Błogosław nam z Niebios

Boże Ojcze Wszechmogący z całej duszy i całego serca dziękuję Tobie za Dar Twój tu na ziemi - za Jana Ojca Pawła II, za cud, który sprawił, że głoszone przez Twojego Apostoła a naszego Ojca Świętego słowo Boże (sprawiło) rozpaliło serca ludzkie na całym świecie, bez względu na kolor skóry, poglądy, wiek i miejsce zamieszkania.
Ja, grzesznica, proszę Cię Ojcze Święty Janie Pawle II oręduj do Pana Boga, oręduj u Syna Jego Jezusa Chrystusa i Matki Przenajświętszej o łaski dla mojej Rodziny, o umocnienie wiary, nadziei i miłości, o pokój dla wszystkich ludzi. Błogosław nam z Niebios i strzeż od zła wszelkiego.
Módl się za nami, abyśmy nigdy nie zeszli z Dróg pańskich. Aby Ewangelia była naszym przewodnikiem w życiu, a chleb i wino Chrystusa pokarmem duszy. Kochani Cię Ojcze Święty.

2.04.2006 (N.N.)

14 komentarzy:

  1. Anonimowy1.7.13

    Ojcze Św pobłogosław ten brzuch w którym żyje dziecko mojej córki.Wody odeszły dziecko żyje chociaż chcieli je od razu zabić.Ty Wiesz że córka i zięć nie zgodzili się ,oni bardzo pragną i kochają to dziecko.Tak bardzo kochali Ciebie Ojcze Św proszę Cię o szczęśliwy tak jak do tej pory przebieg ciąży,zdrowe dzieciątko.Proszę Cię ten jeden jedyny raz o cud.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4.7.13

    Ojcze proszę z mężem o zdrowie dla naszego 2,5 -letniego synka Adasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10.7.13

    Ojcze, proszę o dar miłości drugiego człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy10.7.13

    Ojcze, proszę o dar miłości drugiego człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy29.9.13

    prosze o uleczenie OJCZE ŚWIĘTY

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy26.3.14

    Ojcze Swięty uproś i dla mnie łaskę u Boga i pomóż mi pokonać moje kłopoty i trudności w jakich się znalazłam, uratuj mnie, moją rodzinę i nasz dom i daj mi siły do życia. Anna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy5.4.14

    Ojcze święty proszę Cie o łaskę uzdrowienia dla mojej mamy która kocham nad życie

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22.4.14

    Umiłowany Ojcze Święty uproś i dla mnie i moich dzieci łaskę u Pana Boga, dodaj nam sił i czuwaj nadal nad nami, chroń moją córkę od zła wszelkiego a mnie pomóż walczyć z nałogiem palenia papierosów, dziękuję Ci że jesteś z nami Henryka

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy26.8.14

    OJCZE ŚWIĘTY PROSZĘ O NAWRÓCENIE MOJEGO SYNA ,KTÓRY CHYBA NIE WIE CO CZYNI I ROBI KTÓRY STACZA SIĘ PRZEZ NARKOTYKI -BŁAGAM CIĘ PAWLE II O STAWIENNICTWO U BOGA

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy27.10.14

    Ojcze Święty, uproś u Boga pomoc w moim trudnym położeniu, dodaj siły w walce z przeciwnościami losu, spraw aby problemy, które mnie przerastają, za Twoim Świętym wstawiennictwem, skończył się jak najprędzej, Twoja córka Barbara

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy23.11.14

    Ojcze Święty, proszę byś wyjednał mi łąskę u Boga...proszę o powrót do mojego życia Michała B. , którego kocham i bez którego każdy dzień jest udręką ,a tęsknota przepełnia duszę i serce..., Ojcze Święty wstaw się do Boga w mojej intencji,niech wydarzy się cud.Ufam, że jesteśmy w stanie stworzyć z ukochanym M. związek oparty na miłości, zaufaniu, wierności, wzajemnym szacunku , wierzę,że razem jesteśmy w stanie płynąć przez wezbrany ocean życia, pokonując niedogodności w imię Jezusa Chrystusa, Pana Naszego, Amen. Jezu! Ufam Tobie....N.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy21.10.15

    Ojcze Świety Pobłogosław nasze małżeństwo abyśmy żyli zawsze w zgodzie i miłośći, otocz opieką naszych synów Michała, Bartka i córeczke Pauline. Jezu Ufam Tobie..

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy30.4.16

    Błogosławiony Janie Pawle II proszę z nadzieją o wstawiennictwo u Miłosiernego Boga i Matki Bożej o łaskę uzdrowienia mojej siostry Kasi oraz zdrowie i siły dla Jej najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy2.5.16

    ojcze sw poblogoslaw nasza rodzine aby nasze dzieci ulozyly sobie zycie daj mojej corce spotkac dobrego czlowieka jest jej ciezko zyc samej prosi CIEBIE ZMECZONA MATKA amen

    OdpowiedzUsuń