Uwolnił mnie z samotności

Wiem, że moje świadectwo to tylko kropla w oceanie, ale dla mnie jest ważne, aby przedstawić fakt, że Jan Paweł II uwolnił mnie z despracji, samotności i strachu i pomógł mi odpowiedzieć na głos Pana.
 
Nigdy nie spotkałem się z Janem Pawłe II, mimo to był zawsze obecny w moim życiu. Każde Jego słowo rozbrzmiewa w moim sercu, modlę się do Niego codziennie, aby mnie prowadził. Czuję Jego obecność; wiem, że czuwa nade mną, że żyje wśród nas. Kiedy byłem młodszy, popadłem w depresję.
 
Nie mylę Karola Wojtyły z Panem Bogiem! Dla nas, młodych, był przewodnikiem i ojcem. Obdarzył nas zaufaniem i za to Go kochamy. Kiedy inni narzekali na młodzież, On otaczał nas swoim optymizmem!
 
Astrid, Francja
 
 
W: Wielka Księga Cudów Jana Pawła II, Kraków 2010.

14 komentarzy:

  1. Anonimowy15.11.12

    Ojcze Sw Janie pawle II prosze cie goraco o wstawienictwo za moim synem Krzysztofem ,Sonia,Julcia i sistrzencem Michalem o laske cudownego uzdrowienia ich umyslu serca ,duszy I ciala z wszelkich lekow zla od samego poczecia az do chwili obecnej aby Jezus Chrystusa uwolnil ich od wszelkich zniewolen i aby moc Ducha Św uzdrowila ich całkowicie i niech splyna na nich łaski i światło które umocni ich dusze i oswieci nowym światłem ich drogi życia Bog zapłać gorąco Zofia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23.4.13

      Ukochany Janie Pawle II proszę pomóż mi być z pawlem żebysmy mogli założyc dobrą i kochającą sie rodzinę.Ty wiesz kto jest dla mnie ważny OJCZE ŚWIETY

      Usuń
  2. Anonimowy23.4.13

    Ukochany Janie Pawle II proszę pomóż mi być z pawłem żebysmy mogli założyc dobrą i kochającą sie rodzinę.Ty wiesz kto jest dla mnie ważny, pomóż nam OJCZE ŚWIETY

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9.5.13

    Mój Ojcze Święty pomóż mi być z Cezarym, pomóż nam być dobrą, kochającą się rodziną, pomnażać dobro i pomagać innym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13.5.13

    Ukochany Janie Pawle II proszę pomóż mi być z pawłem tak bardzo zależy mi na nim .Ty wiesz że bardzo go kocham tak bardzo mi go brakuje, pomóż nam OJCZE ŚWIETY

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18.5.13

    Najdrozszy Ojcze Świety,proszę o dar nawrócenia i wyzwolenia dla Jacka,o dar załozenia szczesliwej Rodziny,pełnej wiary,wiernej na zawsze Bogu.O dar macierzyństwa,życia w zawierzeniu Bożej Opatrznosci...na zawsze pod Twoja opieką...

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19.5.13

    Ojcze Święty proszę cię o to aby zgoda zapanowała w naszym domu, żeby moja mama zaakceptowała moją żonę. Mam dobrą pracę z dala od domu i mamy wszystko prócz spokoju w domu. Błagam cię o wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy29.5.13

    Ojcze święty proszę Cię o modlitwę w intencji mojego męża i syna. Proszę Cię wyproś dla nich łaskę zdrowia, mądrości i rozumu. Spraw aby zapanowała miedzy nimi zgoda, wzajemne zaufanie, szacunek i tolerancja. Ojcze miej w opiece moją rodzinę módl się za nami, czuwaj nad nami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy3.6.13

      Ukochany OJCZE ŚWIETY pragnę prosic cie o wstawiennictwo w mojej prośbie tak bardzo zależy mi na pawle i proszę cie o to żebyś pomógl nam być ze sobą razem do końca swoich dni tak bardzo cie błagam OJCZE ŚWIETY

      Usuń
  8. Anonimowy5.6.13

    Ojcze Święty proszę o modlitwę w intencji moich najbliższych. Proszę o łaskę zdrowia i miłości dla nich. Proszę też o wstawiennictwo w mojej intencji. Wiesz jak bardzo mi na Nim zależy, pomóż mi go odzyskać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy13.2.14

    ojcze Święty błagam cię o łaskę uzdrowienia taty Edwarda z poważnej choroby i siły na każdy dzień.dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy13.2.14

    ojcze Święty błagam cię o powród Pawła do Agnieszki niech wreście wezną ślub.Daj im łaskę powrotu do siebie,

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy28.3.14

    Ukochany Janie Pawle II proszę pomóż mi być z Robertem żebysmy mogli założyc dobrą i kochającą sie rodzinę.Ty wiesz kto jest dla mnie ważny OJCZE ŚWIETY

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy4.4.16

    Ojcze Swiety pociesz mnie blagam

    OdpowiedzUsuń