"Idź do kościóła i módl się"

Mam na imię Metody, jestem Bułgarem, mieszkam w Sofii. W marcu 2002 r. nagle zachorowałem na raka tarczycy. Badania wykazały, że rak zaatakował także tchawicę; dlatego kliniki odmawiały przeprowadzenia operacji. Profesor Cernozemski zgodził się zająć moim przypadkiem, ale powiedział: "Nie wszystko jest w moich rękach, idź do kościoła, zapal świecę i módl się!". Operacji poddałem się na początku maja. Niestety, zabieg się nie udał, lekarze nie dotarli do raka. Od lat mam swoją firmę cateringową, współpracuję z ambasadą przy Stolicy Apostolskiej w Sofii.
 
Kiedy w maju 2002 r. Ojciec Święty przyjachał do Bułgarii, właśnie moja firma przygotowała poczęstunek. Byłem przekonany, że jeśli dotknę Papieża, moja druga operacja się uda. Byłem bardzo szczęśliwy. Jego błogosławieństwo dodało mi nowej energii i wzmocniło moją wiarę. Podczas choroby byłem wspierany przez modlitwę sióstr pracujących przy ambasadzie. 19 czerwca poddałem się drugiej operacji, która trwała 6 godzin. Od trzech lat cieszę się dobrym zdrowiem, jestem ogromnie wdzięczny Bogu za błogosławieństwo Ojca Świętego.
 
Metody, Sofia
 
W: Wielka Księga Cudów Jana Pawła II, Kraków 2010.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz