Łaski: Prosimy o uzdrowienie

Piszemy ten list w nocy z 26 na 27 kwietnia 2006 r. do Cie­bie Ojcze Święty, Janie Pawle II z błaganiem o Twoje święte wstawiennictwo do Najświętszego Serca Pana Jezusa i Jego Niepokalanej Matki. Nasz mąż i tata Grzegorz został potrąco­ny przez samochód. W wyniku wypadku doznał obrażeń pra­wej strony ciała i głowy. Do dziś leży na oddziale Intensyw­nej Opieki Medycznej. Nie odzyskał w pełni świadomości, nie mówi, nie widzimy, czy widzi i słyszy. Ze względu na ciężki stan neurologiczny może być do końca życia niesprawny umysłowo i fizycznie. Lekarze nie dają nam wielkiej na­dziei, ale codziennie modlimy się o jego powrót do zdrowia.
Prosimy o uzdrowienie! Tęsknimy za nim i czekamy na niego. Ojcze Święty Janie Pawle II, u Ciebie szukamy ratun­ku i głęboko wierzymy, że możesz nam pomóc.
Matko Najświętsza, prosimy wysłuchaj naszego błagania za wstawiennictwem Twego wielkiego czciciela Jana Pawła II. Zanieś naszą prośbę przed tron swego umiłowanego Syna i zanurz jaw Bożym Miłosierdziu. [...]
Do listu dołączamy zrobioną około 36 lat temu własno­ręcznie przez Grzegorza „ramkę" ze swoim i moim zdjęciem. Mój mąż nosił j ą przez wszystkie lata i miał j ą także przy so­bie w dniu wypadku. Jesteśmy z 32-letnim stażem małżeń­skim, proszę Cię, Ojcze Święty, pozwól naprawić nasze błędy i cieszyć się wspólnym dobrym życiem.
(żona Ewa)
Ojcze Święty, proszę, daj mojemu tacie szansę. Tak bardzo pragnę porozmawiać z nim i powiedzieć mu, jaki jest dla mnie ważny i jak bardzo go kocham.
(córka Iwona)

16 komentarzy:

  1. Anonimowy1.8.13

    prosze cie Janie Pawle 2 owstawiennictwo w rozwiazaniu problemow malzenskich i rodzinnych u Jana I heleny wyzwolenie z nalogu Jana Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy23.8.13

    Ojcze Swięty..dopomóż modlitwą,swoim wstawiennictwem u Pana Jezusa.Proszę o łaski dla mnie i mojej rodziny,proszę o pracę dla dzieci.Proszę o uwolnienie od złego,Panie Jezu,wysłuchaj modlitwy.Dopomóż.Wyslij Michała Archanioła z hufcem aniolow,aby strzegli od zlego dzieci.Wysłuchaj mnie Panie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16.9.13

    Bł.Janie Pawle przez Twoje wstawiennictwo uproś łaskę uzdrowienia Danuty z nieuleczalnej choroby nowotworowej,uwolnij męża z nałogu alkoholowego,i spraw aby miał prace

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy3.3.14

    Bł. Janie Pawle przez twoje stawiennictwo uproś łaskę u boga i maryi matki o uzdrowienie mojego taty

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy11.4.14

    Ojcze św.błagam o uzdrowienie mojej rodziny
    Okaż nam łaskę

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy23.5.14

    Ojcze Swiety błagam cie pokornie o wstawiennictwo u Pana Naszego o zdrowie Beaty

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy28.5.14

    Błogosławiony Janie Pawle II proszę z nadzieją o wstawiennictwo u Miłosiernego Boga i Matki Bożej o łaskę uzdrowienia mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy28.5.14

    Błogosławiony Ojcze Święty proszę Cię pokornie o wstawiennictwo u Boga Miłosiernego i Matki Bożej o uzdrowienie mojej córki Moniki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy28.5.14

    Błogosławiony Ojcze Święty błagam Cię pokornie o wstawiennictwo u Boga Miłosiernego i Matki Bożej o łaskę uzdrowienia mojej Moniki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy9.6.14

    Janie Pawle II, patronie rodziny, błagam Cię o wstawiennictwo i wyproszenie łaski zdrowie, uzdrowieni z choroby nowotworowej dla mojej kochanej siostry, która jest niezbędnym ogniwem naszej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy5.1.15

    Święty Janie Pawle II błagam Cię o wstawiennictwo i wyproszenie łaski zdrowa o uzdrowienie z guza

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy3.3.15

    Kochany Świety Janie Pawle II błagam cie o łaske zdrowia dla Kamilka z autyzmu

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojcze Swiety blagam cie o wstawiennictwo za moja rodzine meza i synka o zdrowie i milosc oraz upros dla mnie laski zdrowia abym uniknela mnie operacja blagam cie z calego serca

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19.6.15

    Ojcze Swiety blagam Cie o opieke nad moim chorym synem Sebastianem, prosze o jego uzdrowienie duchowe i fizyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23.11.15

      Ojcze Święty proszę Cię o uzdrowienie dla Sylwii,która w niedzielę 15-11 2015 urodziła synka i teraz nie oddycha samodzielnie,bo dostała zatoru płucnego,jest także mamusią 5 letniej Kamilki,Ojcze Święty dopomóż.

      Usuń
  15. Anonimowy21.3.16

    Ojcze Święty prosimy o uzdrowienie dla Hanny która urodziła się 23.01.2016 urodziła się w stanie krytycznym która miała niedotlenienie bardzo cierpi jaki i my cała rodzina zrobiono EEG główki wynik wskazuje padaczkę Ojcze Błogosławiony Błagamy o Cud aby nasz Hania wyszła z tej choroby bardzo cierpi jest dzieciną która bardzo cierpi Ojcze Święty prosimy o modlitwę i uzdrowienie mojej wnuczki Hani Nasz Orędowniku wstaw się u Pana Boga i u Najświętszej Panny o modlitwę za zdrowie Hani Ojcze Święty dopomóż błagamy bądź przy mojej wnuczce która znajduje się w szpitalu błagamy Ojcze Święty o Pomoc.Janina

    OdpowiedzUsuń