Może nie dla was, ale dla mnie to naprawdę cud

Może nie dla was, ale dla mnie to naprawdę cud

Znalazłam w Gościu Niedzielnym waszą modlitwę pt. Modlitwa o łaski za wstawiennictwem Sługi Bożego Jana Pawia II. Sama nie wiem, od czego zacząć, ale to, co przeżywam, jest niesamowite. Odmawiam ją prawie codziennie przed snem. Jedno o co proszę Boga za Jego wstawiennictwem, to miłość, macierzyństwo, rodzina.
Mam 31 lat, dlatego te wartości są dla mnie bardzo ważne. To, co wydawało się, że jest takie niemożliwe, już po paru tygodniach odmawiania modlitwy; wrócił mój były chłopak, z którym rozstałam się w styczniu tego roku. Mijał czas, a ja nadal go kochałam, nie przestawałam o nim myśleć. Wrócił inny, odmieniony właśnie z miłością, która emanuje z jego oczu. Nie pytałam o nic, bez słów przytuliłam go do siebie, pogłaskałam po głowie. Już jestem szczęśliwa, chociaż wiem, że jeszcze wiele się wydarzy w moim życiu. To takie piękne, co pozostawił nam Ojciec Święty Jan Paweł II. Miłość - częściej powinniśmy o niej myśleć i dawać innym - życie bez niej traci sens!
Musiałam do was napisać, bo to co się wydarzyło w moim życiu, naprawdę jest niesamowite. Może nie dla was, ale dla mnie to naprawdę cud! Szczęść Boże.

(Ewelina)

6 komentarzy:

  1. Anonimowy17.7.13

    Błogosławiony Janie Pawle błagam wyproś łaskę szybkiego powrotu do zdrowia dla mojej siostry. Spraw aby leczenie przebiegało bez komplikacji. Błagam Cię o siły dla niej w cierpieniu,proszę aby się nie załamała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18.9.13

    Bł.Janie Pawle przez Twoje wstawiennictwo prosze o cud uzdrowienia Danuty z nieuleczalnej choroby nowotworowej ,o silną wiarę i potrzebne łaski

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy26.9.13

    Błogosławiony Janie Pawle przez Twoje wstawiennictwo błagam o cud uzdrowienia z choroby nowotworowej mego męża.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8.11.13

    Janie Pawle II Proszę o modlitwę za mnie K. i za J., abyśmy zostali połączeni w Sakramencie Małżeństwa. O skruszenie serca Jacka, powrót, nawrócenie i prawdziwą miłość do mnie. Oraz za pomoc dla naszych rodzin. O zdrowie dla rodziców, babć i mojej córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy5.3.14

    Kochany Ojcze Święty Janie Pawle II proszę o modlitwę za moim synem Adasiem, aby wyzdrowiał i chodził do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14.3.14

    Kochany Ojcze Swiety Janie Pawle II prosze o pomoc pgodz moja corke z ojcem prosze .Prosze spojrz
    na nasza rodzina Ojcze Swiety pomoz nam
    .Zeby bylismy rodzina.

    OdpowiedzUsuń