Uratowałeś życie

Dziękuję Panu Bogu za uratowanie życia i dar cudownego uzdrowienia mojego męża Mariusza. Rok temu uległ on wypadkowi samochodowemu, w wyniku którego doznał obrażeń wielu narządów (stłuczenia mózgu, złamania lewej kości łokciowej, zwichnięcia prawego nadgarstka). Był wentylowany mechanicznie i leżał nieprzytomny. W 15. dobie odłączono mu respirator, a w 26. usunięto rurkę tracheotomijną. Modliłam się o zdrowie męża z dziećmi, z całą rodziną, z sąsiadami i znajomymi przez wstawiennictwo Jana Pawła II.
I tak powoli mój mąż wracał do zdrowia. 16. sierpnia nastąpiło wybudzenie, 25 sierpnia pierwsze siedzenie, próba jedzenia i po kilku dniach nauka chodzenia. Tydzień później Mariusz wypowiedział pierwsze słowa. A w październiku wyszedł ze szpitala o własnych siłach. Dla nas jest to „cud” i wielka radość.
Bernadetta

5 komentarzy:

  1. Anonimowy26.1.13

    Moj tata jest chory na raka pluc Modle sie do Ojca Sw za niego O uzdrowienie I wierze ze moj tata wroci do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy15.2.13

    Mój siostrzeniec zachorował na nowotwór gdy miał 6 lat,obecnie ma 12 lat i nadal walczy,lekarze rozkładają ręce i są już bezradni.Może nie jest za późno by prosić tego wspaniałego człowieka, który być może niebawem zostanie ogłoszony "Świętym",o zdrowie i wreszcie normalne życie dla tego niewinnego dzieciątka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2.4.13

    Ojcze Święty proszę Cię o uzdowienie mojego taty z raka żołądka. Będę codziennie modlić się do Ciebie w ten intencji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy26.4.13

    Ojcze swiety prosze cie o to zeby moja ciaza nie byla zagrozona utrata dziecka zeby przetrwala pomyslnie do Konca zeby krwawienie ustapilo I bole I zeby dzidzius urodzil sie zdrowy bardzo cie prosze pomoz mi I innym kturzy sie do ciebie modla westw sie za nas do pana Boga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy9.5.13

    Ojcze Święty, mó synek jest chory na mukowiscydozę, proszę Cię o cud uzdrowienia, proszę pomóż Mu.

    OdpowiedzUsuń