Łaski - Gdy patrzyłem na portret Jana Pawła II

Gdy patrzyłem na portret Jana Pawła II

W 2004 r. po czterech latach pracy w Domu Dziecka straciłem pracę. Zaczął się dla mnie trudny czas poszukiwania nowego zatrudnienia, pukania od drzwi do drzwi, słysząc wszędzie to samo tzn. brak etatu, brak miejsca, brak pieniędzy. Składane osobiście i wysyłane pocztą podania do różnych firm i instytucji, w których jako absolwent pedagogiki i resocjalizacji mógłbym podjąć pracę pozostawały bez odpowiedzi.
I tak przyszedł kwiecień 2005 r. i śmierć Jan Pawła II. Piątego kwietnia byłem na wieczornej Mszy św. w jego intencji. Podczas ofiarowania, gdy patrzyłem na portret Jana Pawła II przesłonięty czarną wstążką przyszła mi do głowy myśl, czy może to było ciche natchnienie, by złożyć podanie o pracę w gimnazjum leżącym blisko miejsca, gdzie mieszkam, a któremu patronuje Jan Paweł II.
6.04. z samego rana poszedłem do dyrektora tejże szkoły i złożyłem podanie, słysząc ku memu zaskoczeniu, że prawdopodobnie w maju zwolni się etat pedagoga! Zgodnie z umową zadzwoniłem w maju i nic! Kazano mi dzwonić w sierpniu dokładnie w połowie tego miesiąca. Tak też zrobiłem, i nic! Kazano dzwonić pod koniec sierpnia i tak też zrobiłem.
28.08. zadzwoniłem o 8-ej rano. Kazano dzwonić o 14-ej. Zadzwoniłem i umówiono mnie na spotkanie 30.08 na rozmowę kwalifikacyjną, w wyniku której otrzymałem cały etat. I od 1.09.2005 r. pracuję jako pedagog w gimnazjum Jana Pawła II.
Jestem przekonany, że jest to łaska od Boga za przyczyną
Jana Pawła II.
Kończąc, pragnę prosić o modlitwę za mnie, moją dziewczynę i naszą wspólną przyszłość, moją pracę a jej studia, za naszą miłość oraz naszych bliskich.

listopad 2005 r. (Roman)

11 komentarzy:

  1. Anonimowy14.7.13

    OJCZE SWIETY PROSZE CIEBIE O WSTAWIENNICTWO U BOGA W MOICH PROSBACH PLANACH I POTRZEBACH.PROSZE O ZDROWIE MAMY SIOSTRY,SINA TEA CHOREGO -ZESPOL DAWNA.SYNA ANTKA WNUCZKI LORI I POZOSTALEJ RODZINY.,MOZLIWOSC POJECHANIA RAZ DO ROKU DO OJCZYZNY POLSKI NA GROB OJCA TADEUSZA I ODWIEDZANIE RODZINY., POMOC W CIEZKIEJ SYTUACJI FINANSOWEJ.,DZIEKUJE TOBIE ZA WSTAWIENNICTWO I NIECH BOG ,DUCH SWIETY ,JEZUS ,MARIJA I JOZEF ZAWSZE BEDA BLISKO MNIE I MOJEJ RODZINY W HORWACJI I W POLSCE - AMEN s.m.t.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy3.1.14

      jednodniowy post o chlebie i wodzie może pomóc Waszej Rodzinie

      Usuń
  2. Anonimowy2.8.13

    Ojcze Święty ,proszę wysłuchaj mych prósb ,wskaż mojemu synowi drogę do Boga ,zmień go ,kazdego dnia moje myśli są przy nim ,boję się ,błagam uzdrów wylecz go z tego nałogu.Proszę o zdrowie dla moich rodziców ,męza ,wnusia i synowej i całej mojej rodziny,czuwaj i nie opuszczaj nas moj Ojcze. Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy27.8.13

    Najdrozszy Ojcze Swiety janie Pawle II, blagam cie o zdrowie juz raz wyciagnales mnie z podobnej sytuacji, prosze cie takze o moja do ciebie pielgrzymke w najblizszym czasie oraz o obiecana dawno pilgrzymke Na Jasna Gore. Wiem, ze przy twoim grobie wycisze sie i zmienie swoje zycie na lepsze aby lepiej sluzyc Bogu i blizniemu. Kocham cie

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy27.11.13

    Dziekuje Ci Ojcze Swiety za przywrocenie zdrowia mojemu wnukowi i mojemu synowi,kiedy u 1-rocznego wnuka stwierdzono guzik na nerce i podejrzenie nwotworu a moj syn ojciec tegoz malego dziecka zachorowal na nowotwor zoladka ,modlilam sie do Ciebie Ojcze Swiety Janie Pawle II Karola Wojtyly o uzdrowienie mojego dziecka i wnuka. Wierze , ze to za Twoja przyczyna sa zdrowi u wnuka guzik sam zginal,a syn przeszedl operacje i jest wszystko dobrze.
    W moim domu stoi Twoj portrecik do , ktorego sie modlilam.
    A teraz tez usilnie Cie prosze Ojcze Swiety Janie Pawle II Karolu Wojtylo o pomoc, prosze wyrwij mnie z tego w co sie sama wplatalam i nie potrawie tego zakonczyc, a takze o przywrocenie do pracy mojego przyjaciela, blagam pomoz mi Ojcze Swiety Janie Pawle II Karolu Wojtylo, Ty jestes moja ostatnia deska ratunku, prosze i blagam i dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy9.12.13

    Drogi Janie Pawle II , mam 15 lat przede mną wybranie nowej szkoły . Jak każdy pewnie uczeń chce dostać się do swojej wymarzonej , lecz musi się bardzo wiele uczyć. Mam czasem ochotę do nauki, a czasem nie. Kochany Karolu Wojtyło bardzo proszę byś modlił się w tej sprawie do Boga bym chciała się uczyć i nie poddawała się. Zbliżające testy powierzam Trójcy Świętej , Maryi i Wszystkim Świętym i błogosławionym a także Tobie .Muszę już się uczyć ! :) TOTUS TUUS !!! Kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy27.1.14

    Ojcze Święty, błagam Cię o miłość Igora, szczęśliwe życie z nim i o wyleczenie mnie z cukrzycy i neuropatii.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy2.4.14

    Ojcze Swięty błagam o łaskę zdrowia dla Izabeli

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy16.6.14

    Ojcze Święty , proszę o miłość mężczyzny , którego kocha moja córka , zawierzam się Tobie całym sercem , w Tobie moja jedyna nadziej

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12.2.16

    tatusiu blagam o zdrowie syna meza i moje

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy9.5.16

    ojcze swiety prosze cie o nawrocenie mojego syna lukasza

    OdpowiedzUsuń