Pomóż mi, Ojcze Święty, błagam Cię

Pomóż mi, Ojcze Święty, błagam Cię

W ostatnich dniach marca znalazłam się w bardzo skomplikowanej sytuacji zawodowej. Mogłam utracić pracę, to byłoby nieszczęściem, gdyż mój mąż jest bezrobotny, mamy na utrzymaniu dzieci.
Nie otrzymałam pomocy w najbliższym otoczeniu zawodowym. Pewne osoby spotęgowały moje problemy, licząc, że zrealizują swoje wcześniejsze plany związane z obsadzeniem stanowiska przez inną osobę. Ja wcześniej ku ich niezadowoleniu wygrałam konkurs. Miałam do wykonania potężną terminową pracę, sama nie miałam szans, by temu podołać.
Zaraz po śmierci Ojca Świętego postawiłam na szafce w moim gabinecie w pracy zdjęcie Ojca Świętego (siedzący przy biurku wśród książek w głębokim zamyśleniu). Następnego dnia zmartwiona, załamana, zwróciłam się do Ojca Świętego, patrząc na zdjęcie, słowami: „Pomóż mi Ojcze Święty, błagam Cię, pomóż mi, tylko Ty możesz mi pomóc".
Nazajutrz bez większego wysiłku z mojej strony pojawiły się w pracy osoby z zewnątrz zupełnie mi wcześniej nieznane, które zaoferowały pomoc, okazało się zupełnie bezinteresownie. Jak dobre anioły, pocieszając mnie, pracowały wytrwale przez kilkanaście dni nawet niekiedy do późnych godzin nocnych. W momencie, gdy zawiodło mnie tyle osób na mojej drodze, Ojciec Święty postawił miłujących ludzi, nie pozwolił, abym zwątpiła w człowieka, więcej, przypomniał mi, że należy kochać, obdarzył mnie nowymi przyjaciółmi. Ojciec Święty wciąż jest ze mną, modlę się za Niego i do Niego codziennie. Jego nieustanna opieka pomnożyła moje szczęście i pozwala mi trwać w codziennych trudach.
Dziękuję Bogu, że postawił na mej drodze życia Świętego Człowieka.

(matka rodziny Jolanta)

18 komentarzy:

  1. Anonimowy6.9.11

    Ojcze pomóż mi przestać pić i pomóż znaleźć pracę, stałą, dobra pracę. Ratuj

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10.10.13

    Ojcze Św błagam o pomoc tylko Ty znasz uczucie prawdziwej miłości ,proszę otwórz serce i oczy mojego Piotra Ty wiesz ile razem przeszliśmy i co razem zrobiliśmy,proszę o jego powrót do mnie i błagam objaw mu prawdę o tych osobach które teraz nim manipulują odetnij go od tego miejsca w którym teraz marnuje swój talent i życie Błagam pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17.10.13

    Najdrozszy Ojcze Swiety, blagam cie wypros mi zdrowie, tak bardzo cie o to prosze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy29.10.13

    Ojcze Swiety, kochany, wypros mi laske dobrej spowiedzi i zdrowie u naszego Pana Jezusa i Maryji ktora tak kochales. Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy2.4.14

    Kochany Ojcze Święty, uproś mi łaskę powrotu mojego ukochanego, aby Duch Święty natchnął jego serce miłością i otworzył mu oczy. Proszę Cię również abym znalazła dobrą pracę aby móc się dalej rozwijać i uczyć. Ubłagaj również u Boga rozwiązanie ciężkich problemów rodzinnych. Jest tyle problemów ale wierzę, że jedynie Ty Ojcze Święty możesz pomóc je rozwiązać. Z całego serca Ci DZIĘKUJĘ.













    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy24.4.14

    Ojcze Święty pomóż mi,błagam Cię,pokaż moim dzieciom i mężowi tę właściwą drogę którą mają kroczyć przez życie drogę na której stoi Bóg,uwolnij ich od nałogów,bo nie mam już siły,błagam Cię zmiłuj się nade mną

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy1.5.14

    Ojcze Święty zmiłuj się nade mną bo jestem zrozpaczona postępowaniem swoich dzieci,zwłaszcza syna ,który jest taki młody,a już w jego życiu pojawił się alkohol i narkotyki,nie mogę patrzeć jak się stacza jak kieruje się wzorcami starszych kolegów ,którzy mają na niego zły wpływ,proszę uwolnij go od nałogów,od całego zła,które go otacza,spraw,aby stał się dobrym człowiekiem,synem,a w przyszłości mężem,spraw aby na swojej drodze spotkał dobrą dziewczynę,Ojcze Święty wstaw się za mną u Matki Bożej i pomóż mi zrozpaczonej matce

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11.7.14

    Ojcze Swiety prosze Cie o wstawiennictwo do Boga o potomstwo dla mojego syna i synowej ,o zdrowie i blogoslawienstwo dla mnie i calej rodziny.Wierze ze wstawisz sie za nami a dobry Ojciec nas wyslucha

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy17.7.14

    Ojcze Święty, błagam, pomóż mi, tylko Ty możesz mi pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy14.12.14

    Ojcze Swiety prosze pomoz mi aby moj syn zrozumial ze matka jest kims waznym w zyciu kazdego czlowieka i nie byl tak twardy w swoim zyciu pozwol mi rozwiazac klopoty finansowe ktore nie daja spokojnie zyc,Blagam Cie o wstawienictwo do naszego Ojca w niebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy9.4.15

    Janie Pawle Święty Nasz - pomóż proszę mojej rodzinie w tych trudnych dniach w zdrowiu, nauce i pracy - błagam w Tobie nasza nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy24.5.15

    Ojcze Święty pomoz mi prosze wyleczyc sie z nerwicy i zlych mysli ktore nie pozwalaja mi normalnie funkcjonowac, ulecz moja dusze i cialo.Potrzebuje Twego wsparcia jest mi bardzo ciezko.Prosze o zdrowie fizyczne i psychiczne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy11.7.15

    Ojcze Święty proszę, pomóż mi w poniedziałek, nie zostawiaj mnie w tym dniu,prowadź mnie, bo sama znów sobie nie poradzę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy12.7.15

    Ojcze Święty błagam, nie opuszczaj mnie jutro.... prowadź mnie....

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy5.8.15

    Ojcze Święty prowadź mnie drogą, która prowadzi do Boga. Pomóż mi przetrwać rozłąkę ..... Dodaj wiary. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy22.11.15

    Ojcze Święty pomóż mojej córce aby wyszła z depresji aby syn zaczął chodzić do kościoła nie przeklinał i uwolnił się z związku z ta kobieta pomórz nam w trudnej sytuacji finansowej .

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy20.1.16

    Kochany Ojcze Swiety, spojrz na mnie z okna nieba i poblogoslaw mi , proszę Cie o uleczenie mojego słuchu/ mam szum w glowie/ Ufajac Milosierdziu Bozemu proszę pokornie o uzdrowienie mnie .Bądź uwielbiony Boze ze dales nam Ukochanego Sw. Jana Pawla II do pomocy.Juz teraz dziekuje Ci kochany Ojcze Swiety

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy20.1.16

    Ojcze Swiety pokornie proszę o laske uzdrowienia.Wypros proszę u Boga laske miłosierdzia Serdecznie dziekuje .Niech Imie Panskie będzie uwielbione

    OdpowiedzUsuń