Modlitwa do św. Jana Pawła II w intencji rodzin

Św. Janie Pawle, ratuj nasze małżeństwa i rodziny. Jako kapłan, biskup i następca św. Piotra troskę o rodziny uczyniłeś ważną cząstką swej posługi. Przypominałeś, że człowiek jest zdolny do miłości i potrzebuje miłości. W szczególny sposób powołanie do miłości wypełnia się w związku mężczyzny i kobiety. Głosiłeś, że Chrystus ustanowił małżeństwo sakramentem, znakiem i źródłem Bożej łaski.

Przypominałeś naukę Chrystusa: „Co Bóg złączył, człowiek niech nie rozdziela”. Byłeś odważnym obrońcą życia od poczęcia do naturalnej śmierci. Głosiłeś świętość rodziny, Domowego Kościoła. Przeciwstawiając się cywilizacji użycia i śmierci, uczyłeś o godności miłości małżeńskiej, która jest cielesna i duchowa zarazem, odrzucając antykoncepcję. Ukazywałeś młodym piękno czystości przedmałżeńskiej, która jest cząstką i warunkiem miłości.

Wyproś uzdrowienie dla małżeństw i rodzin. Szukaj naśladowców, którzy by z mocą powtarzali za Tobą: „Rodzino, bądź tym, czym jesteś”.

Niech dzieci w trwałych rodzinach znajdą bezpieczne warunki wzrastania. Otocz opieką samotne matki oraz dzieci, które są pozbawione miłości. Przypominaj rodzinom, by codziennie wspólnie się modliły. Niech rodziny będą „Bogiem silne”. Amen.

(bp Jan Szkodoń)

32 komentarze:

  1. Anonimowy7.11.14

    OJCZE DOPOMÓŻ MOJEJ RODZINIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18.11.14

    Swiety papiezu wstaw sie za moja rodzina i moim malzenstwem gdyz potrzebna jest mi laska Boza i pomoc w uratowaniu mojego malzenstwo i rodziny

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18.11.14

    Swiety Ojcze Janie Pawle II...prosze o wyproszenie Lask Bozych dla mojej rodziny; mojej Mamie I Mezowi, moim braciom, moim dzieciom I wnukom, a takze dla mnie. Z calego serca dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2.1.15

    Święty Ojcze Janie Pawl II błagam o wyproszenie u Pana Boga ,aby stal się cud narodzin

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13.1.15

    Ojcze święty proszę cię o pomoc dla Łukasza i Małgorzaty

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17.1.15

    Sw Janie Pawle dopomuz w lasce szczesliwego rozwiozania o czasie.BOJE SIE BRZUSZEK MNIE POBOLEWA Jezu pomuz mi boje sie

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy30.1.15

    Ojcze Święty Proszę Cię o pomoc dla Łukasza i Ani.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy4.2.15

    Swiety Janie Pawle2 dopomoz mi w zdaniu prawo jazdy wstaw sie za mna u Jezusa Chrystusa I Pana Boga zebym zdal prawo jazdy

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy23.3.15

    Swiety Janie Pawle dopomoz mi w uratowaniu mojej rodziny.
    Ciągłe kłótnie I sprzeczki zaczęły odbijać się na zdrowiu.
    Proszę Cię o wstawiennictwo w modlitwie o zdrowie dla mojej rodziny.A szczególnie dla siostry babci i pra babci. Ja potrzebuje ich!
    Daj siłę mojej mamie która musi spierać sie z trudnościami losu. Czuje że nasza rodzina się rozpada a musze ją podtrzymać.
    Tyle lat trzymaliśmy się razem I wszyscy byli zdrowi. Od czasu kiedy wyjechaliśmy za granice zaczęły sie problemy wychowawcze z moją starszą siostrą moja mama jest samotna i zaczyna ją to przerastać.
    Pisząc ten komentarz mam uczucie jakbym pisała z Tobą, Janie Pawle .
    Błagam o wstawiennictwo w modlitwie i dziekuje za doswiadczone łaski

    M- lat 14

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy18.4.15

    Ojcze Święty proszę By Adam wytrzeźwiał

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy9.6.15

    Ojcze Święty proszę wstaw się za mną i Tomaszem abyśmy mogli być razem i wspólnie wychowywać nasze dzieci

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14.6.15

    Ojcze Sw. Janie Pawle II prosze cie o milosierdzie boze dla mojej rodziny abysmy przetrwali zle chwile.aby maz zmienil sie dla naszej rodziny.aby moj maz zrozumial ze go kocham, aby walczyl o nas. Sw Janie Pawle II prosze o wstawiennictwo w modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy20.6.15

    BOŻE ,OJCZE MIŁOSIERNY PRZEZ BOLESNĄ MĘKĘ I ZMARTWYCHWSTANIE TWOJEGO SYNA BŁAGAM UDZIEL ŁASKĘ NAWRÓCENIe z nalogu mojego meza i synow Amen

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20.6.15

    Ojcze sw miej w opiece mojego syna i jego rodzine , Niech synowej skoncza sie problemy w pracy ,a syn otrzyma dobra prace oby im chleba nie zabraklo,Czuwaj nad nimi Amen

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy15.7.15

    Ojcze proszę wysłuchaj moje prosby do Ciebie, wstaw się za mną grzesznikiem Amen

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy20.7.15

    Ojcze Święty miej w opiece całą naszą rodzinę, aby wszystkie przeciwności losu uświadomiły nam co w życiu jest ważne . Daj nam siłę abyśmy z coraz większą wiarą powierzali swoje życiu Bogu i postępowali zgodnie z Jego wolą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy24.7.15

    ojcze blagam pomóż mi!

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy15.9.15

    Ojcze ratuj moje małżeństwo daj wiarę w miłość, bliskość

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy21.9.15

    Pomóż mi Ojcze Święty uratować rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy30.9.15

    Ojcze Święty pomóż mi uratować moje małżeństwo niech przetrzyma te trudne chwile.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nasz ojcze Święty Janie Pawle II proszę cię o wstawiennictwo u naszego pana Jezusa Chrystusa o usmiezenie bólu i powrót do zdrowia mojej mamy Mari proszę "ojcze nasz ktorys jest w niebie świecie imię twoje " proszę pomóż amen

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy20.10.15

    Najswietszy Ojcze Janie Pawle, zbladzilam zle zrobilam bardzo zle blagam pomoz mi uratowac moja rodxine ktora jest moim calym swiatem. Amen

    OdpowiedzUsuń
  23. Święty JPII proszę o błogosławieństwo i dobre rozwiązanie dla Mali i Michała

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy16.11.15

    Ojcze Swiety prosze dopomoz mi w moim zyciu, trace rodzine ktora jest dla mnie najwazniejsza, moj nagromadzony gniew doprowadzil do stracenia wiary i zgrzeszenia, tak bardzo kocham swojego meza i syneczka bez ktorych nie bede potrafila zyc. Dlaczego Boze to wszystko musialo sie zdarzyc zebym wyleczala sie z gniewu wobec meza ktory nie potrafil nic docenic i mnie szanowac a teraz gdy Go trace mysle tylko o tym zeby odejsc z tego swiata. Tak bardzo mi przykro i tak bardzo zaluje ze nie potrafilam sie modlic i jeszcze powalczyc tj zawsze tylko odpuscilam. Nikogo w zyciy bardziej nie kocham i nie pokocham od mojego meza mimo ze zrobil mi bardzo duzo przykrosci w zyciu ale teraz On cierpi przezemnie i nie wierzy jak straszliwie Go kocham. Prosze Ojcze Swiety nie pozwol rozdzielic Naszej rodziny. Miej nas w opiece. Amen

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy30.12.15

    Święty Janie Pawle II proszę o wstawiennictwo za moje małżeństwo. Nie pozwól by się rozpadło. Miej nas w swojej opiece. Uratuj nas . Amen

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy9.1.16

    Ojcze Swiety wez kolejne malzenstwo w swoja opieke pogubilismy sie obydwoje ale ja zrozumialem swoje bledy chce ratowac swoja rodzine pomoz Ojcze daj sile walczyc i mojej zonie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy3.3.16

    Ojcze pomóż mojej rodzinie... Daj nam sile przezyc te trudne chwile naszego życia i rozwiazac nasze problemy...

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy2.4.16

    Ojcze Św. Wspomóc moja rodzinę. Proszę o szczęśliwe bez bólu rozwiązanie dla Katarzyny .O zdrowie dla matki i jej dziecka.Prosze o dar rodzi Cie łatwa dla Justyny. O dar dalszego potomstwa dla Ewy i Elżbiety.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojcze swiety za twoim wstawiennictwem ratuj malzenstwo Macieja i Sabiny by w wierze odnalezli jednosc i pokoj.Maciej

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojcze swiety za twoim wstawiennictwem ratuj malzenstwo Macieja i Sabiny by w wierze odnalezli jednosc i pokoj.Maciej

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy8.4.21

    Ojcze za twoim wstawiennictwem proszę o łaskę dla mojej rodziny oraz zjednoczenie

    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy8.4.21

    08.04.2021
    Ojcze święty Janie Pawle mój kochany rodaku, zjednocz moją rodzinę,wyproś łaskę u Jezusa
    proszę o modlitwę

    OdpowiedzUsuń