Modlitwa w chorobie

Dobry Ojcze, najpiękniejsze chwile ludzkiego życia to te, w których mogę odkrywać Twoje kochające oblicze; w których mogę doświadczać Twojej bliskości. Czasem te chwile zbiegają się z jakimś doczesnym obrazem szczęścia, czasem mają wymiar choroby, cierpienia, krzyża. Dziękuję Ci za każdą z takich chwil.

Święty Jan Paweł II mówił, że "autentyczna wiara dostrzega zawsze miłość Boga, nawet jeżeli czasami trudno do końca zrozumieć motywy Jego działania. Właśnie modlitwa pomaga nam odkrywać oblicze kochającego Boga. On nigdy nie opuszcza swoich wiernych. Jest tym, który sprawia, że mimo prób i cierpień w końcu zwycięża dobro".

Za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, który nie bał się cierpienia, proszę Cię, Ojcze, przyjmij ode mnie to cierpienie, tę chorobę, którą teraz przeżywam. Naucz mnie tak mocno Tobie zaufać, jak czynił to św. Jan Paweł II, abym u kresu moich dni mógł z radością powiedzieć, że idę do domu Ojca. Amen.

W: Modlitewnik za wstawiennictwem św. Jana Pawła II, Rafael, Kraków 2014.

68 komentarzy:

  1. Anonimowy17.1.15

    ojczcze przedwieczny w imie twojego syna jezusa chrystusa blagam cie o uzdrowienie twoja niech bedzie wola amen

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy28.1.15

    Janie Pawle II proszę Cię o uzdrowienie mojej babci z choroby nowotworowej. Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy28.1.15

    Jane Pawle II proszę Cię o uzdrowienie mojej babci z choroby nowotworowej. Amen

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy9.2.15

    Święty Janie Pawle II proszę Cię o pomoc i uzdrowienie z choroby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy31.3.15

    Święty Janie Pawle II proszę Cie z całego serca o uzdrowienie z choroby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy2.4.15

    Święty Janie Pawle II proszę o moje uzdrowienie z tętniaka. Obdarz mnie siłą w zmaganiu się z ciężarem tego krzyża.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy4.4.15

    Ojcze Swiety prosze o udzrowienie dla mojego brata Aleksandra. Bog zaplac! Amen.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19.4.15

    Ojcze Święty,spraw aby mój tata Bolesław,wyzdrowiał i cieszył się razem z nami długim życiem

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy28.4.15

    Święty Janie Pawle II proszę Cie z całego serca o uzdrowienie mnie z choroby nowotworowej i szczęśliwa operację.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy6.6.15

    Święty Ojcze Janie Pawle II z całego serca proszę Cię o opiekę. Wstawiaj się za mną grzeszną u Najświętszej Maryi Panny. Proszę Cię o uzdrowienie z choroby i uwolnienie od złego. Anna

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy7.6.15

    Kochany Ojcze Święty Janie Pawle II, moja choroba jest niczym w porównaniu z cierpieniem innych ludzi, jednak łzy czasami same płyną. Proszę Cię o uzdrowienie, odzyskanie włosów i pomoc w walce. Obdarz mnie pogodą ducha naprzeciw upokorzeniom. Poświęcam się i oddaje Sercu Jezusa i Maryi. Anna Maria A.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy12.6.15

    Święty Ojcze proszę o uzdrowienie i szybką operacje oraz stabilność finansowa. tobie zawierzam moje problemy

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy16.6.15

    Święty Ojcze proszę o uzdrowienie z kandydoza już nie mam sił aby walczyć

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy17.6.15

    Ojcze Swiety prosze badz przymnie i przy mojej rodzinie .Prosze cie o zdrowie dla mnie i moich najblirzszych

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy7.7.15

    Kochany Ojcze Święty błagam uzdrów mojego tatę z ciężkiej choroby,brata który teraz rozpocznie leczenie i szwagra oraz daj miłość naszym rodzinom.Dziękuję kochany Ojcze za wszystkie dary otrzymane i za miłość Jezusa.Amen

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy9.7.15

    Ojcze Święty proszę Cię o udaną operację i uzdrowienie mojej córki. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy9.7.15

    Ojcze Swiety prosze za Twoim wstawiennictwem o uzdrowienie Nathalie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy16.7.15

    Ojcze Święty błagam Cię o wstawiennictwo w uzdrowieniu mojej
    Mamy Doroty z choroby nowotworowej, błagam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy26.7.15

    OJCZE ŚWIĘTY BARDZO BŁAGAM SZCZERZE O WSTAWIENNICTWO W UZDROWIENIU MOJEGO KOCHANEGO TATY STANISŁAWA C. KTÓRY LEŻY NA INTENSYWNEJ TERAPII BARDZO CIĘ PROSZĘ WYSŁUCHAJ NASZYCH MODLITW ZA JEGO SZYBKI POWRÓT DO ZDROWIA I CUDOWNE UZDROWIENIE ABY JAK NAJSZYBCIEJ POWRÓCIŁ DO SWYCH SIŁ

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy4.8.15

    Ojcze Święty Janie Pawle II- proszę o Twoje wstawiennictwo u naszego Najlepszego Ojca w niebie- w błaganiu o zdrowie dla mnie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy4.8.15

    ojcze sw blagam cie o umocnienie psychiczne i zdrowie psychiczne mojego wnuka babcia

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy31.8.15

    kochany JP2 prosze Cie o uzdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochany Janie Pawle II proszę Cie o wyleczenie mnie z nieuleczalnej choroby genetycznej - pląsawicy Huntingtona.Tylko z Twoją pomocą i wstawiennictwem wyzdrowieję. Dziękuję Ci za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Święty Janie Pawle II - proszę Cię o uzdrowienie mnie z tej nieuleczalnej, genetycznej choroby-pląsawicy Huntigtona. Tylko za Twoim wstawiennictwem i modlitwą mogę być uzdrowiona.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy1.10.15

    Ojcze Święty Janie Pawle II błagam Ciebie o wstawiennictwo u Boga Ojca Jezusa Chrystusa o uzdrowienie mojego wnuka Oskara ze wszystkich chorób i zachowanie go przy życiu razem z nami tu na ziemi, amen.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy7.10.15

    Ojcze Swięty proszę Cię o uzdrowienie mojej córki Moniki z choroby nowotworowej

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy8.10.15

    Proszę o uzdrowienie z choroby nowotworowej i wsawiennictwo za moja rodzine.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojcze proszę Cię o wstawiennictwo dla mojego Tatusia. Bądź przy nim...on tego bardzo potrzebuje. Pragnie Twojego ciepła , wsparcia i modlitwy. Dziękuję Ci Janie Pawle II

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy21.11.15

    Proszę Cię o uzdrowienie z choroby Parkinsona

    Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy8.12.15

    Ojcze Swiety z godnoscia i pokora przyjmue cierpienie z powodu choroby jaka doswiadczam,prosze o laske i wstawiennictwo prosze o pwrot do zdrowia i mozliwosc kontynuowania pracy zawodowej....pomagalam innym i dalej chce to czynic zachowaj mnie Panie tutaj na ziemi....prosze Amen

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy9.12.15

    Bardzo proszę o zdrowie dla mojej córeczki, zdrowe donoszenie ciąży,szczęśliwy poród, zagojenie się problemów z zębami, dziąsłem z którymi się borykam i denerwuję . Ojcze bądź przy mnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy11.12.15

    KOCHANY OJCZE ŚWIĘTY proszę o wstawiennictwo dla mnie o uzdrowienie mnie z raka kości.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy18.12.15

    mój najukochańszy ojcze proszę cie tak bardzo o mnie opuscila ta nerwica lekowa z która już nie mam sily zyc-wysluchaj mnie proszę cie tak bardzo-BOG ZAPLAC

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy3.1.16

    Kochany Ojcze prosze Cie o uzdrowienie z choroby nowotworowej, prosze aby nigdy wiecej do mnie nie wrociła. czuwaj nade mna Ojcze. Amen

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy3.1.16

    Proszę o wyleczenie mojego syna z bialaczki i opiekę dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy6.1.16

    Prosze Cie Ojcze Swiety Janie Pawle 2 o wstawiennictwo Do Boga Ojca Wszechmogacego o zdrowie dla mojej zony Danusi,a tagze dla wszystkich cierpiacych.NIECH BEDZIE POCHWALONY JEZUS CHRYSTUS.Amen

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy21.1.16

    Błagam z całego mojego serca i ze wszystkich sił moich, o to abym szczęśliwie donosiła ciążę, abym urodziła zdrowe dzieciątko i aby moja pierworodna córeczka była zdrowa.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy25.1.16

    Proszę Cię Ojcze Święty o łaskę zdrowia dla Michała on jest po udarze w śpiączce potrzebuje Twojej pomocy i wstawiennictwa do Boga Ojca o uzdrowienie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy30.1.16

    Ojcze Święty dołączam do tych,którzy właśnie we Mszy Świętej przy Twoim grobie modlą się o zdrowie dla mojego szwagra Łukasza. Błagamy o uzdrowienie go z choroby serca i częściowego paraliżu po udarze i o siły dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy2.2.16

    blagam o zdrowie syna meza i dla mnie ojcze sw dopomz jezu ufam tobie

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy5.2.16

    blagam o zdrowie dla syna meza dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy9.2.16

    Ojcze Święty. Nie odrzucaj ludzi sceptycznych, takich, jak ja. Oczyść me myśli, dusze i ciało z negatywnych emocji i spraw, abym mogła spokojnie pracować, zajmować się domem i rodziną. Wierzę bowiem, że za Twoim wstawiennictwem znikną moje dolegliwości fizyczne.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy13.2.16

    blagam o zdrowie syna meza moje

    OdpowiedzUsuń
  44. Święty Janie Pawle II proszę Cie z całego serca o uzdrowienie z choroby.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy15.2.16

    Ojcze Święty proszę Cię obdarz mnie łaską spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy18.2.16

    blagam o zdrowie syna meza moje w tobie pokladam nadzieje

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy21.2.16

    Swiety Janie Pawle II prosze Cie z calego serca o uzdrowienie calej rodziny.Blagam o zdrowie dla bliskich I dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy24.2.16

    tatusiu kochany blagam o zdrowie syna meza moje amen

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy26.2.16

    blagam o zdrowie syna meza moje tatusiu w tobie moja nadzieja amen

    OdpowiedzUsuń
  50. Ojcze Świety błagam cie o pomoc i wstawiennictwo w uzdrowieniu mojej synowej Martusi.Daj jej radość bycia mamą i żoną jak najdłuższe lata.Błagam cię Ojcze.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy29.2.16

    blagam ozdrowie syna meza moje tatusiu nie opuszczaj nas amen

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy9.3.16

    Święty Janie Pawle II proszę Cię o dar życia i zdrowia dla mojej Mamy Bożenny. Otocz ją swą łaską i pomóż wyzdrowieć. Amen

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy16.3.16

    SW.JANIE PAWLE II pomoz mi zniesc moja chore,by jak Ty cierpliwie doczeala wyzdrowienia za Twoim wstawiennictwem,zebym nie byla obciazeniem dla innych,Wypros mi ulge w choroid Amen

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy26.3.16

    Ojcze Świety błagam cie o pomoc i wstawiennictwo w uzdrowieniu mojej Matki Malgorzaty.Daj jej radość bycia Matka i Babcia. Błagam cię Ojcze.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy2.4.16

    Ojcze Swiety bardzo Cie prosze o wyzdrowienie mojego taty i modlitwe o zdrowie mojej mamy. Kocham Cie i Ci ufam

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy2.4.16

    Ojcze Święty, proszę Cię o łaskę uzdrowienia mnie z choroby Hasimoto, niedoczynności tarczycy, obrzęków, wody w organizmie, alergii i praej nerki. Proszę spraw abym obudziła się zdrowa jutro. Ojcze Święty, Ty masz moc wstawiania się, błagam pomóż mnie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy2.4.16

    Ojcze Swiety najukochanszy prosze wstaw sie za mna aby choroba na ktora choruje okazała sie choroba uleczalna...abym była zdrowa dla mojej rodziny...w ktorej juz jest powazna choroba...błagam o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy3.4.16

    Błagam o uzdrowienie z ciężkiej choroby nowotworowej moją małżonkę
    Hannę Ł. Niech jeszcze raz zatriumfuje BOŻE MIŁOSIERDZIE.
    A dla mnie i syna proszę o wyleczenie z powikłań pogrypowych.
    HENRYK

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy9.4.16

    kochany tatusiu blagam o zdrowie syna meza moje ratuj nas amen

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy23.4.16

    Kochany Ojcze Święty proszę o uzdrowienie mnie z rzadkiej choroby oraz Moją Mamę i dzieci. Otocz Nas swoją opieką i wspomóż swoim miłosierdzie, abyśmy byli zdrowi i wspaniale mogli Bogu służyć i ludziom. Bóg zapłać. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy27.4.16

    Jezu...ufam Tobie ...

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy2.5.16

    Ojcze dziekuje za kazdy dzień
    Za cudowną rodzinę
    Za spelnienie największej dla nas rzeczy
    Prosze o zdrowie dla siebie i wszystkich tych którzy bardzo tego potrzebują abym wkoncu dowiedziala sie co mi dolega i by moja choroba byla uleczalna
    Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy8.5.16

    Ojcze Swiety prosze o uzdrowienie mojej najdrozszej coreczki

    OdpowiedzUsuń
  64. Święty Janie Pawle, proszę o wstawiennictwo u Pana naszego Jezusa Chrystusa żeby moja żona Ewa wyzdrowiała z koronawirusa, i żebym ja też wyzdrowiał z tych sensacji sercowych które mnie dopadły. Błagam Cię Ojcze Święty.

    OdpowiedzUsuń
  65. Święty Janie Pawle Prosze o wstawienie
    się do Pana Boga o Wyleczenie Beaty i Mariana z Ciężkiej choroby

    OdpowiedzUsuń
  66. Święty Janie Pawle Proszę o wstawiennictwo do Pana Boga o wyleczenie Mariana i Beaty z ciężkiej choroby

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy29.11.21

    Święty Janie Pawle!
    Proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga w mojej chorobie i chorobie mojej żony Eweliny.
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy2.6.22

    Błagam o uzdrowienie

    OdpowiedzUsuń