Mam Ci tyle do powiedzenia

Mam Ci tyle do powiedzenia

Nie wiem, jak zacząć, mam Ci tyle do powiedzenia. Bardzo mi Cię brakuje, choć nigdy nie miałam okazji się z Tobą spotkać, wiem, że bardzo mnie kochałeś, wiem, że gdybym stanęła przed Tobą, a raczej Ty przede mną, przytuliłbyś mnie i pocałował w czoło. Ja na pewno ujrzałabym w twoich oczach dobroć i altruizm. Tyle dla nas zrobiłeś.
Pogodziłeś wiele osób, przyczyniłeś się do tego, że ludzie zaczęli wierzyć w siebie i w swoje możliwości, choć wcześniej nie widzieli sensu życia. Kochałeś i kochasz wszystkich bez względu na kolor skóry i wyznanie. Nie bałeś się dotykać osób chorych, które nie widziały pomocy w innych. „Rozdawałeś" swoja Miłość, Wiarę, Pomoc. Jesteś największym, najlepszym i najwspanialszym Papieżem w dziejach ludzkości. Polacy, twoi rodacy Cię kochają i tyle łez wylali po Twoim odejściu.
Mimo to, że cierpiałeś przez swoją chorobę, nie poddałeś się. Chciałeś swoją służbę wypełnić do końca. Jesteś kimś wyjątkowym w moim życiu, kimś kto w moim sercu zostawił głęboki ślad, który będzie istniał do końca, aż do mojej śmierci. Wtedy to też będę mogła spotkać się z Tobą. Chcę, abyś pomodlił się szczególnie za księdza Dziwisza, który zawsze Ci towarzyszył, pomagał, kochał, i nadal kocha i był z Tobą do końca. Nie opuścił Cię aż do śmierci. Ja też płakałam mocno, może niepotrzebnie, powinnam się cieszyć, że teraz nie cierpisz i jesteś przy boku swego Ojca.

5.04.2005 (Magda)

5 komentarzy:

  1. Anonimowy2.4.14

    Brakuje mi ciebie tak jak mojej siostry zastanawiam się nie raz dlaczego ja Bog zabral miała corke kyora w tym momenie jedt nieszczliwa dlaczego odchodzą ludzie ktorych tak kochamy i nie wyobrazamt sobie zycia abrz nich kiedy nasze ztcie będzie normalne pewnie nigdy kocnam cie nad zycie Madzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2.4.14

    Boze zastanawiam się ciagle dlaczego zabrakes mi siostre

    OdpowiedzUsuń
  3. Boze ciaglr zastanawiam się dlaczego zabtales mi siostre

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam duzy zal nie chce chodzic do kościoła nawróć mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10.4.15

    Ojcze Swiety Janie Pawle prosze cie o pomoc, wstaw sie za mna u Boga jezeli to jest mozliwe i na to zasluguje, prosze o pomoc.

    OdpowiedzUsuń