Bardzo chciałabym Ci podziękować

Już dawno zastanawiałam się nad tym, by do Ciebie napisać. Zawsze mi się marzyło, żeby przez ks. Malińskiego przekazywać Ci listy. Niestety jakoś nigdy nie mogłam się zebrać w sobie. Teraz do Włoch jedzie grupa z mojej szkoły. Pani Iwonka z córką Elą przekażą ten list. Mam na imię Paulina. Chociaż... po co ja to piszę. Przecież Ty wszystko o mnie wiesz. Bardzo chciałabym Ci podziękować za to, że uzdrowiłeś moją mamę. Mam nadzieję, że Tobie jest dobrze.

Proszę Cię o łaskę spotkania wspaniałego chłopaka i kochającego męża (oczywiście w przyszłości). Tak strasznie bym chciała mieć kogoś takiego obok siebie. Ty jesteś blisko Pana Boga, więc chciałabym, żebyś mi pomógł.
Właściwie to ogromnie się cieszę, że jesteś już w niebie. Ty, Ojcze Święty, pewnie też się cieszysz.
Pozdrów ode mnie mego dziadziusia - Janka Kazimierza i prababcię Zosię. Tak dawno ich nie widziałam... Całuję.

13.02.2006. (Pulina)

13 komentarzy:

  1. Chcialam podziekowac ci za to ze jestem i jestes
    ze mna i proszę również zebys ucalowal mocno moja siostrę która jest tam na gorze

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja siostra umarla zbyt mlodo zostawila 3 letnia coreczke ,mam nadzieje boze ze jesteś i pomożesz nam odzyskac jej corke modle się codziennie i blagam żeby moje zycie się w końcu zmienilp kocham cie

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16.9.14

    Kochany Ojcze Świrty Dziękuję za wszystkie łaski i dobra. Kocham Cie Ojcze Święty

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21.11.14

    Kochany Ojcze Święty chcę podziękować Ci za dar potomstwa po raz trzeci. Dziękujemy za ten piękny owoc naszej miłości. Prosimy o zdrowie i łaski na każdy dzień. Proszę Cię także o dar potomstwa dla mojej przyjaciółki Gosi która bardzo pragnie dziecka. Dziękujemy Ojcze Święty...

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy27.2.15

    Dziękuję Ojcze DZIEKUJE

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy4.5.15

    Dziekje Ci Ojcze Swiety za moje Dzieci za dr macierzynstw Daj nam proszę zdrowie i wymodl dla mnie to o co Cie ciagle proszę i obym wyszla z dlugow. Potrzasnij mezem moim żeby zrozumial ze zona i dzieci sa najważniejsi. Bardzo Cie o to proszę Jestes Tym którego Nikt nie Zapomni i Zawsze niezależnie od wieku będzie Cie kochal i Wielbil Jeszcze raz proszę o wstawiennictwo w mojej sprawie. Tylko w ciebie wierze ze Ty mi pomożesz. BÓG ZAPŁAĆ

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy28.6.15

    Dziękuję za wszystko, czym mnie obdarzasz.
    B.K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy10.9.15

    Ojcze Święty dziękuję Ci za za moich rodziców, mojego brata, których już Pan Bóg zabrał z tego świata. Proszę wyproś dla nich życie wieczne, w wiecznej radości, Amen

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy8.11.15

    Kochany Ojcze tak nam Ciebie brakuje.
    Módl się za nami którzy Cie wzywamy.
    Święty Ojcze zanoś nasze prośby do Boga naszego Wszechmogącego.
    Wyproś Ojcze Święty dla mojego dziecka prawego i odpowiedzialnego męza.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy2.2.16

    Kochany Ojcze Święty :) Tak bardzo chciałabym podziękować Tobie Za pomoc w rozwiązaniu spraw, których tak po ludzku nie można było rozwiązać. Proszę z całego serca o wsparcie i pomoc dla Marcina.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17.2.16

    ojcze sw prosze o wysluchanie moich prösb.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17.2.16

    ojcze sw wysluchaj moich prösb

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy30.4.16

    Proszę Ciebie Ojcze Święty o uzdrowienie mojej siostry z choroby nowotworowej i wybudzenie Jej ze śpiączki farmakologicznej. Proszę też o łaski pomocy także dla Jej najbliższych.

    OdpowiedzUsuń