Modlitwa Jana Pawła II o dar pokoju

Boże ojców naszych,
Wielki i miłosierny!
Panie życia i pokoju,
Ojcze wszystkich ludzi.

Twoją wolą jest pokój, a nie udręczenie. Potęp wojny i obal pychę gwałtowników. Wysłałeś Syna swego Jezusa Chrystusa, aby głosił pokój bliskim i dalekim i zjednoczył w jedną rodzinę ludzi wszystkich ras i pokoleń.

Usłysz krzyk wszystkich Twoich dzieci, udręczone błaganie całej ludzkości.

Niech już nie będzie więcej wojny - złej przygody, z której nie ma odwrotu, niech już nie będzie więcej wojny - kłębowiska walki i przemocy.

Spraw - niech ustanie wojna w Syrii, na Bliskim Wschodzie i na całym świecie, która zagraża Twoim stworzeniom na niebie, na ziemi i w morzu.

Z Maryją, Matką Jezusa i naszą, błagamy Cię, przemów do serc ludzi odpowiedzialnych za losy narodów.

Zniszcz logikę odwetów i zemsty, a poddaj przez Ducha Świętego nowe rozwiązania wielkoduszne i szlachetne, w dialogu i cierpliwym wyczekiwaniu - bardziej owocne niż gwałtowne działania wojenne.

Ojcze, obdarz nasze czasy dniami pokoju. Niech już nie będzie więcej wojny. Amen.

W: Modlitewnik Jan Paweł II, Święty z Wadowic, Wydawnictwo M, Kraków 2014.

18 komentarzy:

  1. Anonimowy3.7.14

    Boże proszę za wstawiennictwem św Jana Pawła o zdrowie, uleczenie mnie z nerwicy, wybawienie mnie z samotności i rozwwiązanie wszystkich spraw dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy28.7.14

    Proszę o zakończenie sporu między Rusnakiem o drogę do mojego rodzinnego domu sprawa w sądzie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy28.7.14

    Proszę o zakończenie sporu między Rusnakiem o drogę do mojego rodzinnego domu sprawa w sądzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8.8.14

    Prosze Za wstawiennictwem Naszego Jana Pawla ll. Aby wojna ktora sie rozpoczela na Ukrainie .. Zakonczyla sie i nie przynosila ofiar. Aby zapanowal spokoj na swiecie. Prosz Cie Boze o opatrznosc nad narodem ktory jest pograzony wojna. Amen

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22.8.14

    Prosze o wstawiennictwo Naszego Jana Pawla II ,Sw Rity I Ojca PIO aby nie bylo wojny w europie .Prosze rowniez o zakonczenie konflikotow w syrii i innych krajach.Dla CIEBIE BOZE nie ma nic niemozliwehgo wysluchaj prosb biednego grzesznika

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22.8.14

    Proszę o POKÓJ na świecie !!! Przerażające jest to co się dzieje!!! Ebola ,Rosja ,Ukraina ,szykujących się ludzi na zniszczenie świata!!!! Proszę nie opuszczaj nas nawet w chwili zwątpienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże mój najdroższy błagam Cię za wstawiennictwem świętego Jana Pawła II o pokój w mojej rodzinie. Żeby nie było nienawiści między rodzeństwem, żebyśmy przebaczyli sobie wszystkie krzywdy. Proszę Ciebie Ojcze aby w naszych sercach zagościła miłość i szacunek do bliźniego swego. Módl się za nami. Ciebie prosimy Wysluchaj nas Panie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  8. Boże mój najdroższy błagam Cię o pokój w mojej rodzinie. Aby między rodzeństwem nie było nienawiść abyśmy potrafili wybaczyć sobie wszystkie krzywdy. Módl się za nami. Spraw aby w naszych sercach zagościła miłość i szacunek do bliźniego swego. Ciebie prosimy wysluchaj nas Panie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21.1.15

    Kochany Ojcze Święty błagam Cie z znanego serca, żeby mój przyjaciel Łukasz Mazur był Zdrowy. Rok temu zdiagnozowano u niego guza mózgu, wydawało się że już jest dobrze ale teraz chcą mu usuwać węzły chłonne. Drogi Ojcze błagam Cie ulecz go bo jak nie potrafię żyć bez niego, niech lepiej Bóg zabierze mnie tylko nie jego... On musi żyć

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy8.2.15

    Boże proszę Cię o całkowite uzdrowienie, bądź przy mnie, wiem, że tylko Ty możesz uczynić mnie 100% szczęśliwcem, i osobą zdrową. Kocham Cię całym serduszkiem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy3.6.15

    Panie Boże, Ojcze Święty, błagam o zdrowie dla mnie i calej mojej rodziny. Proszę pomóż mi pokonac wszelkie przeciwności losu. Chciałbym żeby moje życie było tak wspaniałe jak było dawniej. Wesprzyj mnie proszę w odnalezieniu siły i motywacji do dalszej walki z tym wszystkim co mnie ostatnio spotkało. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy25.6.15

    Ojcze Święty proszę Cię o wstawiennictwo do Pana Boga, żeby jeszcze nie zabierał mojej Babci do siebie.Żeby wróciła do zdrowia i do domu. Daj mi siłę abym był silny w tym trudnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Święty Janie Pawle II proszę Cie o dar macierzyństwa , błagam Cie

    OdpowiedzUsuń
  14. Święty Janie Pawle II prosze cie o dar macierzyństwa , błagam Cie

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy14.12.15

    Święty Janie Pawle proszę Cię o zdrowie mojej mamy

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy21.12.15

    Drogi Ojcze Święty, proszę o modlitwę za mnie do Pana Boga. Dzis mam badania, dowiem się czy jestem nieuleczalnie chora. Mam dopiero 21 lat. Nie chcę byc chora, nie chcę byc nosicielem. Błagam pomóż mi. Nie mam sił do kolejnej walki. Błagam. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę o odwołanie licytacji mojego domu i ugode z bankiem.Ufam

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy11.2.16

    Kochany Ojcze Święty, dziękuję Tobie i Panu Bogu, ze nic nam się nie stało podczas wypadku samochodowego. Proszę Cię o uzdrowienie mojego serca i nerwów, o przywrócenie sercu zdrowego rytmu. Chce bez lęku zasypiać i budzic się bez uciążliwych dolegliwości sercowych, to na prawdę przeraża... Leżę juz w łóżku i modlę się do Ciebie o ulgę, o lepsze jutro, spokojne noce oraz pracowite i szczęśliwe dni, by ta nerwica i wszelkie choroby daly mi spokój. Dopomóż Ojcze drogi. Amen.

    OdpowiedzUsuń