Jan Paweł II z pewnością czuwa nad aktorami

Nasz 36-letnia córka przez 15 lat była aktorką. Powołanie do tego zawodu wykazywała już od dzieciństwa, ale zamiast powoli dojrzewać do swoich decyzji, zaczeła odczuwaćl strach przed wszystkim. Odsunęła się kompletnie od przyjaciół, w domu zaczęły się awantury i kłótnie, jednym słowem - piekło. Ten stan psychiczny był tak nie do zniesienia, że postanowiliśmy się zwrócić do psychoanalityka. Po roku nic się nie zmieniło, nasza córka była nadal agresywna, nie podpisywała żadnych kontraktów.
 
Po śmierci Jana Pawła II mój mąż powiedział: "Teraz, kiedy Papież jest wśród świętych, możemy prosić go o pomoc". Z dnia na dzień nasza córka zmieniała sie... Zostawiła teatr, zajęłą się edytorstwem, zapisała się do klubu sportowego, znalazła przyjaciół, odzyskała wiarę w swoje siły, pogodziła się z rodziną. Ta transformacja jest niewytłumaczalnym cudem. Dlaczego przyznać ją zasłudze Jana Pawła II? Bo również On chciał zostać aktorem i z pewnością czuwa nad aktorami, którzy mimo brutalnego świata spektaklu pozostali czystymi i szczerymi ludźmi. Jestem przekonana, że Jego ojcowskie spojrzenie towarzyszy im, rozumie ich i czuwa, by nasza córka, kroczyła uczciwą drogą, a świat teatru był pełen wartości chrześcijańskich.
 
A.M. Francja
 
W: Wielka Księga Cudów Jana Pawła II, Kraków 2010.

3 komentarze:

  1. Anonimowy4.5.13

    Ojcze modlę się za AJ, proszę dopomóż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy3.8.13

    Ojcze ufam Tobie ocal mojego syna ,błagam.mama

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy28.4.14

    Ojcze Swiety prosze wstaw sie u Boga za moimi rodzcami blagam calym sercem. Prosze o odwrocenie losu, tej ciaglej udreki z ktora zwlaszcza mama musi sie codzien borykac. ja nie moge nic zrobic zostaje mi jedynie modlitwa. Sw Janie Pawle, Matko Pomocy Nieustajacej, Sw. Rito to w Waszej pomocy cala moja nadzieja na wyproszenie laski podniesienia sie z dlugow moim rodzicom.

    OdpowiedzUsuń