Wiem, że nasz Ojciec Święty czuwa nad nami

Wiem, że nasz Ojciec Święty czuwa nad nami

Odpowiadając na apel, aby zgłaszać cuda za przyczyną naszego umiłowanego Ojca Świętego Jan Pawła II, pragnę opisać może cud, może wstawiennictwo naszego Orędownika w niebie. Otóż w dzień rocznicy komunii świętej mojej wnuczki, okazało się, że jej matka, a moja córka, rozchorowała się.
Najpierw rozbolały ją wszystkie kości i było jej bardzo zimno, a następnie wystąpiła bardzo wysoko temperatura około 40°C. Ubraliśmy dziecko na te uroczystość i wszyscy udali się do kościoła na Mszę św. Ja zostałam z chorą.
Nie wiedziałam, co robić, chciałam wezwać pogotowie, ale córka nie chciała Wtedy przyszedł mi na myśl pomysł, aby modlić się i prosić Ojca Świętego o ratunek. Modliłam się po prostu do Niego i po 30 może 40 minutach, temperatura spadła.
Córka była jeszcze osłabiona, ale temperatura się już nie podnosiła. Ja po prostu wiem, że Ojciec Święty czuwa nad nami i wyprasza nam łaski, dlatego zawsze modlę się za Niego i do Niego, i o szybką Jego beatyfikację. Dziękuję Bogu za cały jego Pontyfikat.

(Danuta)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz