Modlitwa (2) Jana Pawła II w intencji rodzin

Boże, od którego pochodzi wszelkie ojcostwo w niebie i na ziemi, Ojcze, który jesteś Miłością i Życiem.

Spraw, aby każda rodzina na ziemi stawała się przez Twojego Syna Jezusa Chrystusa "narodzonego z Niewiasty" prawdziwym przybytkiem życia i miłości dla coraz to nowych pokoleń.

Spraw, aby Twoja łaska kierowała myśli i uczynki małżonków ku dobru ich własnych rodzin i wszystkich rodzin na świecie.

Spraw, aby młode pokolenie znajdowało w rodzinach mocne oparcie dla swego człowieczeństwa i jego rozwoju w prawdzie i miłości.

Spraw, aby miłość umocniona łaską Sakramentu Małżeństwa okazywała się mocniejsza od wszelkich słabości i kryzysów, przez jakie nieraz przechodzą nasze rodziny.

Spraw wreszcie - błagamy Cię o to za pośrednictwem Świętej Rodziny z Nazaretu - ażeby Kościół wśród wszystkich narodów ziemi mógł owocnie spełniać swe posłannictwo w rodzinach i poprzez rodziny.

Ty, który jesteś Życiem, Prawdą i Miłością w jedności Syna i Ducha Świętego. Amen.

W: Modlitewnik Jan Paweł II, Święty z Wadowic, Wydawnictwo M, Kraków 2014.

26 komentarzy:

  1. Anonimowy4.8.14

    Ojcze Sw. Prosze Cie z pokora o pomoc w naszej sprawie.. Prosze Niech ta sytuacja sie poprawi abysmy mogli godnie zaczac Zyc. Blagam Cie pomoz nam. Ojcze Sw. W twoje rece powiezam wszystkie moje troski i mojej rodziny.. Prosze Ojcze Sw. modl sie za nas do Ojca w niebie pros o Laski o ktore Cie z pokora prosze. Ojcze prosze Rowniez o zdrowie sile i milosc .. daj mi wiecej wiary w Boga abym mogla Cieszyc sie .. JEZU UFAM TOBIE
    Ojcze Sw. proszę wstaw się za moim synem Michałem o dobry wybor swojej drogi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10.11.14

    Drogi Ojcze Święty, proszę wstaw się u Boga za moją rodziną. Wyproś łaski nawrócenia dla mojego męża, aby zrozumiał czym jest rodzina i zechciał mnie na nowo pokochać. Aby wrócić do mnie i naszych ukochanych dzieci, byśmy na nowo stworzyli im szczęśliwy dom. Dziękuję za Twoje wstawiennictwo. Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7.1.15

    Ojcze proszę Cię o wsparcie dla mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2.2.15

    Ojcze Św. proszę wyproś łaskę u Pana Boga , żeby rodzina mojego syna przetrwała, żeby on się zmienił na lepsze. Proszę wstaw się za nim i pokieruj go na dobrą drogę .Ojcze proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy6.3.15

    Drogi Ojcze proszę Cię mniej w opiece mojego tatusia, proszę Cię, żeby juz nie gorączkował, proszę daj mu siłę, niech ten antybiotyk zadziała. Proszę daj mojemu Tatusiowi zdrowie, mniej Go w opiece. Niech wraca do domu. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy31.3.15

    Ojcze Święty! Proszę o modlitwę i wstawiennictwo w intencji mojej kochanej rodziny! Proszę o siłę, mądrość i miłość...... Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16.4.15

    Ojcze Święty! Proszę o wstawiennictwo w intencji Kasi i Wojtka, którzy chcą stworzyć rodzinę... o blogoslawione rodzicielstwo, miłość, mądrość i szczęście

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy23.4.15

    W intencji Darka o laske nawroceniea prosze...

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy3.5.15

    Ojcze Święty! Proszę o wstawiennictwo w intecji moich rodziców o milosc wzajemna i szacunek.... proszę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20.6.15

    Spraw, aby miłość umocniona łaską Sakramentu Małżeństwa okazywała się mocniejsza od wszelkich słabości i kryzysów, przez jakie nieraz przechodzą nasze rodziny.miej w opiece moje dzieci , Amen

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy20.6.15

    Spraw, aby miłość umocniona łaską Sakramentu Małżeństwa okazywała się mocniejsza od wszelkich słabości i kryzysów, przez jakie nieraz przechodzą nasze rodziny.Miej w opiece mojego syna Mateusza i jego dziewczyne Amen

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy30.6.15

    Ojcze Sw.dopomoz mi i mojej rodzinie w tych trudnych sprawach..Daj nam sile do Życia i zdrowie moim dzieciom i mężów. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy21.7.15

    Ojcze Święty! Proszę wstaw się za całą naszą rodziną! Miej w opiece rodziców, wujka Mariana, ciotke Wiesie, nas wszytskich i nasze dzieci. Proszę o miłość, siły i mądrość....

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy26.7.15

    W 10 rocznice naszego sakramentalnego "tak" dziekuje za WSZYSTKO i prosze o modlitwe i wstawiennictwo i dalsze błogosławieństwo. Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy27.8.15

    Ojcze Swiety nasz patronie prosze uzdrow nasze malzenstwo wprowadz w nie laske zgody, milosci i pokoju, bysmy na nowo mogli cieszyc sie z daru jaki mamy, wlej w nasze serca na nowo milosc i zgode. Prosimy Cie o To zwlaszcza ze mamy dziecko ktorym tez prosze sie Opiekuj, powierzam Tobie mojego meza i syna

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy27.8.15

    Ojcze Swiety nasz patronie prosze uzdrow nasze malzenstwo wprowadz w nie laske zgody, milosci i pokoju, bysmy na nowo mogli cieszyc sie z daru jaki mamy, wlej w nasze serca na nowo milosc i zgode. Prosimy Cie o To zwlaszcza ze mamy dziecko ktorym tez prosze sie Opiekuj, powierzam Tobie mojego meza i syna

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy27.8.15

    Ojcze Swiety nasz patronie prosze uzdrow nasze malzenstwo wprowadz w nie laske zgody, milosci i pokoju, bysmy na nowo mogli cieszyc sie z daru jaki mamy, wlej w nasze serca na nowo milosc i zgode. Prosimy Cie o To zwlaszcza ze mamy dziecko ktorym tez prosze sie Opiekuj, powierzam Tobie mojego meza i syna

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojcze Święty uratuj nasze małżeństwo, błagam Cię!.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojcze Święty, uratuj małżeństwo siostrzenicy , proszę daj im łaskę przetrwania kryzysu. Błogosław im na każdy dzień

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy17.11.15

    Ojcze Święty uratuj nasze małżeństwo, błagam Cię!.Blagam takze o wstwiennictwo moich dzieci i ich rodzin niech zapanuje tam milosc, Prosze o szczscie mojego syna za granica i jego dziewczyny oby im chleba nie zabraklo
    Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maria4.2.16

      Boże Miłosierny za przyczyną Twojego sługi Sw. Jana Pawła II powierzam Ci moją rodzinę . Wszystko Tobie Panie Zawdzięczam i wszystko Zawierzam . Proszę Cię Jezu za nasze dzieci. Proszę o dar potomstwa dla Damiana i Magdy mojej synowej. Powierzam Ci syna Adriana i jego narzeczoną Magdalenę umocnij i uświęć ich miłość, a naszej córce Elizie daj łaskę zdrowia . Proszę o Twoje Błogosławieństwo i opiekę.

      Usuń
  21. Anonimowy2.2.16

    Proszę o modlitwę za nas... :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy3.3.16

    Święty Janie Pawle II módl się za moją rodzine abyśmy mogli życzc w szczęsciu, zgodzie i zdrowiu proszę cie spraw aby nasza trudna sytuacja wreszcie się skończyła

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy14.4.16

    Najukochanszy Ojcze Święty błagam Cię o zdrowie szczęście i bezpieczeństwo dla mojej córeczki Paulinki i o to aby ułożyło się między mną a moją miłością życia. Proszę Cię miej Nas w swojej opiece i dbaj o Nas każdego dnia i nocy. Błagam Cię Kochany Ojcze bądź przy Nas... Proszę o Twoje wstawiennictwo. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy17.4.16

    Święty patronie rodziny módl się za nami, uproś dla nas łaskę zdrowia i rodzinnego szczęścia :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy21.5.20

    Ojcze Święty! Proszę o modlitwę i wstawiennictwo w intencji mojej kochanej rodziny! Proszę o siłę, mądrość, miłość wzajemną. Dziękuję Małgorzata

    OdpowiedzUsuń