Łaski - Już mu przebaczyłam

Już mu przebaczyłam

Jestem pewna, Panie Boże, żeś By czekał na moje wybaczenie. Nie pozwoliłeś zamknąć oczu Papieżowi, dopóki ja nie wybczę Remkowi. Już moje serce jest wolne. Już mu przebaczyłam. Nigdy już nie będę wracać do tego, co było. Wybaczyłam i życzę mu Twojej Miłości. Wierzę, że tak będzie. Twoja miłośc jest ogromna. By go kochasz i sprawiasz, że on odzyska miłość i wróci do Ciebie. Boże – miej go w swojej opiece. Dziękuję Ci, Ojcze Święty, za Twoją męczeńską śmierć – ostatnia godzina Twojego życia zmieniła moje serce. Dziękuję.

02.04.2005
(niewiasta N.N.)

3 komentarze:

  1. KOCHANY OJCZE ŚWIĘTY PROSZĘO WSTAWIENNICTWO I ŁASKĘZ ŻYCIA DLA MŁODEJ DZIEWCZYNY MATKI 2 DZIECI CHOREJ NA GUZA MUZGU WALCZĄCEJ DZIELNIE O KAŻDY DZIEŃ ŻYCIA JEST ONA ŻONĄ MOJEGO PRZYJACIELA A PRZEDE WSZYSTKIM DOBREGO CZŁOWIEKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12.7.15

    Kochany mój.Wstaw się za moją córką i uproś laskę zdrowia dla niej i jej dzieciątka które nosi pod sercem ,o szczęśliwy przebieg ciąży i porodu. Wspomóż mnie w moich modlitwach do Pana naszego Jezusa Chrystusa.Ojcze tak bardzo mi Ciebie i twoich mądrych słów brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze o modlitwe za zywa dusze, ktora nie miala okazji poznac Milosierdzia Bozego, o poznanie o nawrocenie, o powrot do nas-do jego rodziny, aby otworzyl oczy na krzywde, czekamy na niego z otwartymi sercami. BOG ZAPLAC

    OdpowiedzUsuń