Łaski - Dziękuję Ci, Ojcze Święty

Ojcze Święty, dorastałem podczas Twego Pontyfikatu, ucząc się w „Twojej szkole". Nauczyłeś mnie „nie bać się" żyć, kochać, cierpieć, umierać, świadczyć na świecie o Chrystusie. Byłeś dla mnie punktem odniesienia i przykładem. Pamiętam Wielki Piątek. Przyjechałem do Rzymu pociągiem, by wraz z milionami osób uczestniczyć wraz z Tobą w drodze Krzyżowej w Koloseum. Deszcz, wielka cisza, modlitwa, pragnienie przeżycia Męki Pań­skiej wraz z Tobą, stojącym pod wielkim białym parasolem... By­łem zupełnie przemoczony, ale szczęśliwy, że byłem świadkiem Chrystusa cierpiącego, ukrzyżowanego, zmartwychwstałego. Dziękuję Ci, Ojcze Święty! Teraz wiedząc, że jesteś u Pana, mo­dlę się do Ciebie. Pomóż mi żyć i pokonywać codzienne trudno­ści, cierpienia, zwątpienia i słabości fizyczne oraz duchowe.
(Pasquale, Wiochy)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz