Łaski - Codziennie dziękuję Bogu i Ojcu Świętemu

Codziennie dziękuję Bogu i Ojcu Świętemu

Chciałabym i ja przedstawić informację przemawiającą na korzyść opinii świętości Ojca Świętego Jana Pawła II. Chorowałam na kręgosłup od bardzo dawna, może nawet około dobre 20 lat. Pracowałam ciężko na gospodarstwie rolnym. Ostatnio nie pomagały mi żadne lekarstwa. Dla mnie Ojciec Święty Jana Pawła II – Karol Wojtyła jest i był od początku swego pontyfikatu kimś największym i najmądrzejszym. Od śmierci Papieża codziennie za niego się modlę i płaczę, a mam za co; bo zostałam uzdrowiona na kręgosłup 16.04.2005 r. – wcale mnie już nie boli.
Mam 55 lat. 15.04.2005 r. była zamówiona w kościele Msza św. za rodziców teściowej. Szłam do kościoła w wielkich boleściach kręgosłupa. W kościele prosiłam Ojca Świętego Jana Pawła II o ratunek, o zdrowie. Idąc z kościoła, też mnie bolało, ale rano to jest 16.04.05 r. jakby ręką odjał i do tej pory codziennie dziękuję Bogu i Ojcu Świętemu za uzdrowienie. Ciągle czytam wszystko co pisze się o Ojcu Świętym Jana Pawle II i bardzo chciałabym, żeby był jak najszybciej beatyfikowany.
Boże w Trójcy Przenajświętszej, dziękuję Ci za to, że dałeś nam papieża Jana Pawła II – Wielkiego Człowieka.
30.08.2005 r.
(Janina)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz