesteś ze mną. Kocham Cie Ojcze Święty. Anna

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy28.5.15

    Janie Pawle II pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy29.5.15

    Janie Pawle II proszę nie odrzucaj moich próśb. Nie wiem co się ze mną dzieje. Ufam że nie opuści mnie. Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy3.6.15

    Błogosławiony Ojcze proszę Cię by mój tata wyszedł z depresji, znalazł siłę by normalnie żyć.Proszę o zdrowie dla całej naszej rodziny. Dziękuję za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy4.6.15

    Janie Pawle II wysłuchaj moich próśb.

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy7.6.15

    Janie Pawle II dziś w dniu dziękczynienia chciałam podziękować za ogrom łask które otrzymałam od ciebie. Proszę wstaw się do ojca niebieskiego i wyprostować mi łaskę zdrowia. Żeby moje serce prawidłowo biło i żeby lekarze postawili prawidłową diagnozę. Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy8.6.15

    Św Janie Pawle II proszę wypros u syna Bożego łaskę zdrowia dla mnie. Żeby te guzki na tarczycy okazały się nie złośliwe. Proszę i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy14.6.15

    Św. Janie Pawle 2 prosze Cię bardzo o wstawiennictwo dla mnie i całej mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy16.6.15

    Janie Pawle II tak się boje że te guzki mogą być rakowe. Błagam cię ty wszystko możesz spraw żeby moje domysły nie były prawdziwe. Jasiu nie opuszczaj mnie. Jesteś moją wiarą nadzieją i miłością.

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy17.6.15

    Św Janie Pawle ll błagam Cię o wstawiennictwo u Syna Bożego i Najświętszej Maryi Panny o łaskę życia dla mojego ciężko chorego synka Michała. Proszę Cię z całego serca. WY JESTEŚCIE moją NADZIEJĄ.

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy18.6.15

    Święty Janie Pawle II, Obrońco nienarodzonych, proszę o zdrowie dla Jana, którego córka Paulina nosi pod sercem, i który się wkrótce urodzi. Proszę o zdrowie dla matki i dziecka, a także dla Jakuba, który ma 4 lata. Chroń proszę tę rodzinę. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy18.6.15

    Święty Janie Pawle II proszę o łaski dla mojego syna Mateusza, który wchodzi w dorosłe życie. Miej go w swojej opiece teraz i zawsze. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy18.6.15

    Jasiu prosze bądź ze mną tu i teraz. Nie opuszczaj mnie. Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy24.6.15

    Święty Janie Pawle II proszę o łaski dla mnie mojego meza dzieci i ich rodzin Miej nas w swojej opiece, Amen

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy25.6.15

    Kochany ojcze .dziękuję Panu za Ciebie i proszę uproś naszego Pana o łaski potrzebne mojej rodzinie.Proszę Cię o zdrowie .znalezienie pracy i wyjście z okropnych długów.amen

    OdpowiedzUsuń
  183. Anonimowy26.6.15

    Jasiu dziękuję ze dziś byłeś ze mną. Wyniki z krwi ok. Tak myślę. Bądź jutro ze mną. Błagam wypros żeby diagnoza była dobra. Kochan cię.

    OdpowiedzUsuń
  184. Anonimowy30.6.15

    Wspierający bezrobotnych, modl sie za mojego syna ,oby otrzymal prace .Amen

    OdpowiedzUsuń
  185. Anonimowy30.6.15

    Święty Janie Pawle II proszę o łaski dla mnie mojego meza dzieci i ich rodzin. Miej nas w swojej opiece,Prosze nie opuszczaj mnie i moja rodzine Amen

    OdpowiedzUsuń
  186. Anonimowy1.7.15

    Janie Pawle II wspomni Jezusowi o mnie. Powiedz że go kocham że mu ufam że jego a nie moja wola się spełni i proszę żeby troszczyl się o mnie. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  187. Ojcze Święty Janie Pawle II proszę Cię o wstawiennictwo do Boga i Matki Niepokalanie Poczętej o Trzeźwość mojego syna, pomóż mu w tym.

    OdpowiedzUsuń
  188. Anonimowy5.7.15

    Drogi Ojcze, jesteś przy mnie cały czas, czuje to każdego dnia. Proszę Cię o zdrowe dziecko, żebyśmy mogli go wychować na dobrego człowieka, zgodnie. Twoimi naukami. Anna

    OdpowiedzUsuń
  189. Anonimowy5.7.15

    Drogi Ojcze, jesteś przy mnie cały czas, czuje to każdego dnia. Proszę Cię o zdrowe dziecko, żebyśmy mogli go wychować na dobrego człowieka, zgodnie. Twoimi naukami. Anna

    OdpowiedzUsuń
  190. Anonimowy5.7.15

    Błogosławiony ojcze proszę aby Adam przestał pić wreszcie wytrzeźwiał Dziękuję za wszystko

    OdpowiedzUsuń
  191. Ojcze Święty Janie Pawle II proszę o opiekę na d moimi dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  192. Anonimowy10.7.15

    Jasiu proszę o wstawiennictwo do ojca niebieskiego i wyproszenie mi laski zdrowia. Kocham Cię . Dziękuję. Jezu ufam tobie. Bądź wola Twoja. Jezu ty się tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  193. Anonimowy12.7.15

    Jasiu ja wiem ze tylko Bóg jest W stanie Mi pomoc. Tak bardzo proszę i ja i wiele moich znajomych o łaskę zdrowia dla mnie. Myślę że Bóg nie zapomni o mnie. Jasiu szepnij Jezusowi słówko.
    On cię kocha i nie odmówi ci. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  194. Anonimowy13.7.15

    Święty Janie Pawle II uproś u naszego Pana i Zbawiciela Jezusa i Jego Matki uzdrowienie i ustabilizowanie się hormonu tarczycy TSH a także dobrych wyników badań (aTPO) i USG. Ośmielam się prosić oz drowie i rozwiązanie problemów w pracy i trudnych relacji ze zwierzchnikami u męża. Prosze o modlitwe o rozwiązanie naszych problemów idługoę finansowych

    OdpowiedzUsuń
  195. Anonimowy15.7.15

    Święty Janie Pawle II, Przyjacielu rodzin, proszę wstawiaj się za moimi rodzicami u Pana Boga i za całą moją rodziną aby zapanowała w niej Miłość i Pokój Boży oraz radość, zgoda i szacunek. Bądź uwielbiony Panie Boże.

    OdpowiedzUsuń
  196. Anonimowy16.7.15

    Jasiu proszę wyglądają mi u ojca niebieskiego łaskę zdrowia. Kocham cię. Miej w opiece Zbyszka.

    OdpowiedzUsuń