Modlitwa Jana Pawła II do Ducha Świętego

Duchu Święty, proszę Cię
o dar mądrości do lepszego poznawania Ciebie i Twoich doskonałości Bożych,
o dar rozumu do lepszego zrozumienia ducha tajemnic wiary świętej,
o dar umiejętności, abym w życiu kierował się zasadami tejże wiary,
o dar rady, abym we wszystkim u Ciebie szukał rady i u Ciebie ją zawsze znajdował,
o dar męstwa, aby żadna bojaźń ani względy ziemskie nie mogły mnie od Ciebie oderwać,
o dar pobożności, abym zawsze służył Twojemu Majestatowi z synowską miłością,
o dar bojaźni Bożej, aby żadna bojaźń ani względy ziemskie nie mogły mnie od Ciebie oderwać. Amen.

Modlitwa Jana Pawła II zapisana przez Papieża na rok przed jego śmiercią.

W: Modlitewnik Jan Pawła II, Apostoł Bożego Miłosierdzia, Wydawnictwo M, Kraków 2014.

17 komentarzy:

  1. Anonimowy4.7.14

    modl sie za moje grzechy by mi bog przebaczyl dopomoz sw. janie pawle 2 bym wyzdrowiala

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18.7.14

    Prosze Cie duchu sw. o dary abym mogla z cala rodzina zyc w modlitwie i prawdzie do Boga .amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8.8.14

    Prosze Cie duchu sw.o dary abym mogla z cala rodzina Zyc bardziej w wierze do Boga . Dopomoz mi w tych trudnych chwilch dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy28.10.14

    Proszę Cię !!!!Duchu Święty zstąp na mojego brata aby potrafił sobie poradzić z nurtującymi go poważnymi problemami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy1.12.14

    proszę cie duchu świety aby muj syn dawał sobie rade w nowej szkole oby był szczęśliwy a ja proszę cie o pomoc skierowaną co do mojego życia może bendzie lepiej jak od meza odejde mam dość skoro toprzezemnie cierpi daj mi znak kiedy mam odejść i szukac noweg domu a pracy tesz nie mogę znalesc ja go nie kocham pomusz mi duchu swiety amen.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy11.12.14

    Duchu Św.stąp na mnie abym już zawsze była lepszym człowiekiem i lepszą mamą a przez miłosierdzie boże zasłużyła na życie wieczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy17.1.15

    duchu swiety zstap na mnie uzdrow mnie amen

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy4.2.15

    Proszę Cię Janie Pawle 2 o wiarę i rozum dla córki .

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy5.2.15

    Duchu ŚW proszę cie o dar wiary dla mojej córki Kasi

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy28.6.15

    Ojcze Swiety,prosze Cie o pomoc w miich trudnych chwilach...

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy29.6.15

    Proszę o zdrówko dla Małgosi, już wiele razy mi pomogles, wierzę,że i tym razem tak będzie, proszę z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy29.6.15

    Proszę o zdrówko dla Małgosi, już wiele razy mi pomogles, wierzę,że i tym razem tak będzie, proszę z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19.7.15

    Błagam Cię o zdrowie i spokój mojej córki, żeby mogła się uczyć i postępowała racjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy6.9.15

    Duchu Św. proszę o dobre wybory życiowe dla mojego syna Tomasza.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy24.5.16

    Duchu Święty dotknij naszych serc i umysłu abyśmy szli drogą Jezusa

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy3.10.20

    Duchu Św proszę Cię o dar bojaźni Bożej, abym lękał się grzechu, który Ciebie, o Boże, obraża.

    OdpowiedzUsuń
  17. Duchu Święty pomóż mojemu synowi aby się opamiętał i nie nadużywał alkoholu. Aby był dobrym ojcem i mężem

    OdpowiedzUsuń