Jan Paweł II modlił się za mnie

Jan Paweł II modlił się za mnie

3 października 2005 roku udałam się do drukarni, by oprawić w plastikową okładkę zdjęcie Jana Pawła II. Krótko potem przeczytałam modlitwę o rychłą beatyfikację i zrozumiałam, że Jan Paweł II modlił się za mnie i towarzyszył mi w mojej chorobie płuc. Dzisiaj znów zaczęłam, się śmiać i oddychać normalnie. Przedtem oddychałam z trudem, czułam się ciągle zmęczona i obolała. Straciłam chęć do wszystkiego. Dzisiaj jestem pełna entuzjazmu i modlę się z radością i wdzięcznością. Dziękuję Janowi Pawłowi II, że modlił się za mnie.
(M. - Chiny)

4 komentarze:

  1. Anonimowy19.7.13

    OJCZE SW UPROŚ DLA MNIE ŁASKE U PANA BOGO O SZYBKI POWRÓT DO ZDROWIA DLA MNIE JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy11.8.13

    Ojcze Święty proszę uproś u Pana Jezusa i Matki Najświętszej łaskę uzdrowienia z choroby nowotworowej mojej córki Agnieszki.Błagam Cię Ojcze Święty nie opuszczaj jej.
    Jadwiga

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy25.9.13

    Bl. Janie Pawle II, spelnily sie moje pragnienie pielgrzymki do Twojego grobu, do grobow ks. Jerzego i ks. prymasa Wyszynskiego, do sw. Faustyny i relikwi sw. Rity. Dziekuje Bogu za to i prosze Cie o modlitwe aby Bog dopomogl mi w spelnieniu moich kolejnych prosb, ktore codziennie do Niego zanosze

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy30.6.14

    Ja tez pragne odwiedzic grob naszego kochanego ojca swietego i przyzek'am sobie ze zrobie wszystkp zeby tam byc i bende sie modlila o uzdrowienie mnie i dziekowala ojcu sw za wszysto co juz otrzymalam czyli wiare w siebie ,bardzo wieze.marta

    OdpowiedzUsuń