Aby zaczął chodzić do kościoła

W 1982 r. podczas pierwszej pielgrzymki Jana Pawła II do Hiszpanii, mój synek Jaime w szkolnym przedstawieniu teatralnym interpretował Jana Pawła II, a przy tym był do niego podobny. Deklamował taki tekst: „Urodziłem się w Polsce, literatura poprowadziła mnie do poznania wielkich mistyków hiszpańskich: Teresa, Jan od Krzyża". Jaime miał wtedy sześć lat. Dzisiaj... proszę Boga przez wstawiennictwo Jana Pawła II, aby Jaime znów zaczął chodzić do kościoła i żył według przykazań Bożych.

(matka Victoria - Hiszpania)

2 komentarze:

  1. Anonimowy2.4.14

    Ukochany Błogosławiony Ojcze Święty Janie Pawle II, proszę Cię, abyś wskazał moim dzieciom drogę do Chrystusa i Jego Matki, błagam Cię o łaskę nawrócenia i o sakramenty święte dla nich. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swiety Pawle odkad umarla moja siostra nie wierze w boga pomoz mi się nawrociv

    OdpowiedzUsuń