Teraz modlę się, żeby Jan Paweł II został jak najszybciej świętym

Teraz modlę się, żeby Jan Paweł II został jak najszybciej świętym

Informuję, że otrzymałam łaskę uzdrowienia, modląc się przed obrazem Jana Pawła II. Na lewej części twarzy w okolicach skroni urósł mi duży guz, a na klatce piersiowej pojawiła się duża brodawka w kształcie sopla, która mi bardzo przeszkadzała. Przy ubieraniu oraz rozbieraniu bielizny zawsze zahaczyłam i leciała z niej krew.
Zaniepokojona tymi objawami udałam się do lekarza chirurga do przychodni w Zabrzu. Lekarz chirurg oświadczył, że nie może się podjąć zabiegu usunięcia guza, ponieważ to jest na twarzy i w czułym miejscu. Skierował mnie do chirurga plastycznego. 20.09.2005 r. udałam się do Specjalistycznej Przychodni Chirurgii Plastycznej. Lekarz chirurg orzekł, że musi być przeprowadzona operacja i wyznaczył termin na 13.02.2006 r. A brodawkę będzie wypalał laserem w późniejszym terminie. Zapytałam lekarza dlaczego tak długo muszę czekać na operację, odpowiedział że takie są długie terminy. Przed operacją miałam się zaszczepić przeciw żółtaczce 3 razy. Bardzo się tym wszystkim zmartwiłam.
W domu, siedząc na wersalce, na przeciwko na meblościance wisiał obraz Jana Pawła II. Patrząc na obraz, często się modliłam. Po dwóch tygodniach ku mojemu zaskoczeniu guz na twarzy oraz brodawka na klatce piersiowej całkowicie zniknęły. Dołączam oryginalne skierowanie na operację oraz na szczepienie, które nie jest mi potrzebne. Bardzo cieszę się, że modląc się przed obrazem Jana Pawła II, otrzymałam łaskę uzdrowienia. Teraz modlę się, żeby Jan Paweł II został jak najszybciej świętym.

1.02.2006 r. (Halina)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz