Białaczka ustąpiła

W 2002 roku miał miejsce inny niewytłumaczalny medycznie przypadek uzdrowienia. Tym razem dotyczył 16 - letniej Włoszki Angeli Baroni, chorej na wyjątkowo złośliwą odmianę białaczki. Dziewczyna przeszła przeszczep szpiku, który jednak nie przyniósł spodziewanej poprawy. Jej rodzice, którym lekarze nie dawali już nadziei na wyleczenie czy choćby oddalenie widma śmierci ich ślicznej córki, widzieli ratunek jedynie w specjalnym błogosławieństwie Ojca Świętego. Na audiencji dziewczynkę przywieziono na wózku przed oblicze Papieża. Była tak słaba, że nie mogła już poruszać się o własnych siłach. Papież jak zwykle w takich przypadkach z wielką troską pochylił się nad wyniszczonym chorobą dzieckiem, powiedział jej do ucha, że Pan Jezus bardzo ją kocha i chce, żeby była zdrowa, pomodlił się, położył jej ręce na głowie i uczynił nad nią znak krzyża. Z piersi wzruszonej Angeli wyrwał się szloch. Po powrocie do domu dziewczynka nagle poczuła, że ma siłę wstać z wózka, chociaż już od roku nie była w stanie samodzielnie się przemieszczać. Choroba całkowicie się cofnęła, a jej lekarz, który wypowiedział się na ten temat publicznie, zaznaczył, że w przypadku jego pacjentki wydarzyło się coś, czego on jako przedstawiciel nauki nie potrafi wytłumaczyć.
 
 
W: Jan Paweł II, nasz święty, Wyd. Murator S.A., Warszawa 2011.

13 komentarzy:

  1. Anonimowy19.11.12

    Ojcze Św Janie Pawle Ii tak z wielka miłością do ciebie proszę cię gorąca o wyproszenie łask i blogoslawienstw dla naszych dzieci Krzysia Sonii I Julcii oraz chrzesniaka Michała aby twoje wstawienictwo u Boga przyniosło uzdrowienie i uwolnienie ich ciała , duszy ,serca i umysłu ze złego ducha i udzieliło im łask potrzebnych życia w prawdzie z Bogiem według 10 przykazań jego .Panie blagamy goroco o cud uzdrowienia ,Matko Boza pomóż w tych moich blaganiach do twego Syna Jezua Chrystusa o miłosierdzie wielkie dlanich i nas rodziców dotkniętych tym bólem Bog zapłać twoja wola Panie .Rodzice

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14.1.13

    Ojcze Sw Blogoslawiony Janie Pawle II, blagam z calego serca o wstawiennictwo w uzdrowieniu Karolinki i Joanny blagam, blagam o uratowanie zycia tym mlodym matkom chorym na nowotwory. Blagam aby mogly jeszcze byc z nami aby ich male dzieci mogly poznac swoje mamusie, blagam Matenko Najlaskawsza Pani Nasza o pomoc. Dziekuej Zosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20.1.13

    ojcze Sw Blogoslawiony Janie Pawle II blagam Cie o pomoc ,walcze z nowotworem

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14.6.13

    Błogosławiony Ojcze Janie Pawle II Błagam Cie o Wstawiennictwo w uzdrowieniu mnie z szumów usznych ,bardzo silnej nerwicy lękowej i myśli samobójczych.Nie mam siły do życia i jestem załamana. Proszę o zdrowie dla mojej córci , męża i babci.Mamy tez Trudną sytuację finansową. Kochana Matko Boża i Jezusie wysłuchajcie mnie błagam Was.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22.6.13

    Ojcze Św moja córka tak bardzo Cię kochała.Ona potrzebuje pomocy Twojej.Proszę wysłuchaj mnie zrozpaczonej matki.Pochyl się nad jej brzuszkiem gdzie znajduje się tak bardzo upragnione dzieciątko,wody odeszły dziecko żyje,lekarze chcieli je uśmiercić .Córka i zięć nie zgodzili się,mówią walczymy do końca.Proszę Cię o cud dla mojej córki, żeby wód płodowych przybywało żeby to maleństwo mogło się prawidłowo rozwijać.Pobłogosław ten brzuch i to maleństwo w nim ,proszę o zdrowego wnuka lub wnuczkę. .zrozpaczona matka

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19.7.13

    Błagam o uzdrowienie mojego brata, który zmaga się od wielu lat z depresją. Ma myśli samobójcze, nie widzi sensu dalszego życia. W sposób niekontrolowany zażywa leki, nadużywa alkoholu. Zachowuje się aspołecznie, nie ma siły "wyjść z domu", nie chce już tak dalej żyć. Nie widzi możliwości poprawy. Ja go bardzo kocham ale nie wiem jak mogłabym pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy27.8.13

    Ojcze, Ty tak bardzo kochales wszystkie dzieci, brales na kolana, blogoslawiles, wstawiaj sie za nasza coreczka Laura, chora na ciezka padaczke i majaca torbiele w brzuszku. Ojcze, wstawiaj sie do MAtki Rozancowej, do Milosiernego Serca Jezusa o uzdrowienie naszego Aniolka. Blagamy o wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy4.10.13

    Błogosławiony Jane Pawle II proszę wyproś uzdrowienie z białaczki mojego synka Dominika. Dwa przeszczepy szpiku nie przyniosły poprawy. Tak bardzo ufam i wierzę że go uratujesz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy25.1.14

    Ojcze Święty wiesz ,że zawsze Kochałam Ciebie - Twoja pielgrzymka była niezapomnianym dla mnie przeżyciem , wierze w Twoją Świętość - Proszę Ciebie Ojcze Święty o siłę w walce z nowotworem, proszę o uzdrowienie abym mogła razem z moim ukochanym mężem wychować nasze malutkie dzieci. Ufam ,że wysłuchasz mojego błagania . SK

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy7.8.14

    Ojcze Święty jestem mamą półtorarocznego chłopczyka którego chciałabym wychować,bardzo proszę o uzdrowienie i siłę w walce z nieuleczalnym nowotworem.A.Ch

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21.5.15

    Ojcze Święty, błagam Ciebie o uzdrowienie Mojego Kochanego Brata, który najprawdopodobniej jest już chory na bardzo rzadki rodzaj białaczki. G.K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21.6.15

      Mój brat jest chory na CMML-1 ( przewlekła białaczka mielomonocytowa typu mielodysplastycznego), która w jego wieku (41 lat) występuje niezwykle rzadko. W zasadzie jedyną metodą całkowitej remisji jest dla niego allogeniczny przeszczep szpiku, z która wiąże duże ryzyko śmiertelności, chemioterapia ma tylko charakter paliatywny. Proszę o całkowite uzdrowienie Mojego Brata, bo jest to wyjątkowo dobry człowiek, który nigdy nikomu nie zrobił nawet najmniejszej krzywdy. Ufamy Tobie, Ojcze Święty

      Usuń
  12. Anonimowy8.11.15

    Ojcze Święty,

    wstaw się do Boga za mnie, aby uleczył mnie z mojej choroby.Już długo się z tym męczę, ale wiem, że dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych.Pobłogosław także moją kochaną mamę i spraw abyśmy obie były szczęśliwe, bo dwa ostatnie lata są dla nas bardzo trudno, spraw, aby nastał teraz dla nas wreszcie dobry czas.Zaszczep we mnie ufność, Ojcze Święty.

    OdpowiedzUsuń