Moja żona jest dzisiaj w szóstym miesiącu stanu błogosławionego

Piszemy do Was, aby zaświadczyć o świętości naszego nieodżałowanego kochanego Papieża Jana Pawła II. Otóż jesteśmy małżeństwem od ponad 7 lat i oczekiwaliśmy upragnionego maleństwa. Jesteśmy katolikami i prosiliśmy Matkę Bożą i Pana Jezusa o stan błogosławiony dla żony. Leczyliśmy się 5 lat i lekarze dawali nikłe szansę na potomstwo. Po śmierci Jana Pawła II zaczęliśmy się modlić za jego przyczyną o upragnione potomstwo dla nas i ku zdziwieniu lekarzy i nas wszystkich moja żona jest dzisiaj w szóstym miesiącu stanu błogosławionego. I prosimy również jak i ufamy, że za przyczyną niezmiernie umiłowanego Ojca Świętego Jana Pawła II moja żona szczęśliwie donosi i w czerwcu urodzi maleństwo, prawdopodobnie córeczkę, za co będziemy niezmiernie wdzięczni Panu Bogu. Również ufamy, że za te zasługi za życia jak i po odejściu do Domu Ojca niebieskiego nasz umiłowany Rodak Jan Paweł II zostanie rychło zaliczony w poczet świętych. Na koniec pragniemy was wszystkich pozdrowić i życzyć, abyście otrzymali jak najwięcej zgłoszeń cudów za przyczyną Jana Pawła II.

19.03.2006 (małżonkowie: Małgorzata i Jacek)

3 komentarze:

  1. Anonimowy2.7.13

    Błogosławiony Ojcze Św Proszę pobłogosław to dziecko w brzuchu mojej córki.Proszę cię o tworzenie się wód płodowych które uszły ,żeby to dzieciątko miało warunki do prawidłowego rozwoju.Tak gorliwie modliłam się o dar macierzyństwa dla niej,wysłuchałeś mnie, ale dlaczego wszystko prawidłowo przebiegało tylko 4 miesiące. Ojcze proszę ten jeden raz o cud o zdrowe dziecko dla mojej córki ,która bardzo Cię kocha.Być może dzisiaj w tak trudnym dla niej czasie nie rozmawia z Tobą może zapomniała wybacz jej ona bardzo cierpi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3.8.14

    Ojcze Święty - weź w opiekę moja córkę, która nosi pod sercem dwie istotki. Wyproś dla nich u Pana Boga szczęśliwe donoszenie ciąży, - proszę. To dzięki Panu Bogu zostały poczęte moje ukochane wnuczki - wstaw się Ojcze Święty za nimi, uproś , żeby Pan Bóg nas nie opuścił

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy29.1.15

    Ojcze Święty i ja zwracam się do Ciebie z prośbą o cud, moje dziecko źle się rozwija serduszko już mu słabo bije, jedno dziecko już mam, jedno też jest już z tobą, pozwól mojemu dzieciątku aby przyszło do nas na świat. Będę się modlić do Ciebie abym moje maleństwo mogła tulić na rękach i dać mu całą moją miłość. Wyproś Ojcze Święty u Boga dla mnie o cud chociaż wiem że nie zawsze było mi po drodze do Boga.

    OdpowiedzUsuń