Łaski - Wiem, że nie jestem idealna

      Drogi Ojcze, jestem jedną z tych, którzy podczas tamtych dni oczekiwali w kolejce na Placu Świętego Piotra, by wejść do ba­zyliki, aby złożyć Ci ostatni hołd, by powiedzieć ci „ciao!", któ­rego niestety nigdy nie wykrzyczeliśmy... Wiem, że odejście Twoje jest wielką utratą dla całego Kościoła i wszystkich ludzi, bo Twoje wyzwanie o pokój przerywało wszystkie bariery, języ­ki, kolory, siły i religie. Byłeś dla mnie przewodnikiem ducho­wym. Przypominałeś wartości chrześcijańskie, te wartości, które świat chciał zniszczyć: życie, miłość, rodzinę. Boże! Wiem, że nie jestem idealna i nigdy nie będę, ale moje serce przepełnia mi­łość, którą mógł mi podarować tylko Chrystus. Teraz, kiedy jesteś w ramionach Ojca, możesz wstawiać się za nami. Dziękuję! Ciao!
(Federica, Włochy)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz